Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 23-01-11, 11:53   #136
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Multumesc, multumesc

Acum caut un ambreiaj care sa-mi vina ok pe motor + cutie alese si sa tina la macar 6-700Nm plus incerc sa fac alegerea la turbo, e cam scarbos pt. ca sunt multi factori de care trebuie sa tin cont si multa matematica plus ca sunt multe date de care nu am facut inca rost (harta compresie pt. turbo, flow-uri etc.). Si timpul e foarte limitat, s-ar putea sa fac alegerile astea dupa ce aduc masinile, vom vedea.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 15:08   #137
CoCaine
Audi Driver


Stage 5
 
CoCaine's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[4Tuning International]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Deci Nissan-ul va avea motorul Soarer-ului si cutia R154 la care se adauga un turbo? Sau am inteles eu gresit?
CoCaine is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 17:47   #138
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

si io am inteles la fel...S13 V8 Turbo...
HoricutzWSR is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 22:40   #139
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Majoritatea filmelor care le-ai pus cu Toyotele alea...sunt 2JZ !!!! the best of the best in the world....blocu motor stock tine pana la 2500 de cai putere....englezi nenorociti !))))))
__________________
Vlad Pescaru
vlad@jpr.ro
www.JPR.ro
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 24-01-11, 07:18   #140
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Salut baieti, ati inteles bine, daca imi ies toate asa cum imi doresc va fi un S13 V8 twin-turbo.

@vlad_rally

Intr-adevar, daca urmaresti in special peak HP 2JZGTE e un motor foarte potent dar are nevoie de turbo imens, came si powerband-ul nu e chiar extraordinar plus modificarile sunt cam scumpe. Majoritatea insa nu sunt 2JZ-uri in videos, e un amalgam intre 2JZ, 1UZ si 1JZ. Si cel mai "rau" video e cu Supra cu V8-ul meu modificat bine de HKS, twin turbo de 1500 cai. 2JZ nu e neaparat "tata lor", e un motor extraordinar dar nu este end-all solution, asta e doar un mit, ca si RB26. Pocnesc blocuri si sub 1000 cai, stai relax, motoarele pe care le vezi dezvoltand puteri imense in general au de zeci de mii de $ bagati in ele, caz in care e mai destept sa mergi pe un LS1 sau similar, va fi mult mai flexibil si usor de condus. Acea zicala cu "no replacement for displacement" nu este doar o zicala smechera, este o chestie de baza la motoare, de la cele cu abur si pana la cele actuale cu ardere interna. Presiunile si stres-ul intr-un motor de 6 litri sunt teoretic de doua ori mai mici decat unul de 3 litri, aceeasi presiune fiind exercitata doar pe arborele cotit. Asta inseamna ca nu trebuie sa fie la fel de rezistent iar daca este la fel de rezistent poti scoate (teoretic) putere dubla din el.

Se poate spune ca un 2JZ poate avea capacitatea marita la 3.4 litri, dar in acelasi timp aceeasi operatie se poate face si pe un motor mai mare,spre exemplu al meu poate fi urcat la 5.2 litri din 4, simtitor mai mult si asta pentru ca sunt mai multi cilindri.

O capacitate mare este de asemenea foarte importanta atunci cand vorbim de cuplu, practic capacitatea de lucru a unui motor. Caii putere se refera la repetabilitatea acestei capacitati.

Ca sa dau un exemplu, legendarul 8.2 litri Cadillac (500ci) al anilor '70 dezvolta 700Nm cu "doar" 400hp in forma aspirata, carburata si sincer deloc impinsa. Daca vei urca motorul asta cu admisie fortata fara sa il urci in ture se va pastra in mare raportul de cuplu/cai putere de 1.75 (imens) deci vei scoate un mare torque monster daca asta e ce vrei (si eu asta vreau). Daca vrei cai il faci sa respire mai bine, came cu agresive cu deschidere mare, arcuri titan, scaune, etc. si il faci sa urce in ture mult crescand repetabilitatea muncii care o poate dezvolta, deci castigand cai putere in detrimentul cuplului, astfel scazand raportul cuplu/cai spre ceva mai "normal".

Inginerii de la Bugatti ar fi avut un job mult mai usor daca foloseau un motor mai mic impins tare din supraalimentare cum sunt atatea motoare de curse, ar fi scapat de multa greutate, multe probleme si multa bataie de cap pentru "doar" 1000hp cand sunt 2JZ-uri de 1400-1700 ?. Sau un simplu V8 din grupul VAG (ex. RS6) twin sau single turbo cu modificarile necesare ajungea acolo. De ce au ales totusi sa mearga pe un monstru W16 de 8 litri ? Pentru ca trebuie sa TINA multa vreme abuzat deci sa nu fie stresat, sa miste masina imediat ce e apasata acceleratie oriunde si pentru ca masina e grea sa aiba o tona de cuplu. De aceea este considerata o mica "minune" a ingineriei, pentru ca este facut asa cum trebuie.

Ma rog, sunt multe de spus, dar sigur intelegi ideea.

Masina mea va fi optimizata pentru drift, nu pentru circuit unde caii conteaza, de aceea pentru mine valoarea maxima de cai putere este oarecum irelevanta.

