sal....as vrea sa stiu si eu de unde ai luat down pipeu si toate coturile siliconice si cuplele pt intercooler si restu de treburii (un pret ceva si detalii )...si inca ceva as mai vrea sa stiu la cureaua de distributie de care e cu 142 de dinti sau 172 dinti daca stii cumva..mc mult si bafta cu proiectu
salut... downpipeul lam comandat de pe ebay.nl parca dar a venit din Germania cu 300e cu tot cu transport,este foarte bine lucrat si include si garnituri,cuplele si cotul de reductie de la Racing Nick Pitesti 80-90ron cuplele de reductie drepte si parca in jur de 120ron cotul,kitul de tevi de pe SRZ cu 160e iar distributia este cea cu 142 cred(cu o singura rola de ghinaj)
salut... downpipeul lam comandat de pe ebay.nl parca dar a venit din Germania cu 300e cu tot cu transport,este foarte bine lucrat si include si garnituri,cuplele si cotul de reductie de la Racing Nick Pitesti 80-90ron cuplele de reductie drepte si parca in jur de 120ron cotul,kitul de tevi de pe SRZ cu 160e iar distributia este cea cu 142 cred(cu o singura rola de ghinaj)
Am demontat suspensia si am trimis-o la reconditionat(amortizoarele)
Aproape ca am terminat de sudat si rollbaru,doar bara dintre oale pe spate mai trebuie sudata si lateralele de prins in suruburi care oricum mai astepta montajul interiorului
foarte tare proiactul.
o sa faca fata cu FWD?
mult succes in continuare!
de ce nu??? atata timp cat directia si suspensia sunt ok,cauciucuri bune si putina stapanire a piciorului nu vad care ar fi problema...a cam inceput sa devina exagerata chestia cu stapanirea masini fwd cu putere mare...eu unu particip cu a mea la vtm-uri unde poate nu e cea mai buna alegere dar distractia e tare si inca nu stiu ce poate sa faca cu niste slicuri adecvate...
Revenim la subiect....azi o zi cam plictisitoare avand in vedere ca aseara am lucrat pana la 11 la masina, azi fara nici un chef de munca ne apuca munca la diverse nimicuri....putin grund pe podea....putin antifon pe sub aripile de fata unde au patruns sudurile de la intaritu lonjeroanelor.....discurile de frana fata curatate de stratul superficial de rugina la fel si suporti de etrieri...si tot la fel curatat pe la lonjeroanle spate si suporti de arcuri unde au aparut niste fisuri de la suspenia foarte joasa si care trebuiesc sudate..............
Tot azi a juns si pompa de benzina Bosch de 200L/h
frumoasa masina, aspiram candva la ea si inainte sa-mi iau masina era o varianta dar vad ca a nimerit bine la voi daca nu sunt indiscret imi zici te rog care a fost pretul de achizitie
revenim la zi cu proiectul....ultimele zile au fost cam pline dar printre picaturi am reusit sa mai asamblam la masina
in sfarsit am reusit sa terminam ultima parte din rollbar:bara dintre oale
am reparat toate fisurile,am antifonat podeaua pe sub masina si am vopsit interiorul cu grund alb....urmeaza sa incepem montarea interiorului....multa migaleala ne asteapta pt ca plasticele si bordul trebuie modificate dupa rollbar
a ajuns si admisia de la strung si cum era de asteptat ne era bine facuta...suduri de *** ,masurile total gresite...asa ca am mai modificat-o odata ,am mai dus-o la sudat odata si dupa am polisat tot interiorul pt o curgere cat mai buna....dupa toate astea in sfarsit am terminat de "construit" admisia (eram asa de mandrii )
deci urmeaza sa montam interiorul pana vin si injectoarele dupa care putem pune instalatia si sa iii dam cheie...sanse mari sa terminam in 2 3 saptamani...ramane de vazut
ms baietii....admisia e pe 63mm...cu bovu vedem noi cum il lasam pana la urma
cu kilomerajul nu am avut in cotro....daca puneam altceva nu arata ce trebuie