Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 01-06-09, 21:45   #166
cata x

Stage 3
 
cata x's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 163
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

da ai dreptate am 16 ani si mam inscris pe acest site sa incerc sa invat cate un pic despre lumea tuningului si a masinilor cu garajul se rezolva ma voi angaja 2 luni vara asta sa invat si poate o sa reusesc macar sa vorbesc la acelasi nivel cu voi(e un inceput in toate , si totusi nu cred ca teai nascut si tu specialist in amsini de cand ai iesit pe lume)... si nu consider ca am gresit daca am intrebat si eu ceva doar nu am facut moarte de om sau am jignit ca multi altii prin forumuri...
__________________
Obsedat Mitsubishi eclipse 3G
cata x is offline   Reply With Quote
Old 02-06-09, 01:43   #167
mike_r33
Nissan Driver

 
mike_r33's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 129
Member of:
[4Tuning International]
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
De ce a durat mai mihai O Ora sa schimbi bujiile? ..ai pieptanat vreun surub de la vreo bobina ?! ... R33 nu are gauge pt ulei?! ..habar n-aveam... Ce ebc ai luat si cum ai fentat controllerul stock al masinii?(ala care are conector cu 2 fire si in/out pt vacuum.Solenoidul de la ebc,l-ai fixat solidar cu ansamblul motor,sau pe caroserie(in cazul asta sa nu pui furtunasele prea scurte,pt ca atunci cand va lucra motorul pe tampoane,e posibil sa ti le smulga)
Pai sunt cam multe de dat jos pana sa ajung la bujii,strut bar-ul,cross pipe-ul de la plenum,furtunele,furtunase de la breather can apoi capacul de plastic ce protejeaza coilpack-urile(bobinele) dupa deconecteaza cablu si dat coilpack-urile jos si in final bujiile nu avea rost sa ma grabesc imi place sa fac tot in timp
Inca nu am luat EBC-ul nu prea sunt decis in ce directie sa ma duk HKS EVC 4,GREDDY PROFEC B sau APEX'i AVC-R
De fentat este simplu schimb solenoidul standard cu cel nou de la EBC, o-sa adaug mai multe cand il voi cumparat si instala pe masina(cand nu stiu ) sigur nu este greu dar presupun k nici foarte usor vom vedea

Cateva poze din weekend,vreme frumoasa si normal ati ghicit timp pentru "wash and wax"












Oh that's me!

__________________
OoskylineoO

Last edited by mike_r33; 02-06-09 at 01:48.
mike_r33 is offline   Reply With Quote
Old 02-06-09, 13:55   #168
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

..rusine,ar trebui sa se sesizeze municipalitatea...speli masina pe drumurile publice...=))... Cand ma uit la poze..parca mai ieri erai copil...)..ce curva-i timpul asta...
Legat de EBC, eu am luat blitz (vad ca nu l-ai trecut acolo) cu solenoid dublu... la mine valva stock a trebuit sa o las conectata electric iar pneumatic ,am legat intrarea la iesire.. ....Am zis de el pt ca intelesesem ca te-ai apucat sa-l pui...Oricum,te ajuta doar in cazurile in care pui benzina proasta,etc...pt ca altfel,nu te obliga nimeni sa mergi in ture ca sa soliciti extrem motorul cu boostul maxim pe care-l permite softul tau. Mai e o chestie utila la el si acel "bias" sau sensibilitate...o sa vezi ,citeste-i manualul indiferent pt care optezi,vei gasi si chestii utile p-acolo ...Ca aspect,cel mai "fatos" mi se pare apex'i ,insa are si dezavantajul ca SE VEDE din exterior si poate fi confundat cu vreun detector sau alt device bun de...imprumutat prin spargerea geamului....si poate nu ai neaaparata nevoie sa vezi grafice pe ecranul ebc-ului...
Succes!
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 02-06-09, 13:55   #169
tarnafes

Stage 5
 
tarnafes's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Profec B am si eu pe masina.Lam montat exact asa, am eliminat solenoidul de boost standard.Simplu si f eficient.
tarnafes is offline   Reply With Quote
Old 03-06-09, 21:25   #170
MARIUS_TOY

Stage 3
 
MARIUS_TOY's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 82
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

salut..am mai lasat 2 mesaje.....avem aceeasi masina..si as avea nevoie de niste sfaturi....
MARIUS_TOY is offline   Reply With Quote
Old 03-06-09, 21:48   #171
VENOX
CITROEN Driver

Stage 5
 
VENOX's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,903
Member of:
[Nissan]
[CITROEN]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Quote:
Originally Posted by MARIUS_TOY View Post
salut..am mai lasat 2 mesaje.....avem aceeasi masina..si as avea nevoie de niste sfaturi....
MARIUS_TOY, prezinta si tu masina in sectiunea Masina mea Nissan-Infiniti sa vada si ochisorul nostru despre ce e vorba, iar daca ai nevoie de sfaturi sunt destui pe aici care isi pot da o parere destul de avizata.

scuze de offtopic!
__________________
[O/=\=/=\O] | PATROL
(Oo==oO) | E-Klasse
VENOX is offline   Reply With Quote
Old 08-06-09, 01:39   #172
mike_r33
Nissan Driver

 
mike_r33's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 129
Member of:
[4Tuning International]
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
..rusine,ar trebui sa se sesizeze municipalitatea...speli masina pe drumurile publice...=))... Cand ma uit la poze..parca mai ieri erai copil...)..ce curva-i timpul asta...
Legat de EBC, eu am luat blitz (vad ca nu l-ai trecut acolo) cu solenoid dublu... la mine valva stock a trebuit sa o las conectata electric iar pneumatic ,am legat intrarea la iesire.. ....Am zis de el pt ca intelesesem ca te-ai apucat sa-l pui...Oricum,te ajuta doar in cazurile in care pui benzina proasta,etc...pt ca altfel,nu te obliga nimeni sa mergi in ture ca sa soliciti extrem motorul cu boostul maxim pe care-l permite softul tau. Mai e o chestie utila la el si acel "bias" sau sensibilitate...o sa vezi ,citeste-i manualul indiferent pt care optezi,vei gasi si chestii utile p-acolo ...Ca aspect,cel mai "fatos" mi se pare apex'i ,insa are si dezavantajul ca SE VEDE din exterior si poate fi confundat cu vreun detector sau alt device bun de...imprumutat prin spargerea geamului....si poate nu ai neaaparata nevoie sa vezi grafice pe ecranul ebc-ului...
Succes!

E lasa k ii doare pe englezi unde speli masina(dar sa lasi curat dupa )oricum era la mine in poarta asa k nu au ce zice ,timpul a trecut prea repede zic eu parca ieri umblam cu Vali (stii tu) dar asta este nu putem face nimik viata merge inainte si noi dupa ea?

Tot nu mam decis ce EBC sa iau Acvr-ul imi place dar cu ai zis si tu atrage cam multa atentie si nu numai nu se pot folosi toate functiile pe care le are in baza(asa am inteles)pe skyline,cred k pana la urma o sa optez la Profec B k este si simplu si se impaca foarte bine cu setup-ul la skyline,legat de bezina nu pun altceva in afara de Shell V Power care are un octan de 99%.
mike_r33 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-09, 01:46   #173
mike_r33
Nissan Driver

 
mike_r33's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 129
Member of:
[4Tuning International]
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Quote:
Originally Posted by MARIUS_TOY View Post
salut..am mai lasat 2 mesaje.....avem aceeasi masina..si as avea nevoie de niste sfaturi....
Marius ti-am rapsuns
mike_r33 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-09, 13:22   #174
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Quote:
Originally Posted by mike_r33 View Post
E lasa k ii doare pe englezi unde speli masina(dar sa lasi curat dupa )oricum era la mine in poarta asa k nu au ce zice ,timpul a trecut prea repede zic eu parca ieri umblam cu Vali (stii tu) dar asta este nu putem face nimik viata merge inainte si noi dupa ea?

Tot nu mam decis ce EBC sa iau Acvr-ul imi place dar cu ai zis si tu atrage cam multa atentie si nu numai nu se pot folosi toate functiile pe care le are in baza(asa am inteles)pe skyline,cred k pana la urma o sa optez la Profec B k este si simplu si se impaca foarte bine cu setup-ul la skyline,legat de bezina nu pun altceva in afara de Shell V Power care are un octan de 99%.
AVC-R-ul e destul de greu de instalat, ai de umblat la mufa de la ecu, dar profec-ul e mai usor de instalat.
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 24-06-09, 16:59   #175
mike_r33
Nissan Driver

 
mike_r33's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 129
Member of:
[4Tuning International]
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Quote:
Originally Posted by Keisuke View Post
AVC-R-ul e destul de greu de instalat, ai de umblat la mufa de la ecu, dar profec-ul e mai usor de instalat.
Gata sa incheiat dilema ebc-ului....dupa saptamani de discutat si intrebat si tot intrebat si testat am ajuns la o decizie finala pheewww


Un pic off topic:
Ia sa vedem care dintre voi imi da primul rapsunsul corect
mike_r33 is offline   Reply With Quote
Old 24-06-09, 17:02   #176
tarnafes

Stage 5
 
tarnafes's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Quote:
Originally Posted by mike_r33 View Post
Gata sa incheiat dilema ebc-ului....dupa saptamani de discutat si intrebat si tot intrebat si testat am ajuns la o decizie finala pheewww


Un pic off topic:
Ia sa vedem care dintre voi imi da primul rapsunsul corect
Profec B de la Greddy ... desigur, fireste chiar.
tarnafes is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 12:12   #177
mike_r33
Nissan Driver

 
mike_r33's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 129
Member of:
[4Tuning International]
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Quote:
Originally Posted by tarnafes View Post
Profec B de la Greddy ... desigur, fireste chiar.
Nope pana la urma am cumparat Apex'i AVCR l-am gasit foarte ieftin in comparatie cu ce preturi vand peste tot mai ales editia neagra

Ieri am avut liber plus o zi superba asa k lam si montat
mike_r33 is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 13:49   #178
tarnafes

Stage 5
 
tarnafes's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Quote:
Originally Posted by mike_r33 View Post
Nope pana la urma am cumparat Apex'i AVCR l-am gasit foarte ieftin in comparatie cu ce preturi vand peste tot mai ales editia neagra

Ieri am avut liber plus o zi superba asa k lam si montat
Detalii te rog, cum mere, cum a fost montajul, e greu de folosit, functii la el si cat porti la pantofi.
tarnafes is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 12:58   #179
mike_r33
Nissan Driver

 
mike_r33's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 129
Member of:
[4Tuning International]
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

De instalat nu este asa de greu,trebuie sa ai timp si sa fii calm in special la mufa de la ECU acolo trebuie sa adaptezi firele de la AVC-R,partea cu solenoidul si senzorul de pressure sunt foarte simple de instalat si conectat toate furtunasele,este chiar simplu de folosit si mult mai usor daca citesti manualul sa stii ce si cum,de ce zic asta k AVC-R-ul poate invata singur aproape toate settings-urile boost-ul si rpm-ul intre trepte............
Are vreo 6-7 functii......boost,rpm,injector,speed,etc o sa ies mai incolo sa ma uit.

Last edited by mike_r33; 01-07-09 at 13:02.
mike_r33 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-09, 02:40   #180
mike_r33
Nissan Driver

 
mike_r33's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 129
Member of:
[4Tuning International]
[Nissan]
Default Re: Nissan Skyline R33 Gts-t

Nici acum nu am reusit sa il setez complet abia am inceput sa "ne intelegem" si cu toate setarile sale imi mai trebuie vreo cateva zile,plus poti face setari manual sau "self learn mode" invata el tot ce este nevoie tu doar trebuie ii pui target-ul pe care il vrei si el invata toate treptele si rpm dintre ele pana se ajunge la boost-ul initiat de tine

Am auzit eu k este cam complicat daca nu stii ce faci dar nu mam gandit sau dat seama k trebuie studiat manualul detaliu cu detaliu aproape in intregime am incercat in seara asta am setat target-ul la boost 0.80bar si am iesit sa vad daca pot sa reusesc dar ce crede-ti am reusit? NO CHANCE!
Am oprit 5 min intr-o parcare am luat iara manualul la puricat si am pornit din nou.....nici de data asta nu am reusit sa-l pun in "self learn mode" nu din vina mea doar k sa cam terminat strip-ul(ma intelegeti voi ) dc zic asta k trebuie sa ajung la 6000 de ture in a patra treapta sa am un boost stabil sa invete AVCR-ul si tre sa fac asta de vreo 3-4 ori sa fie tot ok fara "spikeing" sau "overboosting" oricum se simte o diferenta de nedescris cu boost-ul la 0.80bar e alta masina
Maine incerc din nou va tin la curent
mike_r33 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -