Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 10-11-10, 23:34   #31
vasi_bmw89

Stage 5
 
vasi_bmw89's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 498
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

bravo gogoasa tine-o tot asa....hai ne mai vedem bafta in continuare
vasi_bmw89 is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 10:15   #32
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

Salutare, multa bafta cu proiectul, din ce vad l-ai luat foarte in serios

Ai idee care e diferenta de greutate intre SR20DET si RB26DETT convertit la single turbo sau SR20DET si RB25DET ? Din informatiile care le-am strans eu ar ajunge pe undeva pe la 100-120kg cu toate anexele pt. TT. Te intreb pt. ca si-asa S13 e cam usor de fund, daca se pune RB-ul din calculele mele s-ar ajunge pe la un 57-43 sau mai mult, deci si mai usor de fund si greu de bot. Pt. drift nu e neaparat un lucru rau cu encartament marit si condus cum trebuie, dar pt. grip s-ar putea sa fluture prea usor fundul la iesirea din curbe plus ca se amplifica subvirarea pt. care S13 este cunoscut. Ai studiat problemele astea ? Pareri ?

Scuze ca te asaltez cu intrebari insa si eu am luat recent un S13 si iau in considerare un swap cu I6 cand/daca va ceda SR-ul vs rebuild de SR cu kit HKS de 2.2, large turbo si supporting mods.

Mai on-topic, din cele citite de mine, se poate face un CA care sa tina, au si ceva avantaje fata de SR-uri, insa trebuie facuta treaba cu grija si bagati niste bani in aftermarket internals. Problema este ca e mai greu sa ajungi la aceeasi putere cu SR-ul, la CA se urca mai greu si cu costuri mai mari. Insa daca deja e planuit RB-ul ma indoiesc ca te vei apuca sa impingi CA-ul prea tare.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 15-11-10 at 10:19.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 16:01   #33
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

Ideea mea e simpla, deocamdata am un S13 inmatriculat, pe care il modific incet incet, la anu voi aduce unu de afara, la bani putini dar impecabil si il o voi recarosa pe a mea, iar asta care o am acu, o voi modifica tare, adica voi muta motoru mai in spate, coloana de directie, rollbar, etc...masina de curse mai pe limba noastra. Asta daca voi sta mai bine cu banii, dar si daca nu va fi asa, nu-mi strica un rb si pe asta, dat tin sa zic ca masina inmatriculata NU VA FI DE CURSE. Va fi masina de distractie. Nu vreau sa amestec masina de strada cu aia de curse, sunt diferente de la cer la pamant
__________________
Vlad Pescaru
vlad@jpr.ro
www.JPR.ro
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 20-11-10, 12:57   #34
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

Da...iata si primu drift cu CA18'le in rodaj ) turbina va veni schimbata :P
https://www.youtube.com/watch?v=HOximjii-FU
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 20-11-10, 14:52   #35
69RUP

Stage 5
 
69RUP's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 426
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

Quote:
Originally Posted by vlad_rally View Post
Da...iata si primu drift cu CA18'le in rodaj ) turbina va veni schimbata :P
https://www.youtube.com/watch?v=HOximjii-FU
Merge merge ... bafta in continoare cu ea .. mai vrem filmulete cu ea in actiune
69RUP is offline   Reply With Quote
Old 20-11-10, 20:09   #36
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

Mersii mersi mai urmeaza da vreau sa fac un lucru clar...ca la mine pe mess e deja debate cu chestia asta...la sfarsit NUU AM ATINS BORDURA ! ) a fost la limita limitelor

Last edited by vlad_rally; 20-11-10 at 20:12.
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 21-11-10, 09:36   #37
reshizzo_s13

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,472
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

f frumos! felicitari! tineo tot asa! poate reusim sa mai ne vedem si noi!

Last edited by reshizzo_s13; 21-11-10 at 09:43.
reshizzo_s13 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 00:37   #38
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

pai da bine ma', da cu rodaju cum ramane... stii doar cat de pretentioase sunt ca18-urile...

hai baga mare si sa ne dam la anu'
bakal is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 07:55   #39
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

La naiba, vreau si eu rond in curte Felicitari.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 09:25   #40
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

) AM gasit o smecherie la Tomei, care se face la motoarele de RB25 pentru problema cu pres de ulei, si am facut-o si eu la asta, singura problema este ca, mi-am pus un buton onn-off care intrerupe firu de semnal de la CAS, si cand il pornesc rece, ii dau off si dau la cheie vreo 15 sec pana stinge becu de ulei, dupa are ii dau on si motoru porneste cu pres de ulei . Face pres asa greu pentru ca am un radiator de ulei de neam prost, si e pus inainte de filtru, deci are mult drum uleiu. Si acum ce -am facut sa nu mai futa linia (sper) intre bloc si chiuloasa e un opturator, unde urca uleiu in chiuloasa, care este si o valva sa nu se scurga uleiu din chiuloasa cand e motoru oprit, eu am scos supapa aia afara, si an inlocuit-o cu un simplu opturator, de la gaura de 2mm cu unu cu gaura de 1.5, ajunge destul ulei la chiuloasa, si restu merge unde era nevoie...la linie, si asta e inca un lucru pentru care face pres asa greu, ca neavand supapa aiaa acolo, ulieu se scurge de tot din chiuloasa...


Thank you !..Thank you verry much
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	untitled.JPG
Views:	253
Size:	95.4 KB
ID:	1750774  
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 22:37   #41
axela

Stage 5
 
axela's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 433
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

bv man...felicitari
axela is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 00:27   #42
dagosh88
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
dagosh88's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

Dai dai, ca ii dai bine. Vezi ca vin in weekend pe la tine sa vad cum decurg restul treburilor . Si lasa bordurile in pace, ca "Costa" bani!
__________________
drive like a devil feel like a god
dagosh88 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 00:30   #43
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

Ei si daca ar fi atins bordura ce ? Nene, se cheama invatat ca nu ne-am nascut pe-o parte.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 27-11-10, 03:26   #44
plictisit

Stage 5
 
plictisit's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
[Echipa de sprijin]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

succes in continuare cu proiectul, si felicitari pentru ce ai facut pana acum !
plictisit is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 22:45   #45
EMILGHINEA78

Stage 4
 
EMILGHINEA78's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 247
Default Re: Nissan 200 SX S13 (restaurare si tuning)

CUM DAU DE TINE?????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????????????
EMILGHINEA78 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -