Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 25-11-10, 14:50   #31
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Conny, multumesc mult, tu stii si de unde a inceput totul ca eram la tine in Germania cand am gasit/"comandat" prima masinuta de drift, E28-ul. Data viitoare te rog mult posteaza in romana sa nu se supere lumea pe aici.

Razvan, fii si tu mai iertator domnule

Acum, noutati nu prea sunt, cu ceva noroc ma ajuta Razvan azi cu actul lipsa in bucuresti si maine il primesc. Voi merge apoi la politie pt. numere sa vad ce bete in roate mi se vor mai pune.

Nu sunt piese dar s-au mai adaugat 3 chestiute in shopping list, asta pentru ca oricine trece de primele drift-uri va observa ca Drift Bible este foarte beginner level, un fel de Drift Pamflet, nu Bible. Am dificultati maricele la linie, clipping points, drift-urile pe accelerare si in special pe decelerare, si cel mai important nu sunt consistent. Clar poti sa le inveti singur prin experienta, dar nu am luxul timpului. De aceea, ca in orice domeniu, se va apela la citit :

http://www.amazon.com/gp/product/193...SIN=1932494235



Cum am promis atasez si un link spre chart-ul facut de mine. Am incercat pe cat s-a putut datele sa fie exacte si luate din cat mai multe surse, insa cu siguranta nu sunt toate 100% ok, nu veniti la mine cu scandal, trimiteti un PM daca suneti sigur ca ceva este gresit.

In timp voi completa chart-ul si voi pune pe site-ul care il voi face o aplicatie online de comparatie intre ele. Sper sa pot gasi si dyno sheet-uri pentru a adauga curba din puncte vectoriale si sa se poata compara si astea (nu doar valoarea maxima de cuplu conteaza cum se stie).

Sper sa fie de folos, eu unul am cautat asa ceva si nu am gasit, de aia l-am si facut. Sunt si lucruri care le-am notat pentru mine, alea se pot ignora.

Nu voi sta sa explic ce este mai important pe acolo si cum trebuie comparate masinile, cui i-ar fi folositor stie unde sa se uite.

Este link deci va rog click pe thumbnail.



Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 25-11-10 at 17:29.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 27-11-10, 00:07   #32
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Daca nu ai comandat inca bujiile in loc de NGK comanda Denso Iridium .


In rest JOS PALARIA
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 27-11-10, 01:43   #33
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Multumesc !

Bujiile le-am comandat deja, am inteles insa ca parerile sunt impartite intre NGK si Denso, dupa experientele fiecaruia. Daca era dupa mine incercam niste HKS-uri dar erau duble ca pret si nu se justifica pana nu ajung la un tune ridicat. Si la motociclete tot pe NGK am mers, la fel si la ce masini pe benzina am mai avut si nu am avut experiente proaste cu ele. Acum, vom trai si vom vedea

Voi intreba oricum la DW daca au trimis comanda si daca nu au trimis-o daca imi recomanda Denso sau NGK. La pret sunt tot acolo si daca zic ei Denso, Denso vor fi.

Spre dezamagirea mea dupa vreo doua ture cu masina am ajuns la concluzia ca nu are rost sa o chinui acum, cum am zis e mult sub linia de plutire si nu ma simt chiar safe in ea. In vreo 2-3 saptamani insa sper sa fie cat de cat ok pentru o scurta filmare.

Multa bafta,
Octav

Edit : Sunt ametit, comanda a fost trimisa deja ieri am uitat ca am primit tracking number-ul. Oricum ma gandesc ca daca era diferenta mare intre ele ma sfatuiau baietii pentru ca m-au mai sfatuit la cateva lucruri si i-am rugat sa-mi spuna daca ar avea alte recomandari fata de lista mea originala, si cel putin la diff backplate mi-au sugerat sa merg pe R33GTST in loc de S14 cum ma gandeam eu (nu mai are liniile de le radiatorul ulei diferential).

Last edited by XSW; 27-11-10 at 01:46.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 27-11-10, 12:21   #34
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

am incercat pe mai multe masini ambele , din experienta mea si din discutiile purtate cu baietii de pe forumurile de afara Denso sunt superioare.
O sa le schimbi la urmatorul super service


ce plug leads ai?
__________________

Fresh Touring Origination
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 28-11-10, 01:34   #35
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Inca nu am comandat fise, caut sa vad ce ar fi mai ok. Poti sa-mi recomanzi un brand bun ? Pana in primavara s-ar putea sa fie nevoie sa schimb bujiile oricum cu unele mai reci daca merge treaba pe partea de motor.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 29-11-10, 11:32   #36
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Eu am luat de la magnecor si sunt mai mult decat multumit, probabil fac si pt nissan.
http://www.magnecor.com/magnecor1/kv85r100.htm
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 29-11-10, 12:05   #37
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Asta am gasit si eu Magnecor sau NGK. Voi mai cauta pareri si ma decid pe una din doua

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 00:13   #38
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

man , magnecor 8 sau 8.5 mm sunt mai mult decat ok .
neaparat daca pui bujii bune pune si fise calumea
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 00:22   #39
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Salve,

Era clar ca o sa iau niste fise, macar ca sa stau cu linistit si fara frica de rateuri, problema insa este ca nu este un tip care sa fie laudat de toata lumea. Sincer NGK-urile blue OEM par sa fie cele mai laudate din ce am mai citit. As fi comandat pana acum deja fisele daca era o alegere usoara. La fel sincer si cu Denso, de aia am mers pe NGK pt. ca am citit de niste probleme incredibil de nasoale cu Denso, ex distrus motor pt. ca s-a rupt. Nah, la urma urmei nu e stiinta exacta sa te iei dupa ce spune lumea pe internet, pot fi tampenii maxime, insa in definitiv este totusi un barometru si singurul mod prin care poti sa faci o alegere cat de cat informata.

http://www.sr20forum.com/general-sr2...-magnecor.html

Sunt multicele topic-uri din astea si cam la fel merg, majoritatea recomanda NGK blue OEM-uri.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 30-11-10 at 00:27.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 00:38   #40
plictisit

Stage 5
 
plictisit's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
[Echipa de sprijin]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

am vazut ca iti mai cauti un s13, ce ai de gand ?


p.s. daca te ajuta cu ceva uite unul dar neinmatriculat .. https://forum.4tuning.ro/494-anunturi...200sx-s13.html
__________________
There's a simple rule when buying a car. If it's been modified, especially lowered, walk away.
plictisit is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 00:47   #41
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

E ... complicat Neinmatriculate nu ma ajuta deloc, stiam de ala rosu si vorbisesi si cu omul dar sincer inafara de cateva lucruri care mi le voi fabrica oricum nu prea aveam ce sa iau de pe el si sa-l inmatriculez e prea multa bataie de cap plus ca nu e la pretul care as fi dispus sa-l dau.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 04:39   #42
tintome

Stage 5
 
tintome's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,585
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

frumos.
felicitari
tintome is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 06:16   #43
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

tintome ... ma stii ca ma mananca am zis ca daca tot ma scarpin macar sa ma scarpin cum trebuie, nu ?

Vezi ca e "la noi" in parcare pana imi ridic joi numerele daca vrei sa vezi cum arata janghina acum. Ai prima tura daca vrei cand e ready si daca nu e zapada.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 30-11-10 at 07:40.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 20:22   #44
tapu

Stage 5
 
tapu's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 315
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Multumesc pentru postul lasat pe topic, m-am gandit foarte mult la model, culoare

Un review se poate in legatura cu suspensia HSD dupa ce o montezi?

O zi buna,
Cosmin
tapu is offline   Reply With Quote
Old 05-12-10, 07:58   #45
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Salve Cosmin, cum voi pune suspensia voi scrie aici ce parere am despre ea. De aratat arata a naibii de bine Poze maine.

Intre timp mi-au venit si numerele, este oficial 100% a mea si in fine complet in regula cu actele, "road legal" sa zicem asa.

Dupa cum vedeti pe afara vremea nu tine cu noi astia care vrem si ceva grip pentru control, chiar mai devreme am incercat sa o mai scot la o mica "tura" cum m-am obisnuit dar am uitat ca am lasat-o cu caucioacele piele acum 2 zile si evident ca nu m-am putut misca. Bine ca am fost destept si nu am verificat asta inainte sa inghet curatand-o de mormanele de zapada.

In fine ... mi-a ajuns suspensia si restul din comanda DW (plus capul de schimbator Nardi care am uitat sa-l mentionez), cand imi ajung si cateva chestii esentiale din state (garnituri turbo, racord flexibil, bucsele de poly si suportii motor+cutie) le voi monta pe toate si daca nu este zapada voi spune aici ce parere am. Maine pun si pozele cu obiectele in sine, acum sunt rupt pe sf. de program.

Pana atunci insa .. stam pe dreapta cu Nissan-ul din cauza vremii si pt. ca zgomotul de evacuare sparta devine din ce in ce mai pronuntat dupa fiecare "plimbare" si imi e mila de ea. Acum sa fiu sincer am curatat vreo 2 rezervoare si cateva seturi de caucioace pe spate pana cand a inceput sa pice zapada, pot spune ca sunt foarte fericit cu alegerea facuta, mi se potriveste mult mai bine decat BMW-ul, si asta fara upgrade-urile pe ea. Sa fiu sincer nu cred ca ECU motorului este stock, are rev limiterul la 8500 si trage cam binicel pt. cati cai ar trebui sa aiba. Am atins 240 in limitare cu a 5-a pe zapada hehe (in timp ce ma deplasam cu 2km/h). Inainte sa fac orice la motor o voi pune pe un dyno si pun aici chart-ul indiferent de cat scoate.

Filme insa m-am gandit si nu voi posta decat in anumite cadre, am ceva filmari mai mult sau mai putin reusite doar ca (din motive lesne de inteles) nu cred ca este okay sa le pun publice. Stiu ca suna relativ penibil dar nu vreau sa incurajez unele lucruri, pe negrul public e fiecare cu basca si responsabilitatea lui, nu vreau sa zica zmeii ca e "okay" pt. ca nu este, unii o facem pentru ca nu avem alte optiuni. Cand/daca ajung pe un circuit sau intr-o parcare privata voi pune cu siguranta.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 05-12-10 at 08:15.
XSW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -