07-06-11, 19:38
|
#1
|
Stock
Join Date: Oct 2010
Posts: 4
|
Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
Opel Tigra, an 95, motor 1400cmc.
Luata stock, muncita cu bani relativ ok, pentru tara si salariile noastre...
Exterior:
Kit tuning fata / spate
Evacuare directa cu iesire tips dublu inox, central
BadBoy look + 3d carbon hood (nu apare in unele poze)
Flanse 20mm roti spate / aripi spate mai late
Jenti Art 15
Rear Window Louver - unicat pe Opel Tigra,in Romania - poate chiar Europa
Suspensii sport spate
Interior:
Ceasuri plasma bord
Trimuri si aerisiri vopsite la culoarea masinii
Ceasuri aditionale pe stalp dreapta plasma (RPM,Oil Pres,Water Temp),cu indicatii LED
Pedalier Sparco
Alte proiecte, in desfasurare:
tapisat interior/scaune/fete usi
Kit xenon de bun simt
Eleron
Kit colantare Monster Energy, custom
Motorul nu are modificari, pe langa faptul ca e condus de sotie, e un 1400cmc si cu toate care le-as pune pe el , nu se renteaza , mai ales ca nu se preteaza la liniute,etc
|
|
|
07-06-11, 21:25
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,699
Member of: [DACIA] [2 Roti] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
ciudata masina !!! cateva elemente care " nui sade " bine ... parerea mea
dar bafta cu ceea ce te-ai propus.
|
|
|
07-06-11, 22:00
|
#3
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
bun venit printre noi! am sa-ti remarc cateva lucruri :
-1 culoarea masinii e ok
-2 spoilerul spate cade bine pe masina , insa cel de fata nu'si are locul acolo
-3 chestia de pe luneta da in kitch
ps: interiorul e ok ! multa bafta in continuare!
|
|
|
07-06-11, 22:08
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
Din partea mea:
+pt bara spate
+jantele sunt ok
+interior
+capota
-bara fata
-prize aer false de pe aripi spate
-elemntul de pe luneta spate,vrei sa o faci Hennessey Venom?
|
|
|
07-06-11, 22:32
|
#5
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,389
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
nu stiu de ce dar chestia de pe spate imi aduce aminte de Audi Rosemeyer
numai ca la Audi fantele nu acopera luneta ci au ca rol principal racirea monstrului de sub ele
aici ce sa spun,e ceva diferit,eu unu nu mi-as pune
barile sunt ok,mai putin sistemul de prindere vizibil
prizele de 206 puse pe aripile spate nu au rost si nici aspect
per ansamblu masina e ok
bafta mai departe
Last edited by muntiu; 07-06-11 at 22:34.
|
|
|
11-06-11, 15:51
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 999
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
frumusica masinuta... is curios oare cum se vede dinauntru in spate .... in primul rand scapa de ornamentele de priza de aer..
multa bafta
|
|
|
11-06-11, 21:51
|
#7
|
Stock
Join Date: Oct 2010
Posts: 4
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
Am vrut neaparat proiectul cu Louver-ul spate din 2 criterii:unul e pt esteticul masinii, si inca e in curs de finisare modul de aplicare pe luneta.Al doilea este faptul ca majoritatea timpului pe bancheta spate am fetita, si imi e deosebit de folositoare,incat imi ia tot soarele (chiar daca luneta e ionizata).
Am vrut sa o fac detasabila din cauza militiei si a RAR-ului.Este realizata "de mana",spre deosebire de masinile care au asa ceva original pe ele(din aluminiu), realizate in ateliere specializate in asa ceva...Sper dupa finalizarea completa sa aduca mult mai bine cu caroseria.
Despre bara fata, ce sa zic, am ezitat sa fac alegerea, caci mi s-a parut putin prea agresiva, dar nu am gasit alt kit cat de cat.Am vrut sa o retusez si sa o customizez putin , dar am renuntat.Ce ma avantajeaza insa la ea este priza mare de aer de pe fata-mijloc, asta pentru ca pe tigra motoarele lucreaza foarte sus ca temperatura, deci "prind" mai mult aer cu ea...
Altfel , multumesc pentru pareri si opinii, ce as mai completa este ca pentru o mamica care merge la lucru, la gradinita si nu face drag-racing la stopuri e o masinuta ok...(zic eu).
Ar mai fi de lucru la ea, insa din bugetul lunar incep sa rup din ce in ce mai greu banuti pt modificari...
Drumuri bune, tuturor !
Later edit: ornamentele raman acolo , din cauza ca vreau sa le fac sa corespondeze cu aerisirea interioara a portbagajului, nu le-am vrut kitch, insa eram la faza de vopsit, si trebuia sa le pun...daca nu , ramaneau aplicate negre si erau chiar nasoale...
Ce ma chinui este sa gasesc angeleyes la care sa pot modifica culoarea interioara , sa o fac la fel ca a masinii mele...dar inca lucrez la aspectul asta
Last edited by cry_ss; 11-06-11 at 21:54.
|
|
|
16-06-11, 15:08
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
as avea totusi curiozitatea cum ai prins suruburile de geam
|
|
|
18-06-11, 10:01
|
#9
|
Stock
Join Date: Oct 2010
Posts: 4
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
silicon de parbriz.
|
|
|
18-06-11, 12:43
|
#10
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 697
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
in general frumosasa.. dar bara fata trebuiea sa mergi tot pe un aspect mai ''clan'' asa cum ai facut in spate..
cat despre luneta.. ceva interesant.. daca mai lucrezi un pic.. adica sa o faci sa se integreze mai bine in peisaj sigur o sa fie mai bine
succes
|
|
|
18-06-11, 12:48
|
#11
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
Bara fata arata ciudat
Jantele sunt OK dar poate cu un cauciuc cu talon mai mic sai poate coborata masina vreo 30 mm
Chestia pe spate off(o folie de calitate opreste UV si transferul de caldura)
Gurile de aerisire off.Ca nu ai ce sa racesti acolo.Poate doar daca mergi in basini si nu vrei sa deschizi geamul.
Volanul a fi frumos daca ai imbraca in piele aceeasi culoare capacul de la air-bag.
|
|
|
18-06-11, 23:32
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
Quote:
Originally Posted by cry_ss
Am vrut neaparat proiectul cu Louver-ul spate din 2 criterii:unul e pt esteticul masinii, si inca e in curs de finisare modul de aplicare pe luneta. Al doilea este faptul ca majoritatea timpului pe bancheta spate am fetita, si imi e deosebit de folositoare,incat imi ia tot soarele (chiar daca luneta e ionizata).
Am vrut sa o fac detasabila din cauza militiei si a RAR-ului.Este realizata "de mana",spre deosebire de masinile care au asa ceva original pe ele(din aluminiu), realizate in ateliere specializate in asa ceva...Sper dupa finalizarea completa sa aduca mult mai bine cu caroseria.
Despre bara fata, ce sa zic, am ezitat sa fac alegerea, caci mi s-a parut putin prea agresiva, dar nu am gasit alt kit cat de cat.Am vrut sa o retusez si sa o customizez putin , dar am renuntat. Ce ma avantajeaza insa la ea este priza mare de aer de pe fata-mijloc, asta pentru ca pe tigra motoarele lucreaza foarte sus ca temperatura, deci "prind" mai mult aer cu ea...
Altfel , multumesc pentru pareri si opinii, ce as mai completa este ca pentru o mamica care merge la lucru, la gradinita si nu face drag-racing la stopuri e o masinuta ok...(zic eu).
Ar mai fi de lucru la ea, insa din bugetul lunar incep sa rup din ce in ce mai greu banuti pt modificari...
Drumuri bune, tuturor !
Later edit: ornamentele raman acolo , din cauza ca vreau sa le fac sa corespondeze cu aerisirea interioara a portbagajului, nu le-am vrut kitch, insa eram la faza de vopsit, si trebuia sa le pun...daca nu , ramaneau aplicate negre si erau chiar nasoale...
C e ma chinui este sa gasesc angeleyes la care sa pot modifica culoarea interioara , sa o fac la fel ca a masinii mele...dar inca lucrez la aspectul asta
|
1) cum de ai ales tigra ca masina de familie? tigra e orice , numai masina de familie NU!
2)cat de sus lucreaza motoarele astea de tigra? or fi si astea motoare de turatie/putere/temperaturi mari ?...e un motor ok care nu cred ca are nevoie de prea mult aer...... nu are necesitati speciale....
3)c'mon....ultimul lucru care i-ar mai trebui sunt niste angeleye-uri....
bara aia fata e din alt film , fara de restul masinii ....
in rest.... cu niste bari mai ok ..nu asa de incarcate ,,,eu cred ca ar arata destul de ok ..chiar si cu "chestia " aia pe luneta....care daca o finisezi calumea...nu va arata asa rau
spor la lucru !
__________________
office@freaktuning.ro
|
|
|
19-06-11, 11:41
|
#13
|
Stock
Join Date: Oct 2010
Posts: 4
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
Am precizat la inceput ca masina e a sotiei, si pe bancheta spate mai tot timpul e fetita, asta cand merge la gradinita, cumparaturi, vizite pe la bunici...Dar de aici nu poti trage CONCLUZIA CA E MASINA DE FAMILIE...Cel putin eu nu am afirmat asa ceva.Masina de familie este o Skoda Octavia break din 2000, deci nu mai trage concluzii pripite.
Temperatura acum vara in urban este pe la 96 de grade si imi dechide la 102, deci la priza de aer mai mare am observat (test, nu vorbe pe forum) ca lucreaza pe la 90-92 grade, deci am un avantaj, nu e fita.La Skoda stau constant pe 84-86 grade...Turatia de lucru este intre 3000-4500 rpm, ceea ce eu o consider destul de mare.Recomand un test drive inainte de pronuntarea unor afirmatii aiurea
Plus, alta bara mai putin agresiva nu am gasit fara sa fie urata...
Si da, angeleyes fata de farul stock al anilor 90 este chiar un avantaj, mai ales daca se potriveste in estetica cu badboy-ul.
Volanul e cel original , dar probabil va fi schimbat cu unul sport dar cu diametru rezonabil .
|
|
|
19-06-11, 12:49
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
de fapt daca stam sa ne gandim, 92 e temperatura de diesel multi cunoscatori si pe-aici.
la 100 declanseaza termocupla pentru ca asa a fost gandita nu pentru ca sunt motoarele defecte. si pana ajunge apa din radiator la 100, in motor deja ai peste
Last edited by cosmin_cosmin_1; 19-06-11 at 12:51.
|
|
|
19-06-11, 13:27
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 5,213
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Tigra - Rear Window Louver & Tuning
era mult mai bine daca era mai simplu pe fata...culoarea este draguta
|
|
|
|
|