20-06-09, 11:17
|
#76
|
Stage 4
Join Date: Nov 2008
Posts: 274
Member of: [DACIA]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
din moment ce 0.6 ..e maxim..sa nu loveasca supapele..0.4 luat din ea e mai bn decat deloc:P
|
|
|
20-06-09, 11:29
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,376
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
maxim din chiuloasa ca sa o comprim e cam 0.9 mm dar se inchinde ff grav, ca sa o comprimi la maxim
Last edited by danny_bad; 20-06-09 at 11:34.
|
|
|
21-06-09, 02:22
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1
0.4 mm
|
Compimare foarte mare spre exemplu,astazi l-am pornit ,cu mari chinuri...a pornit doar cu 2 baterii ,cu una nu se invartea
|
|
|
21-06-09, 09:07
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,376
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
Quote:
Originally Posted by vlad_strumph
Compimare foarte mare spre exemplu,astazi l-am pornit ,cu mari chinuri...a pornit doar cu 2 baterii ,cu una nu se invartea
|
eu de cand am comprimat motoru meu porneste mai repede decat inainte! dar eu am schimbat si axa si arcurile de supapa! bafta in continuare
|
|
|
21-06-09, 16:30
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
Quote:
Originally Posted by danny_bad
eu de cand am comprimat motoru meu porneste mai repede decat inainte! dar eu am schimbat si axa si arcurile de supapa! bafta in continuare
|
arcurile de la supape le-am schimbat si eu,dar nush de ce masina sunt ...stiu doar ca omu la care am dus chiuloasa mi-a spus ca mi-a pus unele mai tari...axa e cea originala...
|
|
|
21-06-09, 19:59
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
fara bujii se invarte? ai reusit pana la urma sa-l pornesti?
|
|
|
21-06-09, 20:41
|
#82
|
Stage 4
Join Date: Nov 2008
Posts: 274
Member of: [DACIA]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
fara bujii invarte ...destul de bn......da...dupa ce erau puse...i se taia toata respiratia....a pornit cu ajutorul a 2 baterii..de 75 ...dintre care una noua...si bn incarcata
|
|
|
24-06-09, 14:49
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
Omule... Ce vrei sa faci cu masina asta? Pt ca rollcage-ul nu ti-l va accepta nimeni la curse - nu vb de liniute ci de coasta/vtm sau cum ziceai tu raliuri.
Iar cu invartitul... La cat ai luat din chiulasa n-ar trebui sa simta, ori ai avansul mare ori e prea "strans" motorul (ai rectificat arbore, alezat/bucsat bloc, ceva?), ori electromotorul e blana... Daca ai luat din chiulasa distributia nu va mai veni la punct, trebuie sa faci un pinion reglabil la axa cu came. Iar arcuri de supape mai tari... Nu e asa simplu, trebuie sa permita si deschiderea la max a supapelor si sa mai aiba 1-1,5 mm pana sa se faca "dop", nu iei ce gasesti prin sertar... Garnitura de chiulasa metalica e in catalog la Sandtler (parca) dar la 1,5 mm anulezi tot ce ai frezat ba mai pui si in plus. Una de calitate rezista fara probleme daca blocul si chiulasa sunt plane si totul strans corect. Eu mi-am facut radiatorul la Romradiatoare Bv cu 3 randuri de celule in loc de 2 si raceste OK cu un electroventilator mare pus sa impinga (in fata radiatorului) - atentie! Trebuie unul facut sa impinga, nu ii poti inversa sensul din cauza curburii palelor!
|
|
|
25-06-09, 02:29
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
Quote:
Originally Posted by john17
Omule... Ce vrei sa faci cu masina asta? Pt ca rollcage-ul nu ti-l va accepta nimeni la curse - nu vb de liniute ci de coasta/vtm sau cum ziceai tu raliuri.
Iar cu invartitul... La cat ai luat din chiulasa n-ar trebui sa simta, ori ai avansul mare ori e prea "strans" motorul (ai rectificat arbore, alezat/bucsat bloc, ceva?), ori electromotorul e blana... Daca ai luat din chiulasa distributia nu va mai veni la punct, trebuie sa faci un pinion reglabil la axa cu came. Iar arcuri de supape mai tari... Nu e asa simplu, trebuie sa permita si deschiderea la max a supapelor si sa mai aiba 1-1,5 mm pana sa se faca "dop", nu iei ce gasesti prin sertar... Garnitura de chiulasa metalica e in catalog la Sandtler (parca) dar la 1,5 mm anulezi tot ce ai frezat ba mai pui si in plus. Una de calitate rezista fara probleme daca blocul si chiulasa sunt plane si totul strans corect. Eu mi-am facut radiatorul la Romradiatoare Bv cu 3 randuri de celule in loc de 2 si raceste OK cu un electroventilator mare pus sa impinga (in fata radiatorului) - atentie! Trebuie unul facut sa impinga, nu ii poti inversa sensul din cauza curburii palelor!
|
Distributia a venit perfect,arcurile de supape sunt de la un ford,nush exact ce model insa omul care mi-a facut-o stie ce face...crede-ma,chiar stie...radiatorul nu o sa fie o problema mare,rollcage-ul o sa il accepte unde ma duc eu ...multumesc frumos oricum ca imi dai sfaturi,daca ai motor ca al meu pe manta,zi-mi si mie ce modificari are,ce putere are si cam cat te-a costat tot la motor...multumesc
|
|
|
27-06-09, 09:39
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,376
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
asultal vlad pe john da vrei sa faci treaba ca nu te minte! are dreptate in cea ce spune!
|
|
|
27-06-09, 20:18
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
Quote:
Originally Posted by danny_bad
asultal vlad pe john da vrei sa faci treaba ca nu te minte! are dreptate in cea ce spune!
|
Ok,o sa ma uit la tot ce mi-a zis el,sa vad daca e tot bine ...multumesc amandorura ...
|
|
|
03-07-09, 09:58
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
Da, am CIH de 2.0 pe Manta. In 2008 am avut asa: chiulasa frezata 0,6 mm, axa cu came dBilas 304 grade (sper sa imi amintesc bine) cu 11,5 mm deschidere maxima, galerii dBilas pt carburi duble orizontale si 2 Weber 40 DCOE. Axa + galerii + carcasa termostat ~450 euro (dBilas toate), segmenti, cuzineti, garnituri, prelucrari cam inca o data suma. Pinion reglabil cum spuneam si am tot avut probleme cu alimentarea, am incercat 3 randuri de carburi si pana la urma am pus o injectie de Rekord 2.2 cu care a mers mai bine.
Acum am asa: bloc frezat 0,5mm, chiulasa 0,6 mm, pistoane prelucrate (frezate si ele astfel incat sa aiba 1 mm distanta pana la suprafata chiulasei pe margini, langa camera de ardere), biele usurate si lustruite, volanta de 2.2 usurata si echilibrata, supape marite la admisie (45mm parca), "pipe" majorate si lustruite in chiulasa. Axa cu came Kent 310 grade si 12,8 mm deschidere max. cu tachetii mecanici aferenti, arcurile de supapae am fost prost ca nu le-am luat tot de la Kent, am zapacit pana am gasit ceea ce trebuia, de fapt ceva care s-a incadrat la limita limitei... Tot pe injectia de 2.2 deocamdata, tre sa-i fac regulatorul de presiune reglabil. Termostatul e cu deschidere la 70-72 grade si electroventilatorul cupleaza la 82.
Ambele axe (dBilas si Kent) au venit impreuna cu un stut care tine o cantitate de ulei in chiulasa (se infige in gaura de scurgere a chiulasei). In nici una din variante nu am avut probleme de invartit motorul la pornire iar motorul in ralenti accelerat suna acum cam asa: https://www.youtube.com/watch?v=edv13gWVT8M. De aia zic ca s-ar putea sa fie altceva decat comprimarea care iti face probleme, eu am o baterie (veche) de 44Ah si 2.5 m de cablu pana la demaror si invarte de rupe...
De putere nu stiu, anul trecut n-a avut mai deloc , acum impinge mai bine dar n-am pus-o pe stand. De costat... am pierdut sirul! La fel si cu orele de munca. Axa Kent + tacheti a fost ~1500 RON cu tot cu adus din cate imi amintesc.
Iti dai seama ca daca la mine "lipseste" >1 mm, supapele sunt mai mari si camele mai inalte si tot nu atinge nu asta e ceea ce te-ar impiedica sa frezezi mai mult din chiulasa dar specialistii in CIH zic ca se supraincalzeste si de aceea am frsezat blocul si pistoanele si nu am luat din chiulasa mai mult. Punerea la punct insa e facuta la comparator, cu pinion reglabil, dupa specificatiile axei, am uitat de semne!
Last edited by john17; 03-07-09 at 10:12.
|
|
|
03-07-09, 10:22
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
mie imi pare rau ca genul asta de proiecte nu sunt puse pe forum.. e plin de spoilere si eleroane
|
|
|
03-07-09, 10:29
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
Si mie imi pare rau ca la TV e doar fotbal si automobilism deloc... Dar daca astea fac rating (spoilerele & eleroanele)! Am promis deja in alta sectiune ca fac un topic cu cotetzul meu (aveam pe alt forum dar sunt ceva probleme acolo) insa in limita timpului.
|
|
|
03-07-09, 19:36
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Masina mea: Opel Ascona '78
Quote:
Originally Posted by john17
Da, am CIH de 2.0 pe Manta. In 2008 am avut asa: chiulasa frezata 0,6 mm, axa cu came dBilas 304 grade (sper sa imi amintesc bine) cu 11,5 mm deschidere maxima, galerii dBilas pt carburi duble orizontale si 2 Weber 40 DCOE. Axa + galerii + carcasa termostat ~450 euro (dBilas toate), segmenti, cuzineti, garnituri, prelucrari cam inca o data suma. Pinion reglabil cum spuneam si am tot avut probleme cu alimentarea, am incercat 3 randuri de carburi si pana la urma am pus o injectie de Rekord 2.2 cu care a mers mai bine.
Acum am asa: bloc frezat 0,5mm, chiulasa 0,6 mm, pistoane prelucrate (frezate si ele astfel incat sa aiba 1 mm distanta pana la suprafata chiulasei pe margini, langa camera de ardere), biele usurate si lustruite, volanta de 2.2 usurata si echilibrata, supape marite la admisie (45mm parca), "pipe" majorate si lustruite in chiulasa. Axa cu came Kent 310 grade si 12,8 mm deschidere max. cu tachetii mecanici aferenti, arcurile de supapae am fost prost ca nu le-am luat tot de la Kent, am zapacit pana am gasit ceea ce trebuia, de fapt ceva care s-a incadrat la limita limitei... Tot pe injectia de 2.2 deocamdata, tre sa-i fac regulatorul de presiune reglabil. Termostatul e cu deschidere la 70-72 grade si electroventilatorul cupleaza la 82.
Ambele axe (dBilas si Kent) au venit impreuna cu un stut care tine o cantitate de ulei in chiulasa (se infige in gaura de scurgere a chiulasei). In nici una din variante nu am avut probleme de invartit motorul la pornire iar motorul in ralenti accelerat suna acum cam asa: https://www.youtube.com/watch?v=edv13gWVT8M. De aia zic ca s-ar putea sa fie altceva decat comprimarea care iti face probleme, eu am o baterie (veche) de 44Ah si 2.5 m de cablu pana la demaror si invarte de rupe...
De putere nu stiu, anul trecut n-a avut mai deloc , acum impinge mai bine dar n-am pus-o pe stand. De costat... am pierdut sirul! La fel si cu orele de munca. Axa Kent + tacheti a fost ~1500 RON cu tot cu adus din cate imi amintesc.
Iti dai seama ca daca la mine "lipseste" >1 mm, supapele sunt mai mari si camele mai inalte si tot nu atinge nu asta e ceea ce te-ar impiedica sa frezezi mai mult din chiulasa dar specialistii in CIH zic ca se supraincalzeste si de aceea am frsezat blocul si pistoanele si nu am luat din chiulasa mai mult. Punerea la punct insa e facuta la comparator, cu pinion reglabil, dupa specificatiile axei, am uitat de semne!
|
Ms mult pentru specificatiile masinii tale...motorul meu are tot nou in el,cand il pornesc merge perfect,sta perfect la relanti ,in turatii urca foarte usor...insa tot nu inteleg de ce marea nevoie de amperaj la pornire...electromotorul e curatat tot,refacut,merge perfect...sper sa fie din simplul fapt ca e totul nou si se aseaza segmentii...te tin la curent...maine iti pun niste poze cu roll-cage sa imi dai o parere,ca am refacut unele chestii la el...bafta
|
|
|
|
|