Quote:
Originally Posted by naci_sfi
nu inteleg "amestec sarac" adica nu-i da suficienta benzina???
|
Exact ... ai mai mult aer decat benzina (AFR cu valori mari) ... daca fortezi in mod repetat motorul in astfel de conditii risti sa ajungi ca mine ...
Quote:
Originally Posted by naci_sfi
a mea nu intrerupe.....o gatuie dupa 4-5000rpm,cand este rece masina trage perfect(se alimenteaza motorul cu mai mult combustibil presupun) nu se simte foarte grav , da ma deranjeaza la o liniutza ceva.....si in treapta a 3 cand ii dau cam 140 150km/h imi aprinde engine check.....si in 10 secunde se stinge......toate simptomele astea mi le facea pana sa ii pun si cip.....doar ca dupa ce l-am montat se simt socurile mai tare...
|
Quote:
Originally Posted by dRR-XWX
pentru ca i-a crescut presiunea.
si la mine cu presiune de fabrica mergea, imediat cum cresteam presiunea, de la 4000-4500 intrerupea.
ps: si la mine cand era rece, mergea.
incearca cu alt soft, la mine asa s-a rezolvat.
|
Quote:
Originally Posted by naci_sfi
pai si poate sa fie din soft????? eu i-am mai dat si niste filete la turbina,,,,,un mecanic nu eu personal.....care detine si el tot un motor let
|
Clar sunt probleme din soft !!! Aceleasi simptome se intamplau si la mine: cand motorul era rece, masina era BOMBA !!! Mai mult ... dupa ce se incalzea, chiar si la mers cu viteza constanta (90-100km/h) pe autostrada, apareau intreruperi de alimentare (discrepante mari in amestecul aer/benzina) si astfel motorul mergea foarte, foarte neregulat.
Mare grija !!!!! ... stati cu ochii pe AFR ca pe "butelie" !