Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 29-07-11, 11:25   #16
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Pai io ziceam doar ca se poate....nu si ca o sa le cumpar, desi.... cum suspensia si franele sunt cele mai importante parti...vedem ce bani raman la sfarsit...
La suspensie avem 2 variante:
1)coil over...sunt pe ebay acum, 499+trimis..batem spre 550 (si sunt cele mai ieftine ) iar pe spate sunt tot fixe.... avantaje, cand mergem la inspectia tehnica o mai ridicam de fata, punem distantiere la arcurile spare, dam cu negru arcurile ... si nu se prind fraierii.
http://cgi.ebay.de/Supersport-Gewind...item4aa7192eb5
Dezavantaje....pretz,... nu mai punem nici bucsi reglabile nici nimic
2) un set de arcuri bune, la 170-190 € minus60-40, care s-ar putea sa fie si omologate pe aici (trebuie sa vad, stiu ca eibach avea omologare pe Spania, acum sa vad daca si la astea extreme 60-40), si asa iau si bucsile de reglaj..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SUcoilover E36.jpg
Views:	57
Size:	40.4 KB
ID:	2100738  
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 29-07-11, 18:34   #17
B 88 URS

Stage 5
 
B 88 URS's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,576
Member of:
[VW]
[Opel]
Wink Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Poate poti ajunge duminica la intalnire

Click sa vezi detalii

Ps: Ai o masina frumoasa, sa o stapanesti sanatos si multa bafta cu ea
B 88 URS is offline   Reply With Quote
Old 29-07-11, 19:06   #18
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Multumesc de inviatatie...dar daca in noaptea asta acum nu cred ca ajung pana Duminica, iar biletele de avion sunt un pic cam scumpe in perioada asta a anului luate asa din scurt ...
Oricum multumesc frumos de invitatie.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 24-10-11, 14:47   #19
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Revin cu ce am mai facut la fier.
In primul rand am facut-o sa mearga O.K. (NU SI SA FRANEZE INCA). Dintr-o intamplare am gasit un loc la un Tracday pentru duminica 30 octombrie, deci duminica sunt pe circuit sa-i dau pe curbe. Timpul a fost scurt, probleme au fost destule, si inca mai sunt, asa ca am schimbat o gramada de piese, pe care a trebuit sa le iau stock. Iata lista:
Discuri si placute fata.
Discuri si placute spate.
Bascule complete fata ( cu pivoti si bucsi)
Capete de bara.
Furtunul dintre debitmetru si cutia SFI.
Burdufele la planetare.
2 tampoane motor.
Filtru de aer, de ulei, de interior, de benzina
Bobina.
Bucsile din capetele amortizoarelor pe fata.
Bieletele antiruliu.
Kit de distributie (curea, intinzator, role)
Tachetii
Rulmenti pe fata.
Garnituri la baia de ulei.
O gramada de oringuri garnituri si 1 semering.
Senzor turatie motor.

Din dezmembrari am luat urmatoarele:
Pompa de servodirectie.
4 jenti de tabla pe 15".
Suportul de cutie ce tine tijele de la schimbator.
Un etrier pe spate (am rupt erisitorul in el)

Cum am pregatit-o de circuit (deocamdata).
Am luat un set de amortizoare si arcuri sport -60fata, -40 spate, unele dintre cele mai iefine, si de care pe strada , SUNT FFFF nemultumit.... Niste porcarii... 120€ am dat pe ele, atata face...Asta temporar, ca sa putem sa ne lasam jos.
Bari de intarire WICKERS, fata sus , fata jos, si spate sus.
In momentul in care am montat-o pe cea din fata jos, in locul in care trecea pe sub esapament (punctul cel mai de jos, pana la sol mai erau 2,5 CM). LA PRIMA PROBA CU EA LA 10 METRI DE LA PLECARE A ATINS SOLUL CU UN ZGOMOT DE COSMAR. Am scos-o ca era periculoasa rau. Daca n-o lasam asa rau pe fata poate o puteam lasa.
4 SLICKURI FOLOSITE.. O zi tot ne dam cu ele.
Mai sunt cumparate dar nemontate , pentru modificare frane 2 etriere de omega de 308mm , dar la care nu avem inca discuri, placute, si evident alte jenti si cauciucuri

Necesarul pana sambata ar mai fii: Sa schimbam senzorul de turatie motor (pierde ulei pe langa el si mai da si eroare la citire calculator)
Sa reparam bara fata (i-am rupt urechile de prindere cad a trebuit sa o suim si sa o dam jos de pe elevator la reglarea unghiurilor.)
Sa schimbam pompa de frana (ca poate d-aia n-avem frane ca lumea). Mai mute fotografii maine.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF2519.JPG
Views:	56
Size:	1.39 MB
ID:	2197033   Click image for larger version

Name:	DSCF2529.JPG
Views:	75
Size:	1.41 MB
ID:	2197034   Click image for larger version

Name:	DSCF2536.JPG
Views:	82
Size:	1.44 MB
ID:	2197035  

Click image for larger version

Name:	DSCF2538.JPG
Views:	60
Size:	1.39 MB
ID:	2197036   Click image for larger version

Name:	DSCF2539.JPG
Views:	99
Size:	1.41 MB
ID:	2197037   Click image for larger version

Name:	DSCF2544.JPG
Views:	100
Size:	1.40 MB
ID:	2197038  

GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 24-10-11, 15:31   #20
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

daca nu intrebi si tu inainte...faza cu bara sub masina ti-o spuneam eu, la fel am patit si eu.....o suiam zilnic pe elevator sa o indrept ca nu gaseam loc de parcare decat pe trotuar. Acum ca am gasit alt loc....nu mai am bara ..desi as pune alta in loc.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 25-10-11, 01:40   #21
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Masina arata foarte bine pentru banii care i-ai dat pe ea. La banii aia cumperi un motor doar in mintile lui.

Cat despre cresterea de putere , nu prea mai am ce sa adaug la ce s-a spus deja aici. Capacul ala cu SFI oricum aruncal ca numa te incurca acolo , si evacuarea chiar se simte , parca ii mai lejer tot dupa ce faci evacuarea
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 26-10-11, 16:00   #22
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Ieri am schimbat senzorul de turatie motor , ... Un cosmar, la cat a fost de demontat si de remontat pentru un senzor nenorocit....si NICI N-AM REZOLVAT SCURGEREA DE ULEI, iar eroarea la bord tot mai apare din cand in cand cateva secunde.(se aprinde avertizorul din bord )
Vazand cat e de demontat si cat s-ar economisi in greutate pe fata, ma gandeam sa renunt si la servodirectie si la compresorul de aer. Stie cineva dintre voi daca ramane acelasi intinzator pentru curea sau trebuie altul?
Azi am lucrat la frane ca erau un dezastru, am pus alta pompa din dezmembrari si asta vad ca merge mai bine, pedala e mai sus iar fara ABS , CHIAR SE OPRESTE.
Totusi senzatia ca franeaza doar cu fata e f mare, ma gandesc sa nu fie repartidorul pe spate distrus de tot.
A scos careva dintre voi ABS-ul de tot si a montat o pompa cu 4 iesirii? Banuiesc ca elimin repartitorul pe spate definitiv ( stiu ca iesirile din pompa sunt diferite, mai mari pe fata si mai mici pe spate, si nu cred ca mai am nevoie de repartitor, CRED).
N-am facut fotografii azi ca era foarte murdara, si nici n-am reparat bara.. Chiar, cu ce lipesc urechile laterale cu care se prinde bara fata de aripi??? (cu solutie A+B am incercat si nu tine).
Despre bara inferiora ce sa zic, daca lasam masina la inaltimea standard sau cel mult un -3cm, poate pe circuit ar fi mers , dar asa de joasa (-6cm), e prea riscant, pianele sunt destul de inalte.
Mai am intrebari, : A schimbat cineva caseta de servo si a pus una fara servo? De pe ce model a luat caseta ? ce mai trebuie schimbat ? Bratele care se prind in caseta si in capetele de bara trebuiesc schimbate? .
A , si alte cheltuieli adaugate: distantiere fata 2cm... a fost destul de greu sa gasesc tinind cont ca vreau sa pun roti de serie cu distantiere ( cele de aluminiu toate au gaura din mijloc mai mare).
Va tin la curent

Last edited by GOLF 16v; 26-10-11 at 16:10.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 26-10-11, 17:21   #23
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

pai:
poti sa faci tot ce ai spus:
1. pompa de frana de pe orice opel generatia ta, fara abs, dar trebuie si conductele
2. daca scoti compresorul si servo cred ca ai nevoie de alt suport motor si sigur alta curea accesorii
3. caseta de pe orice opel aceeasi generatie, bieletele si capetele de bara raman.
Radu_print is offline   Reply With Quote
Old 26-10-11, 17:41   #24
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

BUN...curea si alt suport am inteles, dar intinzator??, ca asta care il am acum e montat pe suportul de la compresor si pompa de servo si vreau sa scap si de suportul asta..Si daca scap de el cum dracu mai prind motorul de tampon?????
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 09:57   #25
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

este suport pentru motor cu AC si suport pentru motor fara AC.
intinzatorul la SFI nu stiu sigur cum vine la cel fara AC, dar sunt multi detinatori pe aici care ti-ar putea spune exact.
Si eu caut la V6 suport pentru motor fara AC, dar inca nu am avut noroc :P
Radu_print is offline   Reply With Quote
Old 30-10-11, 20:36   #26
nickos05

Stage 5
 
nickos05's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,120
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

salut,
- caseta de directie fara servo merge pe bieletele tale actuale si fara nici o alta modificare la masina (am caseta fara servo de vanzare la 100ron)
- poti pune pompa cu 4iesiri pentru fara ABS, dar posibil sa trebuiasca sa schimbi conductele de frana (nu stiu pe dinafara - tre sa ma uit la o astra cu si fara abs sa vad cum vin)
- polti elimina repartitoru spate dar tre sa tragi alte conducte de la pompa, sau poti sa intinzi la maxim arcu care actioneaza repartitoru si posibil sa franeze mai bine puntea spate (la mine a mers)
- poti demonta linistit AC si servo de pe masina, ca se pune alt suport motor simplu dar din pacate curea 6pk adica cea lata cu caneluri nu se gaseste atat de scurta pt ca eliminand pompa servo trebuie montat o curea mult mai scurte, in schimb poti pune alternator + fulie arbore pe curea ingusta (PS am tot ce iti trebuie pt conversie)
- nu inteleg de ce te agiti cu bara dintre bascule jos ca oricum e suficient de tapan cadru motor...
- cursa pedalei de frana se poate regla (greu dar se poate) in spate ligheanului de servo este un burduf de cauciuc prin care trece o tija filetata pe care daca o mai lungesti putin iti va frana mai de sus cand apesi pedala de frana -- repet e dificil accesu sub acel burduf

spor la mesterit
__________________
astra GSi - in rust we trust
nickos05 is offline   Reply With Quote
Old 30-10-11, 23:08   #27
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default

Nikos05...Multumesc frumos pentru precizarile exacte date... Ma voi apuca in curand de lucru.... Deocamdata imi revin din euforia, desnadejdea traita cateva ore, si imi trag sufletul dupa munca de azi..
Sa ma explic..... Azi am probat prima data in circuit Astra.
Specificatiile au fost urmatoarele:2000cmc, 150cp (cred ca sunt). Suspensii fata -6cm , spate -4cm, bari de intarire sasiu, slicuri 200/63/15... Cadere unghiuri roti fata 2º, deschidere 2,1º pe fiecare roata, si cam atat... Circuitul: 3250M, www.circuitcalafat.com, cu 5 curbe de drapta infernale, si doar una de stanga mai brutala.
Am ajuns la 8 dimineata, am montat distantiere de 2cm pe fata, si ne-am incaltat cu gumele.. 9fix... prima mansa........ I-am dat 30 de minute, cu sete, cu patima, din inima, de ma durea dreptul de cat am apasat pe pedala de acceleratie, si de cum am strivit pedala de frana... M-am dat jos transpirat tot, si bucuros peste masura. Senzatii traite.... Lipseste aderenta, la iesirea din curba raman fara aderenta, accelerez si rotile patineaza in gol, trebuie sa dozez gazul cu atentie, oricum mult mai bine decat cu controlul de tracctiune conectat.
Viteza de intrare in curbe nu se poate escalada, subvirajul e garantat.Datorita amortizoarelor de 2 bani ( nici arcurile nu sunt mai breze) si a greutatii mari pe fata, la o trecere peste un pian intr-o curba, roata fata opusa pianului nu poate sustine greutatea masinii si derapeaza (depinde de viteza si de cat de acuta e curba).
Masina e grea de bot iar accelerand in curba peste o anumita viteza (mai mica decat ma asteptam) in loc sa te traga in interior, rotile pierd aderenta si din nou fuge botul, si iar jocul de pedala ca sa o tii cat de cat pe traiectorie.. Una peste alta e distractie maxima, iar cei 150 de cai se simt cand ai tractiune, si iar trecerea prin curbe e buna....Cocluzie .... niste slicuri mai late un pic si mai aderente , o suspensie mai buna si o cadere mai mare a rotilor pe cele 2 punti cred ca e urmatorul pas...... dupa repararea a ceea ce am detoriorat azi. Sa incepem
10 fix mansa doi.. Cred ca mai erau 2 -3 minute, cand la iesirea dintr-o curba de stanga de 120km/h parca se rupe ceva, Lovesc solul cu sasiul pe partea stanga, vad roata de pe stanga fata cum io ia inaintea mea si spre stanga, franez si reusec sa opresc dupa vre-o 40 de metri, in exteriorul pistei. Janta s-a rup efectiv dupa cumm vedeti in imagini.

In afara de janta, am strambat aripa stanga, am rupt masca fata , am rupt iar urechile de la bara, am smuls un bandou lateral.... Nimic esential... Am adus-o la boxe, am curatat planetara, i-am dat vaselina, i-am pus o brida la inchidere, am curatat discul si etrieru de frana, am tras un pic de aripa, am legat bara cu 2 bride, am schimbat slicul pe o janta de strada , si la 12 eram din nou in mansa.... De data asta la volan un amic de-al meu, eu de copilot, minutul 27 steag in patratele, tura de racire,Dupa zgomotul pe care il auzim credem ca am distrus planetara pe stanga... EROARE.. penultima curba inainte de intrare la standuri, 20km/h, se rupe ceva. Ne oprim cat putem de scurt....Constatam cu stupoare ca sau retezat toate cele 4 suruburi de la roata stanga fata. iar masina statea rezamata cu discul pe janta.... Incredibil.... Masina oprita in mijlocul curbei.... Am paralizat toata activitatea 30 min pana am reusit sa o indeparatam din curba... La ora 14 , pauza de masa.... Am intrat, am scos 3 din patru suruburi rupte si am adus-o la standuri.... unde ne-am chinuit pana la 16 si 30 de minue sa scoatem al patrulea surub rupt. M-a luase desnadejdea, am vrut sa plec....Noroc cu amicul meu care de o rabdare si o perseverenta de fier a reusit sa scoata ciotul ramas.
Concluzie.....Totul a fost din cauza distantierelor (momo) si a suruburilor (banuiesc ca erau pentru jenti de aluminiu si nu pentru jenti de tabla, si s-au desfacut in mers)
De la 17 la 18 pista libera pentru cine a mai ramas.. I-am dat iar ( de data asta fara distantiere si cu suruburi stock) . De data asta nu i-am mai rupt fashu.... La 18, am strans, si am luat-o spre casa.... Cam asta-i aventura de azi... D-aia zic, ca multa munca, si desnadejde, si euforie.
Fotografii de la prima mansa de la 9 dimineata.

Fotografii cu cantitatea de mizerie pe care am avut-o pe bascula, lonjeron, in burduful de la planetara, in disc (in ventilatii) si printre palcute, si binenteles cu corpul delict... distantierele.
Deasemenea masina dupa primul incident, si cum a ramas in curba la al doilea incident.

Maine mai descarc de pe alt aparat alte fotografii, si sa vedem ce s-a filmat cu camera.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Calafat.jpg
Views:	111
Size:	68.3 KB
ID:	2205277   Click image for larger version

Name:	DSCF2769.JPG
Views:	135
Size:	1.44 MB
ID:	2205327   Click image for larger version

Name:	DSCF2770.JPG
Views:	109
Size:	1.52 MB
ID:	2205328  

Click image for larger version

Name:	DSCF2772.JPG
Views:	199
Size:	1.60 MB
ID:	2205329   Click image for larger version

Name:	DSCF2757.JPG
Views:	70
Size:	1.46 MB
ID:	2205350   Click image for larger version

Name:	DSCF2758.JPG
Views:	111
Size:	1.43 MB
ID:	2205351  

Click image for larger version

Name:	DSCF2760.JPG
Views:	48
Size:	1.46 MB
ID:	2205352   Click image for larger version

Name:	DSCF2766.JPG
Views:	93
Size:	1.42 MB
ID:	2205353   Click image for larger version

Name:	DSCF2767.JPG
Views:	92
Size:	1.45 MB
ID:	2205354  

Click image for larger version

Name:	DSCF2772.JPG
Views:	78
Size:	1.60 MB
ID:	2205371   Click image for larger version

Name:	DSCF2774.JPG
Views:	102
Size:	1.36 MB
ID:	2205372   Click image for larger version

Name:	DSCF2777.JPG
Views:	103
Size:	1.45 MB
ID:	2205373  

Click image for larger version

Name:	DSCF2778.JPG
Views:	107
Size:	1.46 MB
ID:	2205376   Click image for larger version

Name:	DSCF2786.JPG
Views:	118
Size:	1.48 MB
ID:	2205379   Click image for larger version

Name:	DSCF2790.JPG
Views:	57
Size:	1.45 MB
ID:	2205382  

Click image for larger version

Name:	DSCF2791.JPG
Views:	79
Size:	1.48 MB
ID:	2205383  

Last edited by GJ 64 GAB; 31-10-11 at 13:35.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 31-10-11, 10:04   #28
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

bravo
adica bravo ca faci chestii care iti plac, si ca ai unde sa le faci.
pana la urma asta-i placerea la toate modificarile, sa te dai, ori in linie dreapta, ori pe circuit
bafta in continuare
Radu_print is offline   Reply With Quote
Old 31-10-11, 13:49   #29
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Quote:
Originally Posted by Radu_print View Post
bravo
adica bravo ca faci chestii care iti plac, si ca ai unde sa le faci.
pana la urma asta-i placerea la toate modificarile, sa te dai, ori in linie dreapta, ori pe circuit
bafta in continuare
Multumesc, ... sunt tare bucuros sa vad ca in sfarsit mai este cineva care gandeste ca mine..
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 31-10-11, 14:09   #30
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Eu am vrut "sa ma iau de tine" cand ai zis de distantiere.....dar nu vroiam sa nasc vreo poleminca. Cu distantiere dupa ce ca risti sa patesti ce ai patit tu.....nu ai eficienta nici pe franare.....nu cu mult.....dar avand in vedere ca nu erau asa mari sa zicem ca era ok.
Rotile vor patina si daca pui slick mai lat...pt ca nu ai lsd. Ca sa elimini "patinarea" nu te mai pune cu piciorul pe gaz decat dupa ce ai indreptat rotile...altfel te va scoate mereu in afara virajului. Daca tii cont de sfatul meu o sa vezi si diferenta in minus la timpi.....tu in loc sa inaintezi , bati pasul pe loc.
Nu conteaza viteza cu care intri in viraj....conteaza viteza cu care iesi din el
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -