Să continuăm povestea...
Luni (24.10.2011), am fost programat la verificarea tehnică (ITP). La mijlocul drumului, a īnceput să troncăne ceva pe partea stāngă. Clar, cap de bară, piesă care am zis că o sa-l schimb altadată, nefiind greu de schimbat. Iar la sistemul de frānare am fost dubios deoarece discurile de 256 nu erau īntr-o stare grozavă, iar cu plăcuţele noi nu se "intelegeau din prima", călcānd pe discuri doar īn 2 puncte, nu pe toată suprafaţa placuţei.
Bun. Ajuns la ITP, se constată capul de bară dus (conştient omu' că īl voi schimba)... şi atāt.
ITP valabil pe 2 ani.
Frānele prind foarte bine, fără a avea vreun dezechilibru īntre cele 2 roţi.
Ajuns acasă, comandat capetele de bară, montat pe maşină... făcut unghi de fugă.
Apoi am trecut la montat interior, feţe uşi, plasmă (aveam īn plan să fac acele roşii, dar smd-urile primite era de proastă calitate, se ardeau... aşa că am renuntat la idee pānă să fac rost de alte smd mai bune).
Īntr-un final primesc şi bandoul de pe haion de la vopsit (altă nuanţă de negru.... metalizat), pus pe maşină.
Schimbat manşoanele... montat toba finală... pus sistemul audio..... şi dus la Fest am fost.
de obicei... las cāteva poze.
Cam asta e maşina mea.
Voi reveni cu o şedinţă foto.