Da, multumesc de aprecieri.
Mi-am atins scopul pentru prima participare in Campionat, si anume am reusit sa trec de calificari, chiar daca eram 16/16. Lipsa de antrenament intr-un loc care sa aiba legatura cu realitatea, emotiile si nu in ultimul rand setup-ul masinii, toate au condus la mai multe erori de pilotaj care au dus la iesirea de pe traseu. Chiar si in calificari, primele 2 ture am sfarsit in spin-uri, fiind foarte aproape de a obtine punctaj nul, dar m-a salvat a 3-a tura in care am reusit sa fac un traseu bun, strategia mea din start fiind de a neglija clippingpointul de pe exterior, orientandu-mi atentia catre cele de pe interiorul virajelor. Si se pare ca mi-a iesit...
Legat de finala in care am intrat cu Dmitriy Illyuk, le-am solicitat organizatorilor sa imi gaseasca altul mai bun sa ma dau cu el, nu vroiam sa-mi cobor valoarea...
)...ideea este ca am reusit sa fac 2 ture muuult mai bune decat calificarile, fiind impacat cu ideea ca oricum pierd dar si fericit ca mi-am atins scopul initial, acela de a trece de calificari...am mers cursiv si pe final de traseu am incercat sa fac si putin spectacol...
Per ansamblu, e bine si sunt multumit pentru prima participare intr-o etapa oficiala. Mi-am facut curaj sa trag frana de mana si sa pun masina de-a latu' la 80-90km/h, am invatat sa leg drifturile, sa o dau de pe stanga pe dreapta, etc. Normal ca era loc de mai bine, oriunde poate fi mai bine, dar sa nu uitam ca abia am trecut de stadiul de debutant.
In urma event-ului din acest weekend, avariile masinii sunt:
- bara fata fisurata in partea dreapta jos
- pompa stropgel nu mai functioneaza in urma loviturii de mai sus
- maciulie schimbator viteze rupta ...
)
- s-a aprins un bec "DIFF OIL" in bord, desi nu pierd ulei din grup pe nicaieri
- tot ansamblul punte spate pocneste la viraje stranse, cred ca s-au desfacut amortizoarele din calote, de sus
- aripa spate zgariata, trebuie polishata, cred ca s-a atins cineva de masina in parcul rece
- racord flexibil esapament spart, aparent fara motiv in afara de proasta calitate a piesei
- aripioare aluminiu intercooler indoite si intercooler deplasat, in urma avariei de la primul punct
In rest, nu bate, nu scoate fum, nu curge nimic de nicaieri.
Planuri de setup pt viitor: schimbarea diferentialului spate cu unul cu rapoarte mai scurte; din nefericire, in afara de portiunea mare de circuit unde puteam apasa in voie acceleratia si aveam raspuns ferm din partea motorului, in sicana ce urma motorul statea undeva pe la 3000rpm, unde face presiune 0.4-0.5bar, total insuficient pentru a ma ajuta sa fac drift. La asta faceam referire cand spuneam ca setup-ul masinii a contribuit la greselile facute.
Felicitari inca o data tuturor participantilor si multumesc de sustinere.