26-08-05, 01:16
|
#76
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
da... oricum asta e singura amintire mai placuta pe cand mergea motorul; asta e; daca stiti vreunul motor de 2,4 sau 2,2 anuntati-ma si pe mine(omega, senator, rekord, comodore)
__________________
Tractari auto non stop
|
|
|
10-10-05, 19:46
|
#77
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
salutaree... ce mai face machinutza??
motor ceva??
am o urgentzaaa, de urgentza...VAI, VAIiI
spune-mi te rog Ovidiule unde are seriile pe sasiu Manta ta.. si te rog neaparat ma intereseaza locatia exacta, deci te rog fa niste poze, te rog mult, este o chestiune de viatza si de moarte .....Care este
astept cu nerabdare raspunsul tau si pozele...pls, plssss
|
|
|
11-10-05, 01:44
|
#78
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
mama mia... daca spui ca e pe viata si pe moarte, te ajut; nu am poza exacta acum, dar iti fac maine si iti trimit exact; deocamdata am doar asta, mai de la distanta; sper sa te ajute sa supravietuiesti pana fac una mai exacta
Cat despre motor, se odihneste ca si masina
|
|
|
11-10-05, 03:16
|
#79
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
asa in mare stiam si eu de la cineva, dar exact detaliul ma intere. O fi pe muchia verticala sau orizontala..?? las k vad in pozele urmatoare.
pai doar sub capota este seria? langa usa dreapta pe prag nu estem??
Vai, dai Doamne sa fie asha k om ma fac...
ce tremur in noaptea asta.....trezesc vecinii...
multumesc anticipat si dupa, si cand vrei tu dk vestile sunt bune
|
|
|
12-10-05, 22:22
|
#80
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
|
|
|
14-10-05, 01:41
|
#81
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
hello
sorry ca nu am putut sa ajung mai devreme acasa... uite astea sunt pozele, dar nu se intelege prea bine (nu se vede seria deloc, dar e pe partea orizontala);
Daca reusesc sa fac rost de un aparat ziua, ti le fac cu cea mai mare placere; ciao
|
|
|
15-10-05, 00:15
|
#82
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
OK, am inteles ideea, sunt chiar akolo unde le stiam si eu, doar k in cazul meu..nu sunt
ma rog, dar la pragul pasagerului nu sunt? nu se poate frate... la CJ exista una care are si la prag serie. La a ta, tu i-ai facut CIV-ul?
dk da, nu ti-au zis nik la RAR referitor la lipsa seriei de pe prag?
mai ce noroc au unii, si ce ghinion IO complot...
cand poti as vrea o poza clara, ziua dk se poate sa vad seria clar, si te rog mult, masoara inaltimea/latimea caracterelor si distanta dintre ele, asta cred k e cel mai important in crearea unui fals deblelea
zici k 200E ai dat pe ea... la cat se ridica totalul investitiei tale pana la aceasta ora, imi poti da o cifra aprox. macar sa stiu la ce sa ma bag
mersi mult
|
|
|
17-10-05, 10:46
|
#83
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
am revenit si eu acasa... nu stiu daca o fi avut pe podea la vremea ei; acum sigur nu mai are pt ca podelele si lonjeroanele sunt refacute in totalitate;
tin sa ma laud ca in weekend am fost plecat la Timisoara si mi-am cumparat motor pt ea in sfarsit... 600E complet cu cutie automata 3000cmc MV6 (vreo 200CP); totul e sa pot sa il adaptez pe caroserie
Oricum puntea trebuie taiata, tunelul in care sta cutia trebuie largit cu cativa centimetri, gaura timoneriei trebuie data cu 30 cum mai in spate; asta ar fi sigur, sper sa nu trebuiasca modificate prea multe in afara de astea;
Diseara daca am timp si nu uit iti masor caracterele alea (ti-ai luat o Manta ca a mea Gri cumva?)
|
|
|
17-10-05, 16:15
|
#84
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
motor de Omega B....
pai si n-ai zis nik? eu unde stau mai Ovidiule
ne intalneam si noi...mai, mai, secretoshii rau unii...
nu mi-ai zis cum ti-ai facut actele fara seria de pe prag?
pragurile erau facute cand ai luat mashina sau le-ai facut tu? caz in care mi-e greu sa cred k n-ai vz seria..
nu e gri, tot rosie estem, eu nu stiu dekat 4 Manta A in tara si toate sunt rosii si n-am luat-o inka, nu are nici o serie, motivul pt care tot stau pe capul tau
|
|
|
24-10-05, 10:57
|
#85
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
sunt ceva mai multe manta in tara in Bucuresti sunt 3: a mea una gri si una galbena; in valcea sunt 2, in Craiova stiu una neagra si Timisoara mi-a spus baiatul de la care am luat motorul ca e o singura persoana care are 2 ca a mea inscrise, dar nu mi-a spus culorile;
Imi cer scuze ca nu am trecut pe la tine, dar chiar nu ma uit de fel de unde sunt cei cu care vorbesc; m-ar fi parut bine sa te cunosc
Cat despre serie, nu stiu daca o avea si la prag, eu nu am facut actele cu respectivul , e pe numele lui inca; trebuie sa ma apuc; in caz de trebuie sa aiba pe podea, ii ... in gura; sa-mi arateei mie o masina din 70 (nu de vitrina)care nu are podelele facute...
Scuze inca o data, nu sunt \"secretos\"
|
|
|
27-10-05, 13:13
|
#86
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
sincer nu prea sunt multe prin tara, asa k un pasionat cu cunostinte si relatii poa' sa se arunce.
e mult prea rara( si scumpa dincolo)sa o ratezi...dk chiar esti mad dupa ea . Si eu sunt mad, dar nu intr-atat incat sa o cumpar
|
|
|
30-10-05, 21:42
|
#87
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
salut
ma ce sa zic... nu e prea scumpa; la cum arata tabla si avand in vedere loviturile si alte chestii, merita cam 10 milioane si cautata una de afara pt o caroserie buna; ori gasit un tinichigiu bun care sa se ocupe grav de ea; eu unul am avut noroc in cazul asta (toata podeaua e facuta cu tot cu lonjeroane cu tabla de 1,5 neagra, pragurile schimbate, etc; totul facut ca la carte)
Daca nu fac rost de chedere si geamul de pe stanga fata pe care nu il am iar masina aia are macar ornamentele si chederele originale, a-si lua-o cu 300 $-E; bine inteles anul viitor cand m-oi redresa cu banii
Motorul 6 linie se potriveste perfect la suportii de prindere si dupa cum spuneam, radiatorul trebuie dat putin mai in fata si ce uitasem este capota care trebuie putin ridicata in fata
Vad eu ce fac cu rarul ala...
|
|
|
31-10-05, 01:05
|
#88
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
eu n-am gasit dincolo nici un A ieftin, plus k mai e si transportul pana in tara(200E cel putin), omologarea, ceva taxe si atunci cred k mai ieftin iesi cu una din tara pe care s-o faci.
Dk vrei cheder de parbriz, merge cel de Oltcit, cum are si asta..cika e perfect
pai ce a patit geamul stanga fata al tau??? il aveai din cate stiu...d eprin pozne :P
|
|
|
31-10-05, 01:13
|
#89
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
auzi Ovidiule.. nu vad de ce nu mergi sa-ti faci Identificarea la RAR cat mai rpd, sa stii ce mai ai de fakut , in cazul nefericit in care ti se cer neaparat seriile pe prag. Pt k dupa ce e toata boboc facuta, vopsita, tapitzata etc, nu cred ka-ti convine sa o demontezi partea dreapta sa te pui sa-i bati serie, da fapt s alasi RAR sa ti-o beleasca sa vada dk nu e smecherita una, alta si sa te chinui de serie dupa aia...
vezi ce faci si nu mai sta pe ganduri...du-te la RAR
|
|
|
01-11-05, 17:55
|
#90
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
mersi pentru informatia legata de cheder... nu stiam ca merge pus cel de Oltcit
in legatura cu identificarea, o sa se rezolve si asta
|
|
|
|
|