24-02-11, 23:09
|
#46
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Quote:
Originally Posted by C2_0LET
Am vorbit cu niste baieti foarte priceputi si am promisiuni ca masina mea o sa iasa asa cum vreau eu. Din pacate trebuie sa astept vreo doua luni deoarece echipa este momentan implicata in alt proiect de mare anvergura.
https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...2/page-13.html
|
Si cum anume vrei tu?
|
|
|
24-02-11, 23:14
|
#47
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 50
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
400 cp, 500 nm. Tractiunea este mai putin relevanta ... 4x4 sau RWD.
|
|
|
25-02-11, 05:34
|
#48
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Quote:
Originally Posted by C2_0LET
400 cp, 500 nm. Tractiunea este mai putin relevanta ... 4x4 sau RWD.
|
Spor la treaba.Daca reusesti macar peste 300cp ai de la mine o naveta de bere.RWD pe Calibra nu este asa simplu cum pare...iar tractiunea este extrem de relevanta.
__________________
|
|
|
25-02-11, 08:05
|
#49
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Daca nu sunt indiscret ne poti spune macar o parte din lista cu piesele care vor fi folosite la motor pt obtinerea celor 400 cp scontati?
|
|
|
25-02-11, 11:53
|
#50
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 50
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Pistoane forjate de 87 mm
Biele forjate
Underpiston cooling oil jets
placa de ramforsare in partea inferioara a blocului motor
pompa de ulei de z20let
chiulasa portata
axe sport cu tacheti mecanici si saibe de compensare
arcuri supape intarite
pinioane reglabile
turbina GT40
standalone E-MS PRO
volanta usoara Helix autosport
se studiaza si o reproiectare a sistemului de racire al motorului.
Am achizitionat blocul motor ambielat de pe masina lui GTA, volanta Helix autosport, turbina GT40 cu tot cu galerie, doua chiulase Coscast si lista de cumparaturi continua.
I-am achizitionat si doua seturi de jante ... inca sunt in dubiu pe care sa le folosesc ... RH ZW1 8j/17 sau ATS DTC Superlight 17" ....
Poze cu piesele de la GTA...
|
|
|
25-02-11, 11:56
|
#51
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Quote:
Originally Posted by C2_0LET
se studiaza si o reproiectare a sistemului de racire al motorului.
|
Bingo !
|
|
|
25-02-11, 12:21
|
#52
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Frumoasa lista de piese,blocul motor cu vibrochen,pistoane si biele le-ai cumparta de la Edi (GTA),ce vreau eu sa te intreb,unde vei duce blocul ca sa faci gaurile pt pulverizatoarele de ulei?Placa de intarire a blocului este cumparata de afara sau facuta aici?
Te-ai gandit ce fel de axe vei folosi,de cate grade?
|
|
|
25-02-11, 13:25
|
#53
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Quote:
Originally Posted by GTA
Bai fratilor,nu mai veniti cu astfel de afirmatii pe care nu le puteti demonstra.Daca vorbesti de Vectra aia din Ploiesti,a avut 600cp cand mi-o canta mie cucu pe ....cutia de transfer de la VTS a spart-o ca facea cerculete cu masina,iar in De nu i-au facut soft ca-i batea motorul....
Nu mai dezinformati lumea aiurea.
|
mda.....hai sa iti raspund mai civilizat asa.....nu cu 'bai'....
am zis parca 600......asa intelesem......
am vb cu mihai si masina avea 430 ponei....
cutia de transfer intradevar a spart-o la cerce.......si DA a fost in DE sa ii faca softul....lucru confirmat de el telefonic azi.....
o zi buna domnul GTA....
sal....
__________________
contact 0766-671407
|
|
|
25-02-11, 18:01
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,170
Member of: [Opel]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
eu sunt gata sa pariez ca se vor scoate cifrele mentionate de el,cu conditia sa se tina de treaba si sa il tina buzunaru'.de ce?am vb cu un baiat din anglia care mi-a confirmat ca se poate ajunge usor in targetul de 400-500cp,suma fiind de doar 7.000 lire.
problema care se pune este cine va manageria proiectul?eu unu am incredere in nea gica sa desfaca motorul sa schimbe o piesa si sa il monteze la loc,dar ca sa faca o cota,o planare sau sa modifice rampa de injectoare spre ex niciodata nu o sa faca treaba.
oricum eu iti urez bafta si o sa urmaresc cu interes sa vad ce va iesi!
|
|
|
25-02-11, 19:14
|
#55
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Quote:
Originally Posted by jakal
mda.....hai sa iti raspund mai civilizat asa.....nu cu 'bai'....
am zis parca 600......asa intelesem......
am vb cu mihai si masina avea 430 ponei....
cutia de transfer intradevar a spart-o la cerce.......si DA a fost in DE sa ii faca softul....lucru confirmat de el telefonic azi.....
o zi buna domnul GTA....
sal....
|
Iarta-ma daca te-a deranjat tonul meu,dar am auzit atatea povesti legate de acest motor C20LET incat prin comparatie filmul Transformers pare un reality show.Stiu foarte bine ce poate face acel motor si ce se poate face in Ro la ora asta pentru a creste performantele motorului.
Pur si simplu ma agaseaza afirmatii despre x Calibra sau Vectra din romania cum ca avea sute de cai masurati cu fixa de 10 pe tija actuatorului.
@C2_0LET Sper sa nu te superi pe mine sau sa mi-o iei in nume de rau.Sfatul meu pentru tine este sa te calmezi putin cu acest proiect.Pune un soft care sa faca in jurul a 300cp,pune-i o transmisie integrala VTS,Hurlimann sau Maxxsweeden,aranjeaz-o cum iti place tie si cam atat.Oricum la 300cp masina o sa fie BOMBA crede-ma...
Motorul asta face atatea mofturi incat o sa vrei sa dai cu el de pamant.Senzorii de pe el functioneaza dupa bunul lor plac si o sa te miri cand masina o sa
traga mai prost sau mai bine din cauze neevidente.
Eu unul iti doresc numai succes in ceea ce vrei sa faci,insa avand in vedere ca am fost deja acolo permite-mi sa fiu scceptic.
|
|
|
26-02-11, 16:37
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 525
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Quote:
Originally Posted by C2_0LET
Pistoane forjate de 87 mm
Biele forjate
Underpiston cooling oil jets
placa de ramforsare in partea inferioara a blocului motor
pompa de ulei de z20let
chiulasa portata
axe sport cu tacheti mecanici si saibe de compensare
arcuri supape intarite
pinioane reglabile
turbina GT40
standalone E-MS PRO
volanta usoara Helix autosport
se studiaza si o reproiectare a sistemului de racire al motorului.
Am achizitionat blocul motor ambielat de pe masina lui GTA, volanta Helix autosport, turbina GT40 cu tot cu galerie, doua chiulase Coscast si lista de cumparaturi continua.
I-am achizitionat si doua seturi de jante ... inca sunt in dubiu pe care sa le folosesc ... RH ZW1 8j/17 sau ATS DTC Superlight 17" ....
Poze cu piesele de la GTA...
|
sall , bafta cu proiectul sper sa iasa ce vrei tu , si daca ai bani de investitii sigur va iesi , bafta...
|
|
|
05-03-11, 20:44
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 543
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
frumoasa caly sa ai parte de ea si bafta cu priectu
|
|
|
05-03-11, 22:43
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
C20LET ul este un motor clasic de 2.0L cu o chiulasa crossflow si configuratie DOHC. Nu inteleg de ce se tot invart o mie de mituri in jurul lui ... cu ce este mai prejos decat un 4G63 de exemplu care afara face 500 de cai la grupa mica ?
Problemele cele mai mari sunt generate de electronica imbatranita care nu mai face fata la presiuni mari indiferent de upgradeuri de soft, map *** etc. Folosind un management modern se elimita toate aceste probleme. Cu o racire adecvata, un IAT si un AFR decente si o stare mecanica perfecta nu vad de ce nu poate depasi pragul psihologic de 400 de cai. Este adevarat ca folosind electronica stock peste 300 de cai deja mergi la risc indiferent de componentele mecanice dar iar nu vad nici un impediment in a o abandona.
Pistoane topite, biele strambe, garnituri de chiulasa arse, problemele tipice ale c20-let ului pleaca in 90% din faptul ca se merge cu electronica stock si boost controlul ECU ului dezactivat.
Oricum acest motor este un taram neexplorat inca la noi in tara desi pe ici pe colo se mai aude de cate un tatic in astfel de motoare care mai convinge cate un pasionat sa bage o roaba de bani si la sfarsit sa ridice din umeri cand crapa sau merge sub asteptari.
Sunt convins ca daca se lucreaza cu cap si cu atentie nu are ce sa mearga prost.
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
06-03-11, 00:40
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 604
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
|
|
|
06-03-11, 08:04
|
#60
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4
Quote:
Originally Posted by Ford_V6
Pistoane topite, biele strambe, garnituri de chiulasa arse, problemele tipice ale c20-let ului pleaca in 90% din faptul ca se merge cu electronica stock si boost controlul ECU ului dezactivat.
Oricum acest motor este un taram neexplorat inca la noi in tara desi pe ici pe colo se mai aude de cate un tatic in astfel de motoare care mai convinge cate un pasionat sa bage o roaba de bani si la sfarsit sa ridice din umeri cand crapa sau merge sub asteptari.
Sunt convins ca daca se lucreaza cu cap si cu atentie nu are ce sa mearga prost.
|
Oooohhhh ... ca bine graiesti !
|
|
|
|
|