Domnilor am montat desigur bucsile de aliminiu azinoapte, operatiune ce a durat pana pe la 4 dimineata
Prima impresie...catastrofa, se aud zgomote infricosatoare pe acolo, zici ca se rupe efectiv masina in doua si cad bucati din ea.Aud cum intra in viteza efectiv...trosc trosc ... ceva de gen
Am zis prima oara ca am uitat sa strang ceva pe acolo, am ajuns acasa si am studiat bine problema si dupa o ora de forumuri mi-am dat seama ca defapt asta e dezavantajul bucsilor de alu, auzi tot felul de troncanituri si etc.Mentionez ca eu am tampoane motor race, tampoane cutie race (adica beton) la diferential nu am mai pus bucsi ci saibe de aluminiu, si acum si la punte am aluminiu, combinatie fatala.
Am gasit un post la un individ cu un set up similar mie:
"I figure a lot of people have weird clunking noise due to a welded diff. I just welded mine up today and shit it clunks. Feels like my subframe is about to fall off. I have solid motor mouts solid tranny mounts and kazama subframe spacers."
sau altul care ma "calmat" :
"I have that clunking, it's annoying as fuck, and it's loud. It also feels like you broke something in the car, but that's how it feels."
Ca si filing , super, imi pare masina mult mai previzibila, am invartito aseara putin si sincer mia placut , desenezi cu ea.
Deseara desigur actiune pentru testul final.
Poze din pacate nu am , eram atat de murdar pe maine de nu am putut pune mana pe camera