in jur de 1200-1300 km.ramane de vazut cat de repede se mananca acum cu camberul facut corect dar nu cred ca mai apuc sa vad ca vreau sa schimb caucicurile cat mai repede!dupa parerea mea mult prea repede
Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
Cāţi km ai apucat să faci cu acest camber, pānă să ţi se consume aşa gumele?
am intels sa traiti !
am pierdut un capac cu tot cu hexagon si nici nu am gasit altul sa cumpar a trebuit sa imi fac altul la strung si acum trebuie sa revopsesc toata janta ca nu am codul de culoare de la ea
am intels sa traiti !
am pierdut un capac cu tot cu hexagon si nici nu am gasit altul sa cumpar a trebuit sa imi fac altul la strung si acum trebuie sa revopsesc toata janta ca nu am codul de culoare de la ea
Mici noutati: am mai marit camberul,am lasat suspensia maxim si pe spate dar am pastrat inca reglajele inca nu am renuntat la ele ) si inca un desen cu masina
Mici noutati: am mai marit camberul,am lasat suspensia maxim si pe spate dar am pastrat inca reglajele inca nu am renuntat la ele ) si inca un desen cu masina
Ai cracit-o de tot!!!
Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
Prea şmecheră maşinuţa.
Buziţa de sub bara faţă parcă vine un pic ciudat dar poate mi se pare mie...
buza chiar sta stramb din cauza ca am agtagat-o intr-o bodura si s-a smuls un surub in care statea prinsa!problema e deja remediata
proiectul continua ) prelungire bara spate
imi doream foarte mult prelungirea originala de la steinmetz dar daca nu am gasito pe niciunde de cumparat am decurs la solutii alternative cu fibra sa fac replica dupa ea!nu prea ma incanta iddea cu fibra dar nu am ce face!imi place foarte mult cum vine evacuarea pe mijloc!
Frumoasa rau Corsa ! Imi plac mult jantele si culoarea !
Cum adica negativ camber facut corect ?
In functie de cat de mult o "cracesti" daca pot sa zic asa anvelopele se vor toci pe interior mai mult sau mai putin . Un negativ camber mai agresiv iti va tocii anvelopele mult mai repede. Dar aici se mai implica si anvelopele , J jantelor si implicit stretch-ul anvelopelor pe janta.
Dar asta e, daca vrei sa arate bine trebuie sa faci anumite compromisuri.
Sunt curios ce o sa iasa cu bara spate ! Spor la treaba !
Multumesc,
Luāndu-mă dupa vorbe pe prinderile de jos ale tamburului am pus saibe in mod inegal,adica doua saibe pe surubul de jos care dadea inspre "curul" masinii si o singura saiba care dadea spre botul masinii ceea ce a dus la tocirea foarte repde a caucucurilor!am pus saibe acum in mod egal de mai bine de o luna si inca nu se vad roase caucucurile!sunt constient ca de la camber se rod caucucurile dar nici chiar in halul ala cum mi s-au ros mie prima oara
Quote:
Originally Posted by LiviuTunman
Frumoasa rau Corsa ! Imi plac mult jantele si culoarea !
Cum adica negativ camber facut corect ?
In functie de cat de mult o "cracesti" daca pot sa zic asa anvelopele se vor toci pe interior mai mult sau mai putin . Un negativ camber mai agresiv iti va tocii anvelopele mult mai repede. Dar aici se mai implica si anvelopele , J jantelor si implicit stretch-ul anvelopelor pe janta.
Dar asta e, daca vrei sa arate bine trebuie sa faci anumite compromisuri.
Sunt curios ce o sa iasa cu bara spate ! Spor la treaba !