Salutare.
Dupa lupte seculare ce au durat ani intregi am reusit sa imi iau si eu masina.
Un Opel Astra F din 92 motor 1.4 care nu stiu cati cai (mai) are.
Masina se prezinta admirabil de bine, chiar nu ma asteptam. Merge foarte decent nu e lovita, sau cel putin nu se vede, nu bocane asa grav, la anii ei se prezinta chiar foarte bine.
Si acum vin intrebarile
)
1. cel mai important, in brief scrie D3, il vad astia la rar euro 2 ? ca daca nu...e groasa.
2. 3 probleme are si 2 nu stiu ce si cum.
a) scartaie franele, freaca etc, asta e de asteptat placute si discuri noi urmeaza luna viit..
b) cand iau stanga de pe la jumatatea cursei pana la maxim, se aude un harait, metal pe metal, ce poate fi, eu ma gandeam la planetara..
c) de multe ori cand schimb vitezele in special primele 3 trepte se aude un clic metalic, si cand scot din viteza chiar...idei ?
In alta ordine de idei, , stiu ca toti vor pune intrebarea mirifica: "Si ce vrei sa ii faci?" sau "Planuri de viitor". Ei bine, pentru mine, cel mai important plan de viitor, e sa fac masina sa mearga impecabil, sa nu mai bata nimic, si sa ma simt bine in ea. Asta inseamna timp, si mai ales bani. Si cum tata nu e deputat, si masina am luat-o pe curu' meu, si nici salariu de bancher nu am, ei bine, va fi greu cel putin la inceput. Asa ca, la intrebarea de mai sus, raspuns cu "sa o fac sa mearga bine", siguranta si buzunarul meu inainte de toate. Dupa evident, vise vise. Nu mi-ar strica niste geamuri electrice, o instalatie de aer sau macar trapa. Da chiar, daca gasesc la dezmambrari chestiile astea...merg puse? cam la ce bani s-ar invarti o chestie de genu asta ? Desi ma gandesc ca masinuta si asa merge ea usurel, nu prea trage decat sus in ture (si mi-e mila/frica sa ii dau mai mult ), o omor cu AC. Si ca sa o dau in SF-uri de tot...nu m-ar deranja alta culoare, eventual un negru lucios, niste folii, un sistem audio decent, niste jante, si cine stie alt motor...