Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 07-08-11, 18:50   #1
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Nissan Sunny

Cred ca intr-un final a venit momentul sa imi prezint si eu masina. Zic intr-un final pentru ca masina am cumparat-o acum 4 ani, dupa care a fost instrainata pentru 3 ani. Intr-un final am cumparat-o din nou, anume acum 2 zile.
Masina in sine este un nissan sunny cumintzel, de 90 de cai, care a avut pe ea un ga16de 1.6 carburatie, dupa care a inceput trecerea printr-un amplu proces de schimbari care la vremea respectiva erau pentru mine chestii de inceput in tuning( eram mai mic si mai aveam multe de invatat). De la clasicele modificari gen boxe auto, jante de aliaj, dupa care o nesigura incercare de inchidere centralizata, care din fericire a functionat( si zic la trecut pentru ca nu mai functioneaza, ca multe alte lucruri de pe ea), pana la cel mai maret moment din cariera masinii, anume switch-ul la un sr20de cumparat din galati de la u_tuning, s-au intamplat multe experimente pe masina asta.
Insa inainte de a trece la povestea sr-ului, imi reamintesc cateva din nazdravaniile patzite cu ea, mersul pana la service la nissan pentru a schimba o fulie si dintzii cazuti pe platformele de la service la auzul pretului, pana la experimente legate de lubrifianti, carburatoare de pe golf, opel, pana la decizia de a nu mai calca ever in service-uri, cauzata de schimbarea unui filtru de ulei care nici mort nu se misca, gaurit cu surubelnitza si rupt intr-un final, care m-a costat 3 milioane la Badsi, masina asta a fost pentru mine un dumnezeu pe pamant. Am dat-o pentru un nissan 200sx, unii de pe forum sigur il stiti, un nissan verde si rupt in freza, dar de care eram mai mult decat mandru.
Povestea cu SR-ul este insa mai complicata o idee, deoarece eu vandusem nissanul sunny, si noua proprietara a dorit mai multa putere. I-am recomandat SR20, am cumparat motorul si toate celelalte aferente, si l-am montat, dupa care masina a plecat de la mine. Alaltaieri masina a incaput din nou pe mainile mele. La o prima constatare au aparut problemele.
Primul drum, prima revizie: nu aveam frane. Este oarecum ironic cum o masina de o tona si jumatate si 140 si ceva de cai poate sa mearga cu 30 la ora si sa se taraie pe frana de mana 50 de km(cam asta este distanta pana la mine acasa). Insa am ajuns cu bine. Tot din rubrica primul drum, prima revizie este si ambreiajul, mai precis placa de presiune decalita, care daca aveam curajul sa ii dau drumul pana la capat vroia sa imi arate cine e seful prin pocniri repetate cu capul de volan. Asa ca 50 de km am mers cu ambreiajul calcat la jumatate si fara frane......
Ca sa fie colac peste pupaza am ajuns acasa si cand sa bag masina in curte, de unde vreo doua luni nu cred ca o sa plece, am agatat suportul de la poarta cu evacuarea...Si aici se aplica tot regula primul drum, prima revizie, pentru ca am capatat evacuare cu 3 tzevi, din care una este pe post de blow-off, anume o taietura de vreo 3 cm...

Ca si planuri de viitor, momentan, sunt unele foarte docile, anume sa aduc masina pe linia de plutire, sa repar franele( care la o examinare mai atenta mi-am dat seama ca au ruginit din cauza unei taieturi in contraaripa stanga spate, fapt care a dus la ruginirea pragului, ruginirea conductelor si evident strambarea unghiului de cadere a rotii stanga spate), sa schimb uleiul si filtru de ulei, schimbarea cauciucurilor care mai au putin si crapa ( fiind exact aceleasi cauciucuri cu care am dat masina, si care iarna-vara, nu au plecat nicaieri de pe masina),sa schimb telescoapele de la portbagaj(despre care am constatat cu stupoare ca nu isi fac treaba in timp ce injuram toti mortii si ranitii haionului infipt bine in spatele meu) si dupa aceea o sa ma concentrez asupra stabilitatii, asupra garzii la sol, si asupra celui mai important aspect al interiorului masinii, anume izolarea fonica si intr-un final, dar nu ultimul, asupra motorului, care evident este piesa centrala a atentiei mele.
Dupa aceea cel mai probabil o capota de sunny gti-r o sa intregeasca aspectul general al masinii, impreuna cu un set de praguri. La capitolul bara spate inca nu stiu daca se gaseste ceva aftermarket, insa o sa mai ma documentez. In ciuda atator defecte, totusi , este masina mea de suflet, fiind prima mea masina, si tin sa spun ca inca ma uit la ea cu drag si mai ales acum ca are si o inima cu mai multe valve, parca provocarea este ceva pe masura ambitiei mele.
Peste doua saptamani o sa ma intorc acasa, cel mai probabil cu ceva bunatati la capitolul conducte de frana(pentru care ridic un apel la toti cititorii, daca stiti cumva de unde pot achizitiona niste prelungitoare de conducte sau cum s-or numi, niste elemente de imbinare de conducte de frana, va rog sa-mi dati si mie un pm sau sa postati), si atunci o sa revin cu niste poze de o claritate mai mare. Momentan pozele care le am sunt facute cu telefonul.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1538[01]_06-08-11.JPG
Views:	102
Size:	1.26 MB
ID:	2111862   Click image for larger version

Name:	P1538_06-08-11.JPG
Views:	107
Size:	1.02 MB
ID:	2111863   Click image for larger version

Name:	P1539[01]_06-08-11.JPG
Views:	69
Size:	920.6 KB
ID:	2111864  

Click image for larger version

Name:	P1539_06-08-11.JPG
Views:	86
Size:	1.25 MB
ID:	2111865   Click image for larger version

Name:	P1540[02]_06-08-11.JPG
Views:	70
Size:	1,005.4 KB
ID:	2111867   Click image for larger version

Name:	P1540_06-08-11.JPG
Views:	75
Size:	1.11 MB
ID:	2111870  

Click image for larger version

Name:	P1541[01]_06-08-11.JPG
Views:	50
Size:	915.0 KB
ID:	2111872   Click image for larger version

Name:	P1541[02]_06-08-11.JPG
Views:	59
Size:	1.01 MB
ID:	2111873   Click image for larger version

Name:	P1541_06-08-11.JPG
Views:	90
Size:	1.19 MB
ID:	2111874  

angelsh is offline   Reply With Quote
Old 07-08-11, 21:27   #2
NXdev

Stage 5
 
NXdev's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 3,273
Member of:
[Honda]
Default Re: Nissan Sunny

Quote:
Originally Posted by angelsh View Post
Cred ca intr-un final a venit momentul sa imi prezint si eu masina. Zic intr-un final pentru ca masina am cumparat-o acum 4 ani, dupa care a fost instrainata pentru 3 ani. Intr-un final am cumparat-o din nou, anume acum 2 zile.
Masina in sine este un nissan sunny cumintzel, de 90 de cai, care a avut pe ea un ga16de 1.6 carburatie, dupa care a inceput trecerea printr-un amplu proces de schimbari care la vremea respectiva erau pentru mine chestii de inceput in tuning( eram mai mic si mai aveam multe de invatat). De la clasicele modificari gen boxe auto, jante de aliaj, dupa care o nesigura incercare de inchidere centralizata, care din fericire a functionat( si zic la trecut pentru ca nu mai functioneaza, ca multe alte lucruri de pe ea), pana la cel mai maret moment din cariera masinii, anume switch-ul la un sr20de cumparat din galati de la u_tuning, s-au intamplat multe experimente pe masina asta.
Insa inainte de a trece la povestea sr-ului, imi reamintesc cateva din nazdravaniile patzite cu ea, mersul pana la service la nissan pentru a schimba o fulie si dintzii cazuti pe platformele de la service la auzul pretului, pana la experimente legate de lubrifianti, carburatoare de pe golf, opel, pana la decizia de a nu mai calca ever in service-uri, cauzata de schimbarea unui filtru de ulei care nici mort nu se misca, gaurit cu surubelnitza si rupt intr-un final, care m-a costat 3 milioane la Badsi, masina asta a fost pentru mine un dumnezeu pe pamant. Am dat-o pentru un nissan 200sx, unii de pe forum sigur il stiti, un nissan verde si rupt in freza, dar de care eram mai mult decat mandru.
Povestea cu SR-ul este insa mai complicata o idee, deoarece eu vandusem nissanul sunny, si noua proprietara a dorit mai multa putere. I-am recomandat SR20, am cumparat motorul si toate celelalte aferente, si l-am montat, dupa care masina a plecat de la mine. Alaltaieri masina a incaput din nou pe mainile mele. La o prima constatare au aparut problemele.
Primul drum, prima revizie: nu aveam frane. Este oarecum ironic cum o masina de o tona si jumatate si 140 si ceva de cai poate sa mearga cu 30 la ora si sa se taraie pe frana de mana 50 de km(cam asta este distanta pana la mine acasa). Insa am ajuns cu bine. Tot din rubrica primul drum, prima revizie este si ambreiajul, mai precis placa de presiune decalita, care daca aveam curajul sa ii dau drumul pana la capat vroia sa imi arate cine e seful prin pocniri repetate cu capul de volan. Asa ca 50 de km am mers cu ambreiajul calcat la jumatate si fara frane......
Ca sa fie colac peste pupaza am ajuns acasa si cand sa bag masina in curte, de unde vreo doua luni nu cred ca o sa plece, am agatat suportul de la poarta cu evacuarea...Si aici se aplica tot regula primul drum, prima revizie, pentru ca am capatat evacuare cu 3 tzevi, din care una este pe post de blow-off, anume o taietura de vreo 3 cm...

Ca si planuri de viitor, momentan, sunt unele foarte docile, anume sa aduc masina pe linia de plutire, sa repar franele( care la o examinare mai atenta mi-am dat seama ca au ruginit din cauza unei taieturi in contraaripa stanga spate, fapt care a dus la ruginirea pragului, ruginirea conductelor si evident strambarea unghiului de cadere a rotii stanga spate), sa schimb uleiul si filtru de ulei, schimbarea cauciucurilor care mai au putin si crapa ( fiind exact aceleasi cauciucuri cu care am dat masina, si care iarna-vara, nu au plecat nicaieri de pe masina),sa schimb telescoapele de la portbagaj(despre care am constatat cu stupoare ca nu isi fac treaba in timp ce injuram toti mortii si ranitii haionului infipt bine in spatele meu) si dupa aceea o sa ma concentrez asupra stabilitatii, asupra garzii la sol, si asupra celui mai important aspect al interiorului masinii, anume izolarea fonica si intr-un final, dar nu ultimul, asupra motorului, care evident este piesa centrala a atentiei mele.
Dupa aceea cel mai probabil o capota de sunny gti-r o sa intregeasca aspectul general al masinii, impreuna cu un set de praguri. La capitolul bara spate inca nu stiu daca se gaseste ceva aftermarket, insa o sa mai ma documentez. In ciuda atator defecte, totusi , este masina mea de suflet, fiind prima mea masina, si tin sa spun ca inca ma uit la ea cu drag si mai ales acum ca are si o inima cu mai multe valve, parca provocarea este ceva pe masura ambitiei mele.
Peste doua saptamani o sa ma intorc acasa, cel mai probabil cu ceva bunatati la capitolul conducte de frana(pentru care ridic un apel la toti cititorii, daca stiti cumva de unde pot achizitiona niste prelungitoare de conducte sau cum s-or numi, niste elemente de imbinare de conducte de frana, va rog sa-mi dati si mie un pm sau sa postati), si atunci o sa revin cu niste poze de o claritate mai mare. Momentan pozele care le am sunt facute cu telefonul.
SR20DE a fost visul meu pentru Nissan 100nx...pe care nu l-am putut incepe...
Masina arata binisor, jantele sunt interesante.Are potential, mai ales cu inima asta . Multa bafta, sper sa o aduci pe linia de plutire si sa o vedem ruland .
NXdev is offline   Reply With Quote
Old 07-08-11, 23:16   #3
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

Mersi frumos de aprecieri.

Trebuie sa o aduc pe linia de plutire. mai intai am niste treburi de verificat la ea, gen relanti, care balbaie, insa pana nu ajung din nou la ai mei acasa ma invart prin apartament si ma tot gandesc la masina
am inceput sa frecventez frsport.com si ebay sa vad ce piese as putea gasi care sa nu imi rupa buzunarul si care totusi sa aduca un aport la caluti.
insa incetisor cu partea aia, mai intai s-o pun pe picioare....
momentan masina este un

Jantele sunt Momo, insa arata ca dupa razboi, julite, lac sarit ca la balamuc.
Ma gandeam sa le pastrez, imi plac ca sunt destul de late,nu imi atinge nimic si stiu ca exista un atelier de sablat unde as putea sa le scot o fata interesanta, si sa le fac albe mat. cred ca ar da bine...

Last edited by angelsh; 07-08-11 at 23:19.
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 10:00   #4
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

Ma uitam aseara peste niste topicuri cu fibra de sticla....ma gandeam sa incerc si eu asa ceva, si sa zicem ca mi-ar iesi...plec de la premisa ca nu ma dau batut asa usor.
va cer parerea .
cum credeti ca ar arata o bara gen nissanul skyline atasat pe nissanul sunny?

stiu ca e foarte mult de munca si s-ar putea sa nu iasa, tinand cont ca nu am mai facut asa ceva pana acum, insa ma gandesc ca nu e imposibil...

sau daca ar putea cineva sa suprapuna bara respectiva peste fata unui sunny, poate ca ar fi mai usor de vazut daca merita sau nu efortul....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	194.88.148.44.jpg
Views:	88
Size:	342.3 KB
ID:	2113662  

Last edited by angelsh; 09-08-11 at 10:03.
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 10:14   #5
NXdev

Stage 5
 
NXdev's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 3,273
Member of:
[Honda]
Default Re: Nissan Sunny

Quote:
Originally Posted by angelsh View Post
Ma uitam aseara peste niste topicuri cu fibra de sticla....ma gandeam sa incerc si eu asa ceva, si sa zicem ca mi-ar iesi...plec de la premisa ca nu ma dau batut asa usor.
va cer parerea .
cum credeti ca ar arata o bara gen nissanul skyline atasat pe nissanul sunny?

stiu ca e foarte mult de munca si s-ar putea sa nu iasa, tinand cont ca nu am mai facut asa ceva pana acum, insa ma gandesc ca nu e imposibil...

sau daca ar putea cineva sa suprapuna bara respectiva peste fata unui sunny, poate ca ar fi mai usor de vazut daca merita sau nu efortul....
Vorbeste cu baietii de la semnatura mea...cred ca te pot ajuta .
Cel mai bine ar fi sa postezi aici -> https://forum.4tuning.ro/548-virtual-.../page-576.html , o sa te ajute baietii cu VT.
Modelul de bara e interesant, merita incercat .
NXdev is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 10:17   #6
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

Modelul in sine merita incercat, insa daca nu ma insel, fara cele doua spoilere de jos, cred ca cu ele s-ar duce mult prea in jos masina, si ca urmare ar exista riscuri la capitolul pietre sarite in bara, borduri agatate, s.a.m.d.
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 10:18   #7
NXdev

Stage 5
 
NXdev's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 3,273
Member of:
[Honda]
Default Re: Nissan Sunny

Quote:
Originally Posted by angelsh View Post
Modelul in sine merita incercat, insa daca nu ma insel, fara cele doua spoilere de jos, cred ca cu ele s-ar duce mult prea in jos masina, si ca urmare ar exista riscuri la capitolul pietre sarite in bara, borduri agatate, s.a.m.d.
Nu trebuie sa fie aceeasi marime. Tu doar iti imprimi modelul pe bara ta, in dimensiunile ei.
Nu stiu daca m-am exprimat excelent, dar sper ca ai inteles.
NXdev is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 10:20   #8
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

am priceput, acum faceam o mica macheta in paint sa vad cam cum ar iesi
sunt curios sa vad daca fara prelungirile respective mai arata la fel de interesanta bara sau acolo e toata cheia ei......
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 10:23   #9
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

cam asa ar trebui sa arate bara...fara prelungirea neagra de jos, desi sincer sa fiu ma omoara cum arata asa negru cu alb
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	nissan.JPG
Views:	88
Size:	185.9 KB
ID:	2113665  
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 10:28   #10
NXdev

Stage 5
 
NXdev's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 3,273
Member of:
[Honda]
Default Re: Nissan Sunny

O sa arate bine .
NXdev is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 10:31   #11
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

eu unu o sa incerc, si o sa imi dau toata silinta. apreciez ca intr-o luna masina o sa ajunga in bucuresti, unde o sa inceapa sa prinda viata ceea ce sper eu sa fie viitoarea bara
pana atunci inca caut conducte de frana sau ceva cu care sa pot imbina doua conducte....si nu gasesc deloc.
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 13:24   #12
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

combinatia ar arata cam asa....deci cam asta este rezultatul final care l-as vrea de la aspectul masinii. bad boy look-ul imi place mai mult decat cealalta varianta.
ramane sa vad daca indemanarea este pe masura asteptarilor........
cu bad boy look aduce cu un s14...
multumesc lui sprite pentru ajutor
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	nissan sunny bad boy look.jpg
Views:	80
Size:	2.41 MB
ID:	2113772   Click image for larger version

Name:	nissan sunny skyline front bumper.jpeg
Views:	90
Size:	2.41 MB
ID:	2113783  
angelsh is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 15:27   #13
NXdev

Stage 5
 
NXdev's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 3,273
Member of:
[Honda]
Default Re: Nissan Sunny

Si bara originala de GtiR arata bine
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	GTiR1.jpg
Views:	52
Size:	272.2 KB
ID:	2113919   Click image for larger version

Name:	gtir_front_hi.jpg
Views:	46
Size:	86.5 KB
ID:	2113920   Click image for larger version

Name:	se-busca-nissan-sunny-gti-r-nissan-pulsar.jpg
Views:	58
Size:	30.2 KB
ID:	2113921  

NXdev is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 15:40   #14
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: Nissan Sunny

fa-o ca a lu grecu elexiris. glumeam.

foarte rare sunt modelele astea. nu am mai vazut asa ceva de vreo 2 ani. ma refer pe strazile din ro.
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 19:46   #15
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan Sunny

NXdev, nu stiu ce sa zic...si bara de gti-r o stiam, arata foarte bine intr-adevar, insa parca o nota custom nu dauneaza masinii. plus ca o sa fie o provocare pentru mine bara respectiva.Am inceput sa tot frecventez youtube si forumul pe aici sa invat cate una alta, si in principiu dupa crearea modelului nu mi se pare greu. partea dificila mi se pare a fi crearea formei in sine, insa cu imaginatie si cu simetrie se face..

TURBOSS,depinde la care model te referi. daca vorbesti de gti-r, da , sunt foarte rare. De fapt din cate stiu eu personal, sunt 2 in romania, anume in galati. daca te referi la sunny normal, si astea sunt destul de rare, insa nu chiar atat de rare ca si gti-r-ul. chiar acum 2 zile am vazut un sunny trecand pe langa mine. cele mai multe din gama asta cred ca sunt sunny alea in doua usi, pentru ca au alura de gti-r, si cu o bara si niste proiectoare, eventual si o evacuare mai de doamne-ajuta, incep sa aduca a gti-r, insa numai la exterior. ce-i drept nu am vazut nici una pe la noi modificata sa semene a gti-r.

legat de reparatia salupei, am fost astazi sa ma informez de niste preturi pentru mai multe piese, si am gasit ce cautam, urmeaza sa fac comanda, insa la ambreiaj ca sa fiu sigur o sa mai astept putin pana desfac cutia de pe motor ca sa verific si codul de pe piese, si prefer sa procedez asa pt ca am gasit ambreiaj in principiu la 2 preturi : 450 si 800 de ron. primul este de la coastadeest, al doilea de la un magazin de piese auto unde il cunosc pe proprietar.asa ca mi-am zis better safe than sorry, o sa verific codurile de pe piese, sa vad daca sunt aceleasi cu ce imi trebuie mie si in functie de rezultat o sa merg spre achizitionarea unuia din ele.
insa la capitolul frane nu stau bine deloc.
trebuie neaparat sa ma duc la dezmembrari, ca vad ca nici macar o bucata de conducta nu gasesc...daramite elemente de imbinare.
m-am invartit prin bricostore de am tocit talpile la bocanci.
si nika, nika.
angelsh is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -