Quote:
Originally Posted by marian92
Nu ma asteptam sa iti crape turbina, mai degraba ambreajul
Stiu de treaba cu lasatul la relantiul dupa forja dar e mult 10 minute parerea mea, eu niciodata n-am lasat-o si nu are nimic.Legat de turbina nu stiu ce sa iti zic, nici pe clubopel nu am vazut un 2.0DTI modificat ca al tau
|
Eu nu am facut masina de show,prezentare sau liniute...ci doar din pasiune,gura altora si pentru ca masina are valoare sentimentala si nu o sa o vand niciodata. La mine moare
2.0dti modificat am vazut dar nu cine stie ce, multi se rezuma doar la o remapare,chip tunining si chestii din astea.
Sunt motoare de turatie si de asta nu prea se baga lumea la ele,daca tdi-ul hdi-ul fac treaba in ture mici, acest motor face treaba in ture mai mari. Ii place sa fie alergat,acolo se simte in largul lui, putini stiu sa foloseasca acest motor,si la puterea stock de 101cp trage destul de bine daca stii sa mergi cu el. Putini stiu chestiile astea si din aceasta cauza se arunca la alte diesel-uri.
Eu vreau sa scot undeva la 200cp din motorul asta indiferent de consum sau alte urmari. Dar inca sunt la inceput,stau si cam prost cu banii si plus de asta nu prea am timp de masina...dar usor-usor toate se fac.
Clar pe viitorul apropiat o sa urmeze un turbo pe masura,blow off,un ambreaj bun NOU,o evacuare si restul o sa vad pe parcurs.
Vreau sa o fac in asa fel incat sa fie o masina placuta la condus.
Am pus ochii pe o suspensie mai rigida la o firma din Italia special conceputa pentru zafira A,dar asta prin august-septembrie cand plec in afara o sa o si iau daca vor fi finante... Si un set de jante pe 16-17 maxim si gata
La exterior nu prea vreau sa lucrez,vreau sa para cat mai mult o masina obisnuita de zi cu zi.
Momentan sa gasesc un turbo bun pentru masina si apoi restul...