16-09-11, 15:13
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Pai cred ca 220+ ii faci rost numai prin scoaterea catalizatorului, nu-i stres pentru atat.
mai poti face ceva artificii sa te poti gandi la 230+
cred ca ar fi rezonabil, chit ca la cuplu ala si 211 o sa ti se para suficienti, cel putin pentru o vreme. Si in primul rand vei fi surprins de F28, ca-i o cutie destul de scurta si se simte din plin
|
|
|
22-11-11, 20:22
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Quote:
Originally Posted by mircea.armeanu
|
Cand te vad asa, imi vine sa-mi iau campii, cum ma sa comanzi boxe de la sony center, sa dai pe ele 110 lei + transport si sa ti le trimita tocmai la mama dracu???
Daca nu vorbesti, ca ti le luam mai ieftine, si in maxim 24 ore erau acasa ...
Da tu nimic batman batman, F28, V6, 3.0, 4x4, nebuneli, socoteli
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
23-11-11, 01:01
|
#33
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 30
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Quote:
Originally Posted by cheluakame
Cand te vad asa, imi vine sa-mi iau campii, cum ma sa comanzi boxe de la sony center, sa dai pe ele 110 lei + transport si sa ti le trimita tocmai la mama dracu???
Daca nu vorbesti, ca ti le luam mai ieftine, si in maxim 24 ore erau acasa ...
Da tu nimic batman batman, F28, V6, 3.0, 4x4, nebuneli, socoteli
|
ce e chelule la noi 110 + ron... maruntis batman!! batmaan!!
|
|
|
24-02-12, 16:44
|
#34
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 30
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Nu am mai scris de prea mult timp despre calibra mea, asa ca m-am gandit sa fac un update, desi vestile nu sunt toate bune...
Masina ajunsase sa fie pusa la punct si dupa vreo 2 ani sa fiu multumit de ea... m-am bucurat cam 3 luni de ea cand s-a intamplat ceva naspa: a cedat cutia de viteze sau ceva legat de cutie, in decembrie 2011 (nu mai am viteze, dar am ambreiaj si in final cand nimeresc o treapta face foarte urat atat zgomote cat si trepidatii)... si totusi nu e chiar atat de rau ca am acasa un F28 gata de montat, astept sa se mai incalzeasca putin si va fi din nou pe drum.
Si de suparare ca nu mai am masina am decis sa ii iau jante(tot dec 2011) si am pus pe ea niste mult dorite FANBLADE-uri de pe LET.
Pot spune ca e mare diferenta cu un J si ET corespunzator desi am mers cu maxim 80 la ora (tractat de la Bucuresti la Alexandria )
Acum cand mai sunt intrebat cat consuma pot spune 1.6% cu 50 in localitate si 80 in afara (inginerii de la opel vor plange)
Poze cu jantele cand le-am montat
Ce pot spune in final e ca abia astept sa vad ce inseamna 6 trepte pe V6. Va fi de munca insa cred ca in cam 2 zile se poate face... Mai e putin... asa de putin
Numai bine!
|
|
|
08-03-12, 15:27
|
#35
|
Stock
Join Date: Mar 2012
Posts: 1
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Frumoasa Calibra. Spor la modificari in continuare....sa ne spui si noua cum e in 6 gear.
|
|
|
09-03-12, 18:17
|
#36
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Turatii mai mici.
Chiar astazi mergeam cu Vectra mea cu 80km/h intr-a 5`a la 2000RPM.
|
|
|
09-03-12, 23:51
|
#37
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 30
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Multumesc!
Lucrarea a inceput... insa e mai dificil decat ma asteptam, destul de multe neprevazute, totusi incet incet se vor rezolva toate... unde mai pun ca nici vremea nu prea e favorabila unei astfel de lucrari...
|
|
|
26-12-12, 11:01
|
#38
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 30
|
Calibra V6 C25XE + F28 FWD
Mai intai de toate: Sarbatori fericite!
Si acum ca am si eu putin timp liber m-am gandit sa fac un update...
Dupa cum am scris, cutia ei, F25, a cedat, dar si ambreiajul cu placa de presiune...etc...
Aveam in debara o cutie F28, netestata, dar am zis... hai sa vedem ce iese.
Asa a inceput proiectul F28 pe V6.
In total mi-a luat 8 zile lucrarea, insa doar o zi dat motor si cutie jos, puse volanta, ambreiajul si placa cu rulment si totul pus inapoi pe masina. Restul au fost modificari sau construire de distantieri si suporti.
Cateva poze
Demontare
Distantieru' la planetara intermediara
Si a inceput distractia!
Pe langa cutia sparta am mai gasit si...
Volanta de let 9 kg si volanta de v6 16kg
Timoneria
Iata de la ce ma plecat:
Si rezultatul final - timonerie hibrid F25 - F28, cam singura solutie pentru conversia F28 la C25XE V6:
In final, a fost cu noroc, cutia s-a dovedit a fi buna si deci investitia a meritat.
Rapoartele la F28 sunt mult mai bine "asezate", adica putin mai scurte insa nu atat de scurte incat sa mesteci toata ziua la schimbator.
Deasemenea a 6a e excelenta de scos consum bun, mai lunga ca a 5a la F25, astfel cu a 6a la 2500 RPM am 120 la ora pe bord, gume 205/50/R16. Consum mixt, mers decent 7 - 7.5%
Last edited by mircea.armeanu; 26-12-12 at 11:06.
|
|
|
26-12-12, 18:04
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
foarte frumos exemplar! sa te bucuri de ea cat mai mult posibil...cam rare motorizarile acestea pe plaiurile noastre romanesti
|
|
|
27-12-12, 11:41
|
#40
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 30
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Multumesc frumos!
Sunt cam rare, ca la 1000 lei impozit si 700-800 lei asigurarea... devine putin prohibitiv un motor de peste 2000 cmc... Insa sunt si avantaje
|
|
|
30-12-12, 22:05
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
felicitari pentru miscarea facuta
pe unde vad o calibra ma uit dupa ea pana ma lovesc de ceva am fost la un pas sa-mi cumpar una dar...n-a fost sa fie
succes cu ce ti-ai propus
|
|
|
31-12-12, 09:34
|
#42
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 30
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Multumesc! Ce-i adevarat, o am de mai bine de 3 ani si tot intorc capul dupa ea in parcare
|
|
|
14-02-13, 08:20
|
#43
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Maşina mea: Calibra V6 1995 C25XE 2,5L 24v 170CP
Quote:
Originally Posted by mircea.armeanu
Salutare!
Sunt posesorul unui OPEL Calibra V6 2.5L 24v 170CP din fabrica si ca nivel de echipare a ajuns la full: piele, scaune incalzite, abs, servodirectie, traction control, ac, geamuri electrice, trapa electrica, oglinzi reglabile electric si incalzite, scaune sport recaro reglabile pe inaltime (sofer + pasager), jante aliaj, suspensie sport coborata 30 mm, filtru aer sport K&N, evacuare custom, ceasuri auxiliare presiune ulei & voltaj, bord computer, air bag-uri sofer si pasager si cam atat imi pot aminti deocamdata.
De cand am luat masina s-au facut urmatoarele: indreptat jante la autosoft, kit complet distributie si accesorii, reconditionat piele (scaun sofer), cauciucuri noi marangoni zeta linea 205/50/r15, rulmenti fata noi, burdufuri planetare noi, bascula& flansa stanga noi, garnitura baie de ulei, garnituri senzori nivel ulei & restul consumabilelor (filtre, ulei, etc) si din nou cam atat imi amintesc.
La interior s-au schimbat toate becurile din masina cu led-uri, inclusiv in butoane.
Mai departe voi lasa pozele sa vorbeasca de la sine(exterior):
Attachment 1816331Attachment 1816332Attachment 1816333Attachment 1816334Attachment 1816335Attachment 1816336Attachment 1816337Attachment 1816338Attachment 1816339Attachment 1816340
Si acum poze cu interiorul si modificarile cu led-uri:
Attachment 1816341Attachment 1816342Attachment 1816343Attachment 1816344Attachment 1816345Attachment 1816346Attachment 1816347Attachment 1816348Attachment 1816349Attachment 1816350Attachment 1816357 Attachment 1816358 Attachment 1816359
Pentru a incheia cu modificarile la interior mai am de montat led-uri in Bord/Trip Computer si in butoanele de incalzire in scaune si montat mochetele originale.
Planuri pentru viitor: mi-as dori un motor V6 3.0 X30XE 24v 214 CP si o cutie F26 6+1 trepte. Aceste modificari nu stiu cand vor avea loc, totul depinde de finante si de "neprevazute".
Numai bine!
|
scapa cat mai repede de presurile alea din interior
|
|
|
|
|