Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 11-05-09, 22:04   #1
razvanoltu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
razvanoltu's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 651
Member of:
[4 Speed Squad]
Thumbs up Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

Salutare.

A venit vremea inceperii unui nou proiect. Idei noi, minte odihnita... Dupa cum probabil ati anticipat deja din titlu viitoarea noua achizitie va fi un Opel Insignia Turbo ( benzina ).

Carcotasii o sa spuna acum ca sunt un 'opelist' convins. Nimic mai gresit. Am consultat multa vreme piata, am cochetat cu multe modele ( compacte, coupe-uri, sedanuri de clasa medie ) fie ele noi sau sh cu maxim 20-30mii km, am ales si m-am razgandit de mai multe ori. Pana la urma am fost convins de aceasta masina... o bine-venita improspatare foarte solida dupa parerea mea de la Opel. Pretul a fost si el un factor determinant in alegerea facuta, insignia-ul comandat fiind imbatabil la acest capitol fata de competitori pentru dotarile cerute.

Fiti convinsi ca mi-as fi dorit un OPC, insa deocamdata trebuie sa ma multumesc cu un vis mai realist, mai aproape de posibilitati. Am facut rabat la motor insa nu am facut rabat la optionale, unde recunosc ca m-am cam intins.

Prezentarea 'oficiala' o voi face odata cu primele poze in curand, peste vreo luna, cand o sa o ridic de la dealer. Pana atunci o sa las sa se scurga cateva detalii:
- motorul este un benzinar turbo foarte flexibil
- sasiul, ca si echiparea de baza vor fi Sport completate de sistemul Flex-ride de control dinamic al suspensiilor
- la interior se vor putea observa scaunele sport negre din piele perforata
- faruri AFL cu 9 moduri automate de luminare
- sistem audio premium Infinity

Desi e prea devreme sa vorbesc de planuri am de gand sa imprumut elemente de la OPC.

Atasez cateva poze imprumutate de la altii cu felul in care va arata. Chiar daca am pus doua poze cu opc-ul in mare cam in directia aia tintesc

Sa ne auzim cu bine,
Razvan
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	b2a6_27.JPG
Views:	691
Size:	52.6 KB
ID:	914316   Click image for larger version

Name:	256756.jpg
Views:	405
Size:	1.90 MB
ID:	914319   Click image for larger version

Name:	opel-insignia-opc-3.jpg
Views:	501
Size:	129.0 KB
ID:	914320  

Click image for larger version

Name:	2010_opel_insignia_opc_press_005.jpg
Views:	409
Size:	178.9 KB
ID:	914321  
__________________
Respecta partenerii de trafic!
razvanoltu is offline   Reply With Quote
Old 12-05-09, 07:57   #2
razvanoltu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
razvanoltu's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 651
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

P.S. Am in gand si expandarea aripilor. De altfel am aceeasi parere despre OPC-ul prezentat de curand... mie unul mi-ar fi placut sa vad opc-ul cu un aspect mai agresiv fata de versiunea de serie, cam in ideea in care se deosebeste Audi RS4 de A4 la exterior.
razvanoltu is offline   Reply With Quote
Old 12-05-09, 16:50   #3
Mondeo
Extreme Racing Member

Stage 5
 
Mondeo's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,273
Member of:
[Extreme Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

brava, credeam ca esti spre scirocco

pp ca 1.6T
Mondeo is offline   Reply With Quote
Old 12-05-09, 17:58   #4
rhadu

Stage 5
 
rhadu's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,594
Member of:
[Opel]
[VW]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

de ce nu incerci sa faci cva mai original(unicat) la exterior? insignia OPC are o bara fata chiar urata, iar spatele... e prea asemanator cu cel de serie.
rhadu is offline   Reply With Quote
Old 13-05-09, 07:50   #5
razvanoltu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
razvanoltu's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 651
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

Inca nu a venit masina
Ceva unic am in gand sa fac oricum sau macar ceva deosebit. Am spus in primul post ca o sa imprumut elemente de la OPC... cand am spus asta nu ma gandeam neaparat sa iau kitul OPC si sa-l pun pe masina. Directia la care m-am gandit este de data asta ceva mai curat cu cateva elemente subtile probabil. De altfel masina cere un tuning curat fara prea multe linii in plus.
Ca sa fiu mai exact ma gandesc sa expandez aripile obtinand astfel un aspect mult mai agresiv. In ceea ce priveste lateralele probabil ca voi folosi praguri 'curate' , cel mult o linie in spiritul liniei laterale curbate a masinii. In ceea ce priveste fata si spatele va fii mult de munca... am ceva in minte, ceva nou fata de liniile de tuning la moda acum.

'Una peste alta' am eu o vorba: e mult pana departe.

Cand vine masina o sa-i fac o descriere completa.


P.S. In calcule a intrat la un moment dat si Scirocco, insa am ales Insignia si din punct de vedere practic.

Last edited by razvanoltu; 13-05-09 at 07:53.
razvanoltu is offline   Reply With Quote
Old 16-05-09, 10:54   #6
nick1990

Stage 3
 
nick1990's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 98
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

Salut, nu ma asteptam sa faci alegerea asta :d ai facut una buna. am vrut si eu sa mi i au o insignia v8 kre se face doar pt americani dar m am gandit la consum asa k mai astept pana or scoate motoru v6cdti si pe insignia.
astept poze cu masina ta knd vine si poate ne int prin zona sa mi o prezinti si mie. app cu gtc-u ce ai facut k nu l am mai vazut pe acolo?
nick1990 is offline   Reply With Quote
Old 01-06-09, 07:45   #7
Lecca

Stage 5
 
Lecca's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 389
Member of:
[KIA]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

ahaaaa deci marfa alegerea, felicitari s-o stapanesti sanatos si sa o faci la fel de frumoasa ca gtc'ul :P
Lecca is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 09:12   #8
razvanoltu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
razvanoltu's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 651
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

Am revenit.... cateva poze pentru inceput (vor veni cat de curand si altele) si detaliile masinii.

Inainte de toate sa vorbesc despre motor si de ce am facut alegerea respectiva. In primul rand am vrut sa trec de la motorina la benzina turbo. Simteam nevoia de o schimbare radicala. Motorul este 1.6T 180CP (e motorul de pe corsa OPC,acolo are 192cp, de pe astra sport si acum si pe insignia).
Si acu povestea... initial vroiam cutie automata si stateam in dubii cu 4x4 (adunte dau 4000euro). In acest caz era valabila o singura varianta:2.0 (la 1.6T nu poti avea cutie automata sau 4x4). Am stat si m-am codit si m-am tot gandit si am ajuns la concluzia ca inca nu vreau sa ma fac lenes de tot. Astfel am renuntat la cutia automata si am ajuns la o alta dilema: 4x4 sau nu 4x4? Dupa ce am rascolit netul am inteles ca 4x4 ar fii doar un moft pentru mine... pentru altii poate ca ar insemna o necesitate dar pentru mine nu. Asadar am ajuns la urmatoarea dilema: 1.6T 180CP sau 2.0T sau totusi 2.0T 4x4 . Dupa deliberari intense am spus ca 'moftul' 4x4 il las pe data viitoare ,iar intre 1.6T si 2.0T alegerea a fost usoara pt ca 1.6 este mai economic, mai jos la pret. De asemenea am considerat ca 180cp sunt ok pentru mine cu perspectiva de a ajunge la peste 220p daca voi dori acest lucru (de asta vorbeam cand am spus 'posibilitati de tuning').
Acum stand mai bine sa ma gandesc cred ca daca as fi plecat din capul locului calat pe 2.0T cu 4x4m-as fi razgandit in favoarea OPC-ului. Dar cum spuneam si in primul mesaj am lasat pe mai incolo gandurile OPC-iste.
Acum , dupa vreo 800km din care vreo 150km de serpentine, sunt super multumit de alegerea facuta. Motorul este foarte elastic, are un sunet superb pt un motor stock si s-a comportat foarte bine tinand cont ca, fiind in primii km de exploatare, nu mi-am permis sa-l intind prea tare.

Asadar motorul este 1.6Turbo 16v 180CP.

Dotarea de baza SPORT + optionale extra:
* (CJ2) Sistem electronic de climatizare pe doua zone cu sensor de umiditate (doar cu TSQ) - 250EURO
* (UAT) Alarma (st. cu XZBS/XZBT/XZBU) - 250EURO
* (DWH) Oglinzi exterioare pliabile electric,incalzite,electrocromatice (doar cu TSQ) - 150EURO
* (TAAV) Tapiterie din piele "Siena", perforata, neagra (doar cu CJ2/TSQ) + Scaune Sport- 1,800EURO
* (XZAA) Pachet "Driver" (Edition/Sport) - 1,230EURO
* (XZAC) Pachet "Infinity Navi" (Sport/Cosmo) - 1,560EURO
* (AW7) Airbag-uri laterale (torace) pentru locurile spate- 200EURO
* Garantie Extinsa 2ani GOLD- 770EURO
TOTAL OPTIONALE EXTRA- 6,210EURO



Fisa finala arata cam asa:

* Culoare Alb Casablanca
* FlexRide (sistem de stabilitate adaptiv al amortizoarelor in timp real)
* Sasiu Sport coborat; (-15mm)
* Moduri de rulare: Sport, Tour si Normal
* ABS cu CBC; EBD; ESPPlus cu TC; Servodirectie;
* Frane asistate pe disc fata-spate;
* Servodirectie - Variable Effort Sport;
* Jante aliaj 8J x 18", 5 spite duble, anvelope 245/45 R18 - Q02;
* Airbag-uri frontale, laterale pentru scaunele fata, perdea fata-spate;
* Airbag-uri laterale (torace) pentru locurile spate
* Tetiere fata active - 4 directii;
* Scaune Sport cu Tapiterie Premium din piele "Siena", perforata, neagra
* Volan Sport cu tapiterie Premium din piele combinata cu piele perforata;
* Scaune fata ergonomice, cu incalzire si ventilatie
* Scaun sofer reglabil pe 6 directii, pe inaltime electric;
* Sistem electronic de climatizare pe doua zone cu sensor de umiditate
* Sensori parcare fata si spate
* Faruri Bi-Xenon Adaptive + Intelligent Beam 9 moduri de rulare adaptive
* Control automat al farurilor cu functie de detectare a tunelelor
* Lumini de frana adaptive;
* Comenzi pt. sistemul audio pe volan;
* Pilot automat adaptiv;
* DVD 800 Navi, Navigatie, DVD player, memorie 2GB, Ecran Color 7inch, USB, Multi connectivity, Harti Europa
* Sistem audio Premium "Infinity" 8x45W , 9 difuzoare premium, 2 subwoofer in caroserie
* Portal telefon mobil cu Graphic/Color Info Display si joystick in cotiera centrala fata
* Sensor de ploaie
* Alarma cu senzori prezenta
* Oglinda retrovizoare electrocromatica
* Oglinzi exterioare electrocromatice, incalzite si pliabile electric
* Inchidere centralizata cu telecomanda radio;
* Geamuri electrice fata & spate;
* Coloana volan reglabila pe inaltime si in adancime
* Faruri de ceata fata - spate; Oglinzi electrice incalzite;
* Deschidere portbagaj electrica / din telecomanda;
* Activarea automata a semnalizatoarelor si descuierea automata a usilor in caz de
* deschidere Airbag sau activare capsula pirotehnica la centurile de siguranta;
* Sistem de avertizare pt. centura necuplata pasager fata;
* Centuri pretensionate fata; Dezactivarea airbag-ului pasager fata;
* Sistem ISOFIX pentru prindere scaun copil la bancheta spate; Cotiera
* Pachet lumini interioare (Parasolare iluminate; Iluminare podea fata);
* Pachet fumatori - scrumiera, bricheta;
* Buzunare in spatarele scaunelor fata;
* Compartimentare torpedou;
* Cotiera centrala spate cu acces portbagaj;
* Ornamente cromate in jurul geamurilor;
* Doua tevi de esapament, vizibile cu ornamente cromate

Jantele sunt cele vin standard pe dotarea SPORT. Nu mi-au placut cele pe 19, iar pe 20 mi s-au parut mult prea mari. In viitor, in functie de tuningul exterior vor veni si jante pe 19 mai frumoase.

-------

Cateva impresii de inceput:
De la 3000rpm accelereaza f. frumos, tinuta de drum incredibila... am mers tare pe serpentine si m-a lasat cu gura casca, la propriu Cu sistemul flex-ride activ masina se lipeste pur si simplu de asfalt. Directia este precisa in orice conditii, frane surprinzator de eficiente. Scaunele sunt foarte comode si ofera un suport bun in curbe ( doar sunt sport ) , ventilatia din scaun este geniala.
Ce m-a mai impresionat este sistemul de iluminare care intr-adevar se ridica la nivelul la care se lauda Opel. Intr-adevar sistemul este inteligent si eficace.
Ce am observat si nu stiam de dinainte este faptul ca discurile de frana sunt foarte mari ( nota bene ), ventilate fata si spate.
Sistemul audio Infinity se aude in sfarsit super bine pentru un sistem de fabrica.
Am rams cu un zambet permanent si asta zice cam tot de parerea mea despre aceasta masina.

Minusuri are ca orice masina, insa chiar sunt carcotas: un pic cam multe butoane pe consola centrala si unele din ele sunt greu accesibile de la sofer; la climatronic reglarea intensitatii se face apasand pe butoane si nu invartind de o rotita ceva, fapt care face greoaie setarea manuala. Resimt din plin lipsa stergatorului spate cand ploua ( de, obisnuinta ), iar noaptea ma descurc cam greu cand ploua din cauza faptului ca oglinzile se uda foarte usor si din cauza ca oglinzile sunt electroheliomate si se inchid prea tare... atfel nu vad bine masinile din spate. Este un discomfort mare.
Navigatia merge numai ca Opel nu are harta pentru Romania... f. tare frate Poate anul viitor sa orimesc harta de RO.
Locurile din spate nu sunt foarte bune pentru oameni inalti pentru ca de exemplu cineva la 1.90 ar atinge cu capul plafonul spate. In rest totusi scaunele spate sunt foarte comode.
Difuzoarele de dupa scaunele spate, care sunt folosite pe post de subwoofere, ocupa un pic de loc din portbagaj si daca ai bagaje voluminoase trebuie sa fii atent cu le bagi inauntru. Roata de rezerva poate fi DOAR din aceea de uz temporar si culmea, din fabrica NU am roata de rezerva... a trebuit sa o comand dupa ce a venit masina.

Alte chestiuni minore puse la 'plusuri':
- se pot modifica din meniul consolei setarile pentru modul sport: se poate seta duritatea amortizoarelor, se poate seta directia sportiva si cursa sport a volanului, de asemenea se poate activa/dezactiva sistemul flex-ride.
- se poate dezactiva doar TC-ul si apoi daca vrei si ESP-ul
- frecventa functionarii stergatoarelor pe modul intermitent se poate seta foarte usor din maneta
- portalul pt telefonul mobil functioneaza foarte bine si este un gadget util ( dureaza putin pana preia din telefon agenda si ultimile apeluri insa de mers merge bine )
- scaunul soferului are o gramada de reglaje electrice si mecanice si suportul acela extensibil in fata este misto
- pe modul sport se inroseste tot bordul

Cam atat pentru moment. Revin cu alte detalii dupa ce mai merg un pic cu masina si dupa ce dezmortesc motorul Cu poze 'panoramice', care incadreaza toata masina, vor veni... pana atunci am pus ce poze am.

Razvan
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	001.JPG
Views:	230
Size:	2.15 MB
ID:	1000336   Click image for larger version

Name:	002.JPG
Views:	303
Size:	2.07 MB
ID:	1000337   Click image for larger version

Name:	003.JPG
Views:	212
Size:	2.11 MB
ID:	1000338  

Click image for larger version

Name:	004.JPG
Views:	494
Size:	2.39 MB
ID:	1000339   Click image for larger version

Name:	005.JPG
Views:	272
Size:	2.59 MB
ID:	1000340   Click image for larger version

Name:	006_Sport_OFF.JPG
Views:	227
Size:	1.81 MB
ID:	1000341  

Click image for larger version

Name:	007_Sport_ON.JPG
Views:	264
Size:	1.62 MB
ID:	1000342   Click image for larger version

Name:	008_Sport_ON.JPG
Views:	178
Size:	1.97 MB
ID:	1000343   Click image for larger version

Name:	DSC07568.JPG
Views:	587
Size:	2.54 MB
ID:	1000344  

Click image for larger version

Name:	IMG_5125.JPG
Views:	205
Size:	86.7 KB
ID:	1000345  
razvanoltu is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 09:29   #9
Sonny
Peugeot Driver

Stage 5
 
Sonny's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of:
[PEUGEOT]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

Frumoasa foc. Cat mai multi km fara probleme Foarte bine arata bordul cu rosu.
Sonny is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 12:11   #10
Lecca

Stage 5
 
Lecca's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 389
Member of:
[KIA]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

wow! superba! sa ai grija de ea si sa o stapanesti sanatos
Lecca is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 12:24   #11
Racer_e30

Stage 5
 
Racer_e30's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 754
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

Sa o stapanesti sanaos si fara incidente ... sincer cred ca este cea mai frumosa masina ! Opel a dat lovitura....
Racer_e30 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 13:37   #12
rhadu

Stage 5
 
rhadu's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,594
Member of:
[Opel]
[VW]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

foarte frumoasa masina...
ce ai facut cu gtc-ul ?
rhadu is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 14:13   #13
razvanoltu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
razvanoltu's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 651
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

Cu GTC-ul a fost o increngatura de situatii si pana la urma nu a mai ajuns la Lecca. L-am pus din nou la vanzare.

Diferenta intre cele doua as putea sa o sumarizez asa: Insignia este extrem de precisa, simti gabaritul si nu ai aceleasi senzatii sportive... se poate spune ca este ceva mai plicticoasa decat GTC-ul. Bine acum este si in rodaj si nu imi permit sa fotez motorul. In orice caz GTC-ul este FUN, ai senzatii mai tari in el.
Totusi nu prea poti sa faci o comparatie obiectiva pentru ca sunt clase diferite, mase diferite si sunt in primul rand diferite ca si conceptie.
Daca as putea le-as pastra pe amandoua, insa nu pot si de aceea trebuie sa vand GTC-ul.

Razvan
razvanoltu is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 20:05   #14
nick1990

Stage 3
 
nick1990's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 98
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

foarte tare frate ) super masina un model reusit. sunt uimit de cate optionale are insignia, bafta cu masina si dak ai vreun proiect cu ea precum gtc-cul. app pretul final?
nick1990 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 08:39   #15
razvanoltu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
razvanoltu's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 651
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Masina mea: INSIGNIA Turbo - pimped by OPC

Proiect am cu Insignia, insa deocamdata nu vad vreo schimbare majora in viitorul apropiat din lipsa de fonduri.

Sper ca in toamna sa reusesc sa fac o modificare a hartilor motor astfel:
-Pe modul Normal voi pastra harta originala
-Pe modul Tour voi de-tuna harta pentru consum - harta ECO ( in functie de parametri cititi la momentul respectiv poate insemna o setare a puterii in marja 175-185cp )
-Pe modul Sport voi schimba harta cu una mai sportiva ( nu Race ) care va creste puterea motorului la aprox 215CP si 300Nm ( 2000rpm - 5600rpm ) cu overboost de pana la 330Nm.
Evident, odata cu aceste modificari voi umbla la admisie pentru a optimiza fluxul de aer catre motor.
Inca sunt incepator in ale benzinarelor turbo insa am de la cine sa invat

P.S. Pretul a fost pe masura

Multumesc,
Razvan

Last edited by razvanoltu; 09-07-09 at 08:41.
razvanoltu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -