Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 11-12-10, 09:54   #61
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Felicitari! pregateli asa cum trebuie...cu documentatie si toate cele! Foarte frumos!
Succes si spor cu masinutza!
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 12-12-10, 14:36   #62
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Mai strang niste "footage" si urmatorul film va fi mai lungul si cu exterior in special (si pe cat se poate ziua). Cateva lucruri sunt certe :
- va fi mai alert
- nu prea se va auzi espamentul care suna a spart
- si va avea asta pe background :

https://www.youtube.com/watch?v=IPDSiL1nH0k

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 03:12   #63
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

nu am inteles ce ai zis cu furtunul ala ?
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 08:22   #64
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Sa fiu sincer mai bine decat am explicat nu stiu daca reusesc. Cu siguranta cand o sa pun pozele de la operatie o sa fie foarte clar, in cuvinte sigur te gandesti la lucruri mult mai complexe decat sunt in realitate

EDIT : Uite un link, acum sigur e cristal : http://garage.projectraine.com/conte...tchdamper.html

Linia aia de la DW elimina clutch damper-ul (ce e in gri pe schema).



Vine putin mai incolo si un mic "trailer" care l-am lasat la randat.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 13-12-10 at 08:25.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 12:36   #65
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Un mic "trailer" facut mai mult ca sa imi aduc aminte de After Effects in care n-am mai lucrat de vreo 8 ani de cand am mai facut ceva lucru de reclame tv.

Cu ceva bafta o sa fac un filmulet de vreo 8-10 minute, totul e sa am timpul de prelucrare si video-urile necesare, am strans ceva-ceva dar nu suficient.



Si aici este un side-by-side cu originalul si dupa jucareala.

https://www.youtube.com/watch?v=_drFCXaiCM0&hd=1

Si inca un mic teaser shot din filmul cu pricina pt. care este coming soon-ul :





Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 13-01-11 at 08:33.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 13:51   #66
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

gata am inteles tare si filmuletul vad nu stai degeaba
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 13:59   #67
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Nu man, de fapt am parcat asa masina doar ca sa o pozez sa zic ca merg si eu ca voi pe-o parte la gagicile din crasma Acum cu glumele de-o parte, cum am mai zis, timpu-i scurt, trebuie sa trag tare. Ma gandesc si daca vrei iti dau niste movies pe privat. Thanks.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 14-12-10 at 11:46.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 01:24   #68
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

ne vb pe mess cand ne mai syncronizam si daca ai nevoie de ceva ne auzim pe tel. Nu ma injura cu trimurile dar trag tare si eu sa fac o pusculitza de sarbatori si nu am avut timp, cum am ceva timp sortez tot
__________________
SABLARE SI POWDERCOATING

EX BMW E30 325i 175 CP || EX posesor BMW E36 COUPE 2.5 24v 193 cp
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 05:36   #69
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Stai mosu linistit, daca ardea te bateam eu la cap, nu-ti fa griji Multa bafta cu pusculita

Eu sunt fericit pt. ca in sfarsit am exact in cap tot timeline-ul modificarilor la masina, vor fi doua stagii si interior/exterior si motor. Mi-a luat o tona de research si planning ca sa ajung la concluziile astea si de aceea sunt bucuros, acum imi voi permite sa pierd mult mai putin timp cu asta si sa ma concentrez pe rascolit resurse de tehnica mai avansata.

In liniii grosiere ca si exterior/interior nu voi exagera foarte tare in primul stagiu asta pt. ca am nevoie de mult timp in care sa fie facute modificarile finale care le doresc si fix de acel timp duc lipsa. Un wide body custom pe-afara si o plansa bord custom + multe chestiute la interior care sa aduca masina in secolul nostru.

Ca si putere nu voi trece de 350 cai la roata (poate chiar mai putin) si nu voi schimba internele la motor. Voi merge pe GT2871R cu minimal supporting mods si voi urmari un raspuns si o linie de cuplu cat mai optima pentru ce este nevoie (de la port&polish pana la soft si modificarile de fiabilitate). Initial sincer sa fiu eram aproape convins sa merg pe un top mount cu GT3071R (sau 76) dar trebuia sa schimb mult prea multe lucruri ca sa iasa treaba proper si cum vreau sa fac treaba super fiabila ar fi fost vorba de mult prea multi bani care nu ar fi justificat rezultatele. Din nefericire pana si cu cel mai rau stroker kit tot un 2.x L ramane si asta inseamna niste sacrificii pe plaja inferioara de ture.

Pentru stagiul 2 planurile sunt mari si cu toate ca am toata increderea ca le voi realiza nu stiu daca e bine sa dau prea multe detalii asa devreme. Ideea e ca la sfarsit masina va fi ceva custom cap-coada proiectat de noi si inafara de pasionatii hard-core care pot gasi micile detalii care o vor da de gol, nu va sti lumea ce natie de masina e. Sub capota cu unele regrete se va trece pe ceva serios si foarte bine adaptat masinii, de origine americana si cu suficienti centimetri cubi ca sa nu lipseasca cuplul nicaieri. Mult prea multe plusuri pentru singurul minus si anume acela de a fi acuzat de "blasfemie". Stiu ca solutia simpla si ieftina ar fi sa merg pe bavareze aici dar nu sunt un om caruia sa-i fie frica de lucrurile dificile. In plus zice bine americanul ca .. there's no replacement for displacement. LS(x) de corvette (sau firebird, gto etc.) este cam la fel de usor ca si SR-ul (cu turbo, intercooler etc.) si cel mai important este scurt in comparatie cu 6 in linie, deci nu afectezi distributia greutatii si-asa delicata a S-body-ului si nu trebuie sa intri cu fai-ul in firewall.

SR-ul daca va mai fi in viata il voi pune cel mai probabil pe un MX-5 pt. ca de mult cautam unul si tot aveam draci ca nu gaseam macar 1.8-ul la un pret ok. Cu un SR in garaj optiunile sunt altele.

Mai multe detalii pe parcurs, atunci cand chiar voi comanda si monta piesele. Cum am zis si mai devreme planurile sunt usor de facut si nu costa nimic.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 15-12-10 at 05:50.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 07:47   #70
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Quote:
Originally Posted by XSW View Post
Stai mosu linistit, daca ardea te bateam eu la cap, nu-ti fa griji Multa bafta cu pusculita

Eu sunt fericit pt. ca in sfarsit am exact in cap tot timeline-ul modificarilor la masina, vor fi doua stagii si interior/exterior si motor. Mi-a luat o tona de research si planning ca sa ajung la concluziile astea si de aceea sunt bucuros, acum imi voi permite sa pierd mult mai putin timp cu asta si sa ma concentrez pe rascolit resurse de tehnica mai avansata.

In liniii grosiere ca si exterior/interior nu voi exagera foarte tare in primul stagiu asta pt. ca am nevoie de mult timp in care sa fie facute modificarile finale care le doresc si fix de acel timp duc lipsa. Un wide body custom pe-afara si o plansa bord custom + multe chestiute la interior care sa aduca masina in secolul nostru.

Ca si putere nu voi trece de 350 cai la roata (poate chiar mai putin) si nu voi schimba internele la motor. Voi merge pe GT2871R cu minimal supporting mods si voi urmari un raspuns si o linie de cuplu cat mai optima pentru ce este nevoie (de la port&polish pana la soft si modificarile de fiabilitate). Initial sincer sa fiu eram aproape convins sa merg pe un top mount cu GT3071R (sau 76) dar trebuia sa schimb mult prea multe lucruri ca sa iasa treaba proper si cum vreau sa fac treaba super fiabila ar fi fost vorba de mult prea multi bani care nu ar fi justificat rezultatele. Din nefericire pana si cu cel mai rau stroker kit tot un 2.x L ramane si asta inseamna niste sacrificii pe plaja inferioara de ture.

