Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 12-05-04, 14:36   #1
vladenko

Stage 1
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 16
Default nissan 200sx 1.8 16v turbo 170cp

baieti ..am facut altceva ..
am zis ca ursuletii sunt cam terminati majoritatea...am vazut ca preturile au luat-o razna ....am luat altceva ...3700 e ..nissan 200sx din 1991 1.8 16v turbo 170 de cai
sunt multumit de masina de pret ....e ingrijita ...AC electric totul servo abs dar niste probleme
si anume : 1. turbina e stricata a fost data jos de mult ..trebuie sa pun alta ..am un mecanic am niste preturi .. ma duce la 200 de euro turbina + intercooler _ manopera zic ca nu e mult
acuma pe spate am niste troncanituri ciudate ( amortizoarele sunt noi noute mi-a dat omul factura la ele ) ...si la gropi fuge de cur intr-un mod ciudat ( am mai avut masina cu tractiune spate deci nu e de la asta.. nu fuge de cur ca si cum ar fi pe ud sau zapada ) ...am luat-o acum 3 zile ....si alaltaieri pe la mcdonalds la victoriei ( spre matache) m-a oprit un tip de la vulcanizare de acolo care se parea ca se pricepe ..daca nu vreau piese ca are una neinmatriculata bla bla ...ma rog. . important e ca mi=a zis ca puntea spate e stramba. .ca ce-am facut am lovit-o ????
acuma el sa fie specialist sa o vada asa la ochi nu stiu ..ce parere aveti ce poate fi ? date fiind si simptomele ..

acuma cum merge ....fara turbina ..un motor de 1.8 16v din cate stiu io tre sa aiba pe la 115 cai ( vezi astra vecra etc ) dar la admisia e aer ...daca pui cap la cap toate furtunele alea insumeaza vreo 2 metri ( pe traseu era si intercoolerul in mod normal ) si io de aia cred ca trage destul de prost ..trage mult aer si super incalzit ...

are cutia super lunga ..i-am dat 110 in a 2-a. ..nu stiu pe unde are punctul de cuplu maxim ..am cautat pe net si n-am gasit ..dar pleaca super prost. .dupa 3500-4000 de ture ii place ei .....i-am dat 7000 de ture fara probleme ..zona de rosu este de la 8000 la 9000
so ..dati-va si voi cu parerea ..sfaturi ..etc.....

inca o chestie ...in prima seara mi s-a aprins becul de ulei ( numai la relanti )..deci ..ori e sonda dusa ori presiunea mica ceea ce inseamna motor varza ( cu presiunea asta nici turbo nu pot pune ca pun de pomana ) i-am pus un aditiv ...de 3 zile nu mai zice nici pas !!!
vreau sfatur idei pareri propiretari de nissan .fosti proprietari ..daca mai stiti lume cu masina asta. ( eventual 240 sx ca e aceeasi caroserie doar ca motorul de 2.4 normal aspirat ) ..
astept vesti .. merci anticipat tuturor
vladenko is offline   Reply With Quote
Old 12-05-04, 21:46   #2
DJ10BOD

Stage 4
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 234
Default

Frumoasa alegere ai facut! Zau asa! Avand in vedere dotarile si moootorul... NICE!
DJ10BOD is offline   Reply With Quote
Old 20-05-04, 13:29   #3
Ciclistu

Stage 4
 
Ciclistu's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 288
Default

\"\"vladenko\"\", ti-am citit mesajul, sfaturi nu am ce sa-ti dau pt. ca nu ma pricep, dar daca ii pui turbo si din 1,8 16v scoate 170cp e super.
Sa ai noroc de masina.
__________________
VW Bora
Ciclistu is offline   Reply With Quote
Old 22-05-04, 15:07   #4
BigMac

Stage 3
 
BigMac's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 75
Default

Salut.

Am vrut eu mai demult sa-mi iau 200SX. Am incercat doua, dintre care una cu turbo-ul stricat, pe care cerea 1500 de euro. (in Germania)
Asta cu turbina stricata avea 92000 km si mergea ff prost! Parca avea 60 de cai, nu 170. Dupa aia m-am gandit ca un motor de 1.8 cu turbina stricata nu se poate compara cu un motor aspirat de 1.8, pt ca raportul de compresie e mai mic la motorul turbo, deci si puterea. Un turbo nou m-ar fi costat aproape 1000 de euro! Asa ca cred ca mecanicul ala iti pune turbina de ocazie, altfel nu stiu cum de e doar 200.
Cealalta mergea foarte bine: acceleratii, reprize, tot. Consuma mult, in schimb, dar merita, pentru senzatii.
Asadar, pune-i turbo nou, si cel mai important lucru de stiut la masinile astea e sa ai grija de turbo:
1. schimb de ulei (ulei bun!) la maxim 5000 de km
2. nu tragi cat e rece motorul
3. inainte de a opri motorul, lasa-l la ralanti 30 sec - 1 minut, sa aiba timp turbina sa se opreasca. Altfel, daca opresti motorul, nu se mai face ungerea, dar turbina se mai invarte, din inertie.

linkuri:
http://www.nissansilvia.com/forums/index2.asp
http://www.200sx.org/index2.html
http://www.sxoc.com/
http://200sxs13.nismo.org/the_legendary_drift.html

Daca intelegi engleza, gasesti pe site-urile astea tot ce trebuie despre 200SX (inclusiv manuale de reparatie)

Bafta si sa ne zici cum merge dupa ce o repari!
__________________
BigMac is offline   Reply With Quote
Old 23-05-04, 16:10   #5
Ciclistu

Stage 4
 
Ciclistu's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 288
Default

Is curios daca va merge cum trebuie dupa ce ii schimbi turbina si parca ai zis ceva de puntea spate, ca nu prea sta pe viraje, ai grija sa nu te trezesti intr-un sant.
Ciclistu is offline   Reply With Quote
Old 24-05-04, 13:22   #6
BigMac

Stage 3
 
BigMac's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 75
Default

Daca motorul nu e prea uzat, n-are de ce sa nu mearga..
Ai grija sa nu-ti puna turbo de ocazie prea vechi, nu stii cand crapa. Turbo din fabrica e Garrett T25, dar merge si unu' mai mare (care va da si putere mai multa, dar si unpic de turbo lag in plus..) de ex. T28.

Grija mare MARE cand e ud pe jos, ii fuge fundul de nu te vezi..
BigMac is offline   Reply With Quote
Old 24-05-04, 13:50   #7
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

De unde esti mah tu ???

Pune si tu niste poze cu masina, sa ne benoclam si noi...

Daca esti din Bucuresti, hai prin H...
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 28-05-04, 02:49   #8
Dj_SlasH
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 3
 
Dj_SlasH's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 131
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default am shi eu un 200zx .. :))

ce sa iti spun cunosc cam totul despre masina aia ..o iubesc a fost prima mea masina ..
E o masina foarte pretentioasa dar ce sa zic iti aduce satisfactii.

Tre sa ai mare grija la ulei .. shi sunt sigur ca daca nu mai are turbina shi motorul e inpaketat ... eu am un mecanic f bun pot sa te pun in legatura plus ca am una la dezmembrat asa ca da-mi un mail cu no. tau de telefon slashc2000@yahoo.com shi o sa te ajut cum pot .
__________________
-----------------------------------------------------------
1990 Nissan 300zx TT MT
1992 Nissan 300zx TT Auto
2005 Jaguar XJ
2000 Jaguar XK8 Cabrio

www.dreamcarsolution.ro - Service Auto Multimarca -
Dj_SlasH is offline   Reply With Quote
Old 28-05-04, 06:26   #9
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Eu as vrea un motor de 300 zx turbo. Dar nu stiu daca merge la mine, motor transversal si tractiune fata. Poate fi adaptat ?? HELP ME !!!
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 30-06-04, 21:50   #10
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Hop si eu

Salut si eu am achizitionat recent un 200SX din 1990, eu trebuie doar sa-i schimb placutele de frana de pe fatza (le am noi de la propietar in cutie), poate ne intalnim si noi candva sa schimbam o vorba.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 30-06-04, 22:02   #11
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default tot eu

punctul ei de maxim e pe la 6400rpm, rosul incepe de al 7000rpm, la 3000-33000 intra turbina, daca esti din bucuresti nu strica sa faci un drum pana la service la Nissan in Pipera, te costa 450.000 lei si iti fac oamenii o inspectie tehnica la masina de-ti spunt tot ce are, sa le ceri si o .... (habar n-am cum ii zice) in fine o hartie pe care iti scriu ce piese considera ei ca trebuie schimbate ca sa mearga brici si cu preturile la care ti le fac ei rost . Aoi cu hartia ai in fatza, te orientezi si tu ori te duci si cauti din piese pe la dezmembrari ori cauti prin magazine..., oricum e un punct destul de bun de plecare sa aflii multe din bubele masinii.

tine cont de ce a zis BigMac ca are dreptate daca nu lasi nitel motorul pornit dupa ce tragi pe dreapta si nu schimbi uleiul la 5000 (poate sa scrie pe el ca trebuie schimbat si la 12000) strici turbina destul de repede si se strica si motorul (intr-un ritm mai lent decat turbina)
200SX is offline   Reply With Quote
Old 14-05-09, 02:41   #12
ROPO

Stage 3
 
ROPO's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 144
Default Re: nissan 200sx 1.8 16v turbo 170cp

cine ma poate ajuta si pe mine cu un t25 bun?
ROPO is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -