05-12-12, 00:39
|
#31
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 3
Join Date: Dec 2003
Posts: 131
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Nissan]
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
A sosit fulia de la arbore. Diferenta e enorma intre cea originala si asta. Cea originala are 6,5 kg iar cea AMS are abia 830 grame. Japonezii zic ca ar avea un aport de 18cp . Vedem la final....
|
Damn .. 830g ... am si eu una, alta firma dar are 850g. AMS rulez
Bine eu am si volanta usurata rau :P
|
|
|
06-12-12, 09:16
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by Liviu_NYC
F buna alegerea. Rota sunt populare din cauza modelului copiat si pretului la sfert fata de Rays insa calitatea este indoielnica. Parerea mea este ca sunt niste copii ieftine si atat. Nu mi-as pune pe o masina sport in niciun caz.
|
Corect. Mai sunt niste modele asemanatoare de jante, dar produse de Varrstoen ce sunt ok calitativ.
Quote:
Originally Posted by Dj_SlasH
Damn .. 830g ... am si eu una, alta firma dar are 850g. AMS rulez
Bine eu am si volanta usurata rau :P
|
Am si eu un set de volanta usurata si placa. o sa o cantaresc azi sa vad ce greutate are.
|
|
|
21-12-12, 15:35
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,846
Member of: [RENAULT]
|
Re: My 300zx
propunere a
|
|
|
21-12-12, 18:56
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by Japo
propunere a
|
nu e pt drift, ci pt uz zilnic.
noile turbine in comparatie cu o turbina stock.
urmeaza anularea celor 4 catalizatoare.
|
|
|
21-12-12, 20:50
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: My 300zx
....t28?
|
|
|
21-12-12, 21:46
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Da, T28.
Se renunta la restrictivele catalizatoare . Sa speram ca face boost de la turatii mai joase.
|
|
|
22-12-12, 02:02
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Se renunta la restrictivele catalizatoare . Sa speram ca face boost de la turatii mai joase.
|
decat t25-urile? ma cam indoiesc... din experienta spun...doar ca ce o s afie pe boost o sa fie o alta mancare de peste
|
|
|
22-12-12, 11:15
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by bakal
decat t25-urile? ma cam indoiesc... din experienta spun...doar ca ce o s afie pe boost o sa fie o alta mancare de peste
|
Bakal, dupa ce au fost anulate catalizatoarele, si avand alte downpipes mai putin restrictive si cu configuratia asta de turbine, se spune ca incepe sa faca boost de la 3000rot/min. O sa vad pe strada ce si cum.
Last edited by 300zxtt; 22-12-12 at 11:17.
|
|
|
22-12-12, 17:21
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Bakal, dupa ce au fost anulate catalizatoarele, si avand alte downpipes mai putin restrictive si cu configuratia asta de turbine, se spune ca incepe sa faca boost de la 3000rot/min. O sa vad pe strada ce si cum.
|
nu ma intelege gresit, nu am spus-o de pe pozitia atotstiutorului... doar ca la CA-ul meu, cu aceasi turbina si evacuare de 76, intr-adevar, pe la 3000 incepe sa faca boost, iar la 4500 e maxim, dar cu t25-ul la 3000 aveam boost maxim...
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
23-12-12, 11:41
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by bakal
nu ma intelege gresit, nu am spus-o de pe pozitia atotstiutorului... doar ca la CA-ul meu, cu aceasi turbina si evacuare de 76, intr-adevar, pe la 3000 incepe sa faca boost, iar la 4500 e maxim, dar cu t25-ul la 3000 aveam boost maxim...
|
Stai linistit ca nu te-am inteles gresit Orice parere e binevenita. Din experienta unora mai invat lucruri noi.
Eu am folosit doar corp de t28, restul e altceva.....pe rulmenti....
Last edited by 300zxtt; 23-12-12 at 11:44.
|
|
|
23-12-12, 19:43
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Eu am folosit doar corp de t28, restul e altceva.....pe rulmenti....
|
asta e altceva... si eu am ceva in cap, dar tre sa vad un strungar bun sa modific melcii....
|
|
|
25-12-12, 12:24
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by bakal
asta e altceva... si eu am ceva in cap, dar tre sa vad un strungar bun sa modific melcii....
|
Daca erai din Constanta, stiam un bun strungar. Iti face melcul dupa rotor.
|
|
|
25-12-12, 20:41
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Daca erai din Constanta, stiam un bun strungar. Iti face melcul dupa rotor.
|
sa vad ce rezolv prin iasi... oricum interesant proiect faci
|
|
|
06-01-13, 22:43
|
#44
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 167
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Masina nu o sa fie pt liniute, pt ca oricum nu prea am cu cine sa ma dau in Constanta.
|
pai ala cu golful 4 gti ed 25 dub zicea ca are cea mai tare masina din cta, dar am auzit ca este un laudaros si mai nou tepar: A FUGIT CU BANII LA OAMENI(bani de pe piese...) CARE AVEAU INCREDERE IN EL.
Last edited by vectra22dti; 06-01-13 at 22:52.
|
|
|
10-01-13, 19:31
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: My 300zx
Quote:
Originally Posted by vectra22dti
pai ala cu golful 4 gti ed 25 dub zicea ca are cea mai tare masina din cta, dar am auzit ca este un laudaros si mai nou tepar: A FUGIT CU BANII LA OAMENI(bani de pe piese...) CARE AVEAU INCREDERE IN EL.
|
I-am dat un tir pe 400m si asta cu masina mea stock, doar cu boost controler setat la presiune mai mare decat era stock.. Atat. Iar el se lauda cu puteri astronomice pe trompeta aia de G4. Chiar si eu am fost surprins ce rapid l-am facut.
|
|
|
|
|