Din pacate ma simt nevoit sa iau o decizie grea dar in acelasi timp necesara pe termen lung. Masina iese la vanzare si nu voi participa la tot sezonul competitional 2012, poate doar etapele din apropiere for fun cu o masina street-ish. Sper la o revenire in forta in 2013, moment in care sa fim, si eu si masina, pregatiti la un nivel mult superior.
Singura decizie batuta in cuie este vis-a-vis campionatul 2012, masina nu as vinde-o daca am avea niste strazi mai decente in zona asta. Inca ma gandesc sa scot toate chestiile scumpe de sub ea si sa o fac mai compatibila cu suprafetele de rulare "romanesti", vom vedea.
Orice se va intampla de drift nu ma las, intr-un mod sau altul tot il voi practica si voi incerca sa ma apropii incetul cu incetul de cum as vrea sa merg.
Eu am crezut ca masina asta va fi exclusiv de drift si ca, la un moment dat, va "parasi" de tot strada, adica ma gandeam la platforma pt. drumul dus-intors la, si de la, competitii - mai ales in ideea ca vroiai sa ii pui motorul din soarer, banuiesc greu de omologat RAR.
Asta era planul dar s-au schimbat mai multe lucruri si tot la strada ajung, de unde am si inceput.
Ar fi multe lucruri de spus dar nu vreau sa plictisesc pe nimeni. Eu unul sper sa se rezolve o parte din motivele pentru care vreau sa o vand si sa pot sa o pastrez/adaptez pentru ce am nevoie.
Salut, nu stiu cum sa-ti raspund la intrebare pentru ca este foarte generica si nu am detinut un CA18, S13-ul meu avea deja swap-ul SR20DET cand l-am cumparat (principalul motiv).
Poti sa-l intrebi pe bakal sau vlad_rally de ex. ,ei au CA18 si iti pot da mai multe detalii.
Eu unul nu as rula/recomanda CA18 dpdv. fiabilitate si implicit costuri.
Salut, nu stiu cum sa-ti raspund la intrebare pentru ca este foarte generica si nu am detinut un CA18, S13-ul meu avea deja swap-ul SR20DET cand l-am cumparat (principalul motiv).
Poti sa-l intrebi pe bakal sau vlad_rally de ex. ,ei au CA18 si iti pot da mai multe detalii.
Eu unul nu as rula/recomanda CA18 dpdv. fiabilitate si implicit costuri.
Multa bafta,
Octav
Multumesc pentru timpul acordat ... am sa ii intreb pe cei 2 sa vad ce zic ....
Salut .. scuze de off topic ... vreau sa intreb si eu .... cum s-ar comporta un ca18det la o masina de zi cu zi ... ?
pe masina care e acum la Octav, am avut prima data CA18DET, nus ce vrei sa afli cu intrebarea asta, ca18det, sr20det, rb, vg etc se comporta ca niste motoare de orice alta masina. Intreaba daca vrei cum e cu ambreaj stage 2,3 in oras, dif sudat, aici vin diferentele intre o masina modificata si una stoc...
Miercurea trecuta s-a desfasurat in iasi un eveniment auto centrat in jurul probelor de indemanare la care am fost invitat pentru demo drift. N-am putut sta degeaba si am zis sa fac putintel show si pe traseul de indemanare atacat gymkhana style, keepin' it sideways
A fost interesant pentru ca traseul era foarte strans, in multe locuri abia intra masina de-a latul printre conuri, nu stiu daca se vede suficient de bine in filmare. Sunt putin ruginit cu 1-a, nu am mai folosit-o de vreun an, a fost cool sa ne aducem aminte unul de altul.
Mi-ar place mult daca la anul in loc de 3 campionate de drift ce se anunta unul din ele sa fie de gymkhana, consider ca ar fi o buna completare la tehnica de pilotaj.
Am si filmari cu demo drift-ul de dupa insa, fiind deja intuneric, sunt foarte slabe calitativ si nu cred ca are rost sa le urc.
pe masina care e acum la Octav, am avut prima data CA18DET, nus ce vrei sa afli cu intrebarea asta, ca18det, sr20det, rb, vg etc se comporta ca niste motoare de orice alta masina. Intreaba daca vrei cum e cu ambreaj stage 2,3 in oras, dif sudat, aici vin diferentele intre o masina modificata si una stoc...
scuze ... nu m-am exprimat eu corect ... am citit undeva .. nu mai stiu unde .. ca , 18det ar avea probleme cu ungerea ..... intretinerea ... si ..pentru ca eu vreau un 200sx ca prima masina nu as vrea sa am probleme cu ea ..... ..... Multumesc pentru rapsuns
iti raspund eu, trebuie sa consideri ca masinile acestea au 20 de ani si o fost cine stie cum intretinute deci ori ca vrei o nu trebuie sa bagi bani in ea ca sa ai o masina decenta...ca18det este foarte sensibil la ungere deci utilizand un ulei de proasta calitate sau nu schimbandu-l la timp duce la probleme dar am vazut si ca18det care o ajuns la 400.000km (un singur proprietar)...sper ca am fost de folos
iti raspund eu, trebuie sa consideri ca masinile acestea au 20 de ani si o fost cine stie cum intretinute deci ori ca vrei o nu trebuie sa bagi bani in ea ca sa ai o masina decenta...ca18det este foarte sensibil la ungere deci utilizand un ulei de proasta calitate sau nu schimbandu-l la timp duce la probleme dar am vazut si ca18det care o ajuns la 400.000km (un singur proprietar)...sper ca am fost de folos
Sa inteleg ca daca .. folosesc ulei de calitate foarte buna si il schimb cand trebuie .. totul ar trebuii sa fie .. ok .... Multumesc mult ... pentru timpul acordat ..... ... Si scuze XSW .... ca am intreabat pe postul tau ..
Am hotarat sa fac masina mai de strada si caut urmatoarele :
- suporti motor si cutie de fabrica
- suspensie de fabrica (moale, sa nu fie intarita)
- diferential autoblocant (VLSD), diferential deschis sau (preferabil) nucleul helical de S15, OBX sau similar
- amortizor motor aftermarket
- sonda lambda SR20DET
- bara fata de S13 facelift cu sau fara semnalizari
- aripi fata
- jante 16" 4x114.3
- releu comanda geamuri electrice (cel mare de la portiera soferului, al meu functioneaza intermitent)
- trapa cu chedere bune
- vas spalator parbriz + pompa
- manerul de plastic de la frana de mana sau toata maneta (am luat masina fara si vreau sa cosmetizez si interiorul)
PM, octav[at]oxylus.ro sau 0748 681 331 daca aveti piesele respective sau imi puteti recomanda pe cineva care dezmembreaza S13 si le-ar putea avea.