Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 20-09-12, 19:34   #31
Cosmin 335i

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 350
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Poate sunt de vina si rapoartele din cutie. Eu in mod normal nu prea am lag.....dar in anumite conditii apare acel lag...culmea.....din debitmetru sau alte reglaje de amestec si alte chitibusuri.
Daca e promotie ma abonez si eu la un 4.19 din ala....numai sa imi spuneti cati $ .
Haida mai repede cu munca ca pe 22 poate o testati pe plaiuri argesene.

Se munceste, dar nici o sansa ptr 22 la liniute
Speram sa fie gata ptr bucovat
Cosmin 335i is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 20:38   #32
justwns

Stage 1
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 21
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia


Quote:
Originally Posted by dRR-XWX View Post
un update de soft la mana e cel mai bun
Este vorba de mult antrenament!! Eu sunt sigur ca in maxim 2-3 luni de joaca o sa treci la "STAGE 2"

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Poate sunt de vina si rapoartele din cutie. Eu in mod normal nu prea am lag.....dar in anumite conditii apare acel lag...culmea.....din debitmetru sau alte reglaje de amestec si alte chitibusuri.
Daca e promotie ma abonez si eu la un 4.19 din ala....numai sa imi spuneti cati $ .
Haida mai repede cu munca ca pe 22 poate o testati pe plaiuri argesene.
Pe 22 cu siguranta nu ajungem la Pitesti , dar exista speranta sa fim pe 30 la VTM-ul de la Bucovat. Ce tine de cutia de viteza , eu zic sa-l suni pe SULTANU si sa vorbesti cu el!

Quote:
Originally Posted by mirk View Post
Super tare!!!!
Asa un vol de lucru... jos palaria!!!!
Multumim frumos!
justwns is offline   Reply With Quote
Old 22-09-12, 20:39   #33
justwns

Stage 1
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 21
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	WP_001310.jpg
Views:	198
Size:	96.7 KB
ID:	2559362   Click image for larger version

Name:	WP_001311.jpg
Views:	122
Size:	95.5 KB
ID:	2559363   Click image for larger version

Name:	WP_001309.jpg
Views:	193
Size:	99.5 KB
ID:	2559364  

Click image for larger version

Name:	WP_001304.jpg
Views:	117
Size:	89.9 KB
ID:	2559365   Click image for larger version

Name:	WP_001305.jpg
Views:	126
Size:	99.9 KB
ID:	2559366  
justwns is offline   Reply With Quote
Old 25-09-12, 20:53   #34
Cosmin 335i

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 350
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Engine number one it's alive
Engine number two it's alive

Maine : montat roti 17' cu slickuri, reglaje directie si teste to dii airport

Speram sa fie bine ca sa nu fie rau
Cosmin 335i is offline   Reply With Quote
Old 26-09-12, 00:34   #35
justwns

Stage 1
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 21
Exclamation Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Astăzi am reuşit să terminăm proiectul KaNexia! Mâine îi montăm gumele pe 17", îi facem direcţia şi o scoatem la o plimbare pe aeroportul din Craiova.

Mâine revin cu un filmuleţ cu primele teste!

Filmuletul cu KaNexia!!!
justwns is offline   Reply With Quote
Old 26-09-12, 02:04   #36
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Chiar sunt extrem de curios sa vad cum o sa se comporte pe urcare o astfel de masina,oricum e nebunie ce faceti voi acolo in asa putin timp...

Si o intrebare...Exista vreo situatie in care pot aparea diferente de turatie intre cele doua punti?Ma gandesc la un start de 402m unde probabil fata va patina ceva mai mult decat spatele etc...
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 26-09-12, 02:31   #37
justwns

Stage 1
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 21
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Chiar sunt extrem de curios sa vad cum o sa se comporte pe urcare o astfel de masina,oricum e nebunie ce faceti voi acolo in asa putin timp...

Si o intrebare...Exista vreo situatie in care pot aparea diferente de turatie intre cele doua punti?Ma gandesc la un start de 402m unde probabil fata va patina ceva mai mult decat spatele etc...

Şi noi suntem nerăbdători să vedem cum se descurca pe urcare. Sper că pilotul (Cosmin 335i) să reuşească să îmblânzească KaNexia până pe 30 când se organizează urcare la Bucovăţ.

Este singura situaţie când unul dintre motoare îi creşte turaţia fata de celălalt. Cred eu .
justwns is offline   Reply With Quote
Old 26-09-12, 21:44   #38
justwns

Stage 1
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 21
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Astăzi am scos KaNexia ca să-i facem direcţia şi să o plimbăm puţin, doar că a apărut o problemă la care nu ne aşteptam, după câteva ture mai precis două cutia de viteza a motorului din faţă a refuzat să mai intre în treptele 1,2si4. Primele plecări cu maşina din nu sunt chiar spectaculoase în filmuleţe dar după câteva zile de antrenament şi câteva zeci de plecări totul să se schimbe. Film BiMoto KaNexia!!!
justwns is offline   Reply With Quote
Old 27-09-12, 11:07   #39
Sultanu

Stage 5
 
Sultanu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 604
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Chiar sunt extrem de curios sa vad cum o sa se comporte pe urcare o astfel de masina,oricum e nebunie ce faceti voi acolo in asa putin timp...

Si o intrebare...Exista vreo situatie in care pot aparea diferente de turatie intre cele doua punti?Ma gandesc la un start de 402m unde probabil fata va patina ceva mai mult decat spatele etc...
Asta e si curiozitatea mea sa o vad pe o urcare...ca dupa calcule ar trebui sa mearga bine....nici eu nu ma asteptam sa fie gata asa repede 1luna fix deoarece sunt incurcat si cu alte lucruri ceva mai inportante si cred ca se poate reducce chiar la 3 saptamani....

diferente pot aprea tot timpu e inportant sa folosim diferenta in favoarea noastra dar mai intai trebuie sa facem diferite teste si reglaje...cel mai des diferentele apar la plecarea din loc si mai mult ca sigur in viraje unde trebuie sa folosim diferenta in favoarea noastra

Si un lucru nou greutatea totala fara sofer si cu toate lichidele inclusiv 10l benzina este de fix 1100kg distribuita aproape perfect 575 fata si si 525 spatele. masina se echilibreaza perfect odata ce e luat in calcul si soferul
__________________
Sultanu is offline   Reply With Quote
Old 01-10-12, 11:37   #40
Cosmin 335i

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 350
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Ieri am participat la VTM Bucovat cu kanexia Bimoto

Din pacate masina a avut ceva probleme cu debitmetru motorului din fata ceea ce a dus la turatii diferite ale celor doua motoare, dupa care inainte de ultima urcare pompa de benzina a motorului din spate a incetat sa mai functioneze nereusind sa mai fac ultima urcare.

Consider ca este o masina cu potential chiar si pentru acest tip de competitie dar cu ceva idei noi care trebuiesc aplicate in privinta stabilitatii in viraje.
NU ma pot pronunta care anume au fost problemele la aceasta cursa dar masina avea tot timpul tendinta de a trage spre stanga si sa plece spatele pe fiecare viraj (absolut fiecare viraj) cat si pe franare.
O sa studiem mai in detaliu aceasta problema si sunt convins ca se va rezolva
In conluzie aceasta varianta este varianta low cost pentru o integrala cel putin din punctul meu de vedere

Astea fiind spuse vreau sa ii multumesc lui SULTANU ca a avut ambitia sa terminam masina pana la aceasta cursa.


Numai bine
Cosmin 335i is offline   Reply With Quote
Old 02-10-12, 07:48   #41
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Eu i-am zis la telefon ca o sa apara probleme de genu` asta.....dar el batman batman. Trebuie niste cutii prea destepte ca dispara problemele. Gandind logic cred ca trebuie minim un blocant ......pe cutia din spate , daca nu face treaba buna.....se mai adauga unu
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 02-10-12, 10:33   #42
mad max

Stage 5
 
mad max's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,206
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Pentru o stabilitate buna in curbe trebuiesc intr-adevar doua diferentiale autoblocante. Masina tinde sa traga stanga pentru ca fara blocant cutia invarte tot timpul roata cea mai departata de cutie (adica cea dreapta), facand ca masina sa vireze catre stanga. Felicitari pentru proiectul vostru si pentru ambitie!
Bafta!
__________________
STOCK IS FOR LOOSERS. BAUBAU Racing!
Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti nu de teama ca le-ai putea pierde ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le!!!
Everybody can buy a car, but not everybody can modify a car...
DE VANZARE CIELO GSI 16V!!! https://forum.4tuning.ro/496-anunturi...o-gsi-16v.html
mad max is offline   Reply With Quote
Old 02-10-12, 10:34   #43
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Exclamation Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Gandind logic cred ca trebuie minim un blocant ......pe cutia din spate
Cooorect !
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 02-10-12, 20:30   #44
Laure2fast
Oltcit Driver

Stage 5
 
Laure2fast's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,185
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[VW]
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

problema lui e alta..vireaza spatele..cand se ridica de spate se deschide unghiu si cand se lasa se inchide..are sultanu timp sa gandeasca alta varianta la bieletele de directie pe spate
__________________
DJ-63-CRO - Pinky
Laure2fast is offline   Reply With Quote
Old 03-10-12, 00:10   #45
Sultanu

Stage 5
 
Sultanu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 604
Default Re: Second bimoto project... 2xC20XE Kanexia

deocamdata avem o greseala de proiectare....din nu mai stiu ce motiv am incercat sa montez suportu la bieletele de directie cat mai sus fara sa imi dau seama ca in loc sa am bieletele paralele cu bratele,acestea formeaza "sa zicem un trapez" in acest fel devenind foarte sensibila in timp ce suspensia lucreaza...rezolvarea e simpla si rapida...dar ca tot nu sunt multumit de amortizoarele de spate am in plan sa ii fac prinderi pentru inca o pereche si in acelasi timp un set de arcuri mult mai tari si cat mai dedicate greutatii masinii pe puntea spate...si rezolvand aceste probleme o sa dispara si probleama cu franarea care se datora tot geometriei spate, in momentul in care masina frana,se ridica de spate si deschidea ungiul automat aparea si tendinta de a pleca...

avand in vedere aceste probleme si cele legate de motoare(debimetru si pompa) timpul scos este mult peste asteptari...mai exact eu speram la un timp de 1.15 dar s-a reusit 1.12......deci exista potential mare si doar rezolvand problemele actuale cred ca va reusi cel putin un 1.09
Sultanu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -