Ti-am zis si pe pista si iti repet: e mai mult decat bine - despre masina se poate spune ca acum "merge" intradevar (fata de fostele aparitii in competitii de drift din trecut), imi place cum se aude (putina invidie aici) si despre pilot - foarte bine pentru prima participare cu aceasta masina intr-o competitie.
Numai bine in continuare!
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.
@plictisit - As vrea sa fie modestie, sunt suparat pe mine ca nu am fost capabil sa ma obisnuiesc cu masina si sa merg mai bine. Stiu ca puteam mai mult, dar nu am dovedit asta. Iti multumesc din nou si ... bumpy e putin zis, spune romaneste ca sunt dinamitate ca dupa razboi soselele iasului.
@fuNky! - Multumesc omule. La plecare conducea Emanuel S13-ul, eu eram cu un BMW E39 ca m-a rupt de spate scaunul sport si aveam nevoie de ceva confy. Daca e vb. de S13 el te-a lasat
@jakal Multumesc, am facut ce am putut, speram sa pot face mai multe dar cand nu prea e timp si nema bani, faci ce poti, nu ?
@B39738 - Iti multumesc din suflet Dragos, cum ti-am zis si pe pista, venind de la tine inseamna foarte mult.
@Ali_ump Multumesc mult, am mers cu niste setari destul de bune insa foarte rezervate, mai mult de strada. Data viitoare voi avea complet alte setari, mult mai agresive.
@Razvan_DOI - Iti multumesc din suflet si la randul meu tin sa te felicit pentru o evolutie extraordinara la prima etapa, incepi sa stapanesti bestia foarte bine. La mai mare!
@69-HAI - Salut booooss Omule iti multumesc mult pentru aprecieri si pentru ca ai luat-o usor cu mine la inceput, s-a simtit asta. La fel ca la Dragos, inseamna mult pentru mine cuvintele tale si faptul ca m-ai acceptat ca fiind "de-al vostru", chiar asa debutant cum sunt. Da, speram sa pic cu altcineva cu care as mai fi avut o sansa, insa in acelasi timp m-am bucurat de cand am auzit ca voi merge cu tine stiind ca mergi fara greseala si este safe. Felicitari pt. locul 3 bine meritat si iti promit ca data viitoare daca ma dau mai bine nu te mai las sa treci. Ai fost avertizat.
@pyranha_1984 - Multumesc man, si tu ai invatat foarte multe la prima etapa. Ne vedem in episodul viitor.
Mai jos am pus "finala" mea cand m-a batut la fundulet HAI-ul ca pe un copil. Am fost prea ambitios si am vrut sa merg repede si am facut greseala sa intru prea tare in curba aia rezultand intr-o trasa exagerat de larga. Mai multe scuze inventate se gasesc in descrierea video de pe youtube
Primul battle mi-a deschis apetitul grav pentru sportul asta, e pentru mine si vreau sa merg din ce in ce mai bine, poate la anul voi avea o sansa de un loc okay. M-am distrat mai bine ca aproape orice (inafara de motocicleta blana pe curbe cred ca e cea mai adrenalinoasa treaba) si sper sa nu dezamagesc pe nimeni in viitor.
Revin mai tarziu cu o povestioara despre etapa vazuta prin ochii mei.
de pe margine asa pare,din masina este cu totul altceva,daca eu consideram ca nu trebuia s-o fac,nu depasea,dar am avut suficiente atuuri s-o fac.
in plus "riscant" este unul din cuvintele care alcatuiesc definitia driftului
bafta octav,nici nu vreau sa ma gandesc cat voi avea de munk cu tine dupa 3etape,la cat de repede inveti.
pa sef.
__________________ 4TUNINGDRIFTER
Prima Scoala de Drift din Romania - Totul pe www.69hai.ro
@Gabi - Multumesc mult, ar fi iesit roman daca scriam atunci dar m-am mai linistit intre timp si dupa ce am stat sa scriu descrierea la toate cele 43 videos de la etapa m-am cam saturat de scris, voi incerca sa fiu jumate de Octav si sa scriu mai putin
Later edit : I failed.
@bikks - Multumesc man, ne vedem la o coasta ceva prin vara sau cand voi avea masina pregatita cat de cat. Nu voi avea cine stie ce sanse dar voi incerca maxim ce pot.
@Claw166 - Iti multumesc pentru aprecieri, am facut si voi face tot ce pot. Cum ti-a raspuns si Sorin, e complet altceva din masina atunci cand ambii piloti gandesc cu cativa pasi in fata. Depasirea s-a desfasurat (pentru mine cel putin) in slow-motion, stiam ca o sa incerce - si eu as fi incercat daca gresea el - am blufat ca ii tai trasa, nu l-am "impresionat" si atunci am lasat sa treaca. O regula mai mult sau mai putin scrisa in motorsport este ca atunci cand oponentul are jumate de masina pe interior il lasi sa treaca, ai pierdut. Job-ul meu era sa nu ii dau portita de trecere si am gresit. La fel, cum a zis Sorin pericolul si riscul face parte din sport si de aia ne si place. Cel mai important este ca publicului sigur i-a placut si viral asta inseamna reclama pentru sport.
@69-HAI - Sorine, esti dragut dar stim amandoi ca de la a reusi sa faci un traseu si pana la a fi constat si complet in control, nu la "ghici", e cale lunga. Eu abia la anul sper sa iti dau tie si celorlalti clasati sus de munca, pana atunci golul meu e sa imi imbunatatesc tehnica, sa impusc puncte si sa ajung macar in sferturi. Asta nu inseamna ca nu voi lupta pe cat de bine pot Mersi oricum, sef !