Quote:
Originally Posted by costash
Te ai aruncat prea tare la turbina asta.E prea mare pentru ce ai tu nevoie defapt o masina care sa o folosesti tot timpul va avea un laag mare pt 2.0.Daca mergeai pt un gt 2871 erai mult mai avantajat din toate punctele de vedere.Dar asta e doar opinia mea, nu baga in seama si urez bafta in continuare la proiect!
Ps:Sfat prietenesc:Incearca sa faci live remap nu cumpara chipuri!Nu te juca cu boost ul ca vei avea nevoie de un bloc motor nou sau chiar de un alt motor.Turbina care ai avut o a murit din cauza ca ai mers cu boost prea mare pt ce a putut ea de fapt asta in cazul fericit pana cand ai sa indoi ceva biele.Resoftarea live si profesionala este esentiala in completarea proiectului!Bafta!
|
inainte sa schimbi o turbina se pot face niste calcule cu ajutorul unor grafice care se bazeaza pe anumiti parametrii ai motorului care ii stii atat din datele initiale a motorului cat si cativa parametrii obtinuti pe un stand dyno.
O masina pe care nu o folosesc la drift unde as fi in dezavantaj cu o turbina mare pt ca as avea lag, da..as alege o turbina mai mica, dar in cazul de fata acest aspect nu prea ma deranjeaza..cand o va face imi voi pune si antilag.
btw, revenind
dupa mai multe idei..pareri..calcule..si analize asupra unor grafice, interpretarea lor si folosind simulatoare puse la dispozitie de.."XXX", ma incadrez destul de bine cu aceasta turbina. Totodata am ales varianta sa merg pe o turbina ceva mai puternica decat mi-ar trebuii pt ca am fortat 2 turbine peste limita lor si s-a ales praful din amandoua.