Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 31-05-11, 01:49   #331
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

octav nu am decat cuvinte de lauda , masina e asa cum visam eu sa fie si sa mearga ma bucur enorm sa o vad la treaba si poate cand ne-om mai vedea o sa mi-o dai si mie o tura sa vad cum e in starea in care mi-o doream eu succes mult in continuare sunt cu geana pe tine ))
__________________
SABLARE SI POWDERCOATING

EX BMW E30 325i 175 CP || EX posesor BMW E36 COUPE 2.5 24v 193 cp
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 31-05-11, 10:36   #332
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Razvan, ma bucur ca iti place ce se intampla cu jucaria si vei vedea ca asta nu e nici jumatatea drumului pentru ea. Ti-o dau cu cea mai mare placere, chiar sunt curios daca iti va place cum e setata La etapa din TM am primit un bine meritat sut in fund care m-a ambitionat si sper sa se vada asta pe viitor.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 31-05-11 at 10:50.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 01-06-11, 02:32   #333
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

am auzit ce s-a inatmplat la TM, am vaz si filmele, eu oricum nu sunt 100% adeptul jurizarii KOE ( facandu-se de la nivelul solului dintr-un singur punct....) dar na... acum ce sa zic data viitoare o sa te dai de 101 puncte k sa nu mai aiba ce comenta nimeni dak mai ajungi in Bucuresti ( cum ai fost atunci la salon ) da si tu un semn, k nu am stiut k ai venit nici tu nici Ramona si nu am mai venit k de masinile expuse maj le stiu.
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 01-06-11, 11:04   #334
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Ce s-a intamplat la TM a fost vina mea complet, sunt multe de povestit aici dar nu are rost sa redeschid subiectul, am explicat in grup restrans pe FB si mi-am cerut scuzele de rigoare de la cine trebuia sa mi le cer. Jurizarea a fost corecta.

Am invatat de asemenea mai multe lectii din multiplele greseli facute (de orice ordin) si voi incerca sa nu le repet.

Nu mai am acum regrete si consider toata treaba o experienta prin care trebuia sa trec ca sa ma imbunatatesc si sa privesc corect lucrurile.

Suna vag, stiu, dar prefer sa nu tratez subiectul prea in detaliu, nu ar aduce nimanui vreun beneficiu, mai ales mie.

Data viitoare voi merge altfel si sper sa fie mai aproape de ceea ce se cere la jurizare.

Avand in vedere ca la Cluj nu am cum sa ajung pentru ca am o nunta foarte importanta mie (cel mai vechi prieten din copilarie) am timp berechet pana la Suceava sa pregatesc masina si pilotul intr-un format mai competitiv, macar in top16 sa ajung. Asta daca nu voi rani prea grav materialul de concurs la antrenamente

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 01-06-11 at 11:16.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 02-06-11, 03:54   #335
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Ce-am gasit filmat din antrenamentele mele la TM. Va rog din suflet sa veniti cu sugestii, sa-mi spuneti unde gresesc si ce ar mai trebui sa imbunatatesc. De-acum ciulesc urechile

Ma refer la trasa/viteza/unghi/smoothness etc. nu la greselile evidente care le-am facut (in special cand ieseam din power, conuri etc.). In opinia voastra care ar fi cea mai punctabila tura si daca mi-ar fi asigurat calificarea si/sau ce ar fi trebuit sa fac diferit ca sa asigure.

Mentionez ca in toate turele masina + anvelopele erau setate la limita maxima de grip pe care puteam sa o invart cu puterea care o aveam, deci spre viteza nu spre control.

Multumiri in avans






Voi lua o pauza de la postat pentru ca am multa treaba la lucru dar cand voi avea niste vreme libera voi incerca sa descriu ce modificari au mai fost aduse la masina, rolul lor si verdictul.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 00:28   #336
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Asaaa ... un mic "status report" dupa etapa de la Brasov. Va fi plin de "scuze" tipice de "pilot" dar n-am ce face daca asa au fost lucrurile, eu nu le consider scuze ci niste chestii noi si/sau amuzante care se aduna la atmosfera. Daca as avea experienta suficienta si o tehnica mult mai bine pusa la punct, toate treburile astea nu ar trebui sa fie probleme, un drifter bun ar trebui sa fie capabil sa mearga beton pe orice circuit, cu orice masina, oricat de obosit ar fi

A fost nebunie mare, in spiritul drift as zice, si distractie cat cuprinde, in timpul si dupa etapa

Cand s-a schimbat de la Cluj la Brasov etapa am fost foarte bucuros pentru ca aveam cum sa cuplez (la limita) nunta la care trebuia musai sa ma duc si cu etapa, fie si doar ziua competitiei, fara antrenamente.

Cu masina mea nu aveam cum sa particip (no rollcage) si l-am rugat sambata pe Iulian Gherasim sa mi-o imprumute pe-a lui. Un om de nota 11+ a fost de acord si ii sunt dator vandut pentru treaba asta, nu multi m-ar fi ajutat. Multumesc din suflet Iuliane !

Cat ma pregateam de nunta (costum, chestii) aveam live feed-ul deschis de la eveniment si mai trageam un ochi. Cu vreo 15 minute dupa ce am vorbim cu Iulian, am prins fix momentul cand s-a ciocnit destul de iubaret cu Razvan DOI. Emotii, stress, am zis ca-i gata intercooler-ul Din fericire nu a fost nimic grav. Let's go have fun !

Am plecat pe la 3 si ceva dimineata din Iasi, direct de la nunta, minus o mica escala de schimbat, spre Brasov. Am incercat sa inchid ochii pe drum dar nu prea am reusit, eram prea excited pentru dimineata si pe Emanuel il manca piciorul drept si trebuia scarpinat de acceleratie. Am reusit, cu chiu cu vai, dupa ce am ajuns si ne-am infipt in parcarea de langa eveniment sa dorm vreo jumatate de ora si apoi, ajutat de ceva energizante, am incercat sa par treaz sa nu fiu dat afara

Apar pilotii, incep antrenamentele, in timpul asta ma chinui sa bag jantele mele pe masina lui Iulian. Nu ne-a dus capul sa luam prezoanele mele subtiri si nu s-au pupat. Fuck, timp pierdut, canci ture de antrenament. Am dus jantele sa scot gumele de pe ele si sa le pun pe un set de jante al lui Iulian.

Cat se schimbau gumele s-a dat Iulian cateva ture, m-am lipit si eu de Marian (SYL) la o tura sa vad macar cum e circuitul (thanks dude) si nu prea avea nici o treaba cu ce credeam eu pe acasa, era mult mai tight si altfel organizat. No problem, ne adaptam

Intre timp lumea se dadea si eu ma stresam aiurea ca nu o sa pot apuca macar o tura de antrenament inainte de calificari. Timpuri misto.

Au fost in final gumele puse pe jantele care trebuie si cand sa ne apucam sa le schimbam mi-a propus Iulian sa termin gumele care erau deja pe masina aproape la sarma. Sure thing, my pleasure.

Cu emotiile de gat am intrat pe circuit, asta pentru ca masina lui Iulian era foarte diferita fata de a mea si mi-am dat seama de asta fara macar sa o conduc. Dupa primele trei ture m-am mai linistit, cu toate ca am mers slab tare, si asta pentru ca masina este foarte controlabila si relaxata, total diferita de a mea care nu e chiar la fel de usor de condus.

Am schimbat apoi gumele cu ale mele si am intrat in a doua tura de antrenamente. Acum scopul meu era sa reusesc sa ma tin mai bine in scaun pentru ca eram constant inafara lui si ma tineam de volan. S-a intamplat ceva la el si statea pe spate (nu e scoica) si eu fiind mai "micut" nu prea aveam sustinere laterala. Nu prea am reusit si iar zburam din el in fiecare curba. Macar la a doua tura am reusit sa ma invat cu frana de mana complet stock care la prima tura o mai uitam putin ridicata la initiere. Progres.

Din pacate pana in calificari abia am reusit sa ma obisnuiesc cat de cat cu masina si nu am avut vreme sa-mi gasesc o trasa buna si sa ma obisnuiesc si cu turbo mai mare care trebuie alintat altfel fata de al meu. Drept urmare in calificari nu am reusit sa merg suficient de curat cu o trasa buna, eu inca experimentam.

In prima tura jurizata m-a mancat undeva sa folosesc un mic left foot braking, tehnica cu care nu sunt suficient de familiar nici pe masina mea. Pe a lui Iulian a fost o mare greseala pentru ca franele lui sunt mult mai sharp ca ale mele si in loc sa rezolv cu unghiul si sa curga frumos masina fara frana de mana am blocat fata si a rezultat o subvirare catastrofala. Bad idea dude.

Am incercat apoi sa merg ceva mai bine, am facut tot ce mi-a stat in puteri dar nu am reusit sa fac macar o tura buna. C'est la vie.

