Continua evolutia dupa Astra OPC V-Max Powered cu Opel GT, in prezent cu urmatoarele modificari aduse masinii:
Stock 264PS
Performanta:
EDS Phase I - 320HP 480Nm cu limitare la 7200rpm si Lunch Control 4500rpm
Traseu turbo-intercooler (iesire turbo + teava calda, teava rece/iesire intercooler) debit aer marit 63.5mm/interior
Traseu clapeta acceleratie debit aer marit 70mm/interior
Clapeta accelertie 70mm
Supapa HKS SSQV atmosferica
Furtune siliconice vacuum + cuple traseu turbo/banda siliconica furtune apa
Evacuare custom dubla Magnaflow 76mm + downpipe 76mm/no cat
Suspensie Bilstein B8/KW 30mm
Ceasuri monitorizare Boost Pressure/AFR
Interior/Exterior Design:
Jante Tomason TN4 Black Edition 20"
Faruri + proiectoare/semnalizari + triple black, grile fata, eleron, pleoape fata + spate
Stalp ceasuri custom
Elmente interior colant carbon
Urmeaza sa ajunga Intercooler EDS new core design, kit admisie K&N Typhoon si update soft EDS Phase II 360HP 550NM cu limitare 7500rpm si Lunch Control 4500rpm
Echipata cu cutie viteze Aisin -5 (echipata toyota supra/trackuri americane)
si Clutch Type LSD Getrag (grup raport 3.73/blocant clutch pack Getrag)
In viitorul apropiat (adica vara
) un nou kit turbo pentru un stadiu de 4xx wrhp si 6xx Nm
Pana aici......astept prelucrare de victime sigure
sau......invers