Multumesc mult baieti !
@morpheusmaster
Inteleg de ce ai crede asta insa nu e neaparat chiar asa. Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic dar (modificate la acelasi nivel) S14 nu este deloc "net" superior S13, nici pe departe. Plus ca sincer pe S13 nu vor ramane multe lucruri originale deci varsta nu prea mai conteaza. Coaja va fi intarita/refacuta si ea candva cu toate ca nu este musai.
Ca idee, S13 e mai hard-core decat S14 (nu o spune eu, este spus de altii, review-uri etc. vezi honestjohn de ex.) dpdv comportament dinamic si condus, cel care-l am eu e deja ciopartit, de-antifonat, nu am banchete, AC samd. Nu prea se poate merge inapoi, nu are rost. Ca si configuratie finala la cate modificari se vor face nu conteaza daca este S13 sau S14, chiar mai mult, ma avantajeaza putin S13 din cauza ampartamentului ceva mai mic si a spatelui mai usor (olecuta mai instabil in drift - rezolvabil prin tehnica pilotaj si/sau gume mai late pe spate - insa mai usor de schimbat partile si mai "responsive"). In caz de pocneala urata rau piesele de caroserie (sau o caroserie completa) de S13 sunt mult mai ieftine.
S14 este ceva mai mare in interior, in spate chiar se poate sta daca este nevoie (fata de S13), este mai confortabil, ceva mai luxos (daca se poate zice asta) mai bine izolat samd. Nu a zis nimeni ca nu voi incerca sa inmatriculez S14-le si (daca reusesc) sa-l convertesc sa aiba volanul unde trebuie
Daca inmatriculez S14-ul le "fac" pe amandoua, una street si una competition; daca nu, nu.
In pofida a ceea ce s-ar crede la prima vedere, intre S13-S14-S15 sunt relativ putine evolutii (mici) ca si tehnica, fix pentru ca S13-ul a fost over-engineered pe vremea cand a fost conceput si nu a fost necesar sa se faca schimbari, asta din 89 pana in 2002. Asta zice ceva.
Platforma va fi trasa tot de un RWD dar LT sau Sprinter
Sper ca acum intelegi ceva mai bine cum sta problema.
===
Mi-am facut cateva minute de vreme libera si am pozat piesele care au mai venit intre timp. Mai astept un colet din state (din aceeasi serie) si apoi .. va mai fi inca unul, dar sa o luam pe rand.
- Pompa de ambreiaj si cilindrul
- 2 seturi de cate 20 piulite de 19mm cu pas mic, de-acum nu voi mai avea probleme la pus jantele hehe
- Garnituri inainte si dupa turbo
- Cheie Nissan originala, a mea actuala e un aftermarket de 300zx, arata cool dar nu e de-a ei si nu-mi plac kitsch-urile
- Racord flexibil 76mm
- Wideband Innovate LC-1 cu gauge blue LED smoked (chestia aia rotunda) si senzor oxigen Bosch
- Blow off valve HKS SSQV3 (Super Sequential Valve) originala HKS nu facatura ieftina si proasta chinese de pe ebay (fara holograma/logo) + flansa 2.5" aluminiu pt. ea. Inca nu mi-a venit kit-ul de reciclare asa ca sta sa prinda praf pana atunci. E misto sa arunci in atmosfera dar mai mult faci rau ca si performanta deci nu va face wooosh
Cel putin pana voi putea compensa din electronica.
- Faruri clare "diamond cut" (in unghiuri, nu stiu cum sa zic) si cu retro-iluminare, ieftine si bune. Pozitiile albastre vor zbura de pe ele
- Cluster butoane pentru diverse functii de care voi avea nevoie. Va fi vopsit negru/adaptat pe alt panou, nu suport imitatiile de carbon
- Suporti solizi pentru motor, din delrin
- Suport solid cutie din aluminiu
- Kit complet bucse poly, cand/daca am timp si chef o sa le aranjez si fac niste poze mai bune, sincer sunt prea multe si mi-e prea lene
- Bucsa aluminiu pt. coloana directie
- 2 seturi de centuri in 4 puncte + shoulder pads cheepo, eu vreau sa iau Takata care sunt f. scumpe asa ca pana nu am alte prioritati astea vor fi suficiente. Sper oricum sa n-am nevoie de ele
- Cablurile de la triplele comandate. Triplele in sine sunt in alt pachet care nu a ajuns inca
- Si pe final, ceva care sa ne ajuta sa ramanem calzi chiar si in noptile friguroase de iarna cand lucram la masina
Cum am promis, poze cu inelele aluminiu de la jug si linia Driftworks de anulare a amortizorului de ambreiaj. De asemenea facem progres si la noua "casuta" a proiectelor, s-a turnat placa si asteptam sa se intareasca proper inainte sa montam elevatorul.
Voi mai reveni din cand in cand cu noutati, mai rar insa pentru ca am foarte mult de munca acum si nu prea e timp de joaca.
Multa bafta,
Octav