Mersi băieţi.
@4tuni, aşa e.
Una cu alta, gata cu 'mini-şantier'-ul pe care l-am avut şi am trecut la treabă.
De câteva săptămâni a făcut figuri bateria... deh, că doar a venit frigul.
Aşa că am făcut comandă la un acumulator marca Banner PowerBull de 62 Ah, pornire la rece 540 Ah, care îmi va ajunge Marţi.
Aveam de ales între Varta Blue Dynamic de 60 Ah si acest acumulator, dar m-am convins că acesta e ceea ce îmi trebuie.
Am reuşit să montez un sistem de Pilot Automat pe maşină.
Piesele le am de multă vreme, dar timpul nu mi-a permis şi am avut alte proiecte... ş.a.m.d.
Abia săptămâna asta m-am hotărât să mă apuc de treabă.
Deci, e nevoie de un sistem complet de pe Vectra B1, cu acceleraţie pe cablu.
- maneta semnalizare (se potriveste şi cel de Astra G, Omega) cu funcţie de Cruise Control şi cu mufa aferentă;
- switch ambreaj cu mufa aferentă;
- motoraş de CC cu mufa aferentă (are 9 fire).
după ce ai achiziţionat aceste materiale/piese, ai nevoie de 2 adaptări la maşina (sau doar una în cazul C18XE/x18XE/X20XEV - care are locaş pentru cablu acceleraţie al CC-ului, din fabrică)
Cum se comportă după montaj?
Ca din fabrică.
Singura diferenţă care am observat faţă de cel de pe Astra G, când dau comandă de accelerare, are o mică întârziere până o aplică (probabil până întinde cablul), dar în rest, toate funcţiile merg 'brici'.
Recomand oricui are posibilitatea/vrea să aibe această opţiune/dotare.
Câteva poze:
Adaptorul nr. 1: ambreaj:
Adaptorul nr. 2: cablu acceleratie CC:
Motoraşul l-am pus provizoriu pe sistemul de ABS.
La multipunct, cablul ar fi ajuns până după baterie (între baterie şi aripă), dar la mine se limiteaza până pe baterie.
Îi voi gasi eu un loc potrivit până la urmă.
poze cu instalaţia electrică pentru CC.