Salut si multumesc pentru raspunsuri.
Diferentialul este intr-adevar primul pas pe care o sa-l fac cu Soarer-ul.
Referitor la participarea in competitiile de drift....m-ai inteles gresit.
Nu intentionez sa ma dau cu Toyota Soarer cu 1JZ-GTE in tsuitso battle cu "baietii" cu ursi facuti prin soproane. Nimic nu am cu ei, ii cunosc din vedere, doar tin la masina mea. Si nu ma gandesc atat de departe. Cu banii aia, mi-as face masina mai buna nu as baga-o in competitie.
Eu vreau sa fac drift de placere (daca exista asa ceva in Romania).
Deocamdata, cand avem timp si cauciucuri, ma dau cu un prieten care are o Silvia S14 cu SR20DET (si manuala cu autoblocant). Cum spuneam, de placere.
Interesanta ideea cu folosirea automatei pentru drift, desi nu prea imi dau seama cu se poate folosi frana de mana pentru initiere din moment ce transmisia este deja cuplata....
Partea cu cutia manuala o voi urmari pana cand o voi face.
Referitor la usi, asa e, sunt imense si foarte grele, balamale telescopice si tot ansamblul.
Imi mai bat capul cu suspensia ei stock....Piezo Electronic Modulated Suspension....la un momentdat va dispare pentru niste coilover-uri performante, dar acum sunt curios daca pot sa o modific pe-asta.
In alta ordine de idei....ce circuite se mai incearca a fi construite prin Romania?
La Adancata de Ialomita, pauza momentan
Ar fi fost super sa se infiinteze un club de drift si sa se cumpere un teren de 1-2 hectare si sa-l cimentuim daca asfaltul e scump.
100 de membri a cate 1000 lei sunt 22 mii de euro.
2 hectare prin vreo comuna pe la tara costa maxim 5000 euro.
Cu 17.000 euro se pune si ciment, se planteaza si niste pomi.
Noi suntem deja 3-4. Mai se strang 96?
Nu cu pilotii din campionat se face treaba, ei au alte ganduri. Cu pasionatii insa....
Salve!