28-08-09, 15:27
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Nissan GT-R
Quote:
Originally Posted by BuzzYBalL
cel mai bun timp din ro pe 400 m il detine un nissan sunt mandru de asta
|
Speram sa fie si primul care intra sub 11 sec
|
|
|
03-09-09, 01:12
|
#122
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International]
|
Re: Nissan GT-R
Pacat ca proprietarul celui mai rapid GTR din ro nu il scoate din garaj . Cel de 720 hp obtinuti de Greddy ...n de firmele proaste din romania . George tot respectul pentru tine si masina ta , dar eu nu mi'as fi dat'o la astia din romania pe mina
__________________
RRR Grup Baia Mare
|
|
|
03-09-09, 11:23
|
#123
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Nissan GT-R
Quote:
Originally Posted by IonutzMFF
Pacat ca proprietarul celui mai rapid GTR din ro nu il scoate din garaj . Cel de 720 hp obtinuti de Greddy ...n de firmele proaste din romania . George tot respectul pentru tine si masina ta , dar eu nu mi'as fi dat'o la astia din romania pe mina
|
Daca vb de cel modificat de Vivid (detaliile le stiu direct de la vivid de pe forum) - felicitari propietarului - desi solutiile(vivid/componente) alese de el nu coincid cu ce as fi ales eu - in US existau mai multe variante daca tot a existat asa buget - fiecare are parerile lui. Cei 720 de cp nu sunt asa de multi - la banii cheltuiti rezultatul trebuia sa fie clar peste 800 de cp.
Ref masina mea nu te inteleg de ce generalizezi si spui "firmele proaste din romania"....daca nu ai informatii despre ce si cum se intampla la GTR-uri la firma respectiva mai bine nu iti da cu parerea - daca te intereseaza si vrei sa aflii mai multe te invit sa vezi personal - asa cum in US exista Vividracing, sau altii care utilizeaza componente de la diversi si iti pot modifica o masina crede-ma ca asta se realizeaza si in romania - nu pun semnul egal intre o firma de aici si una din US dar pot sa iti spun ca nu este mare diferenta in rezultate - se lucreaza si aici cu aceleasi firme cu care lucreaza si cei mai buni preparatori de GTR - sunt conectati cu firme din US, UK si Australia, exista suport tehnic permanent, toata aparatura de ultima ora necesara si nu in ultimul rand exista oameni capabili sa lucreze la un nivel ridicat. Ai fi placut surprins sa vezi atatea GTR-uri pe mp, in acest colt de tara, cate sunt in garaj la firma asta - acum cand vb sunt cel putin 3 in lucru - deci nu sunt eu singurul nebun care am "gresit" si mi-am lasat masina pe mana lor - stiu cel putin 8 GTR-uri la care se lucreaza in diverse stadii in functie de solicitarile clientilor. Si mai este o problema pe care orice propietar de GTR o stie sau o va afla mai devreme sau mai tarziu - fara aparatura dedicata si suport tehnic nu ai nici o sansa sa faci ceva la masina - fara nu se poate - si atunci variantele sunt - plimbare in Austria(de unde am cunostiinte care au venit cu un gust amar) sau in Germania unde am fost si eu si inafara de pretentii de bani cred ca au vazut maxim 3 masini la viata lor - 1 in poza, 1 cand au facut scoala la Nissan si 1 la client.
Eu ma bucur ca exista oameni dispusi sa investeasca in masina asta si in masini in general, felicit propietarul de GTR VR pentru bestie si dupa ce termin masina Stage II poate o sa ne intalnim - daca nu pentru vreo cursa macar asa pentru masini - sau ca sa vada si el cel mai rapid GTR din romania glumesc desigur!!! voi fi mult mai rapid !!!
|
|
|
03-09-09, 14:03
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Nissan GT-R
|
|
|
03-09-09, 17:46
|
#125
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,572
Member of: [Honda]
|
Re: Nissan GT-R
cel mai tare gtr ii in tm si ii singuru black edition din ro gulmesc cititi si radeti http://www.tion.ro/stiri/timis/artic...90831-08102492
cum merge cu modificarile? termini pana la koe stage 2?
__________________
|
|
|
03-09-09, 18:16
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 579
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R
Sorry de off dar nu m-am putut abtine:
Nu vreau să mă laud, dar este cea mai tare maşină din Romānia. Mai este una la Bucureşti, īnsă este un model standard, de culoare albă. Aceasta este un model Black edition, iar īn lume sunt foarte puţine de acest gen”, a declarat Florin Staici. )) Zicea de masina ta ca e standard? ) 3 LITRI CU 2 TURBINE...Ori nu a spus el cilindreea exacta,ori astia din presa si-au bagat iar mainile."Acesta a spus că a avut nevoie de două ore pānă să se īncumete să se urce la volan."...inteleg ca vroiau sa accentueze cat de deosebita este masina dar nici chiar asa..I'auzi,pilot de raliu si nu s-a incumetat sa se urce 2 ore in ea ) Caterinca articolul.... ONTOPIC: LXJ vs GTR VR ar fi chiar ceva foarte interesant de vazut
__________________
13-Bee
|
|
|
04-09-09, 00:26
|
#127
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Nissan GT-R
Quote:
Originally Posted by sergiu_evo
|
Quote:
Originally Posted by dragos1989
Sorry de off dar nu m-am putut abtine:
Nu vreau să mă laud, dar este cea mai tare maşină din Romānia. Mai este una la Bucureşti, īnsă este un model standard, de culoare albă. Aceasta este un model Black edition, iar īn lume sunt foarte puţine de acest gen, a declarat Florin Staici. )) Zicea de masina ta ca e standard? ) 3 LITRI CU 2 TURBINE...Ori nu a spus el cilindreea exacta,ori astia din presa si-au bagat iar mainile."Acesta a spus că a avut nevoie de două ore pānă să se īncumete să se urce la volan."...inteleg ca vroiau sa accentueze cat de deosebita este masina dar nici chiar asa..I'auzi,pilot de raliu si nu s-a incumetat sa se urce 2 ore in ea ) Caterinca articolul.... ONTOPIC: LXJ vs GTR VR ar fi chiar ceva foarte interesant de vazut
|
http://www.adevarul.ro/articole/timi...timisoara.html
Am ras foarte mult pe tema asta - si cei care au scris articolele fumeaza pepsi dar si omul' .......... ce sa zic bine ca o conduce pe a lui ca este mai speciala - daca ipotetic ar merge cu a mea ar face pipilica in pantalonasi pilotul din el. Aberante articole - pacat ca este vorba de o masina chiar tare.
Ref KOE - GTR sta acasa 100% - este in lucru si va mai dura ceva dar la final toata asteptarea va fi rasplatita de rezultate.
|
|
|
04-09-09, 11:25
|
#128
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Nissan GT-R
poate ajungi la cursa din 26sept, care sa tine pe aceeasi pista/locatie cu KOE
|
|
|
04-09-09, 23:11
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Nissan GT-R
Quote:
Originally Posted by kickass
poate ajungi la cursa din 26sept, care sa tine pe aceeasi pista/locatie cu KOE
|
Daca termin Stage 2 pana atunci o sa ajung.
|
|
|
05-09-09, 13:33
|
#130
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [Nissan]
|
Re: Nissan GT-R
mai ia-ti si un RWD tot din gama nissan si apuca-te si de drift k la ce faci la GTR sigur ai face o masina buna si de drift si in plus, cel mai mult fun il ai cand mergi de-a latu
__________________
SABLARE SI POWDERCOATING
|
|
|
05-09-09, 15:05
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 579
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R
Vorbesc din punctul de vedere al unui om pasionat de aceste lucruri,si observate teoretic din filme& forumuri ,asa ca nu trebuie neaparat sa iei sfatul meu in considerare: Consider ca R34 nu ar fi tocmai o platforma buna de start pt. drift,mai ales daca zici de GT-R : 4WD Hicas Attesa ETS nu fac echipa buna cu driftul....