Povestea masinutei mele este una foarte lunga.
Cum a inceput totul.
Aveam niste banuti pe care i-am castigat, nu erau multi. Am gasit una bucata Astra F amarata saracuta, cu capota rosie, vopseaua matuita si saraca abia mai mergea.
Mi s-a facut mila de ea, am cumparat-o si am inceput sa o ingrijesc cu alti banuti pe care i-am castigat.
I-am vopsit capota in prima faza, dupa aceea i-am facut un polish. Eram relativ multumita. Dupa care a inceput sa ii pice tot din motor si articulatie.
I-am facut o segmentare, i-am schimbat chiuloasa, tachetii, supapele, bujii, fise, conducte, injectoare, pompa de benzina, de ulei, de servo....deja se ingrosa gluma.Am avut niste probleme cu tachetii care erau defecti din fabrica, i-am schimbat din nou, abia atunci a tacut saracuta.M-am razgandit, i-am mai dat odata motorul jos si i-am schimbat si pistoanele. Am vrut sa am un motor relativ nou.
Precizez ca toate piesele pe care le-am luat au fost noi. Mai putin chiuloasa.
A mai mers bine o luna dupa care i-am verificat articulatia care era la pamant.
I-am schimbat discuri, bielete, planetare, rulmenti, placute, arcuri, amortizoare, jante, cauciucuri si asa mai departe.
Masinuta mea deja se comporta cu totul altfel, m-am indragostit la nebunie de ea. Am zis ca nu o voi da niciodata.
Am zis ca totusi acum ca merge bine, trebuie sa arate si mai bine. Am vopsit-o cap coada, i-am schimbat barile, farurile si i-am luat o grila putin mai agresiva.
Uite asa masinuta mea pe care am luat-o cu 3000 de euro, a ajuns dupa toate chinurile prin care a trecut la o valoare de 9000-10000 de euro.
Va dati seama ca nu as mai putea vinde-o niciodata.
Bineinteles ca nu am reusit sa ma potolesc, i-am luat discuri perforate si ventilate si bari de stabilizare intre amortizoare fata si spate.
Evacuarea era cam pe duca, asa ca i-am facut niste serpisori de toata frumusetea inclusiv toata evacuarea cap coada din inox.
Se aude putin cam tare acum, dar nu e deranjanta la drum lung.
Cam asta e povestea masinutei mele iubite.
O bestiuta cameleon cu un motor C18XE, adica 1.8 i 16V, 125 CP si in momentul de fata sunt foarte multumita de ea.
Bineinteles, ca o masinuta cu personalitate are o problema pe care nu i-a descoperit-o nimeni, si nici nu mai am speranta ca ii va descoperi cineva problema. Dar a inceput sa nu ma mai deranjeze asa de mult.
Pozele de mai jos reprezinta etapele prin care a trecut bestiuta.
Cam asta este tot