09-07-12, 20:38
|
#406
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,402
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Exact ce ii este necesar doctorului sa intre in operatie
|
|
|
10-07-12, 18:48
|
#407
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 782
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Gata,masina este la garaj iar interiorul este demontat integral.
Teraversa achizitionata + armatura ca piese noi, panoul de spate venea fara ochelari si ramfonsarea de L de la compartimentul rotii de rezerva drept urmare nu l-am mai luat si am avut URGENT varianta de a taia curul alteia pentru a- depuncta intreg panoul spate.
Maine revin si cu ceva poze din garaj
|
|
|
10-07-12, 21:40
|
#408
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Frumoase rău obiectele făcute prin hidro-transfer.
Cât ar costa să-mi fac şi eu diverse recipiente de pe la motor?
|
|
|
10-07-12, 22:54
|
#409
|
Stage 2
Join Date: May 2011
Posts: 40
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Cand vedem si noi masina din nou pe strazi ?
|
|
|
01-08-12, 10:14
|
#410
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 782
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Am lucrat intens in ultima perioada si sunt constient de faptul ca daca nu aveam maini solide de ajutor in jurul meu nu ajungeam la nivelul acesta la capitolul reparatii.
Masina a fost data cu craci-n sus si pe o parte si pe cealalta,demontata puntea,H-ul,conductele,evacuarea,aparatorile.
A fost curatata toata caroseria pana in grund iar unde a fost nevoie ( rugina ) am curatat pana la disparitia acesteia adaugand tabla.Asadar,caroseria este curatata integral si data in grund,tinichigeria este in proportie de 80% gata ramanand doar pasajele spate si panoul de intarit.
H-ul / fata si basculele au fost curatate si vopsite (aceiasi operatiune ca in urma cu 2 ani) fiind multumit de modul de conservare al elementelor. Am bascule noi insa mult mai usoare si nu doresc a renunta la cele originale din cauza acestui aspect "calitatea materialului din care sunt confectionate".
01. Curatat 02. Sudura unde a fost nevoie 03. Mastic pensulabil 04. Grund Automotive 05. Vopsit podeaua 06. Aplicare ceara cavitati
Tnx PSD Crew!
|
|
|
01-08-12, 10:17
|
#411
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 801
Member of: [RENAULT]
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Imi place cum ai lucrat la ea,felicitari si sa si spor in continuare
|
|
|
01-08-12, 10:38
|
#412
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
ME GUSTA!!
|
|
|
05-08-12, 17:57
|
#413
|
Stock
Join Date: Dec 2006
Posts: 5
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Observ ca ai schimbat cauciucurile... Oare de ce?
|
|
|
08-08-12, 17:59
|
#414
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 782
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Observi prost sau mai bine zis nu observi deloc
Ce vezi tu in poze sunt de fapt rotile de iarna,cele de vara sunt in lucru!
Nu am schimbat cauciucurile sunt foarte,foarte multumit de ele si le mai tin o perioada!
|
|
|
08-08-12, 19:52
|
#415
|
Stock
Join Date: Dec 2006
Posts: 5
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Quote:
Originally Posted by PSD-ul
Observi prost sau mai bine zis nu observi deloc
|
k. Spor la treaba.
|
|
|
16-08-12, 00:17
|
#416
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Nebunie maxima ce faci tu aici
Mult succes!
|
|
|
17-08-12, 08:31
|
#417
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 560
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Felicitari!,weekendul asta iti dau jos si carenajele spate,vad ca te misti repede!
|
|
|
03-09-12, 16:09
|
#418
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 782
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Tinichigerie -electrica:
- Inlocuit :
- traversa inferioara fata , armatura bara fata
- Panou frontal spate ,laterale panou spate
- Capota fata + haion spate
- Inlocuit usi stanga+dreapta (pentru a le monta pe cele de LET cu bare protectie)
- Achizitionat izolatie capote NOUA originala GM
- Izolatie-capitonaj compartiment motor sh
- Inlocuit instalatie electrica geamuri si B.C + module usi cu system confort . La instalatia electrica au fost inlocuiti papucii,eliminata alarma,inlocuit mufe stopuri spate+faruri, montat Borne RH1
Curatat caroserie integral si adaugat tabla sudura MAG, aplicat 1 strat grund anticoroziv,1 strat vopsea,1 strat lac, 1 strat subtire vopsea cauciucata, aplicat prin pulverizare pe intreaga caroserie 2 litrii ceara cavitati, vopsit compartiment motor
Elemente mecanice :
Inlocuit:
- Flanse amortizor , rulmenti flanse amortizor , suspensie din (arcuri Ta-Technix cu amortizoare Koni reglabile duritate) in (integral KW inox Street Performance reglabila duritate-inaltime) arcuri fata , rulmenti fata,suporti senzori abs st+dr,bielete directive,bielete antiruliu,bucsi bascule fata,bucsi bara stabilizatoare fata,kit reparative etrieri,placate frana fata,burdufe planetare,inlocuit C.V F20 in C.V F16 ‘custom’, tampon antibalans spate,
- Cablu ambreiaj sh ‘ GM’,cablu capota original ‘GM’, cablu acceleratie,cablu frana de mana,tampoane capote,tampoane radiator apa, tampoane motor, conducte benzina + toate elementele fixare, conducte benzina,garniture pompa frana,releu unitate ABS,sensor ABS dreapta, support electroventilator + electroventilator, celelalte elemente au fost reconditionate/revopsite.
Motor :
Polishare capac distributie, polishare capac motor + multiple piese hidrotransfer :
01. Garnitura capac culbutori Victor Reinz =
02. Simeringuri supape Elring Diametru 1 = 7 mm Diametru 2 = 11,1 mm Diametru 3 = 16 mm Înaltime 9,8 mm =
03. Simeringuri arbore cotit Victor Reinz 38 mm Diametru exterior 50 mm 2b =
04. Garnitura galerie evacuare Grosime 1 = mm
05. Garnitura galerie admisie Grosime 1,3 mm =
06. Garnitura baie ulei cu antival =
07. Garnitura chiuloasa metalica 1.1mm/0.5 =
08. Cuzineti palier Glyco =
09. Cuzineti biela Glyco = cadou
10. Segmenti Gheotze STD =
11. Garnitura pompa ulei GM =
12. Garnitura pompa apa GM =
13. Curea distributie ContiTech =
14. Curea transmisie pompa servodirectie ContiTech =
15. Curea transmisie alternator ContiTech =
16. Disc , placa + rulment presiune ambreiaj Luk =
17. Simering vibrochen de la cutie Elring =
18. Filtru ulei Mann =
19. Rectificare chiuloasa =
20. Simering volanta =
21. Oil Catch Tank Cusco 0.75
22. Regulator presiune benzina
22. Bujii NGK / cod motor + Fise Beru si rotor distribuitor
Etc…………
|
|
|
03-09-12, 17:12
|
#419
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,259
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Felicitari ptr cea ce faci, nu toti au curajul sa faca asa ceva ... sau sa se apuce de asa ceva bafta multa in continuare merita urmarit acest topic!
|
|
|
04-09-12, 21:35
|
#420
|
Stock
Join Date: Dec 2006
Posts: 5
|
Re: Maşina mea: OPEL CALIBRA - PSD-ul
Frumos, foarte frumos. Cand o vedem pe strada?
|
|
|
|
|