Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 19-11-11, 23:22   #46
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

ca sa zic asa din experienta mea cu cutiile...pe C20LET-ul meu care e aproape stock am dat in ea 1 an de zile avand un F16 scurt si a pocnit a 5 a deoarece nu ajungea destul ulei la ea si am si pierdut din el....apoi mi-am pus F20 si in decurs de 1 luna s0a crapat de 2 ori a 5a ....prima data din cauza ca era timoneria varza si nu era tamponu de la cutie strans...iar a 2 a oara adica acum 2 sap nus dc a cedat deoarece erau toate la locul lor si reglate ff bine...stiu ca nu e cutia potrivita pe motoru potrivit,subliniez faptul ca nu am ratat nicio treapta sau ca am "carait" vro treapta pur si simplu a facut poc !!! din aceasta experienta am observat ca F20 e mai lung si pe aceasta chesteie dau eu vina ca am bubuit de 2 ori a 5 a,alta explicatie nu am gasit fiind cv de nemai intalnit si nus de cum am eu acest ghinion....in concluzie mai bine mergi pe F16 scurt,la mine a rezistat 1 an si pot spune ca nu am menajato asa de mult (a treuct prin multe forje)....bafta in continuare cu masina !!!
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 27-02-12, 15:43   #47
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default

Acum 2 saptamani am schimbat urmatoarele:
1) cutia f20 cu un f16CR modificat ( pentru care multumesc userului "piticuldegradina" care ma ajutat cu aceasta cutie)
2) volanta (cumparata de la userul dsp4tunnyng. Multumesc)
3) ambreiajul. Am pus unul nou deoarece schimband volanta trebuia alta placa de presiune.
Am mai schimbat bara o aripa si masca fata care se deteriorasera la evenimentul din octombrie....
I-am facut proba...E alta masina, e glontz, accelereaza la cea mai mica atingere a pedalei de acceleratie indiferent de treapta. A 2-a si a3-a sunt un deliciu, iar a 4-a se termina cu o rapiditate care m-a lasat impresionat... A 2-a se termina undeva la 80km/h iar la100 intr-a 5-a am undeva la 3200-3300 de ture (fata de 2400) inainte......Am facut cateva treceri intre 2 intersectii cu sens giratoriu, cam la 800m intre ele si am ramas blocat ca a trebuit sa dau a5-a (inainte nici nu visam la a 5-a).
Ca orice dilimandros cu dunga pe buletin, deja ma gandesc la urmatorul pas,(lasand la o parte esteticul)....
Din experienta stiu ca masina care scoate un timp mai bun este cea care franeaza mai bine si nu cea care accelereaza mai bine, dar amicul meu cu care o pregatesc are alta parere... El vrea mai mult nerv, mai multa acceleratie....

De moment stam si ne gandim cum sa continuam.
Deci, eu ziceam sa imbunatetesc franele iar colegul meu cu care fac aceasta masina insista sa umblam la evacuare, sa luam un chip, si un regulator de presiune de benzina, si poate din intamplare gasim 2 axe cu came mai intepate, macar un 276º..
Adevarul e ca 2 discuri de 296 cu tot cu centratoare (etrierii sunt de omega si nu sunt pentru discuri de 308 cum credeam ci de 296) cu gauri de 4x100 sunt in jur de 250€ cu tot cu trimis, (fara placute), si placutele de la Ebc yellowstaff 120-150€,..... pe cand easapamentul, respectiv o teava inlocuitoare de catalizator (aici astept pareri pro si contra referitor la eliminarea catalizatorului, catalizator sport, etc.) plus una de aici la toba finala, (anuland si intermediara), e maxim 150 cu tot cu trimis, un chip in jur de 50-70, regulatorul si el vre-o 40-80, si parca mai raman ceva bani si pentru axe.
Nu sunt bani pentru tot ce vrem noi la nici unul din capitole, dar usor usor se face....
Daca aveti ceva de vanzare ( chip, axe, regulator, inlocuitorul cutiei SFI de la admisie, tija de la schimpator care scurteaza cursa manetei in cabina etc...), orice ....lasa-ti mesaj
Deasemenea idei..... de orice fel, verificate, pentru imbunatatirea celor 2 capitole,....
Despre greutate saptamana aceasta o sa demontam aerul conditionat, si de cea care vine v-om incerca sa mutam bateria in portbagaj...
Maine sau poimaine si ceva fotografii

Last edited by GJ 64 GAB; 27-02-12 at 18:33.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 27-02-12, 19:18   #48
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Daca e cum spui tu inseamna ca "noua" cutie e yammy. Vreau si eu. Cat a costat?
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-12, 23:00   #49
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Daca e cum spui tu inseamna ca "noua" cutie e yammy. Vreau si eu. Cat a costat?
Cutia am spus si mai sus, e foc , e nebunie,
Am adus-o din Romania, cu ajutorul userului "piticuldegradina" si este facuta la "DNC SERVICE"..acolo e facut si cielo-ul cu care "piticuldegradina" dupa ce am citit pe aici cam rupe fashurile la orice pana in 200 de cai...
Vorbeste cu el, oamenii sunt superpregatiti iar preturile ai sa vezi ca sunt foarte bune ....iar de incredere ca sa-ti zic, .... cutia mi-a ajuns in Spania....
Recomand cu incredere. Eu sunt foarte multumit.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 02:26   #50
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Revin azi cu poze..
1) Cutia f16
2) Cu grup 394 ("DNC SERVICE")
3) Vechea volanta
4) O mica atentie GSI
5) Azi i-am dat aerul conditionat jos.(in afara de ceea ce este in cabina) Cred ca sunt vre-o 10-12 kg
6) Alta bara
7) Si alta aripa
8, 9) La joasa inaltime
Ramane sa vad cum refac traseul curelei de alternator. Maine la dezmembrari.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF3307.JPG
Views:	52
Size:	1.37 MB
ID:	2344874   Click image for larger version

Name:	DSCF3274.JPG
Views:	46
Size:	1.40 MB
ID:	2344875   Click image for larger version

Name:	DSCF3280.JPG
Views:	70
Size:	1.38 MB
ID:	2344876  

Click image for larger version

Name:	DSCF3283.JPG
Views:	179
Size:	1.37 MB
ID:	2344877   Click image for larger version

Name:	DSCF3301.JPG
Views:	63
Size:	1.40 MB
ID:	2344878   Click image for larger version

Name:	DSCF3304.JPG
Views:	140
Size:	1.36 MB
ID:	2344879  

Click image for larger version

Name:	DSCF3305.JPG
Views:	126
Size:	1.39 MB
ID:	2344880   Click image for larger version

Name:	DSCF3314.JPG
Views:	78
Size:	1.40 MB
ID:	2344881   Click image for larger version

Name:	DSCF3315.JPG
Views:	59
Size:	1.37 MB
ID:	2344882  

GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 06-03-12, 17:09   #51
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Saptaman trecuta am cumparat si suportul pentru pompa de servo,( din dezmembrari) si asa raman cu servodirectia si imi ramane si intinzatorul de curea..M-am documentat ce curea imi trebuie si m-am dus la magazinul de piese sa cer respectiva curea.
Iau piese de la iei de mai bine de 5 ani si imi face oarece discount.. da cu tot cu discount astia vroiau 31€ pe curea....Mult al dracu (pana la urma e o curea nenorocita)...M-am dus acasa si am luat-o de pe net 15€ cu tot cu trimis....Mi-am ales eu marca., (nu cea mai ieftina)..Continental-CONTITECH .. (c-am zis ca nemtii trebuie sa fie da-ti dracu)... Azi a venit...Da ia sa vedeti ce "nemti" au facut cureaua...Deci ,marca nemteasca facuta in Romania cumparata din Spania de la un magazin care de fapt e in Franta.
Joi o montam.....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF3320.JPG
Views:	45
Size:	1.39 MB
ID:	2351964   Click image for larger version

Name:	DSCF3321.JPG
Views:	79
Size:	1.38 MB
ID:	2351965  
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 09:01   #52
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Acum ca ai rezolvat cu transmisia....urmatorul pas ar fi suspensia. Cu o suspensie profi o sa fie alta masina. Urmeaza scaune scoica si centuri si altfel ai sa "simti" masina pe viraje.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 17:15   #53
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Urmatorul pas sunt franele, si dezvoltarea un pic a motorului. Suspenia asta n-are decat 6-7 luni, si o sinura cursa. N-am bani de alta. De lasat jos m-a lasat de abia mai bagi piciorul sub spoiler. O sa incerc sa repar vechile amortizoare (Bilstein B6 dalea groase si galbene) si sa prelungesc un pic filetul de sus ca nu suporta mai mult de -3cm, si pe fata am -6cm.
Eu tot sper la suspensii sa luam bucsile de sus regulabile sa putem da si mai multa cadere la roti.
Am lasat si anunt la piese dar mai scriu si aici inca o data
Daca aveti ceva de vanzare ( chip, axe, regulator, inlocuitorul cutiei SFI de la admisie, tija de la schimbator care scurteaza cursa manetei in cabina etc...), orice ....lasa-ti mesaj.
Deasemenea orice idee dovedita ca a imbunatatit cu ceva comportamentul masinii (acceleratie, frane, suspensii).
Pentru cursa o sa iau centurile de la Rekord, da trebuiesc facute adaptari in caroserie ca vad ca pe partea cu inchiderea centurii se prinde de scaun si centurile in 3 puncte au nevoie de prindere in caroserie.

Last edited by GOLF 16v; 07-03-12 at 17:22.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 20:21   #54
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Quote:
Originally Posted by GOLF 16v View Post
Urmatorul pas sunt franele, si dezvoltarea un pic a motorului. Suspenia asta n-are decat 6-7 luni, si o sinura cursa. N-am bani de alta. De lasat jos m-a lasat de abia mai bagi piciorul sub spoiler. O sa incerc sa repar vechile amortizoare (Bilstein B6 dalea groase si galbene) si sa prelungesc un pic filetul de sus ca nu suporta mai mult de -3cm, si pe fata am -6cm.
Eu tot sper la suspensii sa luam bucsile de sus regulabile sa putem da si mai multa cadere la roti.
Am lasat si anunt la piese dar mai scriu si aici inca o data
Daca aveti ceva de vanzare ( chip, axe, regulator, inlocuitorul cutiei SFI de la admisie, tija de la schimbator care scurteaza cursa manetei in cabina etc...), orice ....lasa-ti mesaj.
Deasemenea orice idee dovedita ca a imbunatatit cu ceva comportamentul masinii (acceleratie, frane, suspensii).
Pentru cursa o sa iau centurile de la Rekord, da trebuiesc facute adaptari in caroserie ca vad ca pe partea cu inchiderea centurii se prinde de scaun si centurile in 3 puncte au nevoie de prindere in caroserie.
Axe de sfi am impresia ca avea cristi_turbo de 276 grade la un pret decent. Noi sar de 600 si ceva de euro.Chipu`....e cu dus si intors......nu intotdeauna ajuta...chiar daca limitarea urca mai sus si avem impresia ca trage mai bine...dyno e cel mai sigur. Un sfi lucrat bine, cu o cutie "misto" deja e vis....nu o sa va mai tineti la ea pe drum. De acord si cu franele...sunt f importante.
PS: schimba-ti nicku` ca nu se asorteaza cu masina
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-12, 17:05   #55
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Am gasit de vanzare la cineva, nu noi, dar cu ff putini kilometri ,discuri de frana de ceramica....se vede din fotografii ca sunt cu centrul demontabil...
Vreau sa stiu daca este necesar sa cumpar placute speciale sau merge si cu cele pentru discuri metalice?..SE imbunatateste franarea sau ce?? Care ar fi avantajele? Dar dezavantajele?
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 20:12   #56
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Intrebare: Care este diferenta intre clapeta de acceleratie la c20xe cu motronic 2.5 si cea de la motronic 2.8????'
Stie cineva?
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 08:44   #57
nickos05

Stage 5
 
nickos05's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,120
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

diferenta este ca nu se potriveste senzoru de acceleratie de pe clapeta de m2.8 pe cea de m2.5 - decat cu unele modificari la suruburile de prindere. Per total e mai "tuning" clapeta de m2.5
__________________
astra GSi - in rust we trust
nickos05 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 22:33   #58
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

N-am mai scris de ceva timp, si cum am nevoie de ajutor... poate ma puteti ajuta.
Acum 3 saptamani cumparasem un nou set de slikuri, si tocmai primisem din germania discuri de 298 de mm pentru a le adapta la etrierele de omega care le aveam deja.
Totul parea ca piciorul meu drept si o parte din creier va primi satisfactie prin octombrie.
Ceasul rau, pisica neagra, dracu in persoana face ca acum 2 saptamani un amic al meu sa parcheze masina in fata unei hale ale altor amici.. Ca sa o mute se urca un....nene ca sa-i zicem asa... care dupa 400 de metri sfarseste in mijlocul unui sens giratoriu.......
Decat s-o repare se decide sa cumpere alta...... Ma rog nu va mai plictisesc cu detalii... Acum am alt fier ... numai ca cu 2.5 motronic......
Merge ca un cur... imi intrerupe in plina acceleratie,cu o simfonie de rateuri, iar cand nu, accelereaza in valuri.....
AM zis ca o sa fac testul cu agrafa, dar sunt decis sa cumpar toata aprinderea si gestiunea de 2.8.
Daca cineva are cumva de vanzare aprinderea de 2.8, sa se puna in contact cu mine... .
Telefon 0034 642873795
0034 633595282
Dati mesaj sau doar un buzz.... Sun eu

mail: gabrielcazan1@gmail.com
gabrielcazan@yahoo.com

msg gabrielcazan
Ramane sa decidem exact piesele de care am nevoie si pretul.
Maine incerc sa pun poze si cu noul fier.....
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 22-09-13, 21:34   #59
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default

Continuam sa dezvoltam franele, dar inca nu ne-am hotarat pe care caroserie o sa le montam.
Saptamana aceasta au sosit furtunele de frana sertizate si placutele de frana EBC YELLOWSTUFF, iar de vre-o luna am si discurile de 296mm cu centratoarele pentru butucul de astra. Etrierele sunt de omega B, Girling.
Ramane sa vedem care dintre cele 2 caroserii o sa primeasca toate modificarile.

Mai sunt si alte nebunii cumparate. Asteapta momentul doar sa fie montate.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20130922_120854.jpg
Views:	105
Size:	1.88 MB
ID:	2859435   Click image for larger version

Name:	20130922_120941.jpg
Views:	81
Size:	2.10 MB
ID:	2859436   Click image for larger version

Name:	20130922_122534.jpg
Views:	53
Size:	1.71 MB
ID:	2859458  

Click image for larger version

Name:	20130922_122106.jpg
Views:	73
Size:	1.44 MB
ID:	2859462  

Last edited by GJ 64 GAB; 23-09-13 at 12:41.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 19-01-14, 00:05   #60
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Incet dar sigur, ne pregatim sa ne oprim. OMEGA BRAKES 298mm. Acum sper sa am frane cel putin 30 de minute, nu sa pun piciorul intr-o bucata de unt dupa 10 minute.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20131005_195825.jpg
Views:	75
Size:	1.80 MB
ID:	2927085   Click image for larger version

Name:	20131005_195838.jpg
Views:	81
Size:	1.65 MB
ID:	2927086   Click image for larger version

Name:	20131005_195852.jpg
Views:	85
Size:	1.44 MB
ID:	2927087  

Click image for larger version

Name:	20140117_183102.jpg
Views:	45
Size:	1.42 MB
ID:	2927088  

Last edited by GOLF 16v; 19-01-14 at 00:09.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -