30-11-04, 23:17
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Ovidiu\"
Nu, nu am; dar unde ai vazut tu asta?
|
la prisma mi s-a parut ca ai o aripa stramba si retusata asa
|
|
|
01-12-04, 09:57
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Nu era lovita, cel putin de mine. A fost vopsita decurand, dar nu prea bie (lipsa de fonduri) si poate avea unele denivelari; si oricum, tinichigiul cand le-a dat pe amandoua jos sa le antifoneze, mi-a spus ca aia din stanga nu a fost data jos niciodata iar aia din dreapta a fost lovita si facuta; asa ca poate ai tu un ochi prea bun, dar nu cred ca se observa
Am gasit un 2.2 injectie de Frontera; a-si vrea sa ii scot injectia si sa ii pun 2 carburace; merita? am auzit ca e cam comprimat
__________________
Tractari auto non stop
|
|
|
01-12-04, 14:25
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
si cum spuneam, ai aripa de pe dreapta sifonata
|
|
|
01-12-04, 23:52
|
#19
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
poate, dar asta acum minim 4 ani, ca la mine e de 1 si a fost nefolosita vreo 3
Ce zici? e mai misto daca ii pun proiectoarele intre faruri in fata grilei? sau sa le las acolo
|
|
|
02-12-04, 09:48
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
ai putea sa le pui langa faruri, se vede sigur f misto cu 6 faruri asa as vrea sa-mi fac si eu dar momentan nu pot pt ca am racirea la uleiul din cutie prin radiatorul de apa si nu se va mai raci bine
tu ai radiatorul mare? nu va mai avea racire la fel de buna
bare ceva nu-i pui?
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
|
|
|
10-01-05, 19:59
|
#21
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
scuze pt intarzierea raspunsului
Nu cred ca ar fi o problema sa iti pui proiectoarele intre faruri; racirea si-o face fara probleme; gandeste-te la Calibra ce gurita de aer are pentru radiator si nu se mai plange
Da, am radiatorul mare ,racirea si-o face prea bine: trebuie sa o alerg vreo 5 km sa se incalzeasca.
La mine sigur nu are nimic daca mi le pun intre faruri
|
|
|
17-01-05, 03:03
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
o idee pt evacuare
|
|
|
27-01-05, 10:41
|
#23
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Sper ca niciodata nu e prea tarziu... uite ca mi-am mai innoit si eu topicul; sper sa nu il mai las de capul lui
Codrin, frumoasa idee,dar cat timp am motor in linie nu prea merge... (cel putin daca vreau sa pun in ambele parti) macar un V6 sa am si drept sa spun asta ar fi urmatorul pas; sper ca nu prea tarziu
|
|
|
27-01-05, 10:43
|
#24
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
P.S
Am vazut Blade Trinity: la inceput era o masina, Dodge am impresia si cred ca Manta este copia modelului aluia, putin mai micsorata; ce ziceti?
La urma urmei in anii '70 nu lucrau numai nemtii la Opel
|
|
|
27-01-05, 11:16
|
#25
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
parerea mea e sa modifici ce vrei si cum vrei la un alt motor decat asta al tau. pe asta sa-l lasi deoparte pentru ca e original, si sa cumperi de la dezmembrari cu 2-3 sute de euro un motor de golf/astra/vectra, ceva ce se potriveste, sa mai dai vreo suta de euro pe montat si ai rezolvat problema. rar-ul iti da ok-ul fara prea multe probleme, ti-l fotografiaza si iti schimba in carte.
daca te apuci de facut modificari la al tau s-ar putea sa nu fii prea multumit de rezultatul final, asta daca nu cedeaza materialul destul de imbatranit si-l faci varza, si s-ar putea sa te ajunga tot cam atat in bani, asta sa nu mai zicem de timpul pierdut
|
|
|
27-01-05, 11:46
|
#26
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Mi-am spus parerea mai demult; asta si aveam de gand: sa ii cumpar un motor si pe asta sa il pastrez
Dar nu de Astra, Vectra pt ca nu ar mai fi Manta; eventual Comodore 2.5 6 in linie, cu 3 carb;macar asa nu ar disparea uriasul ci s-ar mari; in plus pot sa ii modific blocul pana la 3.0
Daca ii pun de ex motor de Vectra, ala de 2.0 care ajunge la aproape 300CP, cred ca ar mai intra unul langa el fara prea multe modificari
|
|
|
30-01-05, 18:51
|
#27
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
pai unde gasesti tu asa ceva? si... de curiozitate... cam cat te costa?
|
|
|
31-01-05, 09:34
|
#28
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Nu e prea scump; am gasit pe autovit un Opel Senator,am impresia pe care cerea 250 E pt piese; avea motor 2.5 6 linie injectie; cred ca ar merita sa il iau ; ar trebui doar sa ii cumpar 3 carb si flanse... si gandeste-te cate s-ar mai potrivi de la el, in plus e o masina completa
Dar pana una alta, trebuie si astia 250 Esi cat or mai fi pe langa; vad eu ce fac... oricum daca stai sa te gandesti nu e mult deloc
|
|
|
31-01-05, 18:20
|
#29
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Ovidiu\"
Nu e prea scump; am gasit pe autovit un Opel Senator,am impresia pe care cerea 250 E pt piese; avea motor 2.5 6 linie injectie; cred ca ar merita sa il iau ; ar trebui doar sa ii cumpar 3 carb si flanse... si gandeste-te cate s-ar mai potrivi de la el, in plus e o masina completa
Dar pana una alta, trebuie si astia 250 Esi cat or mai fi pe langa; vad eu ce fac... oricum daca stai sa te gandesti nu e mult deloc
|
nu e mult , pe mine m-a costat 300 de euro motorul si 130 montatul, asa ca nu e mult. il pui tu pe masina?
|
|
|
31-01-05, 19:16
|
#30
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Daca o sa reusesc sa il cumpar, da eu il pun; am ceva notiuni de mecanica; si daca nu eu, tot neamul e plin de 'mecanici'
Pt mine e mai greu sa il cumpar din moment ce ai mei nu sunt de acord si nu ma ajuta cu nimic; dar asta e (cica nu vor sa mor in masina)
|
|
|
|
|