+ Greutatea destul de mare a GTR-ului care din cate retin e undeva in jur de 1700KG stock. Intr-adevar,V-Spec II Nur e un lucru ceresc aproape,dar cred ca un GTR cu aceste specificatii ar fi mai potrivit pentru time attack si nu pt. drift... Solutii interesante adoptate de drifterii japonezi sunt swap-uri de RB26DETT pe sasiuri de S13,S14 sau chiar S15,dat fiind faptul ca acestea sunt RWD si cantaresc cam cu 400kg (sper sa nu ma insel) mai putin..Sau,ai putea sa incerci sa faci ceva diferit in RO,adica sa nu apelezi la un Nissan pt. drift,ci la o Toyota/Lexus.. Oricum ai GT-R pt. daily use,de ce sa nu diversifici? Conversii gen Toyota Soarer cu 2JZ GTE, sau sasiul mai mare de Aristo tot cu 2JZ GTE pot da rezultate destul de interesante. Daca totusi ai de gand Nissan,si vrei Skyline neaparat,uita-te la un GTS-T 2.5, iar apoi sa ii schimbi motorul cu un RB28DETT Oricum,e o chestie deosebita ca vrei sa te apuci si de drift...cred ca o sa uiti definitiv de 402 metri ) Si in final,ca sa iti recomand ceva foarte "sexy":
http://www.carontrack.com/nissan/index.shtml
http://www.carontrack.com/toyota/index.shtml
Importuri direct din Japonia Asta in caz ca vrei the real deal,si nu te deranjeaza RHD. Sa auzim de bine
|
|
|
05-09-09, 15:46
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Nissan GT-R
Quote:
Originally Posted by dragos1989
Vorbesc din punctul de vedere al unui om pasionat de aceste lucruri,si observate teoretic din filme& forumuri ,asa ca nu trebuie neaparat sa iei sfatul meu in considerare: Consider ca R34 nu ar fi tocmai o platforma buna de start pt. drift,mai ales daca zici de GT-R : 4WD Hicas Attesa ETS nu fac echipa buna cu driftul....+ Greutatea destul de mare a GTR-ului care din cate retin e undeva in jur de 1700KG stock. Intr-adevar,V-Spec II Nur e un lucru ceresc aproape,dar cred ca un GTR cu aceste specificatii ar fi mai potrivit pentru time attack si nu pt. drift... Solutii interesante adoptate de drifterii japonezi sunt swap-uri de RB26DETT pe sasiuri de S13,S14 sau chiar S15,dat fiind faptul ca acestea sunt RWD si cantaresc cam cu 400kg (sper sa nu ma insel) mai putin..Sau,ai putea sa incerci sa faci ceva diferit in RO,adica sa nu apelezi la un Nissan pt. drift,ci la o Toyota/Lexus.. Oricum ai GT-R pt. daily use,de ce sa nu diversifici? Conversii gen Toyota Soarer cu 2JZ GTE, sau sasiul mai mare de Aristo tot cu 2JZ GTE pot da rezultate destul de interesante. Daca totusi ai de gand Nissan,si vrei Skyline neaparat,uita-te la un GTS-T 2.5, iar apoi sa ii schimbi motorul cu un RB28DETT Oricum,e o chestie deosebita ca vrei sa te apuci si de drift...cred ca o sa uiti definitiv de 402 metri ) Si in final,ca sa iti recomand ceva foarte "sexy":
http://www.carontrack.com/nissan/index.shtml
http://www.carontrack.com/toyota/index.shtml
Importuri direct din Japonia Asta in caz ca vrei the real deal,si nu te deranjeaza RHD. Sa auzim de bine
|
Imi place R34 ca si caroserie de baza - nu ma gandeam sa fie AWD - GTS este ok iar ca motor ma gandeam ceva de genul: RBX28 - http://www.reimax.com/pages/products...ssy/index.html
|
|
|
06-09-09, 13:26
|
#134
|
Stage 3
Join Date: Feb 2009
Posts: 96
|
Re: Nissan GT-R
Quote:
Originally Posted by georgerg
|
eu zic ca o silvia ar fi mai nimerita pt ca vine si cu volan pe stanga
r34 este absolut perfecta la look dupa gusturile mele dar din cate stiu vine numai cu volan pe dreapta si nu e treaba la drift cu volan pe partea gresita..
bafta
|
|
|
06-09-09, 19:37
|
#135
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of: [Moderators] [Kamikaze Racing Team] [Nissan]
|
Re: Nissan GT-R
Quote:
Originally Posted by Razvan_MFV
eu zic ca o silvia ar fi mai nimerita pt ca vine si cu volan pe stanga
r34 este absolut perfecta la look dupa gusturile mele dar din cate stiu vine numai cu volan pe dreapta si nu e treaba la drift cu volan pe partea gresita..
bafta
|
Ne e partea gresita e the "right side" .
O masina gata modificata pt drift este destul de greu de manevrat, dar nimic nu este imposibil asa ca george dai bataie si cumpara un nissan ca si asa suntem putini
__________________
WWW.PERFORMANCEZONE.RO
German engineering, french fleer, italian look ...nothing beats the japanese!
|
|
|
|
|