Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 10-02-11, 22:54   #286
minimal.madness
Opel Driver

Stage 5
 
minimal.madness's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,604
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Hai si cu jantele .
minimal.madness is offline  
Old 11-02-11, 00:20   #287
alex.p7m

Stage 5
 
alex.p7m's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,699
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Quote:
Originally Posted by minimal.madness View Post
Hai si cu jantele .
toate la timpul lor
alex.p7m is offline  
Old 14-02-11, 09:30   #288
alex.p7m

Stage 5
 
alex.p7m's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,699
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

opa ... am dat de un problem , am observat ca daca merg tare cu ea schimbat la 6-7 mii si daca ajung in a3 de ex si vreau sa o las sa se detureze singura , mi se aprinde imed becul de la motor si ramane aprins pana este oprita si repornita masina aveti idee de la ce poate fi ? am inteles ca ar putea fi senzori / sonde / etc , iar daca merg linistit nici gand de bec aprins.
__________________
YM alex_p7m sau TEL 0764.944.033
alex.p7m is offline  
Old 14-02-11, 09:34   #289
minimal.madness
Opel Driver

Stage 5
 
minimal.madness's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,604
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Eu sincer n'am nicio idee dar totusi ,nu e motor de 2.5 ca sa iti permiti sa schimbi asa...s'o aprinde beculetu ala pentru ca e fortat motoru ... nu? asta e o parere a unui incepator...
minimal.madness is offline  
Old 14-02-11, 10:30   #290
alex.p7m

Stage 5
 
alex.p7m's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,699
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Quote:
Originally Posted by minimal.madness View Post
Eu sincer n'am nicio idee dar totusi ,nu e motor de 2.5 ca sa iti permiti sa schimbi asa...s'o aprinde beculetu ala pentru ca e fortat motoru ... nu? asta e o parere a unui incepator...
din moment )) ce e facut sa atinga turatia aia ... imi permit sa il fortez , si dak era 1.0 1.2 si limitarea era la 6500-7000 la fel faceam , dar nu te gandi ca zi de zi merg cu ea asa
alex.p7m is offline  
Old 14-02-11, 10:33   #291
minimal.madness
Opel Driver

Stage 5
 
minimal.madness's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,604
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Si eu i'am dat de cateva ori (stand pe loc) turatii mari si ultima data nu stiu ce s'a intamplat si nu mai mergea bine.ca si cum ai scoate o fisa si merge in 2-3 pistoane.eram la service .au zis aia ca s'ar fi infundat un tachete sau nu mai tin minte.dar si'a revenit .asa ca..ai grija cum faci
minimal.madness is offline  
Old 14-02-11, 12:45   #292
=Virus=

Stage 5
 
=Virus='s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 857
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Quote:
Originally Posted by alex.p7m View Post
opa ... am dat de un problem , am observat ca daca merg tare cu ea schimbat la 6-7 mii si daca ajung in a3 de ex si vreau sa o las sa se detureze singura , mi se aprinde imed becul de la motor si ramane aprins pana este oprita si repornita masina
Aloo, ce 6 mii ?! Ai motor de 1.4 8 v 60 cp, ai uitat? Daca o sa mai faci de astea il dai pe ulei... Cat despre becul de check posibil sa fie sonda lambda, la motorul tau altceva nu prea are ce, dar incearca totusi macar o testare cu agrafa sa fii sigur.
__________________
=Virus= is offline  
Old 14-02-11, 14:20   #293
Old_boy
Dacia Driver

Stage 5
 
Old_boy's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Lightbulb Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

treaba sta cam asa motoru are cuplu maxim (reprezentarea grafica fiind o curba) pe la 3000-3500 rpm punc in care curba incepe sa scada

daca schimbi inainte de aceasta turatie o sa mergi subturat => consumu va fi mai mare pt ca motorul se chinuie si motorul are de suferit datorita depunerilor de calamina de pe supape
daca treci de aceasta turatie motorul incepe sa piarda cuplu => o turezi aiurea => consum mare si uzura moturului

ce am zis eu mai sus ete generalizat... in toata treaba asta intervin niste variabile cum ar fi motorul si mai ales cutia

orientativ, ar trebui sa schimbi intr-o treapta superioara in astfel incat turatia motorului sa nu scada sub 2000

ce ti-am zis eu mai sus poti gasi pe astraclub exact pt masina si cutia ta
__________________
EX Dacia 1310 L '98
Dacia 1310 MLS '86
Suzuki DR750sBIG '90

"Dacia mea 1310MLS '86 AKA The Smurf 1710 "
"EX Dacia mea 1310L '98 AKA TEI 1610 "
"My DR 750s BIG"

Last edited by Old_boy; 14-02-11 at 14:24.
Old_boy is offline  
Old 14-02-11, 14:34   #294
minimal.madness
Opel Driver

Stage 5
 
minimal.madness's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,604
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

mai pe scurt daca vrem sa fie un consum bun,trebuie sa schimbam cam in 2400-2500 turatii ca in treapta urmatoare sa fie 2000 nu ?
minimal.madness is offline  
Old 14-02-11, 14:51   #295
Kahn
Opel Driver

Stage 5
 
Kahn's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 657
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

bai, eu zic ca ai dat-o dauna totala, vinde-o ))))
Kahn is offline  
Old 14-02-11, 14:55   #296
vipermihai

Stage 5
 
vipermihai's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 494
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Quote:
Originally Posted by Kahn View Post
bai, eu zic ca ai dat-o dauna totala, vinde-o ))))
era si cazu !!
vipermihai is offline  
Old 14-02-11, 15:20   #297
sebastyan2001

Stage 5
 
sebastyan2001's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,185
Member of:
[DAEWOO]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Quote:
Originally Posted by Old_boy View Post
treaba sta cam asa motoru are cuplu maxim (reprezentarea grafica fiind o curba) pe la 3000-3500 rpm punc in care curba incepe sa scada

daca schimbi inainte de aceasta turatie o sa mergi subturat => consumu va fi mai mare pt ca motorul se chinuie si motorul are de suferit datorita depunerilor de calamina de pe supape
daca treci de aceasta turatie motorul incepe sa piarda cuplu => o turezi aiurea => consum mare si uzura moturului

ce am zis eu mai sus ete generalizat... in toata treaba asta intervin niste variabile cum ar fi motorul si mai ales cutia

orientativ, ar trebui sa schimbi intr-o treapta superioara in astfel incat turatia motorului sa nu scada sub 2000

ce ti-am zis eu mai sus poti gasi pe astraclub exact pt masina si cutia ta
Ai o dreptate dar nu in totalitate, eu la sfi am cuplu maxim la 5000, acum inseamna ca ar trebuii sa schimb numai la 5000 ca altfel e subturata ? ) De fel schimb pe la 5500, darr e deajuns la orice masina sa se schimbe pe la 2500 ca sa nu fie subturata si nici turata.

On topic: Pune-o pe tester si iti va zice cu siguranta ce are, e posibil sa fie senzorul de acceleratie dar cel mai sfant e sa o pui pe un tester.
__________________
Powered by GSi !
sebastyan2001 is offline  
Old 14-02-11, 15:40   #298
alex.p7m

Stage 5
 
alex.p7m's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,699
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Quote:
Originally Posted by minimal.madness View Post
Si eu i'am dat de cateva ori (stand pe loc) turatii mari si ultima data nu stiu ce s'a intamplat si nu mai mergea bine.ca si cum ai scoate o fisa si merge in 2-3 pistoane.eram la service .au zis aia ca s'ar fi infundat un tachete sau nu mai tin minte.dar si'a revenit .asa ca..ai grija cum faci
ehhh mai dma si pe loc :P , da toata treaba se intampla in mers

Quote:
Originally Posted by =Virus= View Post
Aloo, ce 6 mii ?! Ai motor de 1.4 8 v 60 cp, ai uitat? Daca o sa mai faci de astea il dai pe ulei... Cat despre becul de check posibil sa fie sonda lambda, la motorul tau altceva nu prea are ce, dar incearca totusi macar o testare cu agrafa sa fii sigur.
60 cp , 60cp )) dar sa stii ca nu sunt nici pensionar ... ulei ... hm nu e data pe ulei dar pierde pe la baia de ulei ca e garnitura zdrente urmeaza sa bag motoru la facut ... adik garnituri etc schimb ulei si dastea , cat despre testul cu agrafa nu stiu sa-l fac si mie tarseala sa ma bag ca mie ca fac vreun scurt dak stie vre 1 si e din buc poate ma ajutati si pe mn

Quote:
Originally Posted by Old_boy View Post
treaba sta cam asa motoru are cuplu maxim (reprezentarea grafica fiind o curba) pe la 3000-3500 rpm punc in care curba incepe sa scada

daca schimbi inainte de aceasta turatie o sa mergi subturat => consumu va fi mai mare pt ca motorul se chinuie si motorul are de suferit datorita depunerilor de calamina de pe supape
daca treci de aceasta turatie motorul incepe sa piarda cuplu => o turezi aiurea => consum mare si uzura moturului

ce am zis eu mai sus ete generalizat... in toata treaba asta intervin niste variabile cum ar fi motorul si mai ales cutia

orientativ, ar trebui sa schimbi intr-o treapta superioara in astfel incat turatia motorului sa nu scada sub 2000

ce ti-am zis eu mai sus poti gasi pe astraclub exact pt masina si cutia ta
hai ba stefane ce dreq ))) ca dak merg cu ea numa in 3000-3500 deja e consum mare :P , consum bun scot cu ea dak merg intre 2200-2800 asa

Quote:
Originally Posted by minimal.madness View Post
mai pe scurt daca vrem sa fie un consum bun,trebuie sa schimbam cam in 2400-2500 turatii ca in treapta urmatoare sa fie 2000 nu ?
ceva d genu din ce stiu eu

Quote:
Originally Posted by Kahn View Post
bai, eu zic ca ai dat-o dauna totala, vinde-o ))))
))) nu e dauna inca =)))) si sper sa nu fie :P ( apropo ne cunoastem )) sunt doar curios )
Quote:
Originally Posted by vipermihai View Post
era si cazu !!
tu taci dreacu te ta*fa mica si penala =)) hahahaha invidiosule

Quote:
Originally Posted by sebastyan2001 View Post
Ai o dreptate dar nu in totalitate, eu la sfi am cuplu maxim la 5000, acum inseamna ca ar trebuii sa schimb numai la 5000 ca altfel e subturata ? ) De fel schimb pe la 5500, darr e deajuns la orice masina sa se schimbe pe la 2500 ca sa nu fie subturata si nici turata.

On topic: Pune-o pe tester si iti va zice cu siguranta ce are, e posibil sa fie senzorul de acceleratie dar cel mai sfant e sa o pui pe un tester.
ehhh o sa o pun momentan sa ma mai asez cu banii


off topic : mamamaaa in 2 ore ce de posturi =))
alex.p7m is offline  
Old 14-02-11, 17:27   #299
h0rm0n

Stage 5
 
h0rm0n's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 649
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Eu iti zic sa faci testu cu agrafa, 5 minute de documentare pe forumuri nu te costa nimic, asta daca nu ai bani sa faci un test.

Cand se zice de "dat pe ulei" nu te gandi doar la garnituri, sunt si alti factori care influenteaza "uzura".

Spor.
__________________
Friend of 'F'
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ

http://www.My Astra F/Under Construction.html

■ now: Astra F '94 GSi (C18XE) ■
■ now: Astra F '97 (X16SZR) ■
■ ex. Astra F '96 (X16SZ) ■
■ ex. Astra F '92 (C14NZ) ■
h0rm0n is offline  
Old 14-02-11, 18:22   #300
alex.p7m

Stage 5
 
alex.p7m's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,699
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel AsTrA F - A L X ` u

Quote:
Originally Posted by h0rm0n View Post
Eu iti zic sa faci testu cu agrafa, 5 minute de documentare pe forumuri nu te costa nimic, asta daca nu ai bani sa faci un test.

Cand se zice de "dat pe ulei" nu te gandi doar la garnituri, sunt si alti factori care influenteaza "uzura".

Spor.
am specificat mai sus k nu e dat pe ulei , adica nu da cu fum etc si astea singura pb e ca il pierde , stiu si eu ce inseamna uzura si dat pe ulei etc :P , iar la testu cu agrafa nu ma bag eu ptr ca sincer eu de mik am o scarba de electrica si tot ce tine de fire etc si eu pe panou de sigurante nu pun degetele ca in loc sa fac test cu agrafa mie ca`mi dau fok ))
alex.p7m is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -