Re: Maşina mea: Calibra--OT 13 MAT
am uitat sa mai scriu(ca am fost si inca sunt plecat )...dupa 1an de stat in parcare,intr-o zona unde bate soarele si iarna,nemiscata,nepornita,ca nu a avut cine sa faca asta...arata......
Sa incepem...In Septembrie am reusit sa ajung acasa pentru 5 zile...Prima data am dat de Opel-ul Astra Caravan care era parcat in spatele blocului la umbra,totul bine,in afara de praful-jegul aferent strans intr-un an de stat,nemiscata,nepornita....Calibra era parcata la sotie in parcare,ca e mai in siguranta...asa,ca am ajuns si la calibra...soc! Folia de carbon de pe capota exfoliata-dezlipita,vopseaua pe bara din fata si pe bara din spate exfoliate+ praful,jegul aferent,parbrizul crapat....pfff,ce greu e dupa ce bagi munca timp de aproape 6 ani la o masina sa o lasi parasita pentru ca nu o poti lua cu tine ca nu e masina de zi cu zi... si sa o gasesti in halul ala... stau si ma gandesc cum am lasat 2masini parasite...pana cand nici eu nu stiu...Astra nu ma intereseaza,nu imi e la inima,in schimb la Calibra ma gandesc doar la munca depusa,nu la bani...tinand cont ca ultima data vroiam 3000 euro pe ea,cu toate dotarile,optionalele+ inca 1 din 1996 ecotec de piese ... acum sta sub prelata....sper sa stea bine....
Revin si cu niste intrebari...Am cateva nelamuriri...am o calibra de anglia cu x20xev,motor in stare foarteee buna! Ca sa mut acest motor in locul c20ne-ului meu ce modificari trebuiesc facute,tinand cont ca am masinile una langa alta,deci iau de pe xev,pun pe ne...cum fac cu instalatia electrica? este foarte complicat acest schimb? astept idei pentru ca ma batea gandul sa fac un transplant...
La motorul asta x20xev merge ceva modificat,sa scoatem ceva cp din el?
|