Astazi m-am hotarat sa rezolv problema farurilor.
Asa ca le-am dat jos de pe masina.
.
Apoi le-am desfacut.
.
.
Pentru geam am incalzit cu feonul(de 2000W) iar pentru partea argintie sunt 4 suruburi mici in spate.
.
.
Sistemul de prindere a consolei ce tine becurile este destul de neinspirat.Deaceea i-mi si tot cadea lupa.
.
.
Un prezon lung fix tine de suport in partea lupei.
.
.
Iar in partea cu faza lunga exista un alt prezon care sustine sistemul intr-un cap rotund intr-o bucsa de plastic care la mine era destul de largita.
.
Acesta este prezonul.
.
.
Iar aceasta este bucsa.
.
.
Acel prezon este insurubat in gaua aceasta.
.
.
.
Iar bucsa e prinsa unde se vede clema deasupra oglinzii pentru faza lunga.
.
.
Dupa ce am reparat problema, am incalzit din nou cu feonul si am inaturat masticul care era in plus.
Am pus altul dupa care am presat geamul si am strans bine ca sa se lipeasca.
Masticul folosit de mine s-a intarit in 30 min.
Becurile montate sunt H1 4300k si se vede diferenta fata de 6000k, ceea ce aveam inainte.
Mult mai multa luminozitate.
O sa revin si cu poze cum se vede dupa ce fac regajul.
Momentan le-am reglat la ochi.