Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 28-03-11, 22:31   #256
fokerix

Stage 5
 
fokerix's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 440
Member of:
[DACIA]
[Honda]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Citesc threadul tau de cand l-ai deschis,dar nu prea am postat.
Dar acum dupa ce am citit cam cum ai vazut tu etapa asta de drift si cum te-ai descurcat.....felicitarile mele!
fokerix is offline   Reply With Quote
Old 06-04-11, 05:08   #257
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

@rada_ady - Ma bucur ca ti-a trezit interesul, cam asta este si scopul cumva Cum bine ai spus fenomenul este pe ascendent si asta e de bine pentru toata lumea.

@fuNky! - glumeam omule, nu-s chiar asa de fetita, a vrut Emanuel sa-l duca el ca sa-l "chinuie" putin pana la garaj. Ce sa zici tu ... hmm ... roaga-l pe morpheus sa-si puna niste suporti solizi ca data viitoare sa beneficiezi si de vibro-masaj pe langa tratament de indreptat coloana si anti piatra la rinichi. La mine ajuta.

@fokerix - Multumesc mult, sper acum sa nu o rasolesc data viitoare sa ma fac de rusine

=======

Asa ... nu am mai postat de ceva vreme, am fost ocupat cu multe altele si a fost greu cu timpul.

Tehnic nu prea am mai facut nimic la masina, nici macar nu am stat sa diagnosticam problema respectiva, eram putintel satul de mesterit la ea dupa sprint-ul dinaintea primei etape. Asta si faptul ca sunt putin in pom cu banii luna asta. Take your pick

In schimb fortat oarecum de circumstante am inceput lucrul la un body kit. Zic fortat de circumstante pentru ca era in plan mult mai tarziu treaba asta si ideal as fi avut din timp schite si modelat totul 3d ca sa vedem fix cum va iesi.

Acum ceva zile am sunat de curiozitate la Ciprian (criminales) sa vad cam cat m-ar ajunge lucrarea si imi zice omul ca pleaca din tara in doua saptamani.

Daca era de facut kit-ul vroiam neaparat sa il fac la el, nu pentru ca l-as fi cunoscut ci din cauza ca mi-a placut foarte mult cata pasiune intra in lucrarile lui, faptul ca foloseste numai materiale de calitate si cel mai important este mandru de lucrarile sale.

Astea toate le-am "descoperit" intamplator in cateva minute la o cafea intr-unul din locurile de intalnire ale motoristilor de la noi. Nu am zis nimic atunci insa mi-a fost clar ca e "de-al nostru", apreciaza calitatea si pune suflet, tipul e poate chiar maniac (ma risc sa zic asta).

Poveste lunga facuta scurta am decis sa demarez acum proiectul. A ajutat mult si faptul ca noi vroiam sa ne apucam de lucru in fibra (candva) si Ciprian a propus sa il lase pe Alin de la noi sa "fure" meserie si sa asiste. Un lucru rar si de apreciat.

Am avut cam 2-3 zile sa venim cu un design ca sa se poata incepe lucrul. Oh joy, iar treaba facuta pe fuga, ce mai iubesc eu asta. Am avut mare bafta de ajutorul lui Sorin si Florin, superstar designers, care au facut multe schite foarte tari, am mai facut si eu ceva-ceva schite si un render, am stat, le-am discutat si ne-am strans cu totii (cei implicati in proiect) la garaj cu masina in fata si tonele de schite imprastiate in jur. Evident noaptea pentru ca ziua este "lame" ca sa-l citez pe un amic.

Atipic cred pentru genul asta de lucrare am incercat sa pastram o oarecare democratie si fiecare de acolo a contribuit cu idei bune, am rafinat conceptul si am facut planul, pus lumea la cale etc. Timpul foarte scurt de executare a insemnat ca nu am putut face unele lucruri mai speciale care le vroiam noi dar sunt multumit cu ce ar trebui sa iasa, acum sa vedem si care e rezultatul

Ma rog, apoi masina am dus-o la Ciprian la garaj si se lucreaza la dansa, suntem departe de a avea ceva concret dupa cum se vede si in poze, voi mai posta pe parcurs. Nu sariti inca la concluzii Am comandat si niste flanse pe dimensiunile care mi le doresc, ideal era sa ne apucam cu ele pe masina dar aia e, o scoatem din masuratori.

Kit-ul l-am facut din mai multe motive, unele mai evidente si altele care vor deveni clare in timp insa este doar prima iteratie, un inceput. Urmatorul kit nu va mai fi facut pe fuga si fara model 3D, asta e sigur. De aceea am hotarat sa facem ceva mai light care sa iasa mai usor si fara "mult" accent pe aerodinamica pentru ca aici nu e suficient sa presupui ce e bine, trebuie calculat ce/cat/unde ai nevoie, simulat CFD etc. Cam peste nivelul nostru actual si ca timp/pricepere dar ajungem si acolo.

Cum am fost de cand ma stiu pasionat de car design abia astept sa incepem sa ne jucam Voi vorbi cu distribuitorul de materiale de la care ia Ciprian pentru ca intr-adevar par foarte bune si la niste preturi ok si daca am bafta poate obtin niste discount-uri mai sanatoase, ca deh, e masina de drift si va trece prin evenimente. Aici intervine si faptul ca am vorbit cu Ciprian sa imi tin matritele ca sa pot face alte panouri in caz de buf. Altfel nu avea rost.

Am inceput sa fiu destul de incitat cu lucrul in fibra, facuta cum trebuie este in definitiv o arta.

In continuare ceva poze mai la amalgam.

Am gasit poza asta prin telefon, a fost facuta la 10 noaptea vineri inainte de etapa. Tare, nu ?



Negreata in parcul rece, cu guturai si tuse acuta. Singura poza care i-am facut-o la etapa.



Seara cand ne-am strans toti sa discutam body-ul cu masina in fata. Cu toate neoanele pe maxim, rolele de banda la curea si cutteru in mana am bagat pacientul in pre-operator.



Si acum niste poze diverse din ce s-a facut pana acum. Deja am scris prea mult ca sa mai fac descrieri, lene de dimineata.



















Cam atat pana acum, revin cand mai strang ceva-ceva interesant.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 06-04-11 at 05:21.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 06-04-11, 09:11   #258
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Ba da voi nu sunteti sanatosi....pffff ce iese acolooooooo, moama moama!!! Jos chipiu ) Abea astept sa vad finitul la Romexpo...si poate ne cunoastem oficial, asa putin )

P.S. Am suporti tari am tot ) si nebunu de funky la 140 la ora in scoici dormea ca un copil ) trebuia sa'i fac o poza cum ii atarna capu intre hamuri...era de un ras grandios ) eu n'am mai rezistat si miam pus hanoracul sub fund dar si asa saptamana ce a urmat am tinuto numai cu masaje ca sa imi revin...)

Last edited by morpheusmaster; 06-04-11 at 09:16.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 06-04-11, 09:32   #259
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Hehe, grea viata cu masajele Ne vedem omule, eu imi cer scuze ca nu prea am fost "friendly free and funky" la iasi, am stat sa rezolv problema si nu am apucat sa cunosc chiar pe toata lumea, dar e timp.

Pana nu e gata nu imi tin rasuflarea, eu sper ca mergem pe o directie buna dar pana nu e finisat nu vom sti. Fingers crossed.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 06-04-11, 09:46   #260
magnex265

Stage 5
 
magnex265's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,548
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Salutare!

Probabil scrie pe undeva prin posturi, si imi cer scuze ca nu mai caut, dar poti, te rog , sa imi spui ce hante sunt acelea care sunt pe masina???
Si ce dimensiuni are??( 5 x.._

Mersi frumos!
Bafta cu masina. Iese tare de tot!
magnex265 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-11, 10:13   #261
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

4x114.3 17" 7J (cred) ET35. Sunt facute de o firma din irlanda parca, daca nu ma insel sunt Koya RS GT.

Si .. multumesc, sa vedem la final

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 06-04-11, 23:15   #262
magnex265

Stage 5
 
magnex265's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,548
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Multumesc frumos pt raspuns!
La cata munca si cata pasiune se pune acolo e imposibil sa nu iasa ceva frumos!

Bafta multa!
magnex265 is offline   Reply With Quote
Old 07-04-11, 08:32   #263
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Foarte tare frate, unde ati gasit artisti de astia, ce frumos lucreaza. Departe de metodele de pe masina mea, cu tabla si alte alea . Asteptam finalul.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 08-04-11, 06:19   #264
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

@magnex265 - no problem

@AudioClass - oameni priceputi si pasionati se gasesc (nu multi, ce-i drept), problema la noi este ca nu sunt cautati. Mie unul imi place cum a iesit E30-ul tau si intre noi fie vorba este mai greu sa lucrezi in metal decat in fibra, ar trebui sa fii mandru de asta

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 08-04-11 at 10:12.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 08-04-11, 07:28   #265
scturoag
4Rally

Stage 5
 
scturoag's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,673
Member of:
[VW]
[Toyota]
[2 Roti]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Quote:
Originally Posted by XSW View Post
[...]
Wow, frumos proiect, cand va fi terminat exteriorul ?

Last edited by Gabi; 08-04-11 at 08:01.
scturoag is offline   Reply With Quote
Old 08-04-11, 08:42   #266
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Thanks ! Speram intr-o saptamana sa fie gata cu fibraraia si apoi sa vedem cu vopsit/colat etc. Mort, copt, pana pe 15 trebuie sa fie gata pentru ca atunci pleaca Ciprian din tara

Azi s-ar putea sa mai fac o trecere pe la atelier si revin cu ceva poze daca ajung pe acolo.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 08-04-11 at 10:19.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 08-04-11, 14:43   #267
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

u never seeze to amaze astept poze :X
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 08-04-11, 19:52   #268
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

@MC Mate - Razvane, eu ti-am zis cand am luat masina ca o sa fie pe maini bune

Asa ... mort de oboseala, treaz (iar) de ieri si ceva mai pissed off ca de obicei am zis sa pun niste poze de azi, cum am promis, chiar daca mare lucru nu va parea schimbat. Progres s-a facut insa pana a ajunge la liniile dorite mai este cale lunga si asteptam impietrita sa se usuce.

Sunt animat de sentimente mixe dupa vizita de azi, mi-e teama ca am avut dreptate la unele chestiuni legate de design (schite vs lucrat la scala) si ca sa nu pice responsabilitatea (morala) pe altcineva voi face eu alt design pentru partile din fata si spate, si trebuie sa fac asta rapid, pana luni. Daca iese bine, great, daca nu iese bine macar stiu ca a fost vina mea si aia e, mi-e mai usor sa accept responsabilitatea decat sa traiesc cu frustrarea.

Ce s-a intamplat ? Cum formele masinii incep sa se defineasca, fata si spatele stabilite mai devreme le consider prea agresive si cumva "out of place" intr-un kit care l-am gandit mai curat si simplu. Din pacate nu sunt singurul care a ajuns la concluzia asta si nu cred ca am procedat okay impunand linia generala a design-ul meu lui Sorin si Florin (lateralele, capota si portbagajul modificat - duck tail .. ish) si lasand in mainile lor spatele si fata. Cu toate ca am incercat sa fiu cat mai flexibil si sa nu ma impun prea tare (urasc genul asta de "clienti"), consider ca a fost vina mea aici, fie lasi designer-ul sa faca toata masina cap-coada fie deloc. My bad, my mess, eu trebuie sa o rezolv.

Spuneam eu ca nu conteaza asa mult cum iese kit-ul asta, fiind primul, insa se pare ca nu pot sa-l las in pace daca nu imi e pe plac, poate sunt prea perfectionist, naiba stie, asta e firea mea. Foarte bine m-a invatat cineva (care sper ca citeste) ca este esential sa faci maxim ce poti intr-o situatie ca sa fii multumit cu tine, chiar daca rezultatul nu e cel scontat.

Acum ca am incheiat cu filozofia, sa pun cateva pozulici. Fiind mort de oboseala am zis ca dau carenele de la R1 jos de pe masina si fac un set de poze cum trebuie. Cum era de asteptat am uitat complet de asta dupa ce am curatat-o de paraziti si m-am prins in discutii cu Ciprian. Am ramas doar cu cateva poze trase in graba. Sorry.









Pe incheiere, cum am stat ceva vreme la desenat chestiunea de mai jos, m-am gandit ca poate mai ajuta pe cineva, deci atasez o diagrama pentru distantierele care urmeaza sa fie facute.

Din calculele mele am ajuns la concluzia ca 50mm fata si 45mm spate ar fi ideal pentru S13-le meu si modul in care vreau sa-l setez. E multa "filozofie" de povestit aici dar sunt in mare parte sigur ca este o alegere foarte buna.

Am facut-o pentru piulitele stock si cu filet pentru prezoane de bmw (12x1.5) pentru ca sunt mai usor de gasit pe la noi, nu aveam nici un chef sa comand iar din strainatate pe 1.25.

Multe multumiri lui Fane care m-a ajutat cu niste dimensiuni si niste sfaturi. Recomand din suflet flansele facute de el, la dansul vroiam sa le fac si eu insa cum sunt fortat sa ma grabesc si Fane are multe comenzi in lucru ... aia e.

Daca are cineva nevoie de dimensiune mai mare a pozei, PM



Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 08-04-11 at 19:55.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 18:46   #269
IulianE36

Stage 5
 
IulianE36's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 461
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Salut Octav !

O clipa nu stai din treaba observ! Super tare proiectu cu acel kit : D o sa iasa "Intr-un Fel" .
Eu urmaresc topicul tau destul de des si chiar esti diferit de multi altii care doar vorbesc (nu ma refer la cineva anume) realizand doar niste propozitii False ca sa zic asa...

Felicitari !! Orice ar fi nu da inapoi cu proiectul !! Dai pana o sa-i sara pistoanele !
__________________

-Jumy Profile-
IulianE36 is offline   Reply With Quote
Old 11-04-11, 07:23   #270
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Salut Iulian, multumesc omule. Nici nu m-am pornit bine, nu se pune problema de oprit Ca e bine, ca e rau, s-a prins microbul de mine si nu cred ca voi scapa de el prea curand.

Sambata noapte am stat non-stop sa fac schite la bot, ca si efect secundar am ajuns sa incep sa invat cat de cat desen freehand (cu toate ca numai de asta nu aveam timp acum) si au iesit cateva chestii interesante. Avand in vedere ca n-am mai desenat din scoala primara sunt bucuros ca am trecut de la varza la banana, urc si eu cum pot pe scara legumelor si fructelor.

Duminica am apelat la un om care chiar are mana si e artist, Florin, si cu ajutorul lui s-au redesenat proper si s-au stabilit doua variante de fata si spatele. In linii mari cel putin, mai avem de finisat/imbunatatit unele detalii.

Din pacate timpul scurt ramas la realizarea kit-ului a insemnat renuntarea la design-uri complicate de facut (misto, originale) si vom merge pe ceva mai simplu, care sa am incredere ca se va si realiza.

Spatele este okay, nu cred ca avem cum sa facem unul mult mai fain pe liniile astea, insa fata s-ar putea sa fie refacuta in cateva luni pe baza altui design care am fost amandoi de acord ca s-ar pupa mult mai bine insa e migalos tare de manufacturat.

Initial vroiam sa manufacturam niste blocuri optice custom care sa contina proiectoare (lupa) si semnalizari pe led-uri incastrate intr-o forma speciala, insa asta ar fi luat prea multa vreme si am ales sa mergem pe semnalizarile de S13 facelift (smoked) care le voi comanda. Intre timp sper sa pot imprumuta un set ca sa se faca mock-up si sa vina totul la cota.

Nu va fi chiar asa de special pe cat speram insa (ne place sau nu) viata e un compromis

Cum imi place sa fac cat pot de mult in-house, sunt bucuros ca am gasit un designer care sa fie pe placul meu si ca om si ca gusturi/pricepere si cel mai important sunt bucuros ca a acceptat sa vina in echipa si sa fie alaturi de noi. Sper sa facem niste treburi tari pe viitor. Sa vedem cu ce iesim la Soarer si E36/E28 unde vom avea timp berechet sa facem un design sweet. Whops, tocmai am dat din casa.

Influentele generale la kit-ul asta au venit de la kit-ul wide Vertex Ridge, un kit foarte apreciat, iar ideea pentru capota a venit de la garage mak, cu o evacuare de aer desenata de mine in loc de twin-uri ca sa nu copiem totusi. Toate liniile au fost insa schimbate si desenate de noi, deci (din ce stiu si ce am vazut) nu va fi similar cu nici un alt kit existent pe piata sau masina facuta custom. Acum sa vedem cum iese.

Atasez cateva poze asa cum v-am obisnuit

Parte din ideile mele de bot :



Spatele care l-am stabilit (mai trebuie putin rafinat, dar cam asta va fi) :



Botul va fi (probabil) unul din cele doua de mai jos, simplute dar curate pentru ca tot kit-ul am vrut sa fie clean & smooth. Mai avem de rafinat dar cam astea ar fi. Primul e cu semnalizarile incastrate normal, al doilea cu ele inversate ca sa fim "golani".





Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 11-04-11 at 09:40.
XSW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -