Sunt happy cu toate piesele inafara de busonul de ulei DW, nu arata chiar asa dragut pe cat speram, cred ca voi merge pe altceva, dar momentan ramane pt. ca nu era oricum ceva esential.
ce bine arata sper ca furtunelul porocaliu pe care il vad in poze nu este cel de la ambreaj pe care ti-am zis sa nu-l iei pt k era pt volan dreapta sau l-ai luat ?
E drept arata apetisante rau si in realitate suspensiile.
Razvane tin minte ca am vorbit de ala si m-ai avertizat ca nu o sa-mi mearga, insa apoi m-am uitat sub masina si ca sa elimin amortizorul de la ambreiaj este perfect si nu cred ca la masinile cu volan pe dreapta este altfel sistemul. Daca mai tii minte in partea dreapta a cutiei este amortizorul de ambreiaj cu toata tevaraia, practic linia asta de la DW face by-pass la amortizor, astfel putand fi si dat jos de pe masina (uneste liniile dinainte si de dupa amortizor pe direct).
Evident pana nu e pe masina nu vom sti daca merge sau ba, insa chiar si in cel mai rau caz avem instrumente de convins orice potriveala, de la strungar pana la baros
Ce bine ar fi sa fie incet, am 3 luni sa fie gata si sunt imens de multe de facut, lucruri care le voi prezenta la momentul oportun, nu in avans. Multumesc de urare, iti voi urmari si eu topic-ul, un proiect interesant, felicitari.
Am zis eu ca nu voi pune video decat de pe track dar vad ca e la moda asa ca aseara am iesit putin cu bolnavioara si cu "voi" in scaunul din dreapta. Am taiat doar cateva secvente cat mai .. cuminti din motive lesne de inteles si ca sa-mi incapa melodia hehe :
Imi pare rau ca nu se vad cercurile in jurul stalpului cum trebuie, le maream si micsoram destul de nice dar in video arata cam slabut. Oricum, multe de invatat, prea putin timp.
Tot zic ca o las in pace pana ii vine medikit-ul la turbo dar mi-e foarte greu stiind cat de putin timp am si ca nu mai tine mult pana vine iar gheata moment in care e useless fara grip.
Acum saracuta merge cu maxim 0.4 bar care apuca abia la 5000 sa-i faca, e clar ca a inceput sa scape nesimtit inainte de turbo. Dar chiar si asa se descurca. Am draci ca n-am prezoane pt. alea de 17" si merg cu nasoliile de 15 care produc un understeer de nu vreti sa stiti. Handbreak is your friend.
Arata prea bine, crede-ma.
Ce bine stau draciile astea (ma roade invidia).
Eu la inceput daca luam asa de volan faceam spin de-mi trosneau vertebrele de la forta centrifuga.
Felicitari.
Octav, vezi ca in Iasi mai sunt ca tine (slip,bakal,Dragos,Misu..) incearca sa iei legatura cu ei sa-ti spuna pe unde sa te duci la antrenamente (nu deranjezi lumea acolo) cel putin baietii de la Old School Motorsport se duceau destul de des..
CoCaine - am vorbit cu baietii de locusoare calde si cred ca stiu la ce loc te referi insa sunt ceva probleme cu locul respectiv, in special cu suprafata. Daca nu venea gheata as fi rezolvat de un loc pentru ca am purtat discutii in mai multe parti. Consensul general insa este ca nu avem unde sa facem antrenamente cum trebuie, e nevoie sa riscam mana si tabla si sa mergem pe barba noastra, it's just Romania.