In sfarsit putin progres
...Am gasit un motor S14 cu VTC, dar cu multe probleme in el la un pret foarte mic
. L-am luat si norocul meu, cilindrii sunt impecabili, au 1 sutime ovalitate toti
, rezultatu, de 3 zile incoa scot toate toate internele de GTI-R din motoru de Pulsar si le pun in cel de Silvia care are si vtc....
Rezultatul suna cam asa:
Bloc si chiuloasa Silvia S14 A
Arbore forjat
Biele forjate
Pistoane forjate
Pompa ulei mare de GTI-R
Supape originale
Arcuri duble la supape (32 in loc de 16)
Solid pivots
Axa came evacuare GTI-R (250)
Axa came admisie GTI-R cu pinion cu VTC adaptat.
Electronica MS2 Stand alone
Rezumand tot, Pulsaru are ITBuri, care ajuta motorul sa fie mai liniar inainte de intrarea boostului si pe transferur de la aspirat la boost, motorul de S14 are VTC, care daca este comandat in favoarea maririi puteri inaintea boostului, minimalizeaza lagul si micsoreaza imens turbo kikul, deci teoretic motoru cat nu are boost merge cu avans mare la admisie si are putere ca un aspirat, cand vine boostu axa vine inapoi si se comporta ca un sr20det dupa ce a intrat turbina.
Semn de intrebare ?!
daca axa de GTI-R are deja avansurile marite din turnare, si eu mai vin cu 10-15 grade din VTC, nu se intalneste pistonu cu supapa ??? voi calcula si voi vedea
In scurt timp voi trimite arborere la metalizat si rectificat, dar inainte am de paltit niste datorii :P
O poza