Si inca o chestie foarte folositoare care m-a scapat de multe ore la calculat formule matematice, poate mai ajuta pe cineva : http://www.squirrelpf.com/turbocalc/

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 25-01-11 at 06:16.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 03:50   #141
Xerius
Nissan Driver

Stage 5
 
Xerius's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 353
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

si cu sr-ul ce faci ? da-mi pm daca vrei sa il vinzi


btw.. de ce nu w58 si r154 ? w58 este mai usoara .. nu cred ca ai de gand sa o duci in peste 500 cai.. deci ar fi fost ok
__________________


street racers never get old !
Xerius is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 05:13   #142
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Salutare, SR-ul va ramane frumusel la pastrare ca si solutie de back-up si eventual s-ar putea sa-l pun pe alta masina (posibil un MX-5). E un motor excelent, foarte cautat si al meu e in stare impecabila, ar fi pacat sa-l dau. Sa nu vorbim de faptul ca e "teoretic" motorul masinii deci in caz de belea vreau sa pot sa-l pun inapoi. Am mai primit si cateva PM-uri cu intrebarea asta, imi pare rau ca nu pot ajuta.

Daca sunt persoane dispuse sa dea cat face un asa motor (~1500 euro cu cutie, ecu, harness si accesorii) si dispuse sa plateasca un avans pot aduce din UK cu tot cu masina ca sa poata fi probat, dar asta pe viitor, acum nu e timp. Cochetam cu ideea unei dezmembrari de japoneze dar nu stiu cata piata ar fi la noi pentru asa ceva, tipul de pe langa Bacau care stiu ca avea dez. de japoneze a dat faliment.

W58 este intr-adevar mai usoara cu 10 kg (9.4 ca sa fiu exact) decat R154 dar este simtitor mai putin solida din ce spun proprietarii. Sunt unii care au schimbat 2-3 W58 pana sa schimbe cu o R154 si sa scape de probleme. Nu stiu la ce valori de cai/cuplu voi ajunge si nu-mi place sa ma limitez. Remember ca V8-ul e destul de cuplos (asta rupe cutii) si la drift este supusa unui tratament destul de brutal. Sa iei cea mai solida solutie pe care o poti lua este oarecum de bun simt. Chiar si la sub 500 de cai mai pica si R154, d-apai W58 care a fost cutie de aspirate. No way, Jose. Acele 10 kilograme sunt in centru deci nu voi simti diferenta in comportamentul masinii.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 25-01-11 at 06:24.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 14:55   #143
LAV77
Mitsubishi Driver

Stage 5
 
LAV77's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 389
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Si Soarer-ul ce motorizare o sa primeasca? Sau ce se va intmapla cu el?
LAV77 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 04:50   #144
Xerius
Nissan Driver

Stage 5
 
Xerius's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 353
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Octav.. oricum alegerea e luata.. dar.... sunt doua tipuri de w58.. unele folosite pe supra iar altele pe celica supra iar diferenta este mult mai mare.
Xerius is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 06:27   #145
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

@LAV77 - Nu se stie inca, depinde de multe lucruri. In orice caz nu va sta sa putrezeasca.

@Xerius - Luam in considerare doar cele de pe supra mk3 si mk4, celelalte ar fi fost prea vechi oricum. Nu am zis ca e o cutie rea, doar ca odata ce ai gasit cutia mai solida (R154) cam uiti de W58. Se pot adapta amandoua, difera flansa.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 20:11   #146
syl_325

Stage 5
 
syl_325's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 806
Member of:
[Unknown Racers]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Tot respectul pentru ambitia si pentru cunostintele de care dai dovada!!!!
syl_325 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 20:18   #147
kkk

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 54
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

si nu in ultimul rand pentru fonduri care rivalizeaza cu cele ale Vaticanului
kkk is offline   Reply With Quote
Old 27-01-11, 07:27   #148
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

@syl_325 - Multumesc, iti urez si tie mult succes cu proiectul tau, ti-am urmarit topic-ul si faci treaba foarte buna

@kkk - Hehe, ar fi frumos sa fie asa. Din nefericire situatia nu e chiar asa roza si fiecare banut trebuie muncit cu greu. Nu poti insa sa pui un pret pe pasiune uneori. Cu ceva noroc nu ma va ruina

Mi-au mai venit cateva prostiute intre timp, nimic important, cand ma eliberez putin poate trag cateva poze.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 01:25   #149
Tudor FGC

Stock
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Octav,trebuie neparat sa vin sa vad si eu masina intro zi.. multa bafta,tudor.
Tudor FGC is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 11:28   #150
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Am facut curat si am sters toate post-urile care nu aveau legatura cu subiectul, fie ca erau ale mele sau ale altcuiva. Imi cer scuze fata de cei care au postat (de bine sau de rau) pentru treaba asta, insa era totul pe langa subiect si gata sa porneasca alte discutii in care nu vreau sa ma antrenez.

Va rog mult sa ramanem la subiect, voi raspunde cu placere la orice intrebare tehnica sau de alt fel, pozitiva sau negativa, atata vreme cat are legatura cu ce discutam. Pentru restul este PM sau telefon.

Acum multa vreme am renuntat de a mai participa activ/public in fenomenul auto tuning fix din cauza "discutiilor" si a "vorbelor", chestie care nu vreau sa o repet. Masinile ar trebui sa ne faca sa ne simtim bine, nu sa ne certam.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -