Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 04-11-13, 16:50   #1
Ciocolata C

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 46
Default NISSAN 180SX S13 CA18DET

Va prezinta mai jos un proiect aflat la inceput.
Tocmai ce am achizitionat un Nissan 180SX S13. Cod motor CA18DET. An: 1994. Cei din Constanta vor recunoaste probabil masina din poze. Masina momentan se afla in starea in care am achizitionato. Adica jalnica. Interior + exterior jalnic, nu mai are AC. Si multe alte defecte. Pana la achizitionare masina era stationata din luna Aprilie. Este un proiect ce o sa necesite investitii serioase si munca pe masura, dar era pacat de masina sa ajunga intr-o astfel de stare.

Promit ca voi face mai multe poze pentru a vedea exact starea in care se prezinta.




Last edited by Ciocolata C; 04-11-13 at 16:53.
Ciocolata C is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 16:59   #2
Fugitiv
R volution Member

Stage 4
 
Fugitiv's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 283
Member of:
[R volution]
[Nissan]
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

stiu masina , era de ceva vreme la vanzare ...ce sa zic ...spor la reconditionat , cat despre a/c ...am tot auzit ca daca il repari nu mai gasesti tipul de freon necesar... si eu am a/c pe a mea si am renuntat , o sa il dau jos ...mai usuram putin
Fugitiv is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 16:59   #3
Ciocolata C

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 46
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Momentan am o problema cu pompa de benzina.
Am adus-o pe rotile ei, a mers. Apoi dupa ce am alimentato s-a oprit. Am descoperit ca iesise papucul de la pompa de benzina. Am ajuns cu ea la garajul unde stationeaza, dar apoi nu a mai pornit deloc. Acum banuiesc ca este un contact imperfect pe undeva pe traseu. Am refacut traseul de la pompa de benzina pe direct, fara papuci. Masina tot nu da nici un semn de viata. Nu porneste pompa. Ocazional ii dau la automat si mai intra de aceea banuiesc ca este un contact imperfect undeva si nu este neaparat pompa. Acum sa vad zilele astea, dau pompa jos si o sa vad. Planuri de viitor sunt multe dar mai intai facem ce e de baza, rezolv problema cu pompa, schimb bujiile (masina scoate foarte mult fum), schimb uleiul, refac traseul de intercooler (atinge roata stanga in viraj maxim dreapta), si sa vedem ....

Last edited by Ciocolata C; 04-11-13 at 17:02.
Ciocolata C is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 17:01   #4
Ciocolata C

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 46
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

[QUOTE=Fugitiv;5606302]stiu masina , era de ceva vreme la vanzare ...ce sa zic ...spor la reconditionat , cat despre a/c ...am tot auzit ca daca il repari nu mai gasesti tipul de freon necesar... si eu am a/c pe a mea si am renuntat , o sa il dau jos ...mai usuram putin[/QUOT

Mersi ! Da sincer nici eu nu vreau sa il mai pun. Nu sunt cel mai mare utilizator oricum nici pe masina de zi cu zi, cu atat mai putin pe asta.
Ciocolata C is offline   Reply With Quote
Old 05-11-13, 07:56   #5
Fugitiv
R volution Member

Stage 4
 
Fugitiv's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 283
Member of:
[R volution]
[Nissan]
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by Ciocolata C View Post
Momentan am o problema cu pompa de benzina.
Am adus-o pe rotile ei, a mers. Apoi dupa ce am alimentato s-a oprit. Am descoperit ca iesise papucul de la pompa de benzina. Am ajuns cu ea la garajul unde stationeaza, dar apoi nu a mai pornit deloc. Acum banuiesc ca este un contact imperfect pe undeva pe traseu. Am refacut traseul de la pompa de benzina pe direct, fara papuci. Masina tot nu da nici un semn de viata. Nu porneste pompa. Ocazional ii dau la automat si mai intra de aceea banuiesc ca este un contact imperfect undeva si nu este neaparat pompa. Acum sa vad zilele astea, dau pompa jos si o sa vad. Planuri de viitor sunt multe dar mai intai facem ce e de baza, rezolv problema cu pompa, schimb bujiile (masina scoate foarte mult fum), schimb uleiul, refac traseul de intercooler (atinge roata stanga in viraj maxim dreapta), si sa vedem ....

daca trebuie pompa schimbata mai bine pui walbro 255 direct , bujii ngk : bpr6es , bpr7e , bpr7es
Fugitiv is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 10:15   #6
Ciocolata C

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 46
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by Fugitiv View Post
daca trebuie pompa schimbata mai bine pui walbro 255 direct , bujii ngk : bpr6es , bpr7e , bpr7es
Mersi !
Eu am masina oarecum stoc. In sensul ca proprietarul anterior zice ca a umblat oarecum la turbina. Evacuarea e pe direct. Fara catalizator. Dar nu cred ca castigat cine stie ce. Deci ideea este ca la bujii ar trebuii sa merg pe ceva stage 1. Deci cred ca recomandate ar fi bpr6es.
Tu pe ce mergi ?
Ciocolata C is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 12:55   #7
Fugitiv
R volution Member

Stage 4
 
Fugitiv's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 283
Member of:
[R volution]
[Nissan]
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by Ciocolata C View Post
Mersi !
Eu am masina oarecum stoc. In sensul ca proprietarul anterior zice ca a umblat oarecum la turbina. Evacuarea e pe direct. Fara catalizator. Dar nu cred ca castigat cine stie ce. Deci ideea este ca la bujii ar trebuii sa merg pe ceva stage 1. Deci cred ca recomandate ar fi bpr6es.
Tu pe ce mergi ?
bpr7e - facute la 0.7mm din 1.2mm cat vin ele DAR daca o tii stock ia bpr6es , eu am asa pentru 1 bar si stage 1 (sunt mai reci)
Fugitiv is offline   Reply With Quote
Old 08-11-13, 10:02   #8
Ciocolata C

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 46
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by Fugitiv View Post
bpr7e - facute la 0.7mm din 1.2mm cat vin ele DAR daca o tii stock ia bpr6es , eu am asa pentru 1 bar si stage 1 (sunt mai reci)
Da cred ca o sa merg pe bpr7e. Intre timp am dat pompa jos si am descoperit ca am pe masina deja walbro 225. Deci asta e un lucru bun. Am reusit sa o rezolv cu pompa. Era cum am banuit, un contact imperfect dar nu din pompa ci din tabloul de sigurante. Dar este un lucru bun totusi ca am dat-o jos si stiu ce pompa am pe masina. Acum ca sm reusit sa o pornesc am descoperit alte probleme. Si anume masina scoate destul de mult fum. Cred ca ar trebuii sa caut alta turbina. Oircum traseul de la intercooler si evacuarea au fost gandite clar pentru o turbina mai mare. Si cred ca am ceva probleme si cu ambreiajul si / sau numai am ulei in cutie. Dupa ce se incalzeste masina intra foarte greu in viteza. Dupa nici 5 minute de mers mai sportiv numai vrea sa intre deloc in viteza. Trebuie in prima faza sa verific nivelul in cutie.
Ciocolata C is offline   Reply With Quote
Old 08-11-13, 10:20   #9
Fugitiv
R volution Member

Stage 4
 
Fugitiv's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 283
Member of:
[R volution]
[Nissan]
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by Ciocolata C View Post
Da cred ca o sa merg pe bpr7e. Intre timp am dat pompa jos si am descoperit ca am pe masina deja walbro 225. Deci asta e un lucru bun. Am reusit sa o rezolv cu pompa. Era cum am banuit, un contact imperfect dar nu din pompa ci din tabloul de sigurante. Dar este un lucru bun totusi ca am dat-o jos si stiu ce pompa am pe masina. Acum ca sm reusit sa o pornesc am descoperit alte probleme. Si anume masina scoate destul de mult fum. Cred ca ar trebuii sa caut alta turbina. Oircum traseul de la intercooler si evacuarea au fost gandite clar pentru o turbina mai mare. Si cred ca am ceva probleme si cu ambreiajul si / sau numai am ulei in cutie. Dupa ce se incalzeste masina intra foarte greu in viteza. Dupa nici 5 minute de mers mai sportiv numai vrea sa intre deloc in viteza. Trebuie in prima faza sa verific nivelul in cutie.
cred ca nu ai ulei in cutie ...
daca tot schimbi turbina...incearca sa pui ceva mai bun in caz ca ai buget .
si...schimba uleiul ...baga ceva 15w50 / 20w60 / 10w60 - 3000-5000km
eu merg pe motul 20w60 300v
Fugitiv is offline   Reply With Quote
Old 08-11-13, 10:26   #10
Ciocolata C

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 46
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by Fugitiv View Post
cred ca nu ai ulei in cutie ...
daca tot schimbi turbina...incearca sa pui ceva mai bun in caz ca ai buget .
si...schimba uleiul ...baga ceva 15w50 / 20w60 / 10w60 - 3000-5000km
eu merg pe motul 20w60 300v
Da si eu tot pe Motul 20W60 300V as vrea sa merg. Am auzit lucruri bune despre el. Legat de turbina da oricum vreau si trebuie sa merg pe ceva mai mare. Cred ca asa a fost gandita confirguratia masinii. Cum am spus evacuarea si traseul intercooler-ului imi spun asta. Si inca nu am verificat injectoarele. Cu siguranta nu sunt stock. Dupa cum vad eu lucrurile masina a avut o turbina mai mare, ce a fost ulterior data jos si pusa inapoi cea originala. Am vazut un proiect din state si cineva a mers pe o turbina de evo 8. Si este multumit de cat duce. Ramane de vazut acum si ce gasesc in functie de buget.
Ciocolata C is offline   Reply With Quote
Old 08-11-13, 15:54   #11
Fugitiv
R volution Member

Stage 4
 
Fugitiv's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 283
Member of:
[R volution]
[Nissan]
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

pai totul se rezuma la buget ..daca ai destul poti lua cea mai recomandata ...gt28rs si gata .
am auzit si eu de turbo de mitsu` dar ...nu stiu ce sa zic despre el . depinde ce vrei ...full bost la 3500 sau la 6000 ?
Fugitiv is offline   Reply With Quote
Old 08-11-13, 16:04   #12
Ciocolata C

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 46
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by Fugitiv View Post
pai totul se rezuma la buget ..daca ai destul poti lua cea mai recomandata ...gt28rs si gata .
am auzit si eu de turbo de mitsu` dar ...nu stiu ce sa zic despre el . depinde ce vrei ...full bost la 3500 sau la 6000 ?
In principiu la 6000 astfel pot sa merg cu masina si normal dar sa am presiunea atunci cand vreau sa o am. La 3500 mi se pare prea jos sincer.
Ciocolata C is offline   Reply With Quote
Old 08-11-13, 19:29   #13
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by Ciocolata C View Post
In principiu la 6000 astfel pot sa merg cu masina si normal dar sa am presiunea atunci cand vreau sa o am. La 3500 mi se pare prea jos sincer.
Daca o sa ai boost la 6000, in maxim o saptamana prajesti cuzinetii. Mergi pe GT28RS.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 11-11-13, 14:50   #14
Ciocolata C

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 46
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Daca o sa ai boost la 6000, in maxim o saptamana prajesti cuzinetii. Mergi pe GT28RS.
Mersi. Deocamdata trebuie sa dau jos sa vad care este cu adevarat starea turbinei. Sa vad ce joc are, etc. Nu reusesc sa ii vad nici codul in pozitia actuala. Dar din ce vad eu acolo cred ca este cea de SR20DET.

Intre timp asa cum am promis cateva poze cu jucaria. Nu prea sunt eu adeptul lor. Dar poate asa ma mai ajutati cu cate ceva, fiind la prima japoneza sunt incepator.









Ciocolata C is offline   Reply With Quote
Old 12-11-13, 09:33   #15
Ciocolata C

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 46
Default Re: NISSAN 180SX S13 CA18DET

Si mai pun cateva poze.

Intre timp problemele constatate s-au inmultit. Trebuie dat motorul jos sa vedem exact care este tabloul complet. Ce pot spune cu siguranta ca voi constata. Garnitura la chiuloasa ciupita (fierbea apa foarte repede si am gasit ulei in rezervorul de apa), turbina trebuie verificata neaparat (este destul de mult ulei in acea zona), si ma astept la mult mai multe alte probleme .....



Ciocolata C is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -