06-09-11, 19:27
|
#511
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [Opel]
|
azi aratai la cineva pistonul 1 si imi zise ca s-ar putea sa-mi fi topit / rupt electrodul la bujie si d'aia sa mi fi aparut loviturile alea ! si cei drept pe piston se vad infipte copuri straine (din alt material)...ceea ce ma face sa-i cam dau dreptate !
verificai acum pe seara cu atentie si jocul boltului este pe biela ,nu pe piston !
problema ce ma framanta este : daca schimb toate 4 pistoanele si problemele se agraveaza... daca nu au aceeasi greutate si imi provoaca mai mult rau decat bine ! imi pot batea si mai tare si sa se simta vibratie in toata masina ! am intalnit problema asta la o calibra c20ne , care dupa 10 min de la prima cheie s-a blocat motorul ! ce ma sfatuiti sa fac ? sa cumpar bloc cu tot cu pistoane ?
Last edited by GJ 64 GAB; 08-09-11 at 13:13.
|
|
|
06-09-11, 22:59
|
#512
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Rally]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
daca faci o treaba fa-o ca la carte. comanda pistoane noi, segmenti noi, cuzineti noi, semeringuri de tot felul ca odata faci motorul nu in fiecare zi. da-i incolo de bani ca tu ii faci pe ei nu ei pe tine. nu face carpeala ca nu va tine si mai tarziu ai sa regreti. gandeste-te bine...fa treaba calumea...ca doar esti mecanic sti cu ce se mananca treburile astea. bafta!
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven
|
|
|
06-09-11, 23:36
|
#513
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
Quote:
Originally Posted by gbry_el_05-RSG
daca faci o treaba fa-o ca la carte. comanda pistoane noi, segmenti noi, cuzineti noi, semeringuri de tot felul ca odata faci motorul nu in fiecare zi. da-i incolo de bani ca tu ii faci pe ei nu ei pe tine. nu face carpeala ca nu va tine si mai tarziu ai sa regreti. gandeste-te bine...fa treaba calumea...ca doar esti mecanic sti cu ce se mananca treburile astea. bafta!
|
am comandat tot ce se poate comanda pt motoru asta! toate piesele sunt noi si de producatori renumiti ! insa treaba cu pistoanele ma cam sperie pt ca am vazut un c20ne blocat la 10 min dupa prima cheie...si asta datorita pistoanelor dupa un alt motor!
|
|
|
07-09-11, 09:26
|
#514
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Rally]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
si atunci concluzia e simpla. NOI!
|
|
|
07-09-11, 13:23
|
#515
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
Quote:
Originally Posted by electric_style
azi aratai la cineva pistonul 1 si imi zise ca s-ar putea sa-mi fi topit / rupt electrodul la bujie si d'aia sa mi fi aparut loviturile alea ! si cei drept pe piston se vad infipte copuri straine (din alt material)...ceea ce ma face sa-i cam dau dreptate !
|
poate fi de la apa daca nu aia avut chiulasa stransa la cuplul corect, poate fi ghid spart, poate fi electrod de bujie, poate fi bucata din debitmetru spart la rateuri....
de gripat ne-ul ala in 10 min... pun pariu ca pompa de ulei n-a verificat-o nimeni si cand a pornit l-a tinut peste 3000rpm. nu s-a verificat linie vibrochen, cuzineti vechi... a fost un motor CARPIT deaia nu a tinut...
|
|
|
07-09-11, 13:53
|
#516
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
Dupa parerea mea eu zic sa mergi pe 4 pistoane cu tot cu biele care sa nu aiba joc si nici urme de gripare si asa mai departe. Nu te baga sa cumperi pistoane noi , pentru ca 1 piston nou MAHLE ii foarte scump , iar ce gasesti la cateva sute de lei , eu nu m-as baza prea tare pe ele.
Neaparat verifica pompa de ulei , desfa-o si uitate sa nu aiba pinioanele joc deloc deloc. Eu am avut cateva motoare sfi si sincer iti zic , la toate pompele de ulei erau muci , aveau un joc si vai de steaua lor.
Ti-am zis , eu intr-un motor am bagat alte pistoane cu alte biele si nu am avut problema. Problema iti cu greutatile iti apare cand schimbi doar un piston , sau doar o biela. Tu avand in vedere ca schimbi toate 4 pistoanele cu 4 biele de la acele pistoane , nu sunt ce probleme sa apara.
Exact cum zicea mai sus cineva , NE-u ala ii cu cantec ,altele au fost acolo problemele stai tu linistit.
|
|
|
07-09-11, 19:48
|
#517
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,392
Member of: [DAEWOO] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
Eu zic ca poti baga linistit alte pistoane impreune cu biele si nu trebuie sa fie noi....eu am trecut de la pistoane de sfi la pistoane de let si nu am avut nici cea mai mica problema. Daca tot ai motorul desfacut sa nu faci rabat la calitatea pieselor (chiar daca de multe ori suntem tentati din cauza preturilor) si sa inchizi motorul cu piese de calitate ca sa stii ca nu o sa mai umbli ceva timp iar in motor. Spor la repararea lui.
|
|
|
08-09-11, 21:49
|
#518
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [Opel]
|
Quote:
Originally Posted by gbry_el_05-RSG
si atunci concluzia e simpla. NOI!
|
pistoane noi ? glumesti nu )
Quote:
Originally Posted by MihaiS
poate fi de la apa daca nu aia avut chiulasa stransa la cuplul corect, poate fi ghid spart, poate fi electrod de bujie, poate fi bucata din debitmetru spart la rateuri....
de gripat ne-ul ala in 10 min... pun pariu ca pompa de ulei n-a verificat-o nimeni si cand a pornit l-a tinut peste 3000rpm. nu s-a verificat linie vibrochen, cuzineti vechi... a fost un motor CARPIT deaia nu a tinut...
|
sa fiu sincer ghidurile la supape sunt cam toate sparte si ar putea fi si ala un factor foarte important !
Quote:
Originally Posted by DaBotta
Dupa parerea mea eu zic sa mergi pe 4 pistoane cu tot cu biele care sa nu aiba joc si nici urme de gripare si asa mai departe. Nu te baga sa cumperi pistoane noi , pentru ca 1 piston nou MAHLE ii foarte scump , iar ce gasesti la cateva sute de lei , eu nu m-as baza prea tare pe ele.
Neaparat verifica pompa de ulei , desfa-o si uitate sa nu aiba pinioanele joc deloc deloc. Eu am avut cateva motoare sfi si sincer iti zic , la toate pompele de ulei erau muci , aveau un joc si vai de steaua lor.
Ti-am zis , eu intr-un motor am bagat alte pistoane cu alte biele si nu am avut problema. Problema iti cu greutatile iti apare cand schimbi doar un piston , sau doar o biela. Tu avand in vedere ca schimbi toate 4 pistoanele cu 4 biele de la acele pistoane , nu sunt ce probleme sa apara.
Exact cum zicea mai sus cineva , NE-u ala ii cu cantec ,altele au fost acolo problemele stai tu linistit.
|
ai pm!
Quote:
Originally Posted by B-64-KTL
Eu zic ca poti baga linistit alte pistoane impreune cu biele si nu trebuie sa fie noi....eu am trecut de la pistoane de sfi la pistoane de let si nu am avut nici cea mai mica problema. Daca tot ai motorul desfacut sa nu faci rabat la calitatea pieselor (chiar daca de multe ori suntem tentati din cauza preturilor) si sa inchizi motorul cu piese de calitate ca sa stii ca nu o sa mai umbli ceva timp iar in motor. Spor la repararea lui.
|
piesele sunt toate noi si de calitatea 1 zic eu ! n-am facut nici un fel de compromis cand a fost sa aleg piesele !
deci au sosit piesele ! cuzineti , segmenti , semeringuri supape , semering vibrochen , semeringuri axe cu came , ganitura chiuloasa , garnitura evacuare-admisie , set fise bujii , set pivoti , amortizoare pe gaz , flanse amortizor + rulmenti de sarcina , ganitura baie , garnitura capac tacheti !
ps: am luat de la un prieten niste arcuri sport Bilstein si sunt in dubii cu ele care sa le tin! la drop sunt la fel ca cele de pe masina (-40) insa la duritate sunt mai moi decat ale mele!
Last edited by GJ 64 GAB; 09-09-11 at 15:54.
|
|
|
09-09-11, 09:42
|
#519
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
Quote:
Originally Posted by electric_style
piesele sunt toate noi si de calitatea 1 zic eu ! n-am facut nici un fel de compromis cand a fost sa aleg piesele !
deci au sosit piesele ! cuzineti , segmenti , semeringuri supape , semering vibrochen , semeringuri axe cu came , ganitura chiuloasa , garnitura evacuare-admisie , set fise bujii , set pivoti , amortizoare pe gaz , flanse amortizor + rulmenti de sarcina , ganitura baie , garnitura capac tacheti !
ps: am luat de la un prieten niste arcuri sport Bilstein si sunt in dubii cu ele care sa le tin! la drop sunt la fel ca cele de pe masina (-40) insa la duritate sunt mai moi decat ale mele!
|
la cate ai luat tu iti faceam un pret bomba si iti aduceam totul pe Victor Reinz... sa speram ca iese totul bine si nu o sa ai parte de surprize
|
|
|
09-09-11, 20:50
|
#520
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
Quote:
Originally Posted by MihaiS
la cate ai luat tu iti faceam un pret bomba si iti aduceam totul pe Victor Reinz... sa speram ca iese totul bine si nu o sa ai parte de surprize
|
le-am luat de la service-ul unde lucrez si imi comvine ca nu mi se umfla pretul deloc...platesc ce e pe factura fara adaos fara nimic !
|
|
|
11-09-11, 19:50
|
#521
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
imi spune si mie cineva din ce material sunt ghidurile supapelor la c20xe si care ar putea fi cauza sa se sparga ? de retinut ca in trecut s-a rupt distributia si au fost inlocuite 2 supape...!
se gasesc ca piese de schimb ghidurile supapelor ?
|
|
|
11-09-11, 20:22
|
#522
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of: [Honda]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
Quote:
Originally Posted by electric_style
pistoane noi ? glumesti nu )
sa fiu sincer ghidurile la supape sunt cam toate sparte si ar putea fi si ala un factor foarte important !
ai pm!
piesele sunt toate noi si de calitatea 1 zic eu ! n-am facut nici un fel de compromis cand a fost sa aleg piesele !
deci au sosit piesele ! cuzineti , segmenti , semeringuri supape , semering vibrochen , semeringuri axe cu came , ganitura chiuloasa , garnitura evacuare-admisie , set fise bujii , set pivoti , amortizoare pe gaz , flanse amortizor + rulmenti de sarcina , ganitura baie , garnitura capac tacheti !
ps: am luat de la un prieten niste arcuri sport Bilstein si sunt in dubii cu ele care sa le tin! la drop sunt la fel ca cele de pe masina (-40) insa la duritate sunt mai moi decat ale mele!
|
Daca la duritate, sunt mai moi ca cele actuale, dropul va fi putin mai mare. Acuma...tu sti de ce ai nevoie .
|
|
|
12-09-11, 09:48
|
#523
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
Quote:
Originally Posted by electric_style
imi spune si mie cineva din ce material sunt ghidurile supapelor la c20xe si care ar putea fi cauza sa se sparga ? de retinut ca in trecut s-a rupt distributia si au fost inlocuite 2 supape...!
se gasesc ca piese de schimb ghidurile supapelor ?
|
la SC SEC AUTO SRL....
treci pe la mine si o rezolvam....
|
|
|
14-09-11, 19:38
|
#524
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
au sosit pistoanele de la userul Yoopetre caruia ii multumesc pe aceasta cale !
urmeaza sa ajunga si chiuloasa impreuna cu tacheti impecabili si sper sa rezolv toate zgomotele din motor (cea mai ramas din el ...blocul si vibrochenul)
|
|
|
14-09-11, 19:53
|
#525
|
Opel Driver
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 157
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20XE - Red Bitch
chiulasa, o refaci pe cea veche sau iei alta?
multa bafta.
|
|
|
|
|