Pentru stagiul 2 planurile sunt mari si cu toate ca am toata increderea ca le voi realiza nu stiu daca e bine sa dau prea multe detalii asa devreme. Ideea e ca la sfarsit masina va fi ceva custom cap-coada proiectat de noi si inafara de pasionatii hard-core care pot gasi micile detalii care o vor da de gol, nu va sti lumea ce natie de masina e. Sub capota cu unele regrete se va trece pe ceva serios si foarte bine adaptat masinii, de origine americana si cu suficienti centimetri cubi ca sa nu lipseasca cuplul nicaieri. Mult prea multe plusuri pentru singurul minus si anume acela de a fi acuzat de "blasfemie". Stiu ca solutia simpla si ieftina ar fi sa merg pe bavareze aici dar nu sunt un om caruia sa-i fie frica de lucrurile dificile. In plus zice bine americanul ca .. there's no replacement for displacement. LS(x) de corvette (sau firebird, gto etc.) este cam la fel de usor ca si SR-ul (cu turbo, intercooler etc.) si cel mai important este scurt in comparatie cu 6 in linie, deci nu afectezi distributia greutatii si-asa delicata a S-body-ului si nu trebuie sa intri cu fai-ul in firewall.

SR-ul daca va mai fi in viata il voi pune cel mai probabil pe un MX-5 pt. ca de mult cautam unul si tot aveam draci ca nu gaseam macar 1.8-ul la un pret ok. Cu un SR in garaj optiunile sunt altele.

Mai multe detalii pe parcurs, atunci cand chiar voi comanda si monta piesele. Cum am zis si mai devreme planurile sunt usor de facut si nu costa nimic.

Multa bafta,
Octav

Stii ce ma intreb eu.....de ce folosesti atat de multe cuvinte in limba engleza???
Nu inteleg de ce nu folosesti cuvintele potrivite, in limba romana, pentru propozitia in care vrei sa te exprimi.
Nu vreau sa fiu / par rautacios dar sunt o gramada de greseli gramaticale in propozitiile in care folosesti cuvintele din limba engleza.

Nu vreau sa jignesc sub nici un fel de forma dar nu mi se pare ca impresionezi pe cineva scriind un 3 cuvinte in limba materna si unul in limba engleza.

Te rog sa nu te superi pe mine ci sa iei acest mesaj drept o parere personala.

Acum revenind la oile noastre.

''Port&polish'' nu iti trebuie decat atunci cand vei trece peste ~ 470 de cai.
Cea mai buna alegere ar 2871, pentru ca internele de fabrica cam pe acolo sunt in limita maxima.

Dar.......la aproximativ aceeasi bani iti poti lua un 3071 cu AR.63 pe evacuare (pentru un ''spool'' mai rapid) si sa mergi cu ea cam in 1 Bar.

In fine....daca mai vrei o idee doua ma poti intreba ca si eu, ca si alti baieti, sunt plictisit de Sr-uri. :P:P:P:P
__________________
Daca Nissan Motorsport e ''NISMO'' ....atunci Honda Motorsport e ''HOMO'' ???
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 08:47   #71
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Quote:
Originally Posted by XSW View Post
LS(x) de corvette
Octav
cred ca stii masina
http://www.motoiq.com/magazine_artic...-for-2010.aspx

https://www.youtube.com/watch?v=bzUpYNUXUqM

si cam cum merge..
https://www.youtube.com/watch?v=mLJyrnMnLoI

ok..e si masina, dar e vb si de yoshihara care cred ca ar "drifta" bine cu orice caruta
bafta
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 09:13   #72
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

@U_TUNING

Stai linistit ca nu suntem gagici sa ne suparam, chiar m-ai amuzat putin. Treaba e simpla, natura slujbei mele este ca in fiecare zi ajung sa vorbesc/scriu mai mult in engleza decat in romana iar amicii mei mai toti stiu bine engleza si e in regula sa le combin. Nu o fac cu intentie sau ca sa ma dau mare, pur si simplu asa vorbesc/scriu eu. De asemenea tine minte ca pe oriunde stai sa te documentezi o faci in alta limba, la noi nu prea ai ce citi. Si atunci cand citesc despre un wastegate Tial o sa-i zic wastegate nu supapa control turbo ca nu fac referate tehnice aici, care pricepe bine, care nu, nu.

Nimeni nu e nevinovat pe partea asta, uite de ex. in primul tau post la descrierea masinii ai forge dump valve, cusco oil catch can, Apexi multi checker (engine condition monitor).

Vei spune ca sunt termeni tehnici si ca eu folosesc cuvinte in engleza in exprimare si ai avea dreptate, insa pentru mine si majoritatea apropiatilor mei multe cuvinte in engleza au o insemnatate mai precisa sau puternica decat similarele din romana, exact ca la termenii tai tehnici.

Si vis-a-vis de greseli, asta este alta problema si se cheama lene/viteza, nu sunt analfabet si stapanesc ambele limbi suficient de bine ca sa nu-mi fie rusine. Daca ajungem sa vorbim de gramatica, punctuatie si sa ne masuram in cunoasterea limbii engleze mi-am gresit forum-ul, tineam minte ca am terminat liceul si facultatea, nu mai vreau lucrari de control.

Acum, lasand prostiile astea la o parte hai sa vorbim de treburi tehnice.

In opinia mea operatia de portare si polisare (tradu tu mai bine ca eu nu stiu, daca vrei) nu are legatura cu numarul de caii putere, este o operatie care te ajuta fie ca e tico sau aston martin. Faptul ca nu ai un castig semnificativ de putere si ca e mai usor sa maresti boost-ul este altceva. Pe mine ma intereseaza sa imbunatatesc putin raspunsul motorului si port&polish fix asta face avand in vedere ca voi rula galeriile de admisie si evacuare de fabrica. Galeriile astea stii prea bine ca sunt turnate si au imperfectiuni ca orice obiect produs in masa. Daca tot dau jos chiulasa ca sa pun un hks metalic multistrat si sa o prind cu arp-uri nu vad de ce nu as face-o, mai ales ca nu costa mare lucru si poate fi facuta chiar de mine.

Fie ca ar fi vorba de GT2871R sau 3071 oricum merg pe AR-ul cel mai mic iar T3-ul este mai laguit decat T2-ul, nu foarte mult dar suficient (din cele spuse de posesori). Oricum nu asta este problema pt. ca puteam trai cu ceva mai mult lag, problema este ca pe langa turbo trebuie sa iei o galerie proper de evacuare care e inca vreo 800-1000 para pt. o galerie dual scroll (asta n-am mai stiut cum sa o traduc) carcasa partii de turbina (evacuare) de la turbo tot dual scroll pt. T3 plus o tona de alte lucruri pentru un setup cum trebuie si e stupid sa ajungi la aceeasi putere cu T2-ul chiar daca ai spool/lag similar din cauza dual scroll-ului.

Limitarea o constituie internele in care nu vreau sa intru pentru ca e vorba de o tona de bani si prefer sa fac swap cu un motor serios decat sa ajung cu un SR20 monstruos care s-ar putea sa nu fie ok la capitolul fiabilitate oricati bani as baga in el. Ei bine, atunci merg pe solutia mai ieftina, pentru ca turbo e tot acolo la pret cum ai zis insa salvez la restul iar banii "salvati" vor intra in schimbarea motorului cand va veni vremea. Sa o luam asa, 300-350 caluti nu sunt f. scumpi, diferenta intre 350 si 450 te indoaie si pt. 100 cai nu are rost. Aici vorbim de motoare care sa tina la forja constanta nu de weekend sau cu care nu se merge cu anii. Altfel spus, nu-ti iei prezervative xxxxxxl de urangutan doar ca-s la acelasi pret, nu prea sunt de folos daca nu-ti intra pe p*.

Din ce imi dau seama masina ta o prepari in special pentru liniute, nu circuit sau alte magarii, la tine fiecare cal putere in plus conteaza, la mine conteaza doar plaja de cuplu, lag-ul si turatia de spool la turbo. Nu ma intereseaza cifrele si nici timpii pe 400m, ma intereseaza sa ma ajute si sa nu mi se impotriveasca oricat de putin. De aia voi merge pe T2, fix pt. ca o perioada imi va fi arhi suficienta puterea asta.

Ca sa intelegi, eu nu dau detalii pentru ca nu-mi place sa ma laud cu lucruri pe care nu le am sau nu le-am facut. Asta nu inseamna ca nu stiu o tona de chestii si nu mi-am facut temele. Stii prea bine ce inseamna tuning-ul la motor si stii in acelasi timp cate variante si posibile configuratii ii trec posesorului prin cap.

Mi-ar face placere sa mai vorbim si sa ne mai sfatuim. Principiul meu in viata vis-a-vis de lucrurile astea ar fi ca esti dator sa asculti/citesti orice parere indiferent cat crezi ca stii sau nu stii. Apoi iei deciziile singur. Lasa-mi pe privat un numar de telefon si ne auzim

La un telefon sau privat nu am nici o problema in a spune ce vreau sa iau si cum vreau sa fac, evit sa fac lucrurile astea publice pentru ca nu imi place sa spun una si sa fac alta in caz ca ma razgandesc sau mi se nazare mie sa iau alta ruta.

Si, repet, nu e nici o suparare, poti sa zici ce si cum vrei in limita bunului simt, nu suntem copii aici sa ne luam jucariile acasa, nu ?

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 15-12-10 at 12:19.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 09:23   #73
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

@Razvan_DOI

Multumesc de link-uri, stiam intr-adevar masina pentru ca am studiat foarte atent posibilitatea swap-ului respectiv. Bine, acum probabil stii si tu ca in state este un swap foarte popular si e plin youtube-ul si forum-urile de ele. Nu am zis ca voi face manevra foarte devreme pentru ca la inceput imi va fi mai mult decat suficient un SR de 300+ cai la roata pe o masina setata cum trebuie din celelalte puncte de vedere. In timp insa se va intampla cu siguranta

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 17-12-10, 13:58   #74
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

multa bafta cu proiectu,ceva de genu asta vezi mai rar pe la noi in tarisoara....dabea astept sa vad noi detalii cu evoluarea bestiei de Drift
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 17-12-10, 14:06   #75
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200SX S13 SR20DET | Performance Road & Drift Project

Multumesc mult Acum sunt foarte ocupat cu lucrul, vine vacanta si sunt multe proiecte de terminat insa sper in urmatoarele 2-3 zile sa ma pot apuca sa fac comanda la transa urmatoare de piese.

Stiu ca ar fi misto sa incep deja sa montez ce mi-a venit ca sa tin thread-ul mai dinamic si credeti-ma ca sunt foarte nerabdator dar lucrurile trebuie facute intr-o ordine si pana nu imi vin piesele din state nu prea ma pot apuca. Ideea e ca un lucru esential care l-am comandat nu a sosit inca la amicul meu din state unde se afla tot "stocul" si nu are rost sa mi le trimita pana ajunge piesa respectiva. E vorba de kit-ul de bucse de poly, a fost neserioasa firma de la care am luat si au spus ca le au dar de fapt cred ca nu le aveau in stoc si acum ma intind cu diverse vrajeli. Daca in cateva zile nu primesc un tracking number o sa iau din alta parte si aia e.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 17-12-10 at 14:08.
XSW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -