Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 15-03-10, 21:09   #301
tapu

Stage 5
 
tapu's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 315
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

M-am uitat pe manual. Beculetul se aprinde cand temperatura uleiului din diff ajunge la 180 grade si se stinge cand scade sub 150.

Cum te uiti la spatele masini, pe diferential se gasesc 2 sonde...de la stanga la dreapta a 2-a sonda pentru beculet (Oil Diff).

Sper sa te ajute, daca doresti manualul sa imi zici .
tapu is offline  
Old 15-03-10, 22:48   #302
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

Felicitari Dragos, toti au spus ca te-ai descurcat bine pentru nivelul competitiei si pentru experienta pe care o ai in drift. te astept cu bara la mine.
aleks is offline  
Old 16-03-10, 14:04   #303
Shobo2020

Stage 4
 
Shobo2020's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 261
Member of:
[DACIA]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

Quote:
Originally Posted by B39738 View Post
Da, multumesc de aprecieri.

Mi-am atins scopul pentru prima participare in Campionat, si anume am reusit sa trec de calificari, chiar daca eram 16/16. Lipsa de antrenament intr-un loc care sa aiba legatura cu realitatea, emotiile si nu in ultimul rand setup-ul masinii, toate au condus la mai multe erori de pilotaj care au dus la iesirea de pe traseu. Chiar si in calificari, primele 2 ture am sfarsit in spin-uri, fiind foarte aproape de a obtine punctaj nul, dar m-a salvat a 3-a tura in care am reusit sa fac un traseu bun, strategia mea din start fiind de a neglija clippingpointul de pe exterior, orientandu-mi atentia catre cele de pe interiorul virajelor. Si se pare ca mi-a iesit...

Legat de finala in care am intrat cu Dmitriy Illyuk, le-am solicitat organizatorilor sa imi gaseasca altul mai bun sa ma dau cu el, nu vroiam sa-mi cobor valoarea...)...ideea este ca am reusit sa fac 2 ture muuult mai bune decat calificarile, fiind impacat cu ideea ca oricum pierd dar si fericit ca mi-am atins scopul initial, acela de a trece de calificari...am mers cursiv si pe final de traseu am incercat sa fac si putin spectacol...

Per ansamblu, e bine si sunt multumit pentru prima participare intr-o etapa oficiala. Mi-am facut curaj sa trag frana de mana si sa pun masina de-a latu' la 80-90km/h, am invatat sa leg drifturile, sa o dau de pe stanga pe dreapta, etc. Normal ca era loc de mai bine, oriunde poate fi mai bine, dar sa nu uitam ca abia am trecut de stadiul de debutant.

In urma event-ului din acest weekend, avariile masinii sunt:

- bara fata fisurata in partea dreapta jos
- pompa stropgel nu mai functioneaza in urma loviturii de mai sus
- maciulie schimbator viteze rupta ...)
- s-a aprins un bec "DIFF OIL" in bord, desi nu pierd ulei din grup pe nicaieri
- tot ansamblul punte spate pocneste la viraje stranse, cred ca s-au desfacut amortizoarele din calote, de sus
- aripa spate zgariata, trebuie polishata, cred ca s-a atins cineva de masina in parcul rece
- racord flexibil esapament spart, aparent fara motiv in afara de proasta calitate a piesei
- aripioare aluminiu intercooler indoite si intercooler deplasat, in urma avariei de la primul punct

In rest, nu bate, nu scoate fum, nu curge nimic de nicaieri.

Planuri de setup pt viitor: schimbarea diferentialului spate cu unul cu rapoarte mai scurte; din nefericire, in afara de portiunea mare de circuit unde puteam apasa in voie acceleratia si aveam raspuns ferm din partea motorului, in sicana ce urma motorul statea undeva pe la 3000rpm, unde face presiune 0.4-0.5bar, total insuficient pentru a ma ajuta sa fac drift. La asta faceam referire cand spuneam ca setup-ul masinii a contribuit la greselile facute.

Felicitari inca o data tuturor participantilor si multumesc de sustinere.

pai ce ai patit tu e nimica toata...sambata ala a fiert motoru' un e30 cu v8 care se misca destul de bine ...si duminica cand urca masina pe platforma l-am auzit pe dimitri(nu stiu cum se scrie corect)vorbea in engleza cu un organizator ca a patit si el ceva...nu vruia sa i se mai opreasca masina ceva legat de temperatura turbinei... turbo timerul nu vruia sa ii opreasca masina a urcat in masina si a dat drumu la ambreiaj sa o opreasca
Shobo2020 is offline  
Old 16-03-10, 14:43   #304
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

https://www.youtube.com/watch?v=U3AfTl41IsU
B39738 is offline  
Old 17-03-10, 12:19   #305
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

Quote:
Originally Posted by B39738 View Post
Felicitari Dragos, chiar te-ai dat bine, si cand ma uit la tura cu Dmitriy se vede ca nu a fost o intamplare calificarea ta, probabil ca emotiile si-au spus cuvantul cu spin-urile alea.
__________________


WWW.PERFORMANCEZONE.RO
German engineering, french fleer, italian look ...nothing beats the japanese!
Keisuke is offline  
Old 17-03-10, 12:35   #306
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

prea mari emotii...imi transpirau palmele si mi-era frica parca dadeam examen la scoala de soferi...odata ce m-am vazut calificat, nu am mai avut nici un stres, si am reusit sa nu mai ies de pe traseu...


insa voi, Ciuli, sunteti la un alt nivel...da' va ajungem noi!
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline  
Old 17-03-10, 13:25   #307
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

Nu cred ca este alt nivel, eu zic ca dupa inca 2 weekenduri asemanatoare o sa ne dam cot la cot, fiindca masina te ajuta nu gluma
Keisuke is offline  
Old 25-03-10, 21:04   #308
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

repozitionare intercooler: mai sus, mult mai sus, mai in spate si...invers...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN0021.JPG
Views:	200
Size:	2.43 MB
ID:	1388237  
B39738 is offline  
Old 25-03-10, 22:13   #309
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

Quote:
Originally Posted by B39738 View Post
repozitionare intercooler: mai sus, mult mai sus, mai in spate si...invers...
Si acum bara ta o sa se zgarie daca nu mai e intercoolerul sa incaseze loviturile
Keisuke is offline  
Old 25-03-10, 23:08   #310
plictisit

Stage 5
 
plictisit's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
[Echipa de sprijin]
[4Rally]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

felicitari pentru cum te-ai dat de-a latu @ 4tdays, am fost destul de aproape ca sa zic asa sa apreciez nici nu m-am gandit ca esti incepator in ale driftului dupa cum te dadeai
__________________
There's a simple rule when buying a car. If it's been modified, especially lowered, walk away.
plictisit is offline  
Old 26-03-10, 07:39   #311
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

Quote:
Originally Posted by Keisuke View Post
Si acum bara ta o sa se zgarie daca nu mai e intercoolerul sa incaseze loviturile
no,Ciuli,vezi,aici e spilu...ma dau fara bara...am invatat de la ala cu sky-ul gri...
B39738 is offline  
Old 26-03-10, 07:52   #312
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

Dragos Ar fi mult mai simplu sa faci un scut de protectie al barii fata......ceva in gen cum am eu la GTIR
Deci crede-ma ca scutul asta al meu si-a luat ceva pietre si gropi prin RO si rezista fara probleme.

Eu unu nu as merge fara bara fata......daca ai sa lovesti ceva, fara bara si parasoc, o sa fie mult mai sifonata decat cu

Exemplu
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bumper guard.JPG
Views:	255
Size:	44.7 KB
ID:	1388679  
__________________
Daca Nissan Motorsport e ''NISMO'' ....atunci Honda Motorsport e ''HOMO'' ???
U_TUNING is offline  
Old 26-03-10, 09:50   #313
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

Quote:
Originally Posted by B39738 View Post
no,Ciuli,vezi,aici e spilu...ma dau fara bara...am invatat de la ala cu sky-ul gri...
ha ha ha am dat-o jos dupa ce am remodelat traseul si inca nu am apucat sa o repar, power tape rulz
Keisuke is offline  
Old 27-03-10, 01:34   #314
Xerius
Nissan Driver

Stage 5
 
Xerius's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 353
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

Quote:
Originally Posted by B39738 View Post
repozitionare intercooler: mai sus, mult mai sus, mai in spate si...invers...
exact la asa ceva ma gandeam si eu.. sa imi spui te rog daca simti diferenta
Xerius is offline  
Old 01-04-10, 00:44   #315
Xerius
Nissan Driver

Stage 5
 
Xerius's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 353
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200SX S14 - RLU Drift Team

ai terminat de remontat intercooler-ul ? simti diferenta ?
Xerius is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -