30-04-14, 15:12
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
New update: she's alive!!!!!!
Eh, nu chiar, dar macar a cascat ochii pentru prima data de cand o am. E bine, inseamna ca resuscitarea da rezultate.
|
|
|
01-05-14, 21:09
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Body kit vertex coming up!!!
Don't mind if i do...
|
|
|
07-05-14, 02:37
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
A venit si al doilea motor, din pacate tot la cota 0.25.
O sa caut arbore standard pe ebay sau frsport.
Meanwhile....o mica intalnire cu colegii din Bucuresti si noutati la portiere.
Poze cu curatatul motorului nu mai pun, pt ca am muncit oarecum degeaba. O sa folosesc admisia de pe al doilea motor, pt ca nu e vopsita(inca). Ramane sa fac teste maine cu chiuloasa a doua, sa vedem cum se poarta la testul cu apa.
|
|
|
13-05-14, 20:36
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Vertex received!!!!
|
|
|
21-05-14, 11:22
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Vand bara fata model facelift, bara spate,chiuloasa complet echipata, doua seturi de pistoane stock, garnitura chiuloasa Cometic MLS 2mm, admisie completa, doua vibrochene care pot fi rectificate, amandoua la cota 1 de reparatii, plus multe alte piese pentru ca18det si S13.
Barele sunt la 250 lei bucata, celelalte piese au preturi negociabile.
Arborii cotiti pot fi reconditionati, ofer detalii de contact. Operatiunea in sine costa 500 de lei per arbore si se efectueaza in service autorizat specializat in rectificari din Baia Mare.
Pentru mai multe detalii 0763878398/0755118189.
george.burloiu@yahoo.com
|
|
|
26-05-14, 23:26
|
#21
|
Join Date: Aug 2010
Posts: 132
Member of: [Nissan] [4Tuning International]
|
Re: Din nou in club
felicitari ptr munca depusa....mai vrem noutati/poze cu procesul de resuscitare
|
|
|
27-05-14, 18:29
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Feb 2010
Posts: 130
|
Re: Din nou in club
Iese treaba buna ... cum de nu ai optat pentru un SR sau un RB ???
Mai asteptam poze ..
Spor la treaba .
|
|
|
05-06-14, 19:17
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Nu am optat pentru rb deoarece, cu costurile pe care le cere ca-ul, ar ajunge un rb stock, in stare buna, cu toate anexele, si calutii sunt semnificativ mai putini, desi nu caut asta in mod neaparat.
Sr-ul se stie ca nu prea e rev-happy, si nu ma incanta ideea de bloc de aluminiu...plus ca am avut unul, aspirat ce-i drept, si mi se pare prea brutal, cuplul e mai mare, dar urca mai aiurea fata de ca18 in ture.
Nu stiu, pur si simplu nu imi place ideea...
Am stabilit deja cu furnizorul de piese, insa nu stiu daca sa merg pe ideea de stroker kit sau pe arbore standard nou si biele forjate cu pistoane forjate, raport de compresie 9.5:1.
Exista avantaje si dezavantaje, si inca stau si consider si judec... Incerc sa judec de 5 ori inainte si sa comand piese o singura data, decat sa comand piese de 5 ori si sa judec o singura data.
Nu de alta, dar nu sunt ieftine deloc.....
Ca si posibilitati, ar fi asa:
-Stroker kit ca18, arbore forjat, billet machined, cursa de 87.6, biele forjate spool, pistoane cp raport compresie 9.5:1, 84 mm, set de cuzineti acl race, set de segmenti pentru pistoane, axe cu came billet machined cu 260 grade cadere(admisie si evacuare), garnitura mls cometic,arcuri pentru valve spool. Astea se duc la 4215 AUD.
-Arbore standard nou, set pistoane CP, aceleasi specificatii de mai sus, setul de biele ale masinii(inca mai consider varianta cu forjatele), axe cu came spool, arcuri la valve Performance Springs, set complet de garnituri, si turbo gt 2871(daca nu iau bielele imi ajung banii), care ar costa aprox 3000 USD
Asa ca inca stau si cantaresc, ori prima varianta, ori a doua, dar cu ce variatii, ce nebunii... Sunt multe, treaba e ca oricum as da-o, tot am nevoie de un turbo bun, si trebuie sa iau asta in calcule...
Si din pacate, inca nu am apucat sa duc masina la vopsit...
O sa iau o mica pauza, ca nu am ce sa fac, trebuie sa plec doua luni in Olanda, cu munca. Dar dupa aceea urmeaza sa iau o decizie finala asupra pieselor care intra in motor, si sa ma tin de ideea respectiva.
Ca sa furnizez niste cifre, vreau sa ajung undeva pe la 300-350 de cai, si masina sa fie de strada, dar cu setup de drift. Bratele, bucsile, amortizoarele urmeaza dupa motor, deoarece sunt o idee mai ieftine, si mai usor de procurat. Nu vreau sa ajung la stadiul de "all show and no go", ca urmare motorul urmeaza sa fie cel mai mare consumator de fonduri..
|
|
|
12-06-14, 14:28
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Vand ambreiaj Exedy Sports Organic, aproape nou, stare foarte buna.
Pret 150 eur
|
|
|
20-06-14, 08:16
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Cateva update-uri la capitolul vopsea, rugina si inlaturarea ambelor de pe masina..
|
|
|
06-10-14, 15:17
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Mic update:
-Vopsitorie finalizata, bare montate, praguri montate,tot interiorul montat dupa o curatare zdravana.
-Refacut protectii lonjeroane si vopsite cu vopsea insonorizanta (cauciucata)
-Refacut diverse petice pe unde a mai aparut rugina
-intercooler montat.
In ceea ce priveste piesele, sunt pe drum.. dar mai dureaza...
Intre timp, pe langa micile retusuri pe ici pe colo, m-am apucat de instalatia electrica. Din rubrica "cand te mananca, te scarpini", am zis sa ascund toata instalatia electrica. Asta inseamna prelungiri de fire, verificari, relocari. Nu va sfatuiesc sa faceti asa ceva, decat daca nu aveti nimic altceva mai bun de facut.. Este maaare bataie de cap. In fine..
Revin deseara cu poze.
|
|
|
10-10-14, 12:42
|
#27
|
R volution Member
Stage 4
Join Date: Aug 2005
Posts: 283
Member of: [R volution] [Nissan]
|
Re: Din nou in club
poze nene ...poze !!!!
|
|
|
14-10-14, 09:56
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Aici sunt poze imediat dupa vopsitorie, insa intre timp s-au mai schimbat multe la masina.
Saptamana viitoare revin cu poze mai noi.
|
|
|
05-11-14, 13:28
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Nu am mai scris de mult pe forum, asa ca m-am gandit sa mai impartasesc din activitatile facute.
Ca si prim lucru as mentiona modificarea instalatiei electrice prin desfacerea completa a instalatiei. Scopul final este acela de a avea doar cutiile de sigurante in compartimentul motor, fara nici un alt fir vizibil. Cutiile de sigurante stau in partea stanga(privit dinspre capota), in spatele amortizorului, si in partea dreapta, fara a acoperi rezervorul de lichid de ambreiaj. Firele de faruri, motorase, semnale, pozitii au fost scoase din instalatie prin cablaj separat, si momentan sunt acoperite complet, fara a se mai vedea picior de fir.
Instalatia motorului va fi rutata prin panoul ignifug, chiar in spatele motorului. Momentan nu este facut nimic in aceasta privinta, deoarece trebuie desfacuta, lucru care s-a prezentat a fi tare migalos. Cunoscatorii stiu de ce...
Intr-un final ar trebui ca in compartimentul motor sa nu se vada nici un fir, si cred ca tentativa asta s-ar numi "clean look". Firele care duc la MAF vor fi si ele rutate diferit si scoase din instalatie, la fel se va intampla si cu semnalul dreapta, care din nu stiu ce considerente este prins pe instalatia motorului..
Ca si mici update-uri la ce s-a mai achizitionat la masina, avem o bara de protectie metalica fata, care intra sub bara masinii, avem un sistem complet de franare (fata,spate) de pe un 300zx (ajunge la finalul saptamanii asteia), avem semnalele de pozitie din bara (USA), si multe alte mici nimicuri (suruburi, centuri, prostii).
Franele de 300ZX urmeaza sa fie montate dupa inspectia RAR. Ce e demn de mentionat aici este ca sunt complete, adica fuzete, butuc,disc,etrier (fara placute, care oricum se schimbau). O sa am nevoie de achizitionez niste discuri noi pe spate, dar toate la timpul lor.
Deasemeni, cred ca inainte de a le monta o sa le ofer o servisare completa, cu toate garniturile inlocuite, eventual si pistonasele. Depinde de cum se prezinta.
Pentru RAR urmeaza sa montez intercooler-ul stock , impreuna cu traseele stock de aer, fara insa a elimina intercooler-ul aftermarket.
Deasemeni, turbina va fi rectificata, marite palele de admisie cu echivalentul unui t28,t30, si bineinteles toate internele schimbate in ea (nu mai vreau probleme de genul scuipa jumatate de baie de ulei in admisie).
Din pacate lucrul la masina a cam stat pe loc, din lipsa de timp plus munca pe week-end pentru serviciu, insa sper ca lucrurile sa isi revina si sa intre pe un fagas normal in curand. Nu de alta, dar iarna asta vreau sa o pornesc . Pare un plan putin cam optimist, insa sunt increzator ca pot sa il duc la final.
O sa revin cu poze in week-end, sper si cu toate bunataturile.
|
|
|
09-12-14, 10:38
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
|
Re: Din nou in club
Un mic update:
motor achizitionat: 1JZ GTE
Capacitate cilindrica : 2500
Turbo.
|
|
|
|
|