01-04-10, 09:49
|
#1141
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Nissan 200sx 1991
Quote:
Originally Posted by tarnafes
Ok sa va iau pe rand...felii asa.
Lucica , ighen boszmec
Tony amice, pune aditivul la "vintage" , sa iasa galbui asa
Bogdan , nu am cum sa portez galeria asta , una de fonta da ar merge...dar nu mai am, am planat serpi astia, daca se mai deformeaza odata ii si arunc la gunoi , mai sunt si JAPSPEED.
Treaba cu prinderea turbinei de bloc da, inca nu o aveam, o sa fac suporti si la turbo elbow pe cutie si etc, ma gandeam si la un racord flexibil pe traseu de evacuare dar am auzit de la dragos cu s14 ca al lui sa spart deja.Mai bine ma lipsesc.
Am montat azi mare parte la loc, sper ca maine sa o inchei.Am folosit un set complet de garnituri de cupru.
O sa postez poze maine.
|
Deci nu vei face nimic daca nu pui un racord flexibil. Sa lasi toata galeria sa traga de amaratele alea de suruburi din chiulasa e crima. Racordul meu s-a spart pentru ca era de proasta calitate. Am pus altul, am dat 300 ron pe el, l-am mutat mai in spate si nu cred ca o sa mai fie problema. Chiar daca se sparge, se sparge dupa turbo, nu inaintea lui, asa ca mai bine faci zgomot decat sa pierzi presiune.
Eu la mine nu mai am garnituri deloc. Am pus ciment de la Bosal si e ok.
|
|
|
01-04-10, 16:24
|
#1142
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 804
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan 200sx 1991
Quote:
Originally Posted by U_TUNING
Daca ai tampoane rigide la motor sensul uni racord flexibil e deja inutil.
Japspeed sunt tot niste chinezarii infecte...app vezi ca dupa amprenta lasata pe flansa galerie nici macar nu e ''fata pe fata'' cu porturile chiuloasei....in curand o sa iti arunci si simerigurile de supapa la gunoi
|
cam la nici o galerie deasta nu pica fata pe fata si pe mine ma dispera (la mne e diferenta mare rau)....dar am observat ca are gauri alungite la prezoane si se poate regla mai sus, mai jos stg,dreapta (la ultimul montaj nu prea mi-a iesit )
de unde ai scoso pe aia cu simeringurile de supapa !!!!???????
Quote:
Originally Posted by B39738
Deci nu vei face nimic daca nu pui un racord flexibil. Sa lasi toata galeria sa traga de amaratele alea de suruburi din chiulasa e crima. Racordul meu s-a spart pentru ca era de proasta calitate. Am pus altul, am dat 300 ron pe el, l-am mutat mai in spate si nu cred ca o sa mai fie problema. Chiar daca se sparge, se sparge dupa turbo, nu inaintea lui, asa ca mai bine faci zgomot decat sa pierzi presiune.
Eu la mine nu mai am garnituri deloc. Am pus ciment de la Bosal si e ok.
|
te rugasem sa pui ceva poze cu racordu de care ai luat acum si pe mne ma interesaza sa pun unu si chiar nush nimik de care sa pun de unde gasesc 76mm ce marca sa caut sa nu se rupa a doua zi .............
Tarnafes incearca sa masori cumva EGT io sunt de parere ca e cam cald pe acolo ....
la Racing Nick au racorduri 76mm dar ep comanda, nus exact de cine sunt produse, da un tel si vezi.
__________________
Last edited by MC Mate; 01-04-10 at 16:29.
|
|
|
01-04-10, 22:16
|
#1143
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 545
Member of: [Opel]
|
Re: Nissan 200sx 1991
foarte frumos
sper sa imi iau si eu la anu unu
bafta
|
|
|
02-04-10, 07:38
|
#1144
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport] [Nissan]
|
Re: Nissan 200sx 1991
Quote:
Originally Posted by BuzzYBalL
cam la nici o galerie deasta nu pica fata pe fata si pe mine ma dispera (la mne e diferenta mare rau)....dar am observat ca are gauri alungite la prezoane si se poate regla mai sus, mai jos stg,dreapta (la ultimul montaj nu prea mi-a iesit )
de unde ai scoso pe aia cu simeringurile de supapa !!!!???????
|
Pai Buzzy in primul rand.
Galeria trebui sa iti pice fata pe fata cu porturile de la chiuloasa....daca ai observat pe galeria de fonta ai 2 gauri de 12mm si restul de 14mm,,,,,,,,,acestea sunt facute in mod expres pentru a lasa galeria sa se dilate.
Daca la una de inox (ceea ce am si eu si e un mare gunoi) toate gaurile sunt de 14-15 mm asta inseamna ca niciodata nu iti va pica fata pe fata cu chiuloasa la capitolul porturi.
Mergi cu ea asa si vei vedea data viitoare cand vei da jos chiuloasa, ca simeringurile de supapa sunt coapte.....sa nu mai spunem de faptul ca o parte de gaze se intorc spre chiuloasa si turbinoneaza creand o crestere a temperaturii la flansa chiuloasei.
Toti specialistii spun ca porturile de evacuare ar trebui sa fie cat mai liber si mai lipsite de ''curbe stranse'' tocmai pentru a facilita curgerea de gaze.
In termodinamica clasica se spune ca gazele cu cat au temperatura mai mare cu atat curg mai bine.....dar si daca temperatura respectiva trece peste o limita materialele prin care trec gazele incep sa isi modifice structura cristalina.
In fine....nu stiu daca a inteles cineva ce am vrut sa spun!!!
__________________
Daca Nissan Motorsport e ''NISMO'' ....atunci Honda Motorsport e ''HOMO'' ???
|
|
|
02-04-10, 08:32
|
#1145
|
Nissan Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 353
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan 200sx 1991
Quote:
Originally Posted by U_TUNING
Pai Buzzy in primul rand.
Galeria trebui sa iti pice fata pe fata cu porturile de la chiuloasa....daca ai observat pe galeria de fonta ai 2 gauri de 12mm si restul de 14mm,,,,,,,,,acestea sunt facute in mod expres pentru a lasa galeria sa se dilate.
Daca la una de inox (ceea ce am si eu si e un mare gunoi) toate gaurile sunt de 14-15 mm asta inseamna ca niciodata nu iti va pica fata pe fata cu chiuloasa la capitolul porturi.
Mergi cu ea asa si vei vedea data viitoare cand vei da jos chiuloasa, ca simeringurile de supapa sunt coapte.....sa nu mai spunem de faptul ca o parte de gaze se intorc spre chiuloasa si turbinoneaza creand o crestere a temperaturii la flansa chiuloasei.
Toti specialistii spun ca porturile de evacuare ar trebui sa fie cat mai liber si mai lipsite de ''curbe stranse'' tocmai pentru a facilita curgerea de gaze.
In termodinamica clasica se spune ca gazele cu cat au temperatura mai mare cu atat curg mai bine.....dar si daca temperatura respectiva trece peste o limita materialele prin care trec gazele incep sa isi modifice structura cristalina.
In fine....nu stiu daca a inteles cineva ce am vrut sa spun!!!
|
tu chiar crezi ce spui ori faci posturi +1 ??
mai citeste inca odata.. iarasi si iarasi ce ai scris. apoi da edit la unele prostii .. nu de alta dar sa nu te faci de ras ...
__________________
street racers never get old !
|
|
|
14-04-10, 09:39
|
#1146
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Nissan 200sx 1991
Numai ghinioane ...nu cred ca a mai vazut cineva poze cu un radiator explodat, eu unul nu am mai vazut , dar partea "distractiva" a fost cand ti-a venit radiatorul din bucuresti , cred ca ar trebui sa pui poze si cu radiatorul de rezerva
__________________
WWW.PERFORMANCEZONE.RO
German engineering, french fleer, italian look ...nothing beats the japanese!
Last edited by Keisuke; 14-04-10 at 09:43.
|
|
|
15-04-10, 09:05
|
#1147
|
Stage 3
Join Date: Sep 2007
Posts: 159
Member of: [RENAULT] [RR]
|
Re: Nissan 200sx 1991
fancurier ? ... l-au modelat putin ? ... ca au obiceiuri din astea
|
|
|
15-04-10, 23:27
|
#1148
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 433
|
Re: Nissan 200sx 1991
radiatoru ala are poveste lunga.....este la un reno mai vechi....tipu care treb sa ia radiatoru de akasa sa il aduca la tm a confundat radiatoru de nissan cu volcabularu ala de radiator.. )
|
|
|
16-04-10, 19:31
|
#1149
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: Nissan 200sx 1991
salut mane,
sper ca ai rezolvat cu masina..
stii cumva daca se transmite undeva pe net jdm allstars maine sau duminica?
danke, vb
|
|
|
19-04-10, 21:52
|
#1150
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan 200sx 1991
Da domnilor, un sezon norocos pentru mine, a explodat radiatorul...sa blocat mizeria de termostat, termostat NISMO de jde lire cu 62 de grade...mai bine o lasam fara.
Iam pus o mizerie de radiator ca sa o pot muta pana in parcare.
Razvan , cred ca sunt filmulete pe net, o tranzmisie nu am gasit nici eu.
|
|
|
19-04-10, 22:05
|
#1151
|
Observator 4tuning
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: Nissan 200sx 1991
ce se intampla doimnu .. te tot lasa una alta?
|
|
|
19-04-10, 22:25
|
#1152
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan 200sx 1991
Quote:
Originally Posted by CJ-01-WOB
ce se intampla doimnu .. te tot lasa una alta?
|
Da bre, cedeaza feru...
|
|
|
20-04-10, 00:21
|
#1153
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 804
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan 200sx 1991
mai duo si tu pe la biserica
era normal sa se intample asa
buson radiator cu deschidere la1.2bar fata de 0.9, furtune rad. siliconic si ramforsate....
forja cat cuprinde pe loc(burn)
a cedat putregaiu ala de 20ani
pacat incepusei sa te din ce in ce mai bine
|
|
|
09-06-10, 08:13
|
#1154
|
Shine Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of: [Virtual Tuning] [4Rally] [2 Roti] [Street 4 Cars] [Shine Club] [Street Vision]
|
Re: Nissan 200sx 1991
Tare rau masinutza, sa ai grija de ea
|
|
|
13-07-10, 00:24
|
#1155
|
Stage 3
Join Date: Aug 2007
Posts: 161
|
Re: Nissan 200sx 1991
Tarnafese,ai murit?Ce mai face masinuta?
|
|
|
|
|