03-06-10, 02:21
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
la vitantis nu merg ca nu mai am fonduri... sau cam terminat.... dar o sa ajung la etapa de campionat....
poza aia a ta alex e mai reusita ca cele facute de mine...daca nu am cu ce...
in alta ordine de idei, azi am reusit sa ies cu masina, si dupa mici reglaje, cand face boost, chiar e nesimtita.... deci da, are ceva lag, fata de configuratia anterioara... dar cand merge la 1.bar fuge asfaltul de sub roti... o sa trebuiasca sa ma obisnuiesc un pic cu ea....
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
03-06-10, 02:35
|
#107
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 151
Member of: [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
Felicitari pentru noua turbina, nu faci un filmulet sa vedem cu intra boostu?
|
|
|
03-06-10, 03:08
|
#108
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
Quote:
Originally Posted by bakal
la vitantis nu merg ca nu mai am fonduri... sau cam terminat.... dar o sa ajung la etapa de campionat....
poza aia a ta alex e mai reusita ca cele facute de mine...daca nu am cu ce...
in alta ordine de idei, azi am reusit sa ies cu masina, si dupa mici reglaje, cand face boost, chiar e nesimtita.... deci da, are ceva lag, fata de configuratia anterioara... dar cand merge la 1.bar fuge asfaltul de sub roti... o sa trebuiasca sa ma obisnuiesc un pic cu ea....
|
nu e cam mult 1bar ? cat e limita la ca18det sa fii linistit ca nu crapa ?
|
|
|
03-06-10, 10:55
|
#109
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,053
Member of: [VW]
|
Re: s13 ca18det...
pai atunci sa ii mai facem niste poze
btw astept plimbat cum vrei tu , mai pe lateral daca drept nu stii
|
|
|
03-06-10, 11:32
|
#110
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 1,903
Member of: [Nissan] [CITROEN]
|
Re: s13 ca18det...
Quote:
Originally Posted by Keisuke
nu e cam mult 1bar ? cat e limita la ca18det sa fii linistit ca nu crapa ?
|
cam pe acolo e parca, pe la 1.1 din ce imi amintesc poti sa strangi bani de cuzineti , tarnafes stie mai bine oricum
|
|
|
03-06-10, 11:37
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
Depinde , daca motorul benzineste bine, scanteieste corect si are pompa de ulei modificata sa uleiasca bine tine 1 bar , nus garnitura cat o sa tina
|
|
|
03-06-10, 14:50
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
bah... oricum, nu sa vada prea des masina 1 bar.. doar asa, la evenimente speciale.....ca in rest e suficient 0.7 bar....si asa la mai mult de 1 bar imi taie alimentarea si aprinderea, ca intra in protectie....
|
|
|
04-06-10, 19:25
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 804
Member of: [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
io zic sa o lasi la 0.8
|
|
|
05-06-10, 02:49
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
Quote:
Originally Posted by BuzzYBalL
io zic sa o lasi la 0.8
|
pai cam de ce?... sigur stii tu ceva, si poate ar trebui sa stiu si eu....
in urma reglajelor, am reusit sa am boost liniar, fara spike-uri(overboost), incapand de la 2000, cand incepe sa faca boost, pana la aprox 4000, cand atinge 1 bar... pe care il tine aproape de 7000...asa ca nu cred ca mai e problema "lovirii" din cauza boost-ului brusc, care sa afecteze cuzinetii... zic si eu...
|
|
|
05-06-10, 11:58
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 804
Member of: [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
parca h-dev stage 1 ai ;
din ce stiu io este pentru t25 @1bar
dak ai t28 ..o sa ai un amestec sarac (masina se comporta bine datorita avansului mare si a amestecului destul de sarac dar risti sa strici motoru )
recomandat pentru tine este h-dev stage 3
dar treb
Free flow air filter
Free flow exhaust
Boost controller to achieve 17psi boost pressure
Uprated intercooler
T28 hybrid turbo
Uprated fuel pump
444cc injectors from a GTiR (SR20DET engine) or Skyline (RB26DETT engine)
Z32 AFM
Super unleaded fuel (>97 RON)
http://www.h-dev.co.uk/product_info....b1a2c30e41b3ca
vb mai multe pe prv .....
__________________
|
|
|
07-06-10, 16:29
|
#116
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
stiu ca in mod normal, ar trebui softul de stage 2, sau cel de stage 3 cu inca alte modificari, .... dar deocamdata o sa ma opresc aici..
legat de mersul motorului, pe ceasul de amestec, imi merge in regim optim, iar atunci cand accelerez, imi arata bogat....f bogat
|
|
|
14-06-10, 17:08
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
va era cumva dor de masina?....
niste poze de la ultima iesire sa vad cum e cu noile setari....
|
|
|
16-06-10, 08:22
|
#118
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 1,472
Member of: [Nissan]
|
Re: s13 ca18det...
si cum se comporta t28 in drift?
|
|
|
16-06-10, 12:03
|
#119
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 465
Member of: [VW] [Accelarate Club] [Old School Cars]
|
Re: s13 ca18det...
Razvane vii la Suceava pe 10-11 IULIE ?
|
|
|
16-06-10, 16:35
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: s13 ca18det...
Quote:
Originally Posted by bakal
va era cumva dor de masina?....
niste poze de la ultima iesire sa vad cum e cu noile setari....
|
unde si cand a fost iesirea asta??
Razvan LKN
|
|
|
|
|