Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 24-07-11, 19:13   #46
naci_sfi

Stage 4
 
naci_sfi's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 262
Default Re: Maşina mea: Calibra turbo 4x4 c20 let...... !!!!

Quote:
Originally Posted by dRR-XWX View Post
pentru ca i-a crescut presiunea.
si la mine cu presiune de fabrica mergea, imediat cum cresteam presiunea, de la 4000-4500 intrerupea.
ps: si la mine cand era rece, mergea.
incearca cu alt soft, la mine asa s-a rezolvat.
pai si poate sa fie din soft????? eu i-am mai dat si niste filete la turbina,,,,,un mecanic nu eu personal.....care detine si el tot un motor let
naci_sfi is offline   Reply With Quote
Old 24-07-11, 23:23   #47
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Exclamation Re: Maşina mea: Calibra turbo 4x4 c20 let...... !!!!

Quote:
Originally Posted by naci_sfi View Post
nu inteleg "amestec sarac" adica nu-i da suficienta benzina???
Exact ... ai mai mult aer decat benzina (AFR cu valori mari) ... daca fortezi in mod repetat motorul in astfel de conditii risti sa ajungi ca mine ...
Quote:
Originally Posted by naci_sfi View Post
a mea nu intrerupe.....o gatuie dupa 4-5000rpm,cand este rece masina trage perfect(se alimenteaza motorul cu mai mult combustibil presupun) nu se simte foarte grav , da ma deranjeaza la o liniutza ceva.....si in treapta a 3 cand ii dau cam 140 150km/h imi aprinde engine check.....si in 10 secunde se stinge......toate simptomele astea mi le facea pana sa ii pun si cip.....doar ca dupa ce l-am montat se simt socurile mai tare...
Quote:
Originally Posted by dRR-XWX View Post
pentru ca i-a crescut presiunea.
si la mine cu presiune de fabrica mergea, imediat cum cresteam presiunea, de la 4000-4500 intrerupea.
ps: si la mine cand era rece, mergea.
incearca cu alt soft, la mine asa s-a rezolvat.
Quote:
Originally Posted by naci_sfi View Post
pai si poate sa fie din soft????? eu i-am mai dat si niste filete la turbina,,,,,un mecanic nu eu personal.....care detine si el tot un motor let
Clar sunt probleme din soft !!! Aceleasi simptome se intamplau si la mine: cand motorul era rece, masina era BOMBA !!! Mai mult ... dupa ce se incalzea, chiar si la mers cu viteza constanta (90-100km/h) pe autostrada, apareau intreruperi de alimentare (discrepante mari in amestecul aer/benzina) si astfel motorul mergea foarte, foarte neregulat.

Mare grija !!!!! ... stati cu ochii pe AFR ca pe "butelie" !
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 24-07-11, 23:32   #48
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Calibra turbo 4x4 c20 let...... !!!!

cumpara un ceas calumea de AFR wideband de la AEM sau macar innovate tot kitu costa in jur de 800 ron de pe ebay...se merita
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 25-07-11, 04:26   #49
naci_sfi

Stage 4
 
naci_sfi's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 262
Default Re: Maşina mea: Calibra turbo 4x4 c20 let...... !!!!

Quote:
Originally Posted by Esperache View Post
Exact ... ai mai mult aer decat benzina (AFR cu valori mari) ... daca fortezi in mod repetat motorul in astfel de conditii risti sa ajungi ca mine ...




Clar sunt probleme din soft !!! Aceleasi simptome se intamplau si la mine: cand motorul era rece, masina era BOMBA !!! Mai mult ... dupa ce se incalzea, chiar si la mers cu viteza constanta (90-100km/h) pe autostrada, apareau intreruperi de alimentare (discrepante mari in amestecul aer/benzina) si astfel motorul mergea foarte, foarte neregulat.

Mare grija !!!!! ... stati cu ochii pe AFR ca pe "butelie" !
nu stiu ce sa zic......cert este ca masina si inainte sa-i pun soft facea aceleasi simptome dar nu asa de accentuate,,,,cipul este de la GNT accelasi ca pe masina lui.....am vb cu el sa facem un schimb de calculatoare sa vad daca face acceleasi problema......
naci_sfi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -