08-02-13, 15:46
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
progresezi relativ destul de repede si usor! in mare cam in cat timp o vezi gata? plus sa participi la drag si etc cu ea ?
|
|
|
08-02-13, 18:00
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Dec 2012
Posts: 393
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by bujuKYL
progresezi relativ destul de repede si usor! in mare cam in cat timp o vezi gata? plus sa participi la drag si etc cu ea ?
|
Nu vreau sa fac nici o promisiune, dar eu zic ca pana in toamna o sa fie cu motor aspirat la gata! Progrese ...maine va fi finalizat ca o sa muncesc toata ziua la el alaturi de tatal meu (fara el nu as fi reusit sa il fac singur )!Sta putin ''lasat'' in jos din cauza ca nu s-a pus barile din spatele scaunelor! O seara faina tuturor
Last edited by liviu91; 08-02-13 at 18:03.
|
|
|
11-02-13, 17:37
|
#63
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,245
Member of: [CITROEN]
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
proasta alegere sa faci un asemenea roll cage din bucati sudate
|
|
|
11-02-13, 18:42
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Dec 2012
Posts: 393
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by Teroarea
proasta alegere sa faci un asemenea roll cage din bucati sudate
|
De ce spui tu asta? Daca e sudat cum trebuie e foarte rezistent!Oricum e ciupit si sudat nu e sudura completa! Si plus de asta mie personal imi place mult mai mult asa decat indoit...
Last edited by liviu91; 11-02-13 at 18:44.
|
|
|
12-02-13, 08:28
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
cam nasol acolo la volan...sau in poza apare doar foarte aproape?...daca e sudat calumea nu o sa afecteze, si oricum e in caz de probleme, asta nu inseamna ca neaparat ai sa-l dai peste cap!
ps: schimba volanul ala
__________________
Wir Lieben Autos
|
|
|
12-02-13, 19:09
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Dec 2012
Posts: 393
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by bujuKYL
cam nasol acolo la volan...sau in poza apare doar foarte aproape?...daca e sudat calumea nu o sa afecteze, si oricum e in caz de probleme, asta nu inseamna ca neaparat ai sa-l dai peste cap!
ps: schimba volanul ala
|
La volan nu atinge si oricum e facut inclinat pe partea soferului ca sa nu ma lovesc cu piciorul ca totusi am 185 si 90 kg , dupa parerea mea personala e ca mai bine sudat decat sa fie indoit pentru ca indoit isi pierde din rezistenta, dar sudat e foarte puternic si rigid ...Se mai progreseaza cate putin dupa cum ne lasa vremea de afara! Se va schimba si volanul cu unul sport...si pana la urma va ramane decat un scaun scoica de fibra foarte usor! Saptamana asta sper sa fie gata tot interiorul grunduit, vopsit si cu ceva accesorii interioare
|
|
|
12-02-13, 21:24
|
#67
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 708
Member of: [VW] [Opel]
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Bravo,bravo Am urmarit topicul,sa nu crezi ca te-am lasat Toata sustinerea si tot sporul,imi place ce faci !
|
|
|
13-02-13, 02:59
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO] [FORD] [2 Roti] [Opel]
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Cu rollbar-ul ala, mori mai repede decat fara el !!!!!!!!
Ai vazut vreodata o masina cu rollbar ?!?! nu asa se face ! ai pierdut si timp si banii dati pe teava ! un rollbar nu se taie la fiecare curbura si se sudeaza la loc !
Folosesti o presa cu care indoi teviile fara a face CUTE !!!! da-l jos, ca esti mai in siguranta fara el !
La un rollbar , pe partea de jos la imbinarea cu caroseria, se face o talpa !!! nu se sudeaza direct pe podea ! in caz de impact teava aia trece direct prin podea si iti da in cap !!!
Si in al doilea rand, am citit niste posturi pe paginiile anterioare de te ia durerea de cap. vorbiti de SFI-uri, de LET-uri, de parca ati fi avut pana acum 20 si stiti totul despre ele !
cum scoti tu dintr-un SFI 500 + cai ?!?! din timponerie ?????? din cutie ??????????
Documenteaza-te inainte si dupa scrie pe forum, ca te ia lumea la misto !!!!!!!
Last edited by dRR-XWX; 13-02-13 at 03:02.
|
|
|
13-02-13, 06:28
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Dec 2012
Posts: 393
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by dRR-XWX
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Cu rollbar-ul ala, mori mai repede decat fara el !!!!!!!!
Ai vazut vreodata o masina cu rollbar ?!?! nu asa se face ! ai pierdut si timp si banii dati pe teava ! un rollbar nu se taie la fiecare curbura si se sudeaza la loc !
Folosesti o presa cu care indoi teviile fara a face CUTE !!!! da-l jos, ca esti mai in siguranta fara el !
La un rollbar , pe partea de jos la imbinarea cu caroseria, se face o talpa !!! nu se sudeaza direct pe podea ! in caz de impact teava aia trece direct prin podea si iti da in cap !!!
Si in al doilea rand, am citit niste posturi pe paginiile anterioare de te ia durerea de cap. vorbiti de SFI-uri, de LET-uri, de parca ati fi avut pana acum 20 si stiti totul despre ele !
cum scoti tu dintr-un SFI 500 + cai ?!?! din timponerie ?????? din cutie ??????????
Documenteaza-te inainte si dupa scrie pe forum, ca te ia lumea la misto !!!!!!!
|
Daca te uitai mai atent ''talpa'' de care vorbesti tu acolo e groasa de 1 centimetru sau ai fi vrut sa fie o teava patrata cu cu peretele de 1 mm? Era oare mai buna aia nu? Nu se vede in poza ca nu e clara...e facuta cu telefonul! In al doilea rand talpile acelea sunt prinse de caroserie unde vine dublata si pe traiectoria cu lonjeroanele (te rog frumos bagate sub o corsa si o sa vezi ce si cum si unde am montat roll-cage-ul!
Iar cu partea de motor am scris clar +/- nici decum + cum ai spus tu, citeste mai bine topicul cu atentie si dupa da-ti cu parerea! Nu m-am laudat nici decum ca o sa scot eu personal atata putere dintr-un motor, ci am specificat ca nu eu am sa fac toata partea de ''tuning'' la el pentru ca nu sunt in masura! Aaaa si uitasem...partea cu sudatul (iar daca citeai cu atentie) am spus mai sus ca mie imi convine sa fie sudat calumea decat sa fie intoit, pentru ca la o teava cu peretele de 2 mm se facea branza teava asta! E primul roll care il fac nu a zis nimeni ca e facut ca la carte dar nici ce spui tu acolo! O sa iau acest reply ca pe un ''Up'' ! Multumesc
|
|
|
13-02-13, 08:54
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO] [FORD] [2 Roti] [Opel]
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by liviu91
Daca te uitai mai atent ''talpa'' de care vorbesti tu acolo e groasa de 1 centimetru sau ai fi vrut sa fie o teava patrata cu cu peretele de 1 mm? Era oare mai buna aia nu? Nu se vede in poza ca nu e clara...e facuta cu telefonul! In al doilea rand talpile acelea sunt prinse de caroserie unde vine dublata si pe traiectoria cu lonjeroanele (te rog frumos bagate sub o corsa si o sa vezi ce si cum si unde am montat roll-cage-ul!
Iar cu partea de motor am scris clar +/- nici decum + cum ai spus tu, citeste mai bine topicul cu atentie si dupa da-ti cu parerea! Nu m-am laudat nici decum ca o sa scot eu personal atata putere dintr-un motor, ci am specificat ca nu eu am sa fac toata partea de ''tuning'' la el pentru ca nu sunt in masura! Aaaa si uitasem...partea cu sudatul (iar daca citeai cu atentie) am spus mai sus ca mie imi convine sa fie sudat calumea decat sa fie intoit, pentru ca la o teava cu peretele de 2 mm se facea branza teava asta! E primul roll care il fac nu a zis nimeni ca e facut ca la carte dar nici ce spui tu acolo! O sa iau acest reply ca pe un ''Up'' ! Multumesc
|
ma uit foarte atent, nu asa se face o talpa de rollbar, daca nu stii stai acasa !!! ca mai rau mori cu el !!!
in al doilea rand, ala nu este un rollcage !!! este o bolta de vie !!!
in al 3-lea rand, vorbesti de modificat motoare, si spui ca din cutie si timonerie castigi cai ?!?!?!?!
in al 4-lea rand ai pus pozele pe un forum public, si TOCMAI pe 4TUNING UNDE LUMEA MAI STIE !!! NU FACi UN ROLLBAR SA IMPRESIONEZE PUSTII DE 19 ANI !!! LA CUM L-AI TAIAT, MAI BINE PUNEAI TEAVA DE PEXAL SI IL LIPEAI CU SCOTCH !! CA NU MUREAI CU EL !!!
Si in al 5-lea rand , ITI SPUN EU CA E CA MINE !!! CA STIU, AM VAZUT O GRAMADA DE ROLLBARURI SI CULMEA, AM SI EU PE MASINA !!! )))))))
SI CA UN FINAL, LASA FIGURILE ASTEA DE 2 LEI SI IA SI INVATA, CA MORI DIN PROSTIA TA !!!
Asa e dupa ce ai 2 luni de permis, crezi ca le stii pe toate !! Si invata sa iti vezi lungu nasului !!
PS: eu cred ca tu nu stii ce inseamna 1 CM !!!
ia si citeste aici, si dupa vorbeste de rollbar-uri !!!!
http://www.turbosfax.ro/stire.php?categorie=2&articol=6
Last edited by dRR-XWX; 13-02-13 at 09:06.
|
|
|
13-02-13, 10:41
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Nu vreau sa fiu rau dar sincer eu nu am mai vazut rolllcage sudat din bucati acolo unde trebuia sa fie indoit acuma fiecare isi face cum vrea, stiu,toti vrem sa fie cat mai ieftin si sa fie bun! recunosc si eu vreau cusca de multa vreme dar pana nu am posibilitatile sa o realizez asa cum trebe nu vreau sa aud de improvizatii!
Numai bine!
|
|
|
13-02-13, 17:49
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Dec 2012
Posts: 393
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by dRR-XWX
ma uit foarte atent, nu asa se face o talpa de rollbar, daca nu stii stai acasa !!! ca mai rau mori cu el !!!
in al doilea rand, ala nu este un rollcage !!! este o bolta de vie !!!
in al 3-lea rand, vorbesti de modificat motoare, si spui ca din cutie si timonerie castigi cai ?!?!?!?!
in al 4-lea rand ai pus pozele pe un forum public, si TOCMAI pe 4TUNING UNDE LUMEA MAI STIE !!! NU FACi UN ROLLBAR SA IMPRESIONEZE PUSTII DE 19 ANI !!! LA CUM L-AI TAIAT, MAI BINE PUNEAI TEAVA DE PEXAL SI IL LIPEAI CU SCOTCH !! CA NU MUREAI CU EL !!!
Si in al 5-lea rand , ITI SPUN EU CA E CA MINE !!! CA STIU, AM VAZUT O GRAMADA DE ROLLBARURI SI CULMEA, AM SI EU PE MASINA !!! )))))))
SI CA UN FINAL, LASA FIGURILE ASTEA DE 2 LEI SI IA SI INVATA, CA MORI DIN PROSTIA TA !!!
Asa e dupa ce ai 2 luni de permis, crezi ca le stii pe toate !! Si invata sa iti vezi lungu nasului !!
PS: eu cred ca tu nu stii ce inseamna 1 CM !!!
ia si citeste aici, si dupa vorbeste de rollbar-uri !!!!
http://www.turbosfax.ro/stire.php?categorie=2&articol=6
|
Nu vreau sa ma cert cu tine ca nu are nici un sens si inca ceva eu nu am figuri...puteai sa explici in alt ton nu sa iei in ras tot ceea ce ai scris ! Nu sunt de 19 ani , chiar din contra cred ca tu ai 19 ani la ce vocabular ai! Chiar sunt genul de om care i-a in considerare orice sfat dar spus pe un ton sa sune ca un sfat nu ca o batjocora ! Oricum chiar daca ai vorbit cum ai vorbit o sa o iau tot ca un sfat ca sa vezi ca eu sunt un domn si o sa il refac ca nu ma face 2 milioane cat am dat pe teava! Daca se continua tot asa pe acest topic se poate inchide! Multumesc pentru intelegere!!!
|
|
|
13-02-13, 18:28
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO] [FORD] [2 Roti] [Opel]
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by liviu91
Nu vreau sa ma cert cu tine ca nu are nici un sens si inca ceva eu nu am figuri...puteai sa explici in alt ton nu sa iei in ras tot ceea ce ai scris ! Nu sunt de 19 ani , chiar din contra cred ca tu ai 19 ani la ce vocabular ai! Chiar sunt genul de om care i-a in considerare orice sfat dar spus pe un ton sa sune ca un sfat nu ca o batjocora ! Oricum chiar daca ai vorbit cum ai vorbit o sa o iau tot ca un sfat ca sa vezi ca eu sunt un domn si o sa il refac ca nu ma face 2 milioane cat am dat pe teava! Daca se continua tot asa pe acest topic se poate inchide! Multumesc pentru intelegere!!!
|
nu am luat deloc in ras, doar ti-am zis ca e pacat de bani si munca, sa nu faci ceva calumea. ti-am dat un link, cum se face un rollbar calumea. nu e deloc greu dar ai nevoie de o presa de indoit tevi. si iar la fel, ai nevoie de teava trasa. repet, e pacat de munca ta, sa nu faci ceva calumea !! bafta si nu vreau sa crezi ca am zis ceva cu rautate sau sa te iau la misto !!!
|
|
|
13-02-13, 18:55
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Dec 2012
Posts: 393
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by dRR-XWX
nu am luat deloc in ras, doar ti-am zis ca e pacat de bani si munca, sa nu faci ceva calumea. ti-am dat un link, cum se face un rollbar calumea. nu e deloc greu dar ai nevoie de o presa de indoit tevi. si iar la fel, ai nevoie de teava trasa. repet, e pacat de munca ta, sa nu faci ceva calumea !! bafta si nu vreau sa crezi ca am zis ceva cu rautate sau sa te iau la misto !!!
|
Multumesc inca odata pentru intelegere! De stiut stiam cum se poate face calumea pentru ca m-am documentat mult pe forumurile din UK specializate pe corsa b! Doar ca asa cum ai spus si tu ...lipsa presei de inoit teava am facut asa cum am crezut eu ca e bine! Multa bafta si tie!
P.S. S-ar putea ca topicul sa se numeasca Opel Calibra dar inca nu se stie sigur...
|
|
|
14-02-13, 19:17
|
#75
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Opel Corsa B 1.2 8v -> viitor 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by liviu91
Multumesc inca odata pentru intelegere! De stiut stiam cum se poate face calumea pentru ca m-am documentat mult pe forumurile din UK specializate pe corsa b! Doar ca asa cum ai spus si tu ...lipsa presei de inoit teava am facut asa cum am crezut eu ca e bine! Multa bafta si tie!
P.S. S-ar putea ca topicul sa se numeasca Opel Calibra dar inca nu se stie sigur...
|
pacat ca abandonezi
|
|
|
|
|