M-am clasat pe locul 17 cu 73 puncte, un punct distanta fata de Top16

Mi-ar place sa cred ca incep sa inteleg ce se cauta/puncteaza in calificari cu toate ca nu am demonstrat-o si incetul cu incetul sa merg mai bine.

Sper la Suceava sa pot participa cu dracusorul meu si sa am rezultate ceva mai bune

Dupa calificari ... multa distractie si alte lucruri dar astea raman in Vegas

In incheiere, ce sa zic, o etapa super misto din toate punctele de vedere. Nivelul de la noi este acum foarte foarte sus, e bataie mare si mai toata lumea merge foarte bine. As vrea sa mentionez aici pe Marian SYL, Iulian si Catalin care s-au dat foarte foarte fain si in special pe Ionel, celalalt participant minor, care s-a dat incredibil pe o masina cu foarte putine imbunatatiri. Cum el a invatat totul singur si nu a avut bafta de un profesor experimentat chiar am ramas (eu si mai toata lumea) profund impresionat. Abia astept sa ii vad evolutia pe viitor.

Turele mele de antrenament + calificari de la Brasov :






Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 25-06-11 at 00:34.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 15:53   #337
Smashingdude

Stage 2
 
Smashingdude's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 66
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Not bad at all. Cred ca ar arata foarte bine niste filmari din masina in compilatie, data viitoare daca ai posibilitatea sa faci asta; ar iesi un film super. Bafta in continuare
Smashingdude is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 16:19   #338
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Filmuletele le fac doar cu turele dinafara, cand va fi momentul de compilatii si mix-uri faine vor intra multiple unghiuri interior/exterior of course. Pe moment am nevoie sa-mi vad toate turele ca sa pot sa identific greselile (muuulte) si sa incerc sa lucrez la ele.

Nici nu prea e vreme sa lucrez la filme, le fac rapid si le pun sus ca sa pot sa ma intorc la treaba, asta a durat vreo 20 minute de facut

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 26-06-11 at 16:22.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 24-07-11, 18:30   #339
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Salutare baieti, a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat si s-au intamplat o gramada intre timp. Voi incerc sa pun sus ceva materiale cat de repede si poate apoi ceva povestioare.

Am fost la un training session la KOE Mariapocs cu Sky-ul lui Ciuli si pot spune ca a fost cel mai misto eveniment auto la care am participat pana acum. Detalii & stuff in curand.

Pana una-alta ceva poze de acolo se pot vedea aici : http://tinyurl.com/3zxa5to

Apoi a venit Suceava unde am incercat sa merg mult mai bine iar rezultatele au fost, zic eu, destul de bune. Am reusit sa ma calific pe 11, am trecut de Jumy in Top16 cu 5-5 7-3 si apoi am pierdut in Top8 in fata lui Calin cu 2-8 5-5.

Am gresit urat in prima tura cu Calin pentru ca am fortat si am incercat o depasire (am considerat ca oricum alta sansa nu am) dupa initiere.

Executia insa a fost foarte slaba si lipsa de experienta in lupte si-a spus cuvantul, toata treaba s-a terminat intr-o subvirare urata de frica sa nu-l ating (am ajuns sub banda de putere). Oricum eram iesit putin de pe traseu (pe interior) deci chiar daca imi iesea nu ar fi fost punctata.

Mai am mult de mancat si multa experienta de capatat pana sa ma pot lupta cu cei de sus fara sa fiu surclasat.

Ceva poze de la eveniment in link-ul de mai jos. Mai multe detalii, filme si poate o povestioara cand va fi vreme.

http://tinyurl.com/3qvtqkz

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 25-07-11 at 21:44.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 10:54   #340
dice18

Stage 5
 
dice18's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 398
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

salut octav ,nu am cuvinte nu stiu cu ce sa incep... in primul rand vreau sa spun ca mi se pare ceva exceptional ce ai facut , sunt foarte putine persoane care au atata pasiune pentru masini ca tine ! vreau sa spun ca am urmarit toate filmuletele , de la inceput cand te jucai cu masina in parcarea privata pana in momentul in care ai inceput sa concurezi , am vazut si prima depasire si vrau sa spun ca ai proigresat foarte mult si pentru asta te felicit ! sper sa o ti tot asa si sa auzim cat mai multe lucruri bune despre masina si despre tine !
in final as vrea sa iti pun o intrebare , in mometun in care ati incercat sa faceti body kit-ul , am vazut k bara de spte era incarcata cu spuma... vreau sa stiu si eu daca peste spuma respectiva se poate da cu fibra de stica , k am intrebat peste tot dar nimeni nu m-a lamurit...
multumesc si multa bafta in continuare !
__________________

Laguna 2 -1.9dci 120hp
dice18 is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 17:48   #341
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

@dice18

Salutare, multumesc mult pentru aprecieri, voi continua sa trag cat pot si sper sa nu dezamagesc.

Bara a fost incarcata cu spuma pentru ca sa fie o baza cat de cat solida peste care sa se toarne doar un strat subtire de ghips (avea rost de umplutura). Peste ghips se putea turna fibra ca sa se obtina negativul (matrita) pe baza caruia ar fi urmat sa se toarne bara finala. Spuma si toate celelalte ar fi fost indepartate dupa ce erau gata matritele. Sper ca ajuta

----

In continuare ceva filmulete mai "proaspete" ...

O filmare din dreapta lui Marco Blasutta in timp ce se antrena cu Diego Quaranta pentru competitia de team drift de la KOE Mariapocs. Am fost foarte impresionat de modul in care merge, skill-ul si experienta lui sunt la un alt nivel.




======

Un mic video mix cu toate filmarile mele de la Mariapocs. Din pacate materialele video au fost foarte putine iar turele surprinse nu au fost tocmai cele mai bune dar ... ne descurcam cu ce avem. Multumiri lui Jumy pentru ca el a filmat. Si mai multe multumiri lui Ciuli care mi-a increditat "iubita" lui, stiu ca a stat destul de stresat la inceput. M-am indragostit de Skyline, e atat de liniar si usor de condus, o placere. Nefiind masina mea am mers foarte rezervat si safe, just for fun. Am vazut prea multe accidente cu peretii zilele alea ca sa merg tare




=======

In continuare turele de calificare de la Suceava. Am facut o alegere teribil de proasta la gume. De fapt am avut ghinion pentru ca am testat doua seturi similare in antrenamente si s-au comportat okay, cele pe care le-am pus la calificari insa au fost dezastru. Nu stiu cum sa explic mai bine decat sa spun ca aveau prea multa aderenta longitudinala si prea putina laterala, chestie care se vede cel mai bine in tura de incalzire. Apoi au inceput sa se dezintegreze, jumatate din tura a 2-a si toata tura a 3-a (pana la explozie) fiind parcurse pe sarma. Nu a fost stres, oricum, de vreme ce sunt obisnuit sa merg pe gume proaste si ma obisnuiesc repejor cu ele, chiar m-am distrat




======

Lupta din Top16 cu Jumy. A fost ... interesant ca sa spun asa. Singurul punct slab mai serios de la masina mea este ca pe traseele stranse (cu a 2-a = 115km/h max) daca este nevoie sa incetinesc mai tare ies din zona de putere si este foarte dificil de recuperat (cu clutch kick-uri sau orice alta tehnica). In antrenamente sau calificari nu este o problema pentru ca am grija sa mentin viteza si inertia spatelui cum trebuie ca sa nu am probleme. In lupte insa ca follower esti la mana leader-ului mai ales daca te "mananca" sa stai foarte aproape si/sau sa ataci.

Mie, intr-un mod masochist, imi place chestia asta pentru ca ma forteaza sa merg cat mai corect si liniar fara fie nevoie sa ma bazez mult pe putere. Pe termen lung sper asta sa ma ajute ca si tehnica de pilotaj.




====

Mai jos, lupta din Top 8 impotriva lui Calin Ciortan. Nu cred ca are rost sa fac vreo introducere lui Calin, este stiut faptul ca este probabil cel mai bun pilot de la noi in momentul de fata. Stiam din start ca sansele mele de a castiga sunt aproape nule.

In tura de antrenament am incercat sa studiez linii/abordari diferite care ar putea sa imi confere un avantaj insa fara succes. Calin merge foarte curat si constant la fiecare tura, fara greseli. Cal peste pupaza era clar ca nu forta, mergea maxim in 70-80% din ce poate.

M-am aliniat pentru prima tura jurizata si aveam de ales intre a incerca sa fac o tura curata in spatele lui si sa stau mai la distanta ca sa nu am iar probleme cu puterea in prima curba sau sa incerc sa fortez o depasire. Singurul loc unde nu ar fi trebuit sa ma bazez pe greseala lui (chestie care nu s-ar intampla) era prima curba dupa initiere, de aici si riscul mare. Zic asta pentru ca depasirea acolo nu este posibila decat daca liderul ia o trasa mai larga (forteaza) iar Calin este prea constant pentru asta. Am zis ca pana si 10% sanse sunt okay fata de 100% sa iau bataie la puncte.

Am demarat tare, am initiat destul de devreme ca sa ma pozitionez cum trebuie si treaba a mers in plan pana s-a intamplat inevitabilul si am observat cum Calin merge ca de obicei pe trasa interioara si nu am loc sa trec. De acolo m-am fastacit putin incercand sa redresez dar eram deja prea investit in manevra, am iesit putin de pe traseu, iar am iesit din putere (nu am mai putut sa scot fundul afara = unghi) si totul s-a terminat tragic printr-o subvirare prin care am evitat sa ne lovim. Daca aveam un motor mai cuplos jos cred ca puteam sa ies mai onorabil din situatie dar asta e.

Am ramas profund impresionat Calin, nici macar n-a "clipit" in timpul incidentului cu toate ca eram bot in bot (eu gresit, el corect). E nevoie de mult talent si multa experienta pentru asta.

In tura in care am fost lider eram deja putin emotionat dupa prima tura si cu frica sa nu gresesc iar, am mers ceva mai rezervat si mai putin spectaculos. Iarasi, cu toate ca am observat clar ca nu a fortat deloc Calin, sunt totusi bucuros de acel 5-5 obtinut, nu e tocmai rau cu un adversar asa de puternic.

Sper la un moment dat sau altul sa imi permit sa merg si in antrenamente cu gume bune cum am mers in lupte, conteaza foarte mult sa nu fii nevoit sa te obisnuiesti cu ele in timpul concursului.

Toate peste toate sunt multumit, este cea mai buna clasare a mea de pana acum in campionatul nationat si, in definitiv, Top8 pentru primul an de concurs nu e rau deloc. Am invatat sa am mai multa rabdare, fara 1-2 ani sub centura e greu sa fii competitiv la nivel mai inalt. Odata ce realizezi asta, te distrezi mult mai tare




=============

Cam atat pe moment, mai am ceva filmari de la antrenamente, si interior si exterior + bonus niste "passenger cam" footage. Sper pe viitor sa iau o camera goPro sau similara si sa fac niste filmari mai calitative.

Multe multumiri publicului de la Suceava. A fost o prezenta numeroasa si foarte inimoasa, chestie care ne-a facut pe toti sa mergem cat mai bine si sa incercam sa-i distram cat mai mult.

Cheers,
Octav

Last edited by XSW; 26-07-11 at 19:53.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 27-07-11, 20:29   #342
dice18

Stage 5
 
dice18's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 398
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

salut octav !
multumesc mult pentru sfaruri ... intr-o oare care masura m-au ajutat , dar ideea mea era umpic diferita nu vroiam sa fac o bara de la zero ... ma gandeam in schimb sa imi modific bara , acum pana mea , cum nu am lucrtat niciodata cu fibra de stica , chit , plastic tabla , m-am documetat dar nu stiu cum sa fac k imi este si umpic teama sa nu stric naibi bara la cati bani am bagat in ultimele 3 saptamani in mashina sincer nu prea vreau sa mai fac experimente , cel putin nu la ora actuala ... eu practic ma gandeam sa scot bandourile si proiectoarele sa incarc cu spuna si dupaia sa dau cu fibra peste sa finisez sa vopsesc si cam atat ... am gasit in unele locuri imagini si comenturi in care respectivii spuneau k nu au mai scos spuma de acolo ... dar nu stiu ce sa fac
dice18 is offline   Reply With Quote
Old 28-07-11, 14:49   #343
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Mi-e teama ca nu te pot consilia pe partea asta din cauza ca nu am nici eu experienta de prima mana la lucrul in fibra de sticla. Cel mai bine te-ar putea sfatui un profesionist (ex. Sese). Sorry dude.

Last edited by XSW; 28-07-11 at 16:49.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 29-07-11, 08:31   #344
dice18

Stage 5
 
dice18's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 398
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

@octav

stai linistit ca nu este nici o probema ... multumesc oricum pentru raspuns
take care and burn rubber !
dice18 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-11, 18:29   #345
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Ceva filmulete din turele de antrenament de la Suceava, include secvente onboard si passenger cam.

Atentie, e foarte lung si plictisitor daca nu esti harcore drifting fan, l-am facut pentru mine, sa-mi analizez greselile in timp ce ascult ceva muzica de-a mea



Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -